Ραδιόφωνο Live Επικοινωνία Χρήσιμα τηλέφωνα Φαρμακεία
Follow us

Το Βήμα της Κω - Συνεχής Ενημέρωση

AdBanner
AdBanner
AdBanner
  • ΤΟΠΙΚΑ

Πυρκαγιά ξέσπασε το μεσημέρι της Κυριακής 28 Ιουνίου στην περιοχή Πάλοι στη Νίσυρο, με την πιθανότερη αιτία να εντοπίζεται σε εργασίες καθαρισμού.Η φωτιά τέθηκε γρήγορα υπό έλεγχο χάρη στην άμεση επέμβαση των πολιτών, οι οποίοι έσπευσαν στο σημείο μόλις έγινε αντιληπτή, αποτρέποντας την επέκτασή της παρά τις επικρατούσες υψηλές θερμοκρασίες. Την τελική κατάσβεση ανέλαβαν οι εθελοντές πυροσβέστες του νησιού.Όπως δήλωσε στο Βήμα της Κω ο διοικητής της Πυροσβεστικής, Γρηγόρης Μαυρίδης, χάρη στην έγκαιρη παρέμβαση των κατοίκων, αποφεύχθηκαν τα χειρότερα.Ο χώρος θα παραμείνει υπό επιτήρηση καθ' όλη τη διάρκεια της νύχτας για τον φόβο αναζωπυρώσεων.Ευχαριστούμε τη Μαρία Φραντζή για το οπτικοακουστικό υλικό. Σάντυ Λαδικού
  • 28 Ιουνίου 2026
  • 0 Σχόλια
  • ΠΟΛΙΤΙΚΑ

Νέα σελίδα στην πολιτική ζωή ανοίγει ο Θέμης Καλαμάτας, ταξίαρχος εν αποστρατεία της Ελληνικής Αστυνομίας, ο οποίος ανακοίνωσε δημόσια την απόφασή του να ταχθεί στο πλευρό της Αφροδίτης Λατινοπούλου και της «Φωνής Λογικής». Η γνωστοποίηση έγινε με ανάρτηση του ίδιου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπου ο κ. Καλαμάτας περιγράφει τους λόγους που τον οδήγησαν στην απόφαση αυτή και προσδιορίζει τη γεωγραφική περιοχή για την οποία προτίθεται να δραστηριοποιηθεί.Ο κ. Καλαμάτας αποστρατεύθηκε από την Ελληνική Αστυνομία πριν από 5 μήνες, ύστερα από 37 χρόνια υπηρεσίας. Όπως σημειώνει στην ανάρτησή του, ήδη από την αποχώρησή του από το Σώμα είχε αφήσει να εννοηθεί ότι δεν θα απομακρυνόταν από τη δημόσια δράση. Η σημερινή του τοποθέτηση έρχεται, όπως αναφέρει, να υλοποιήσει εκείνη την υπόσχεση.Στο μήνυμά του ο απόστρατος ταξίαρχος συνδέει τη γενέτειρά του, τη Ρούμελη, με τα νησιά της Δωδεκανήσου, την περιοχή στην οποία επιλέγει να υπηρετήσει πολιτικά. Επικαλείται κοινά χαρακτηριστικά ανάμεσα στους ανθρώπους των δύο τόπων και τα τοποθετεί στο επίκεντρο της προσπάθειας που, όπως λέει, ξεκινά.Η δήλωση«Ηθικόν Ακμαιότατον με Δύναμη Ψυχής και Φωνή Λογικής με Λατινοπούλου Αφροδίτη για την Ελλάδα που μας αξίζει για τα Δωδεκάνησα που Υπηρετούμε.Πριν 5 μήνες όταν ήρθε η Αποστρατεία μου από την Αστυνομία είπα ότι Είμαστε ΕΔΩ και δεν χανόμαστε. Ήρθε η ώρα να κάνω πράξη την υπόσχεση που βασίζεται πάνω σε Αρχές και Αξίες σε Ιδανικά και Πιστεύω που είχα από τα νιάτα μου και που τα Υπηρέτησα με πίστη αφοσίωση συνείδηση γενναιότητα αξιοπρέπεια και πάθος θα έλεγα επί 37 ολόκληρα χρόνια μέσα από τον Υπηρεσιακό, Οικογενειακό και Κοινωνικό μου βίο.Στην πιο ώριμη φάση της ζωής μου πλέον με θάρρος τόλμη και ντομπροσύνη -τα Δωρικά δηλαδή χαρακτηριστικά που κουβαλάω μέσα μου από την γενέτειρα μου τη Ρούμελη και ήρθαν να συναντηθούν με εκείνα τα ομοίως Δωρικά χαρακτηριστικά των νησιωτών της Δωδεκανήσου- θα προσπαθήσω ακόμη περισσότερο για μια Ελλάδα που μας ανήκει για μια Πατρίδα που μας αξίζει για μια κοινωνία που δεν δικαιούται κανείς να τους λέει ότι εκείνος είναι καλύτερος της και ότι απλά θα πρέπει να δηλώνουν υποταγή κόντρα στην Περηφάνια που κρατούν οι ίδιοι μέσα στην Ψυχή τους.Σας ευχαριστώΘέμης ΚαλαμάταςΤαξίαρχος ε.α».Με την ανάρτησή του αυτή ο κ. Καλαμάτας οριστικοποιεί τη μετάβασή του από την υπηρεσία στα σώματα ασφαλείας στον πολιτικό στίβο, τοποθετώντας τη συνεργασία του με την κ. Λατινοπούλου και τη «Φωνή Λογικής» στο πλαίσιο μιας προσπάθειας με αναφορά στα Δωδεκάνησα. Πηγή:www.dimokratiki.gr
  • 28 Ιουνίου 2026
  • 0 Σχόλια
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ

Ξεχωριστή στιγμή για το κωακό μπάσκετ, καθώς ο Μπάμπης Χριστοδούλου πανηγύρισε την κατάκτηση του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Παίδων με τη φανέλα του Ολυμπιακού, αποτελώντας παράλληλα μέλος της κορυφαίας πεντάδας της διοργάνωσης. Ο νεαρός αθλητής από την Κω είχε σημαντική συμβολή στην επιτυχημένη πορεία των «ερυθρόλευκων», οι οποίοι επικράτησαν στον μεγάλο τελικό της ΔΕΚΑ με 84-74 και ανέβηκαν στην κορυφή της Ελλάδας.Ο Ολυμπιακός κατέκτησε το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Παίδων, επικρατώντας της ΔΕΚΑ με 84-74 στον μεγάλο τελικό. Οι δύο ομάδες πρόσφεραν ένα παιχνίδι με έντονο ρυθμό, διαδοχικές αλλαγές στο μομέντουμ και υψηλή ποιότητα, με τη ΔΕΚΑ να βάζει δύσκολα στους «ερυθρόλευκους» για τρία δεκάλεπτα. Η ομάδα του Πειραιά, ωστόσο, βρήκε τις λύσεις όταν το παιχνίδι έφτασε στα κρίσιμα σημεία και πανηγύρισε την κατάκτηση του τίτλου.Η ΔΕΚΑ μπήκε πιο δυνατά στην αναμέτρηση και επέβαλε από τα πρώτα λεπτά τον ρυθμό της, βρίσκοντας λύσεις τόσο από την περιφέρεια όσο και κοντά στο καλάθι. Η διαφορά έφτασε ακόμη και στους εννέα πόντους (11-2), με τον Ολυμπιακό να δυσκολεύεται να βρει επιθετικό ρυθμό απέναντι στην πιεστική άμυνα των αντιπάλων του. Σταδιακά, όμως, οι «ερυθρόλευκοι» ισορρόπησαν το παιχνίδι, βελτίωσαν την κυκλοφορία της μπάλας και εκμεταλλεύτηκαν τις δεύτερες επιθέσεις που δημιούργησαν τα επιθετικά ριμπάουντ. Με επιμέρους 24-9 όχι μόνο κάλυψαν τη διαφορά, αλλά πέρασαν και μπροστά στο σκορ, κλείνοντας το πρώτο δεκάλεπτο με προβάδισμα έξι πόντων (26-20).Η εικόνα του αγώνα διαφοροποιήθηκε ξανά στη δεύτερη περίοδο. Ο Ολυμπιακός διατήρησε τον έλεγχο στα πρώτα λεπτά και έφτασε να προηγείται ακόμη και με επτά πόντους (41-34), δείχνοντας να έχει το μομέντουμ της αναμέτρησης. Η ΔΕΚΑ, ωστόσο, δεν έχασε την ψυχραιμία της. Μέσα από την πίεση στην άμυνα, τον έλεγχο των ριμπάουντ και καλύτερες επιλογές στην επίθεση, άρχισε να ροκανίζει σταδιακά τη διαφορά. Οι Θεσσαλονικείς έβρισκαν συνεχώς απαντήσεις, μείωσαν σε απόσταση ενός καλαθιού και στα μέσα της περιόδου έφεραν το παιχνίδι στα ίσια (38-38), μετατρέποντας τον τελικό σε πραγματικό ντέρμπι. Στα τελευταία λεπτά του πρώτου ημιχρόνου οι δύο ομάδες αντάλλαξαν διαρκώς καλάθια, χωρίς καμία να μπορεί να επιβάλει τον ρυθμό της. Η ΔΕΚΑ ήταν πιο αποτελεσματική στις τελευταίες κατοχές, ολοκλήρωσε την ανατροπή και πήγε στα αποδυτήρια έχοντας προβάδισμα δύο πόντων (46-44), αφήνοντας ανοιχτούς όλους τους λογαριασμούς ενόψει του δεύτερου μέρους.Η ΔΕΚΑ μπήκε και στο δεύτερο ημίχρονο με στόχο να διατηρήσει το προβάδισμά της, συνεχίζοντας να ελέγχει τον ρυθμό στα πρώτα λεπτά της τρίτης περιόδου. Οι Θεσσαλονικείς παρέμεναν μπροστά στο σκορ, όμως ο Ολυμπιακός άρχισε σταδιακά να ανεβάζει την έντασή του στην άμυνα, εκμεταλλευόμενος τα λάθη της ΔΕΚΑ και βρίσκοντας εύκολους πόντους στο ανοιχτό γήπεδο, μειώνοντας συνεχώς τη διαφορά.Κομβικό σημείο της περιόδου αποδείχθηκε το 25ο λεπτό, όταν ο Πανταζόπουλος χρεώθηκε με το τέταρτο προσωπικό του φάουλ, περιορίζοντας σημαντικά τις επιλογές της ΔΕΚΑ. Ένα λεπτό αργότερα, οι «ερυθρόλευκοι» ολοκλήρωσαν την ανατροπή και πέρασαν μπροστά με 54-53, γεγονός που ανάγκασε τον προπονητή της ΔΕΚΑ, Γιάννη Τάκη, να καλέσει τάιμ άουτ, βλέποντας την ομάδα του να υποπίπτει σε διαδοχικά λάθη και να δέχεται εύκολα καλάθια στον αιφνιδιασμό.Η διακοπή δεν άλλαξε την εικόνα της αναμέτρησης. Ο Ολυμπιακός συνέχισε να επιβάλλει τον ρυθμό του, ανέβασε ακόμη περισσότερο την αποτελεσματικότητά του στην άμυνα και βρήκε συνεχόμενες λύσεις στην επίθεση, μεγαλώνοντας σταδιακά τη διαφορά. Η ΔΕΚΑ δυσκολεύτηκε να βρει καθαρές επιθετικές επιλογές απέναντι στην πίεση των Πειραιωτών, οι οποίοι έκλεισαν την τρίτη περίοδο με ένα εντυπωσιακό επιμέρους σκορ, μετατρέποντας το 46-44 του ημιχρόνου σε προβάδισμα 68-55 και αποκτώντας σημαντικό πλεονέκτημα για τη συνέχεια του τελικού.Ο Ολυμπιακός μπήκε στην τελευταία περίοδο με σημαντικό προβάδισμα και το διαχειρίστηκε ψύχραιμα, δείχνοντας τα νικητήρια ένστικτά του. Η ΔΕΚΑ, όμως, δεν εγκατέλειψε την προσπάθεια και προσπάθησε να επιστρέψει, ανεβάζοντας την ένταση στην άμυνα και μειώνοντας σταδιακά τη διαφορά. Οι «ερυθρόλευκοι» διατήρησαν την ψυχραιμία τους στα κρίσιμα σημεία, βρήκαν τις απαραίτητες απαντήσεις όταν η πίεση αυξήθηκε και κράτησαν το προβάδισμα μέχρι το τέλος, φτάνοντας στη νίκη με 84-74 και στην κατάκτηση του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Παίδων.Διαιτητές: Μπον-Σχινάς-ΒογιατζήςΔεκάλεπτα: 20-26, 46-44, 55-68, 74-84ΔΕΚΑ (Τάκης): Κυργάκης 9 (2), Γκάγκας 4, Σπανός 31, Σεκερτζής, Κρινάκης 2, Κοτζιαγκιαουρίδης, Πανταζόπουλος 2, Καραμεσίνης, Ρήγας, Κανατσαρόπουλος 8 (1), Βενιέρης 2, Παπαλύρας 16 (4)Ολυμπιακός (Παντελάκης): Χαρέρας 20 (2), Κωνσταντίνου 1, Αλεξανδράτος Α. 4, Σπανούλης 15 (1), Χριστοδούλου 17 (1), Κωστάκης, Αλεξανδράτος Αγ. 18 (2), Μπασουκέας, Πέππες 4, Γεωργουλάκος 3 (1), Νάστας 2, Ευσταθιάδης.giafkasports.gr
  • 28 Ιουνίου 2026
  • 0 Σχόλια
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ

Ένα ακόμη όμορφο ταξίδι έφτασε στο τέλος του… Το Καλοκαιρινό Camp Ολυμπιακού Ταεκβοντό 2026, που πραγματοποιήθηκε στην Κω από τις 25 έως τις 28 Ιουνίου, ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία, αφήνοντας σε όλους μας μοναδικές εμπειρίες, νέες φιλίες και όμορφες αναμνήσεις.Από καρδιάς ευχαριστούμε όλους τους αθλητές και τις αθλήτριές μας, που συμμετείχαν με ενθουσιασμό, πειθαρχία και αθλητικό ήθος, καθώς και τους γονείς, οι οποίοι μας εμπιστεύονται καθημερινά ό,τι πολυτιμότερο έχουν και στηρίζουν κάθε προσπάθεια του συλλόγου μας.Ιδιαίτερες ευχαριστίες απευθύνουμε στη φίλη ομάδα από την Τουρκία, και ιδιαίτερα στην  Naz και τον Ogour που ταξίδεψε στην Κω και μοιράστηκε μαζί μας τέσσερις ημέρες γεμάτες προπόνηση, συνεργασία και φιλία. Ο αθλητισμός απέδειξε για ακόμη μία φορά ότι ενώνει ανθρώπους και λαούς, χτίζοντας γέφυρες αλληλοσεβασμού και ειρήνης.Θερμές ευχαριστίες στον Καθηγητή Φυσικής Αγωγής κ. Ανδρέα Χρηστίδη, για τις πολύτιμες γνώσεις, την εμπειρία και την έμπνευση που πρόσφερε στους αθλητές μας.Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Ελίνα Φιαμέγκου, αθλήτριά μας και Διευθύντρια του Lambi Resort Hotel, για την αμέριστη υποστήριξη, τη φιλοξενία και την πολύτιμη συμβολή της. Η παρουσία και η βοήθειά της ήταν καθοριστικές για την επιτυχία της διοργάνωσης.Ευχαριστούμε επίσης τη δασκάλα μας Ειρήνη Σταμάτη, η οποία με την αγάπη, τη φροντίδα και τη διακριτική αλλά ουσιαστική παρουσία της συνέβαλε ώστε όλες οι δράσεις του camp να πραγματοποιηθούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.Το μεγαλύτερο όμως ευχαριστώ ανήκει σε όλους όσοι πίστεψαν στο όραμά μας και απέδειξαν ότι, όταν υπάρχει συνεργασία, σεβασμός και αγάπη για τον αθλητισμό, μπορούμε να πετύχουμε σπουδαία πράγματα.Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για την επόμενη διοργάνωση, με ακόμη περισσότερες εμπειρίες, ακόμη περισσότερους φίλους και ακόμη μεγαλύτερα όνειρα.ΠΑΣ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ ΚΩΟλυμπιακό Ταεκβοντό (WT)
  • 28 Ιουνίου 2026
  • 0 Σχόλια
  • ΚΕΝΤΡΙΚΗ 2

Τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε το μεσημέρι της Κυριακής στον επαρχιακό δρόμο, όταν ΙΧ αυτοκίνητο κάτω από άγνωστες συνθήκες, εξετράπη της πορείας του προσεκρουσε σε τοιχίο και αναποδογύρισε. Στο όχημα επέβαιναν 2 άτομα, τα οποία (είχαν τις αισθήσεις τους) μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο με το ασθενοφόρο.
  • 28 Ιουνίου 2026
  • 2 Σχόλια
  • ΤΟΠΙΚΑ

Ο ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε./Περιοχή Κω ανακοινώνει ότι λόγω απαραίτητων τεχνικών εργασιών θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτρικού ρεύματος την 29-06-2026 ημέρα Δευτέρααπό08:00έως 14:00,στις οδούς Ναυαρίνου, Σπετσών και Αμερικής, στο νησί της Κω.Η επανατροφοδότηση θα γίνει χωρίς προειδοποίηση και μπορεί να γίνει πριν την προβλεπόμενη ώρα, γι' αυτό λοιπόν οι εγκαταστάσεις και τα δίκτυα θα πρέπει να θεωρούνται ότι ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΥΠΟ ΤΑΣΗ.Για λόγους ασφαλείας απαγορεύεται η προσέγγιση στους αγωγούς ή σε άλλα στοιχεία, έστω και αν βρίσκονται στο έδαφος.Ν.Ι. ΘεοφιλίδηςΔιευθυντής Περιοχής Κω
  • 28 Ιουνίου 2026
  • 0 Σχόλια
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Διορθωτική αύξηση στις συντάξεις λόγω του υψηλού πληθωρισμού εξετάζει να δώσει η κυβέρνηση στο τέλος του έτος. Το μέτρο μαζί με άλλα που έχουν στόχο την περαιτέρω στήριξη των συνταξιούχων βρίσκεται ψηλά στην ατζέντα των παρεμβάσεων που επεξεργάζεται το υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών ενόψει του πακέτου ενίσχυσης των εισοδημάτων  και φοροελαφρύνσεων που θα ανακοινωθεί τον Σεπτέμβριο στη ΔΕΘ. Στο τραπέζι υπάρχουν τρία μέτρα με το επικρατέστερο σενάριο να προβλέπει τη χορήγηση μιας διορθωτικής αύξησης στις συντάξεις της τάξης του 2% με 2,5%  λόγω του  υψηλού πληθωρισμού. Σύμφωνα με πληροφορίες του Capital.gr ανάμεσα στις προτάσεις που συζητούνται και κοστολογούνται περιλαμβάνονται:1.Η δημιουργία ενός ειδικού μηχανισμού προστασίας συντάξεων από τον πληθωρισμό βασικών αγαθών. Ο μηχανισμός προστασίας των συντάξεων από τον υψηλό πληθωρισμό θα μπορούσε να ενεργοποιηθεί φέτος με μια επιπλέον αύξηση της τάξης του 2% με 2,5%. Ο γενικός πληθωρισμός μπορεί να κινείται στο 5% αλλά δεν αποτυπώνει το πραγματικό κόστος ζωής των ηλικιωμένων, που είναι υψηλότερο καθώς οι επιμέρους δείκτες τιμών σε είδη που έχουν ανάγκη (τρόφιμα, ενέργεια, φάρμακα, ενοίκιο) είναι πάνω από τον πληθωρισμό. Ο μηχανισμός αυτός θα μπορούσε να καλύπτει με μια πρόσθετη αύξηση ένα μέρος από τη διαφορά μεταξύ της αύξησης των συντάξεων και του δείκτη ακρίβειας σε συγκεκριμένα προϊόντα και υπηρεσίες. Για να προχωρήσει μια τέτοια πρόταση θα πρέπει να καταργηθεί η ρήτρα του νόμου Κατρούγκαλου που προβλέπει ότι η ετήσια αύξηση στις συντάξεις δεν μπορεί να ξεπερνά το ύψος του πληθωρισμού. 2.Η χορήγηση νέας αύξησης στο μόνιμο επίδομα των συνταξιούχων. Το ποσό από 250 ευρώ πέρυσι αυξάνεται στα 300 ευρώ, για φέτος και δίδεται σε περισσότερους συνταξιούχους. Υπάρχουν όμως σκέψεις για νέα έξτρα αύξηση ώστε το ποσό που θα πληρωθούν οι συνταξιούχοι φέτος τον Νοέμβριο να είναι ενδεχομένως στα 400 ευρώ. 3.Η μείωση των εισφορών-κρατήσεων σε κύριες ή και σε επικουρικές συντάξεις. Το σενάριο που συζητείται στο οικονομικό επιτελείο περιλαμβάνει την αναμόρφωση της Εισφοράς Αλληλεγγύης (ΕΑΣ ) που επιβάλλεται σε όλο το ποσό για κύριες συντάξεις άνω των 1.400 ευρώ και σε επικουρικές άνω των 300 ευρώ. Για τις κύριες συντάξεις εξετάζεται να αφαιρούνται τα 1.400 ευρώ από το συνολικό ποσό της σύνταξης και η κράτηση να υπολογίζεται στο υπερβάλλον. Δηλαδή σε σύνταξη 2.200 ευρώ η κράτηση να επιβάλλεται στα 800 ευρώ  και όχι στο σύνολο των 2.200 ευρώ που ισχύει τώρα. Για τις επικουρικές μελετάται ακόμη και η κατάργηση της εισφοράς. Οι αλλαγές δρομολογούνται και από το γεγονός ότι στην εξ αναβολής πιλοτική δίκη που θα γίνει στο Ελεγκτικό Συνέδριο στις 7 Οκτωβρίου, η εισήγηση που θα κατατεθεί είναι υπέρ της μείωσης των κρατήσεων ΕΑΣ στις κύριες συντάξεις. Το επικρατέστερο σενάριο και το πιο απλό στην υλοποίησή του είναι να δοθεί μια έξτρα αύξηση στις συντάξεις με ρήτρα πληθωρισμού που θα ενεργοποιείται κάθε χρόνο από τη στιγμή που ο πληθωρισμός υπερβαίνει κάποιο όριο. Το κόστος της πρότασης αυτής με αύξηση 2,5% ανέρχεται περίπου στα 500 εκατ. ευρώ. Οι απώλειες στις συντάξειςΟι κύριες συντάξεις υπέστησαν αθροιστικές περικοπές που σε πολλές κατηγορίες έφτασαν το 20%-45% την περίοδο 2010-2018. Μέχρι το 2022 οι συντάξεις ήταν παγωμένες γιατί υπήρχε η ρήτρα από το μνημόνιο του 2015 που απαγόρευε τις αυξήσεις. Από το 2023 και μετά δόθηκαν αυξήσεις 7,75% το 2023, 3% το 2024, 2,4% το 2025 και το 2026. Ωστόσο για έναν συνταξιούχο που έχασε 30% της σύνταξής του, οι αυξήσεις δεν έχουν καλύψει ούτε το μισό μέρος της απώλειας. Κάποιος συνταξιούχος για παράδειγμα που έπαιρνε 1.500 ευρώ και μετά τα μνημόνια η σύνταξη μειώθηκε στα  1.050 ευρώ, με τις αυξήσεις που άρχισε να παίρνει από το 2023 και μετά έφτασε να λαμβάνει σύνταξη 1.213 ευρώ. Η απώλεια από τα μνημόνια είναι 450 ευρώ και ως τώρα πήρε πίσω τα 163 ευρώ με αυξήσεις. Η αναπλήρωση των απωλειών είναι μόλις στο 35% και μένει ένα 65% της απώλειας που δεν έχει αποκατασταθεί Αν προστεθεί και η παράμετρος του πληθωρισμού που τρώει τις αυξήσεις, τότε το αποτέλεσμα στην αγοραστική δύναμη των συνταξιούχων είναι αρνητικό.  capital.gr
  • 28 Ιουνίου 2026
  • 0 Σχόλια
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Κατά την περίοδο 29 Ιουνίου έως 3 Ιουλίου, θα καταβληθούν συνολικά 1.191.311.337,31 ευρώ σε 1.740.042 δικαιούχους, στο πλαίσιο των προγραμματισμένων καταβολών του e-ΕΦΚΑ και της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης.Ειδικότερα από τον e-ΕΦΚΑ:Στις 29 Ιουνίου θα καταβληθούν 1.120.191.337,31 ευρώ σε 1.659.252 δικαιούχους για πληρωμή κύριων και επικουρικών συντάξεων Ιουλίου 2026.Στις 30 Ιουνίου θα καταβληθούν 2.800.000 ευρώ σε 7.600 δικαιούχους για πληρωμή προκαταβολών συντάξεων μηνός Ιουλίου 2026 του νόμου 4778/2021.Στις 3 Ιουλίου θα καταβληθούν 320.000 ευρώ σε 390 δικαιούχους για πληρωμή εξωιδρυματικών επιδομάτων ΤΑΥΤΕΚΩ μηνός Ιουλίου 2026 Από 29 Ιουνίου έως 3 Ιουλίου θα καταβληθούν 15.000.000 ευρώ σε 800 δικαιούχους σε συνέχεια έκδοσης αποφάσεων για εφάπαξ.Από τη ΔΥΠΑ θα γίνουν οι εξής καταβολές:22.000.000 ευρώ σε 36.000 δικαιούχους για καταβολή επιδομάτων ανεργίας και λοιπών επιδομάτων.13.000.000 ευρώ σε 19.000 μητέρες για επιδοτούμενη άδεια μητρότητας.18.000.000 ευρώ σε 17.000 δικαιούχους στο πλαίσιο επιδοτούμενων προγραμμάτων απασχόλησης.
  • 28 Ιουνίου 2026
  • 0 Σχόλια
  • ΤΟΠΙΚΑ

Νεκρή ανασύρθηκε σήμερα το πρωί από παραλία δίπλα στη μαρίνα Κω, 80χρονη συμπολίτισσά μας.Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η ηλικιωμένη έχασε τις αισθήσεις της ενώ βρισκόταν μέσα στη θάλασσα. Λουόμενοι που αντιλήφθηκαν το περιστατικό έσπευσαν να τη μεταφέρουν στην ακτή, όπου της παρείχαν τις πρώτες βοήθειες, ενώ παράλληλα ειδοποίησαν άμεσα το ΕΚΑΒ,  ωστόσο, δυστυχώς η 80χρονη δεν τα κατάφερε.
  • 28 Ιουνίου 2026
  • 0 Σχόλια
  • ΤΟΠΙΚΑ

Σήμερα, κοινοποιώντας την ανάρτηση του Γραμματέα του Υπουργείου Περιβάλλοντος Μανώλη Γραφάκου, από τον ΧΥΤΑ της Κω, δεν μπορώ να κρύψω τη συγκίνησή μου.Γιατί αυτό που φαίνεται σήμερα ως μια θεσμική επιβεβαίωση προόδου, για εμάς ήταν μήνες αγωνίας, πίεσης, σκληρής δουλειάς, επιθέσεων, προσβολών και καθημερινής μάχης με τον χρόνο, με την γραφειοκρατία, με τις χειρότερες αντιλήψεις.Τον Σεπτέμβριο του 2024, όταν ο ΦΟΔΣΑ Νοτίου Αιγαίου ανέλαβε τη διαχείριση του ΧΥΤΑ Κω, δεν παραλάβαμε μια κανονική περιβαλλοντική υποδομή. Παραλάβαμε μια πληγή. Μια εγκατάσταση που ντρόπιαζε την Κω. Μια χωματερή. Μια εικόνα που δεν ταίριαζε ούτε στην ιστορία, ούτε στην ομορφιά, ούτε στην αξιοπρέπεια αυτού του νησιού. Έναν χώρο που αντί να προστατεύει το περιβάλλον, το επιβάρυνε. Έναν χώρο που αντί να λύνει ένα πρόβλημα, παρήγαγε νέους κινδύνους, στραγγίσματα, πρόστιμα, μόλυνση και ντροπή.Και όμως, μέσα σε ελάχιστο χρόνο, με σκληρή και τρομερά πιεστική δουλειά, με σχέδιο, με ευθύνη και με ανθρώπους που δεν φοβήθηκαν να μπουν μπροστά, αυτή η εικόνα άλλαξε.Αποκαταστήσαμε τον χώρο, μετακινώντας βουνά δεκάδων χιλιάδων τόνων απρριμμάτων. Προχωρήσαμε σε μεγάλα και αναγκαία έργα. Βάλαμε κανόνες εκεί όπου για χρόνια κυριαρχούσε η εγκατάλειψη. Δώσαμε περιβαλλοντική υπόσταση σε μια εγκατάσταση που λειτουργούσε ως σύμβολο παθογένειας και κακοδιαχείρισης. Την αδειοδοτήσαμε περιβαλλοντικά. Εκδώσαμε Άδεια Λειτουργίας. Κλείσαμε, βήμα-βήμα, μια εκκρεμότητα που βάραινε την Κω για πολλά χρόνια. Και όλα αυτά, μέσα 20 μόλις μήνες!Και αυτό δεν είναι ένα απλό διοικητικό αποτέλεσμα. Ηταν μια βαθιά περιβαλλοντική, νομική και ηθική υποχρέωση και έγινε μια βαθιά περιβαλλοντική, ηθική και πολιτική δικαίωση.Ο ΧΥΤΑ της Κω είναι ίσως ένα από τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα των νοσηρών αντιλήψεων που πλήγωσαν τον τόπο μας.Για πάρα πολλά χρόνια κάποιοι δεν ενοχλούνταν από την πραγματική ντροπή.Για πάρα πολλά χρόνια δεν ενοχλούνταν όταν η εγκατάσταση μόλυνε.Για πάρα πολλά χροόνια δεν ενοχλούνταν όταν δεν υπήρχαν οι αναγκαίες άδειες.Για πάρα πολλά χρόνια δεν ενοχλούνταν όταν τα στραγγίσματα έρρεαν στη γη.Για πάρα πολλά χρόνια δεν ενοχλούνταν όταν τα πρόστιμα πλήρωναν, τελικά, οι φορολογούμενοι πολίτες.Οι ίδιοι, όμως, ενοχλήθηκαν όταν κάποιοι αποφασίσαμε να βάλουμε τέλος σε αυτή την κατάσταση.Ενοχλήθηκαν όταν μπήκαν μηχανήματα.Ενοχλήθηκαν όταν μπήκαν κανόνες.Ενοχλήθηκαν όταν έγινε η αποκατάσταση.Ενοχλήθηκαν όταν άρχισε να σβήνει η ντροπή.Και τότε χύθηκε μελάνι. Και δηλητήριο. Και λάσπη.Απέναντι σε ποιους;Απέναντι στους ανθρώπους που δούλεψαν για να προστατεύσουν το περιβάλλον.Απέναντι στους ανθρώπους που άντεξαν την πίεση, τις χυδαιότητες, τις απειλές, τις προσβολές.Απέναντι στους ανθρώπους που δεν έκαναν πίσω, γιατί ήξεραν ότι υπηρετούν κάτι πολύ μεγαλύτερο από τον εαυτό τους. Κάτι αναγκαίο, κάτι δίκαιο, κάτι νόμιμο, κάτι ηθικό.Σήμερα θέλω να τους ευχαριστήσω από καρδιάς.Τους συνεργάτες μας—είναι συνεργάτες όλων μας και πρωτίστως των Δήμων των νησιών μας που έχουν και την πλειοψηφία στο Μετοχικό Κεφάλαιο, στη Γενική Συνέλευση και στο Διοικητικό Συμβούλιο— στον ΦΟΔΣΑ Νοτίου Αιγαίου. Στο πρόσωπο του Γενικού Διευθυντή Χρήστο Γαμβρούδη, τα στελέχη, τους τεχνικούς, τους εργαζόμενους, όλους όσοι σήκωσαν βάρος δυσανάλογο, σε συνθήκες συχνά άδικες και σκληρές. Τους εκλεγμένους Περιφερειακούς Συμβούλους της Κω που δέχθηκαν, και δυστυχώς δέχονται ακόμα, τόνους λάσπης, χαρακτηρισμών, προσβολών.Άντεξαν. Δούλεψαν. Προχώρησαν.Και σήμερα μπορούν να κοιτάζουν πίσω και να ξέρουν ότι συμμετείχαν σε κάτι που έχει πραγματική αξία για την Κω, για την Κάλυμνο, για το Νότιο Αιγαίο, για το περιβάλλον.Πραγματική και όχι προσχηματική αξία για το περιβάλλον. Πραγματική αξία για τον τόπο τους, για τις γενιές που ακολουθούν και δεν θα ζήσουν σε αυτό το θέμα την ντροπή που κάποιοι την παρουσιάζουν ως τρόπαιο!Η σημερινή εξέλιξη δεν είναι το τέλος της διαδρομής. Είναι ένα μεγάλο βήμα, άλμα σίγουρα σε σχέση με την κατάσταση που παράλαβαμε το 2024, σε μια πορεία που συνεχίζεται.Γιατί παράλληλα, προχωρά το μεγάλο έργο των Μονάδων Ολοκληρωμένης Ανακύκλωσης και Ανάκτησης Αποβλήτων για την Κω και την Κάλυμνο, μέσω ΣΔΙΤ. Ένα έργο προϋπολογισμού άνω των 100 εκατομμυρίων ευρώ, με Μονάδα Ανάκτησης και Ανακύκλωσης Απορριμμάτων και ΧΥΤΥ στην Κω, καθώς και Μονάδα Προεπεξεργασίας Ανάκτησης και Ανακύκλωσης στην Κάλυμνο. Ένα έργο που δεν είναι απλώς μια νέα υποδομή. Είναι η μετάβαση από τη λογική της ταφής στη λογική της ανάκτησης, της ανακύκλωσης, της αξιοποίησης και της σύγχρονης ευρωπαϊκής διαχείρισης.Αυτός είναι ο δρόμος για το αύριο που αξίζουν τα νησιά μας. Αυτός είναι ο δρόμος μας.Όχι τα συνθήματα. Τα έργα.Όχι η τοξικότητα. Η ευθύνηΌχι η υποκρισία. Το μετρήσιμο αποτέλεσμα.Όχι η εγκατάλειψη. Η προστασία του περιβάλλοντος στην πράξη.Σήμερα, λοιπόν, επιτρέψτε μου να είμαι συγκινημένος. Όχι γιατί λύθηκαν όλα. Αλλά γιατί αποδείχθηκε, για ακόμη μία φορά, ότι όταν υπάρχει σχέδιο, επιμονή, συνεργασία και θάρρος, ακόμη και οι πιο δύσκολες και ντροπιαστικές καταστάσεις μπορούν να αλλάξουν.Η Κως αξίζει καλύτερα.Η Κάλυμνος αξίζει καλύτερα.Το περιβάλλον αξίζει σεβασμό.Οι πολίτες αξίζουν σεβασμό και αλήθεια.Και εμείς θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε γι’ αυτό, όσο δύσκολος κι αν είναι ο δρόμος.Κλείνοντας, θέλω να ευχαριστήσω θερμά τον Γενικό Γραμματέα Συντονισμού Διαχείρισης Αποβλήτων του ΥΠΕΝ, Μανώλη Γραφάκο. Για τη σταθερή συνεργασία και την ουσιαστική συμβολή του σε αυτή τη δύσκολη αλλά απολύτως αναγκαία και επιβεβλημένη και απο τη νομοθεσία διαδρομή.Συνεχίζουμε.Με σχέδιο. Με πίστη. Με καθαρό βλέμμα. Και με απόλυτο σεβασμό στους πολίτες, στον τόπο μας, στο περιβάλλον, στις γενιές που ακολουθούν, στο Αύριο
  • 28 Ιουνίου 2026
  • 3 Σχόλια
  • ΤΟΠΙΚΑ

Την 26-06-2026 το βράδυ συνελήφθησαν στην Κω, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Ηρακλειδών Κω, δύο αλλοδαποί ηλικίας 18 και 19 ετών στην κατοχή των οποίων βρέθηκαν συνολικά και κατασχέθηκαν -2- αυτοσχέδια τσιγάρα κάνναβης και μικροποσότητα ακατέργαστης κάνναβης.
  • 28 Ιουνίου 2026
  • 2 Σχόλια
  • ΚΕΝΤΡΙΚΗ 2

Με ανάρτησή του στα social media o Αντιδήμαρχος Παιδείας κ. Παναγιώτης Χατζηχριστοφής, αναφέρθηκε στις ενέργειες που γίνονται για την αναβάθμιση των σχολικών μονάδων.Αναλυτικά η ανάρτησή του:Οι προκλήσεις είναι πολλές και οι ανάγκες της σχολικής κοινότητας καθημερινές.Όμως, με σχέδιο, συνεργασία και επιμονή, προχωράμε μπροστά.Τα σχολεία μας αλλάζουν.Με έργα ουσίας δημιουργούμε σύγχρονους, ασφαλείς και λειτουργικούς χώρους για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς. Επενδύουμε στο σήμερα, χτίζουμε το αύριο. Τίποτα από όλα αυτά δεν γίνεται από έναν άνθρωπο μόνο. Είναι αποτέλεσμα συλλογικής προσπάθειας.Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους τεχνικούς, τους συνεργάτες μου, τις υπηρεσίες του Δήμου και σε όλους όσοι εργάζονται καθημερινά με μεθοδικότητα, επαγγελματισμό και αίσθημα ευθύνης, ώστε τα σχολεία μας να γίνονται καλύτερα.Συνεχίζουμε με συνέπεια, σκληρή δουλειά και πίστη ότι τα παιδιά μας αξίζουν το καλύτερο.
  • 28 Ιουνίου 2026
  • 7 Σχόλια
  • ΤΟΠΙΚΑ

Το ξενοδοχείο D’Andrea Lagoon σε συνεργασία με το τμήμα αιμοδοσίας του νοσοκομείου Κω και μετά από πρωτοβουλία του Διευθυντή του κύριου Στέφανου Κιτρίνα, πραγματοποίησε στις 27/6/2026 στις εγκαταστάσεις του, εθελοντική αιμοδοσία με τη συμμετοχή του προσωπικού του.Η Διοίκηση και η Διεύθυνση του ξενοδοχείου, εκφράζουν τις θερμές ευχαριστίες τους τόσο στο προσωπικό του ξενοδοχείου που με τη συμμετοχή του αποδεικνύει το υψηλό αίσθημα προσφοράς προς τον συνάνθρωπο, όσο και προς το τμήμα αιμοδοσίας του νοσοκομείου Κω για την άμεση ανταπόκριση του.
  • 28 Ιουνίου 2026
  • 1 Σχόλια
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Με το μεγάλο πακέτο αγροτικών πληρωμών, που σύμφωνα με τον υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Μαργαρίτη Σχοινά θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα μέσω της νέας δομής της ΑΑΔΕ, καθώς και με την καταβολή ενίσχυσης ύψους 20 εκατ. ευρώ στους ρυζοπαραγωγούς μέσω de minimis τη Δευτέρα ή την Τρίτη, ανοίγει ο κύκλος των πληρωμών προς τους παραγωγούς, όπως ανέφερε ο ίδιος σε συνέντευξή του στην ΕΡΤ."Το μεγάλο πακέτο πληρωμών θα γίνει τη Δευτέρα. Πιστεύω ότι θα εκπλήξουμε θετικά με το ποσό της Δευτέρας" δήλωσε ο υπουργός, διευκρινίζοντας ότι "θα δώσουμε αυτό το ποσό μέσα από το νέο σύστημα, όχι μέσω του παλιού ΟΠΕΚΕΠΕ. Μέσω αυτής της νέας δομής που φτιάχνουμε τώρα με υπομονή, με επιμονή, δηλαδή την ΑΑΔΕ".Αναφερόμενος στην ενίσχυση των ρυζοπαραγωγών, ο κ. Σχοινάς είπε: "Δευτέρα ή Τρίτη θα πληρώσουμε 20 εκατομμύρια ενίσχυση για το ρύζι μέσω de minimis. Είναι αποτέλεσμα της ζημιάς που πάθανε τα τελευταία χρόνια. Στο βάθος υπάρχει μια πιο ριζική λύση που είναι να εντάξουμε όλον αυτόν τον ορίζοντα σε ένα μεγάλο πρόγραμμα περιφερειακής ανάπτυξης, όπως έκαναν οι Ισπανοί στη Βαλένθια."Για τη μεταρρύθμιση του συστήματος πληρωμών επισήμανε ότι "οι έλεγχοι θα συνεχιστούν γιατί είναι ο μόνος τρόπος για να βεβαιώσουμε τους πραγματικούς δικαιούχους ότι δεν θα χάσουν λεφτά". Όπως είπε, "οι πραγματικοί δικαιούχοι δεν έχουν να φοβηθούν τίποτα από αυτή τη μεταρρύθμιση", ενώ πρόσθεσε ότι "για πρώτη φορά πιστεύω ότι όλοι οι αγρότες θα ξέρουν τι παίρνουν και πότε το παίρνουν και αυτοί που δεν παίρνουν θα ξέρουν τι πρέπει να διορθώσουν για να το πάρουν".Για το πρόγραμμα αντιμετώπισης του λαγοκέφαλου, ο υπουργός τόνισε ότι η αποζημίωση θα ανέρχεται σε "5,33 ευρώ το κιλό. Καθαρή τιμή μόνο για τους ψαράδες που σηκώνουν αυτά τα ξενικά είδη. Αν χρειαστεί να το επεκτείνουμε και στην υπόλοιπη χώρα, θα το κάνουμε σε συνεργασία και με το υπουργείο Περιβάλλοντος. Οι ψαράδες θα πιάνουν και οι περιφέρειες θα κάνουν τα επόμενα βήματα και εμείς θα πληρώνουμε".Τέλος, ερωτηθείς για τις επόμενες εθνικές εκλογές, ο κ. Σχοινάς εκτίμησε ότι "οι εκλογές πιστεύω ότι θα γίνουν την άνοιξη. Είναι μια προσωπική μου εκτίμηση", ενώ πρόσθεσε ότι "όταν ο Έλληνας φθάσει πάνω από τη κάλπη θα αποφασίσει με ένα κριτήριο "ποιος μπορεί να κρατήσει το πηδάλιο σε έναν δύσκολο κόσμο". Και η απάντηση είναι προφανής "ο Κυριάκος και η ΝΔ"".Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ
  • 28 Ιουνίου 2026
  • 0 Σχόλια
  • ΚΕΝΤΡΙΚΗ 3

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 27 Ιουνίου, στην Πλατεία Ελευθερίας, η ξεχωριστή χορευτική παράσταση «ELIKONIA», που διοργάνωσε η Σχολή Χορού Alegria υπό τη διεύθυνση της Ζαχαρένιας Λάμπρου.Η βραδιά αποτέλεσε μια αυθεντική γιορτή του ελληνικού πολιτισμού, αφιερωμένη στο ζεϊμπέκικο και στους ελληνικούς λαϊκούς χορούς, αναδεικνύοντας τη διαχρονική αξία της παράδοσης μέσα από τη δύναμη της μουσικής και της κίνησης. Το κοινό είχε την ευκαιρία να απολαύσει ένα πλούσιο και υψηλού επιπέδου καλλιτεχνικό πρόγραμμα, γεμάτο συναίσθημα, εκφραστικότητα και σεβασμό στην ελληνική πολιτιστική κληρονομιά.Στη σκηνή συναντήθηκαν σχολές χορού και χορευτικά σχήματα από την Κω, την Αθήνα, την Ξάνθη, την Κωνσταντινούπολη, τη Σμύρνη και το Bodrum, αποδεικνύοντας πως ο χορός αποτελεί μια παγκόσμια γλώσσα που ενώνει ανθρώπους, λαούς και πολιτισμούς. Οι εξαιρετικές εμφανίσεις των συμμετεχόντων καταχειροκροτήθηκαν από το κοινό, δημιουργώντας μια μοναδική ατμόσφαιρα συγκίνησης, χαράς και ενότητας.
  • 28 Ιουνίου 2026
  • 0 Σχόλια
  • ΤΟΠΙΚΑ

ΚΑΤΟΙΚΙΕΣΝΕΟ ΑΚΙΝΗΤΟ: ΜΟΝΟΚΑΤΟΙΚΙΑ : ημιτελής 134 τ.μ., στην Μινιέρα. Διαθέτει οικοδομική άδεια του 2016 και βρίσκεται σε αγροτεμάχιο 4.500 τ.μ., φυτεμένο με παραγωγικές ελιές. Αποτελείται από  3υ/δ, σαλοκουζίνα, καθιστικό με τζάκι, μπάνιο και WC, μεγάλες βεράντες με θέα σε θάλασσα και βουνό. Πωλείται  στην υπάρχουσα κατάστασή της. Ενεργειακή απόδοση: δεν απαιτείται. Τιμή πώλησης 179.000 ευρώ – (ΚΩΔ: 1905081).  ΚΩΣ: ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ 2ου με ασανσέρ, στην περιοχή της Αγίας Μαρίνας, δίπλα σε πάρκο και μόλις 100 μέτρα από τη θάλασσα. Διαθέτει 3υ/δ με μεγάλες εντοιχισμένες ντουλάπες, ενιαία σαλονοκουζίνα, μπάνιο και WC, αυτόνομη θέρμανση (εκτός λειτουργίας) ενώ υπάρχει και καμινάδα για πιθανή μελλοντική τοποθέτηση τζακιού. Διαθέτει ι διπλά τζάμια με σήτες, βεράντα με μπάρμπεκιου και υπέροχη θέα στη θάλασσα. Κατασκευάστηκε το 2007 και ανακαινίστηκε το 2020. Ενεργειακή κλάση Γ.Πωλείται στην τιμή των 220.000 ευρώ. (ΚΩΔ: 1371374).ΚΩΣ: ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ  1ου με ασανσέρ και χωρίζεται από τη Μαρίνα Κω μόνο από τον παραλιακό δρόμο. Έχει εμβαδόν 78 τ.μ. και αποτελείται από 2υ/δ, σαλονοκουζίνα, μπάνιο, μπαλκόνια με θέα στη θάλασσα, διπλά τζάμια με σήτες, αυτόνομη κεντρική θέρμανση, ηλιακό θερμοσίφωνα και κλιματισμό. Ενεργειακή κλάση Β.  Τιμή 220.000 ευρώ – (ΚΩΔ: 1871530). ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ: ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ: διαμέρισμα 65 τ.μ. με 2 υ/δ, σαλονοκουζίνα, μπάνιο, εγκαταστάσεις για κεντρική θέρμανση, ηλιακό θερμοσίφωνα και μπαλκόνια εμπρός και πίσω με όμορφη θέα σε θάλασσα και βουνό και γκαρσονιέρα 24 τ.μ. με 1 υ/δ, κουζίνα, μπάνιο  και μπαλκόνι. Βρίσκονται στον 1οόροφο, πολύ κοντά θάλασσα και τη μαρίνα, καθώς και κοντά στο κέντρο της πόλης, σχολεία, και όλες τις βασικές υπηρεσίες. Πωλούνται και τα δύο μαζί στην τιμή των 190.000 ευρώ . Ενεργειακή Κλάση Γ. (ΚΩΔ: 1881325).ΚΑΚΟ ΠΡΙΝΑΡΙ: ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ: ημιυπόγειο 87τ.μ, του 2004, διαθέτει 2υ/δ, σαλονοκουζίνα, μπάνιο, τζάκι, αυτόνομη θέρμανση καλοριφέρ και αποθήκη. Ενεργειακή Κλάση Δ. Τιμή 120.000 ευρώ. – (ΚΩΔ: 1882822). ΚΑΚΟ ΠΡΙΝΑΡΙ: ΜΟΝΟΚΑΤΟΙΚΙΑ: 220τ.μ σε οικόπεδο 4.000τ.μ με 4 υ/δ, 2 μπάνια, σαλόνι με τζάκι και καθιστικό με τζάκι, δωμάτιο γραφείο και αποθηκευτικοί χώροι. Διαθέτει μονοκατοικία-ξενώνα 72τ.μ., με 1 υ/δ, μεγάλη κουζίνα, σαλόνι, τραπεζαρία και μπάνιο. Επίσης κλειστό γκαράζ 40τ.μ. Το κτήμα είναι φυτεμένο με ποικιλία δέντρων, καρποφόρων και μη και περιφραγμένο. Χρίζει ανακαίνισης . Ενεργειακή κλάση Δ. Τιμή πώλησης 340.000 ευρώ. (ΚΩΔ: 1838113)ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΣΟΥΚΑΛΑΡΙΑ: ΜΟΝΟΚΑΤΟΙΚΙΑ: 277 τ.μ., σε περιφραγμένο κτήμα 17 στρεμμάτων, με ανεμπόδιστη πανοραμική θέα σε θάλασσα και βουνό. Διαθέτει  σαλονοτραπεζαρία με τζάκι, κουζίνα, 4υ/δ, εκ των οποίων το master bedroom διαθέτει ιδιωτικό μπάνιο και ξεχωριστό δωμάτιο γκαρνταρόμπας, καθώς επίσης επιπλέον μπάνιο, w.c. αποθήκη χώρο σάουνας και υπόγειο γκαράζ 2 θέσεων. Επίσης έχει  κεντρική θέρμανση, ηλιακό θερμοσίφωνα με boiler, διπλά τζάμια, σήτες, ηλεκτρικά ρολά και διαμορφωμένο αύλειο χώρο με γκαζόν. Ενεργειακή Κλάση Γ. Τιμή πώλησης 437.500 ευρώ. – (ΚΩΔ: 1893938). ΖΗΠΑΡΙ: ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ: 2ου ορόφου, 100τ.μ, του 2006, γωνιακό και ιδιαίτερα φωτεινό, διαμπερές με μεγάλες βεράντες και όμορφη θέα προς τη θάλασσα. Διαθέτει 2υ/δ, ενιαία ευρύχωρη σαλονοκουζίνα, άνετο μπάνιο, κεντρική αυτόνομη θέρμανση, ηλιακό και διπλά τζάμια με σήτες. Ενεργειακή Απόδοση Γ . Τιμή: 206.000 ευρώ. (ΚΩΔ: 1895387).ΖΗΠΑΡΙ: ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ : 90 τ.μ. με απεριόριστη θέα στη θάλασσα. Διαθέτει 2υ/δ, μπάνιο και w.c, κουζίνα, σαλόνι με τζάκι και τραπεζαρία, διπλά τζάμια με σήτες, αυτόνομη θέρμανση, ηλιακό, μεγάλες βεράντες, ιδιωτικό χώρο στάθμευσης - αποθηκευτικό χώρο και τζάκι, περιλαμβάνει 102 τ.μ. στην πυλωτή της οικοδομής για αποκλειστική χρήση για πάρκινγκ, αποθήκη και κήπο. Ενεργειακή απόδοση  Δ.  Τιμή πώλησης 215.000 ευρώ – (ΚΩΔ: 1715863). ΑΝΤΙΜΑΧΕΙΑ: ΜΟΝΟΚΑΤΟΙΚΙΑ:μέσα στο σχέδιο οικισμού, σε συγκρότημα κατοικιών, νεόδμητη  υπό κατασκευή, 80 τ.μ., με 2υ/δ,  ενιαία σαλονοκουζίνα,  μπάνιο και αποθήκη- laundry. Διαθέτει θερμομόνωση και υγρομόνωση, είναι αντισεισμικής κατασκευής και εξοπλισμένη με ενεργειακά τζάμια, ηλεκτρικά ρολά και σήτες, εντοιχισμένες ηλεκτρικές συσκευές, ηλιακό, σύστημα θέρμανσης–ψύξης και αυλή, Ενεργειακή Κλάση Α . Τιμή 160.000 ευρώ. – (ΚΩΔ: 1871494). ΟΙΚΟΠΕΔΑ – ΑΓΡΟΤΕΜΑΧΙΑΚΩΣ: ΟΙΚΟΠΕΔΟ στον Άγιο Γιάννη, λίγο μετά την Αγία Τριάδα. Έχει εμβαδόν 315 τ.μ. είναι ελαφρώς επικλινές, εφάπτεται σε δρόμο με άσφαλτο , είναι άρτιο και οικοδομήσιμο με την δυνατότητα δόμησης 166,6 τ.μ. Τιμή πώλησης 50.000 ευρώ. -(ΚΩΔ: 1899171).ΚΩΣ: ΟΙΚΟΠΕΔΟ, σε ήσυχη τοποθεσία στην περιοχή Άγιος Γιάννης, λίγο λίγο πρίν τον Άγιο Νεκτάριο, 450τ.μ, εφάπτεται σε δρόμο με άσφαλτο, είναι άρτιο και οικοδομήσιμο και έχει την δυνατότητα δόμησης 166τ.μ. Πωλείται στην τιμή των 60.000 ευρώ. - (ΚΩΔ: 1899170).ΠΕΛΕΖΙΚΙ: ΑΓΡΟΤΕΜΑΧΙΟ, πάρα πολύ κοντά στην πόλη, 6.420τ.μ , περιφραγμένο, εφάπτεται σε δρόμο με άσφαλτο και έχει πρόσοψη 146μ. Είναι άρτιο και οικοδομήσιμο, είναι δεντροφυτεμένο με 242 δέντρα, ελιές και εσπεριδοειδή, με αυτόματο δίκτυο ποτίσματος. Διαθέτει δικό του νερό και μέσα στο ακίνητο υπάρχει και αποθήκη. Πωλείται στην τιμή των 165.000 ευρώ. – (ΚΩΔ:1404468).  ΠΕΛΕΖΙΚΙ: ΑΓΡΟΤΕΜΑΧΙΟ, 5.700τ.μ, πολύ κοντά στον επαρχιακό, εφάπτεται σε δρόμο με άσφαλτο, είναι άρτιο και οικοδομήσιμο και απέχει μόνο 2 χιλιόμετρα απο το κέντρο της πόλης.  Τιμή  πώλησης 150.000 ευρώ. - (ΚΩΔ: 1404551).ΖΗΠΑΡΙ: ΑΓΡΟΤΕΜΑΧΙΟ, 4.480τ.μ στην περιοχή Πύλα. Εφάπτεται σε δρόμο κτηματολογίου, είναι άρτιο και οικοδομήσιμο, οικοδομεί 194τ.μ κατοικία και 550τ.μ για καταστήματα και απέχει μόνο 500μ σε ευθεία απο την θάλασσα. Τιμή των 95.000  ευρώ. (ΚΩΔ:  1896872).ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑΜΑΣΤΙΧΑΡΙ: ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ, γωνιακό, μόλις 50μ  από τη θάλασσα, 130 τ.μ., του 1989, το οποίο λειτουργεί έως και σήμερα με ιδιαίτερα μεγάλη επιτυχία ως καφετέρια – μπαρ. Διαθέτει επιπλέον δόμηση 130τ.μ στον όροφο. Αποτελεί ιδανική επιλογή είτε για τη συνέχιση της υφιστάμενης, αποδεδειγμένα επιτυχημένης επαγγελματικής δραστηριότητας, η οποία διατίθεται προς πώληση αποκλειστικά λόγω συνταξιοδότησης των ιδιοκτητών, είτε για επενδυτική εκμετάλλευση μέσω μετατροπής του κτιρίου σε σύγχρονα διαμερίσματα ή τουριστικά καταλύματα προς ενοικίαση. Ενεργειακή κλάση Δ.Τιμή πώλησης 255.000 ευρώ. (ΚΩΔ: 1901929).ΚΕΝΤΡΟ ΚΩΣ: ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ , γωνιακό, με πρόσοψη σε πλατεία, στο κέντρο της πόλης. Έχει εμβαδόν 55,50 τ.μ. και  βρίσκεται σε σημείο με κίνηση καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας. Το κατάστημα είναι ήδη μισθωμένο και είναι κατάλληλο για κάθε επαγγελματική χρήση. Ενεργειακή κλάση  Ε.Τιμή 190.000 ευρώ.  (ΚΩΔ: 1899978).ΕΝΟΙΚΙΑΣΕΙΣΜΑΡΜΑΡΩΤΟ: ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ έχει εμβαδόν 60τ.μ και διαθέτει αυλή 40τ.μ. Διατίθεται για οποιαδήποτε χρήση εκτός υγειονομικού  ενδιαφέροντος.  Ενοικιάζεται στην τιμή των 500 ευρώ.  Ενεργειακή κλάση Δ - (ΚΩΔ:  1872930).EΠΙΠΛΕΟΝ 400 ΑΚΙΝΗΤΑ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΕΤΕ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΑΣ ΔΑΝΕΙΑ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ & ΠΙΣΤΩΤΙΚΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣΓίνε συνεργάτης της PARVERIS REAL ESTATE,  μπες στην ομάδα μας!!!Ελ. Βενιζέλου 26, Κως, τηλ.: 22420-27407 - Φάξ: 2240-27409e-mail: [email protected]ΑΝΑΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΑΚΙΝΗΤΑ ΠΡΟΣ ΠΩΛΗΣΗΤο Μεσιτικό γραφείο μας Parveris Real Estate & Συνεργάτες αναζητά για λογαριασμό πελατών:Κατοικίες, Οικόπεδα, ΑγροτεμάχιαΠαρέχεται:δωρεάν εκτίμηση - υπεύθυνη ανάληψη - πλήρης υποστήριξη  έως την πώλησηΤηλέφωνο επικοινωνίας: 6977282400  κ. ΝίκοςΜεσιτικό Γραφείο με 12ετή εμπειρία, ζητεί συνεργάτες ηλικίας 25-50   ετών, με  ικανότητα επικοινωνίας, για τη θέση:ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΑΚΙΝΗΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣΔυνατότητα μερικής ή ολικής απασχόλησης, με ευέλικτο ωράριο.
  • 27 Ιουνίου 2026
  • 0 Σχόλια
  • ΤΟΠΙΚΑ

Στην Κω βρίσκεται αυτές τις ημέρες ο Γενικός Γραμματέας Διαχείρισης Αποβλήτων κ. Μανόλης Γραφάκος, στο πλαίσιο του διεθνούς συνεδρίου για την κυκλική οικονομία.Επισκέφτηκε τον ΧΥΤΑ Κω και σε ανάρτησή του, ανέφερε μεταξύ άλλων ότι στην Κω το τελευταίο διάστημα έχει γίνει ένα σημαντικό βήμα για τη σύγχρονη διαχείριση των αποβλήτων.
  • 27 Ιουνίου 2026
  • 2 Σχόλια
  • ΚΕΝΤΡΙΚΗ 3

Mε ανάρτησή του στα social media, ο Δήμαρχος Κω, αναφέρθηκε στις παρεμβάσεις που έγιναν στις οδούς Μακρυγιάννη και Παπαναστασίου, αναβαθμίζοντας δύο βασικούς άξονες της πόλης. Αναλυτικά η ανάρτησή του:Περισσότερο φως. Περισσότερη ασφάλεια!Αναβαθμίζουμε δύο βασικούς οδικούς άξονες της πόλης, τις οδούς Μακρυγιάννη και Παπαναστασίου, με παρεμβάσεις που βελτιώνουν ουσιαστικά την καθημερινότητα.Στη Μακρυγιάννη, αντικαθιστούμε όλους τους τρίμετρους φωτιστικούς ιστούς παλαιάς τεχνολογίας με νέους εννιάμετρους ιστούς, εξοπλισμένους με σύγχρονα φωτιστικά LED, προσφέροντας καλύτερο και ασφαλέστερο φωτισμό.Στην Παπαναστασίου, όπου υπήρχε σημαντική έλλειψη φωτισμού, εγκαθιστούμε νέους φωτιστικούς ιστούς σε όλο το μήκος του δρόμου.Συνολικά τοποθετούνται 100 νέοι φωτιστικοί ιστοί, δημιουργώντας ένα σύγχρονο και αποδοτικό δίκτυο ηλεκτροφωτισμού.Με την ολοκλήρωση της τουριστικής περιόδου, θα ακολουθήσει και η πλήρης ανακατασκευή του ασφαλτικού τάπητα στην οδό Μακρυγιάννη, ολοκληρώνοντας μια σημαντική παρέμβαση αναβάθμισης της περιοχής. 
  • 27 Ιουνίου 2026
  • 5 Σχόλια
  • ΚΕΝΤΡΙΚΗ 2

Τη μεταβολή των δικτύων διακίνησης ναρκωτικών, την ενίσχυση της παρουσίας νέων ψυχοδραστικών ουσιών και τη διαρκή προσαρμογή των κυκλωμάτων στα νέα δεδομένα περιγράφει, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ με αφορμή την σημερινή Παγκόσμια Ημέρα κατά των Ναρκωτικών, ο διευθυντής της Υποδιεύθυνσης Δίωξης Ναρκωτικών της Διεύθυνσης Αντιμετώπισης Οργανωμένου Εγκλήματος, Αστυνομικός Υποδιευθυντής Γιάννης Καρυδάκος.Σύμφωνα με τα στοιχεία της Υποδιεύθυνσης Δίωξης Ναρκωτικών από τον Οκτώβριο του 2024 έως σήμερα, έχουν χειριστεί 323 υποθέσεις ναρκωτικών και έχουν πραγματοποιηθεί 646 συλλήψεις. Στο ίδιο διάστημα, κατασχέθηκαν 1,8 τόνοι κοκαΐνης, 5,2 τόνοι ακατέργαστης κάνναβης, 174,5 κιλά κατεργασμένης κάνναβης, 135,2 κιλά ηρωίνης, 9.251 δενδρύλλια κάνναβης και 18.265 δισκία ecstasy.Όπως επισημαίνει ο κ. Καρυδάκος «τα δίκτυα που διακινούν ναρκωτικά μεταβάλλονται διαρκώς», εξηγώντας ότι αλλάζουν τόσο η δομή τους όσο και οι μέθοδοι που χρησιμοποιούν, καθώς προσαρμόζονται διαρκώς στις επιχειρησιακές πιέσεις, στις νέες τεχνολογίες και στις καταναλωτικές τάσεις.Κατά τον κ. Καρυδάκο, ένα από τα πιο χαρακτηριστικά στοιχεία των τελευταίων ετών είναι η αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο οργανώνεται η διακίνηση. Όπως εξηγεί, ειδικά μετά την περίοδο της πανδημίας αυξήθηκε αισθητά η χρήση διαδικτυακών εφαρμογών και οι αποστολές ναρκωτικών μέσω ταχυδρομικών δεμάτων, κάτι που, όπως λέει, αποτελεί «ένα νέο modus operandi» για τα κυκλώματα.Παράλληλα, περιγράφει και το λεγόμενο «waterbed effect», δηλαδή το φαινόμενο κατά το οποίο, όταν οι διωκτικές αρχές ασκούν πίεση σε μία οδό ή σε ένα σημείο διακίνησης, το πρόβλημα δεν εξαφανίζεται αλλά μετατοπίζεται αλλού. Όπως σημειώνει, οι μεγάλες κατασχέσεις σε λιμάνια όπως ο Πειραιάς και η Θεσσαλονίκη οδήγησαν σε αναζήτηση εναλλακτικών οδών από τα κυκλώματα, με άλλες πύλες εισόδου να αποκτούν μεγαλύτερη σημασία.Σε ό,τι αφορά την εικόνα της αγοράς, ο κ. Καρυδάκος είναι σαφής: η κάνναβη και η κοκαΐνη παραμένουν οι κυρίαρχες ουσίες στην ελληνική αγορά. Αντίθετα, η ηρωίνη εμφανίζει πτωτική τάση σε σχέση με προηγούμενα χρόνια, χωρίς όμως να έχει εξαφανιστεί από το πεδίο των ερευνών.Η κυριαρχία της κοκαΐνης αποτυπώνεται και στα στοιχεία των κατασχέσεων, με τις ποσότητες που έχουν εντοπιστεί στην Ελλάδα από τον Οκτώβριο του 2024 να φτάνουν τον 1,8 τόνο. Η εικόνα αυτή, σύμφωνα με τον ίδιο, συνδέεται και με τη μεγάλη προσφορά που υπάρχει διεθνώς, στοιχείο που επηρεάζει συνολικά τη διαθεσιμότητα της ουσίας και τις διαδρομές που ακολουθεί μέχρι να φτάσει στην ελληνική αγορά ή να περάσει μέσω αυτής.Την ίδια ώρα, όμως, αναδύονται νέες κατηγορίες ουσιών, οι οποίες δυσκολεύουν ακόμη περισσότερο το έργο των διωκτικών αρχών και θέτουν νέα δεδομένα στην αγορά. Ιδιαίτερη αναφορά κάνει στα συνθετικά κανναβινοειδή, τα οποία, όπως λέει, αποτελούν μια από τις νέες απειλές που παρακολουθούν στενά οι αρχές. Όπως εξηγεί, σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να χρησιμοποιηθεί νόμιμο προϊόν κάνναβης ή κανναβινοειδών και στη συνέχεια να υποστεί επεξεργασία, ακόμη και με ψεκασμό, ώστε να αυξηθεί η δραστικότητά του και τα επίπεδα της THC, δηλαδή της βασικής ψυχοδραστικής ουσίας της κάνναβης. Στο πλαίσιο αυτό, επισημαίνει ιδιαίτερα και τη νομοθετική αλλαγή που τέθηκε σε ισχύ από τις 20 Μαΐου, με την οποία απαγορεύτηκε η πώληση κανναβινοειδών στη λιανική, ακριβώς λόγω των κινδύνων που είχαν αρχίσει να αναδεικνύονται.Στο ίδιο πεδίο εντάσσει και τη λεγόμενη «ροζ κοκαΐνη», η οποία συγκαταλέγεται στις νέες ψυχοδραστικές ουσίες που έχουν εμφανιστεί στην αγορά, αλλά και την κεταμίνη, για την οποία εκτιμά ότι σε έναν βαθμό «πηγαίνει να καλύψει το κενό της ηρωίνης» ως κατασταλτικό ναρκωτικό.Η διαφοροποίηση δεν αφορά μόνο τις ουσίες, αλλά και τη μορφή με την οποία αυτές εμφανίζονται. Όπως αναφέρει ο διευθυντής της Υποδιεύθυνσης Δίωξης Ναρκωτικών, οι αρχές έρχονται πλέον αντιμέτωπες και με προϊόντα που μέχρι πριν από λίγα χρόνια δεν θα θεωρούνταν τυπική εικόνα της αγοράς ναρκωτικών, όπως ο πρόσφατος εντοπισμός βουτύρου που περιείχε THC ή ατμικά προϊόντα με υγροποιημένο THC.Οι μορφές αυτές δείχνουν, ότι η αγορά δεν περιορίζεται πλέον μόνο στις «παραδοσιακές» εκδοχές των ουσιών, αλλά ακολουθεί νέες καταναλωτικές πρακτικές και επεκτείνεται σε προϊόντα που είναι πιο εύκολα στη μεταφορά, πιο διακριτικά στη χρήση ή πιο ελκυστικά σε συγκεκριμένες κατηγορίες χρηστών.Απαντώντας σε ερώτηση για το αν η Ελλάδα είναι χώρα προορισμού για ναρκωτικά ή χώρα διέλευσης ο κ. Καρυδάκος τόνισε ότι είναι και τα δύο αλλά κυρίως διέλευσης, κατά βάση για κάνναβη και κοκαΐνη, λόγω της στρατηγικής γεωγραφικής της θέσης αλλά και του ιδιαίτερου ανάγλυφου που έχει με την πολύ μεγάλη ακτογραμμή της.Στη συνέχεια αναφερόμενος στον ρόλο της τεχνολογίας τόνισε ότι αυτή έχει αλλάξει τόσο τον τρόπο επικοινωνίας όσο και της οργάνωσης των κυκλωμάτων. Οι κρυπτογραφημένες πλατφόρμες επικοινωνίας και οι εφαρμογές με αυξημένα επίπεδα προστασίας δυσκολεύουν, όπως είπε, τον εντοπισμό και την ταυτοποίηση των εμπλεκομένων, ενώ η αποκάλυψη μεγάλων διεθνών πλατφορμών τα προηγούμενα χρόνια έχει δείξει στις αρχές τον τρόπο με τον οποίο οργανώνονται και συντονίζονται τέτοιου τύπου δίκτυα.Τέλος, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά των Ναρκωτικών ο διευθυντής της Υποδιεύθυνσης Δίωξης Ναρκωτικών στέλνει σαφές μήνυμα κυρίως προς τους νέους, τονίζοντας ότι «δεν υπάρχει καλό και κακό ναρκωτικό» και ότι όλες οι ουσίες, ανεξαρτήτως του τρόπου με τον οποίο προβάλλονται ή διακινούνται, μπορούν να οδηγήσουν σε εξάρτηση και να έχουν σοβαρές συνέπειες για τη ζωή και την υγεία των χρηστών.Πηγή: protothema.gr
  • 27 Ιουνίου 2026
  • 0 Σχόλια
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Εκτός πρίζας… τραβά η κυβέρνηση τα δημοτικά τέλη, ή για την ακρίβεια από το 2028 οι λογαριασμοί ρεύματος δεν θα περιλαμβάνουν τα δημοτικά τέλη.Αυτό προβλέπει νομοθετική ρύθμιση του υπουργείου Εσωτερικών που ψηφίστηκε χθες 25 Ιουνίου από τη Βουλή. Βέβαια με βάση το περιεχόμενο της διάταξης δίνεται ουσιαστικά η δυνατότητα να εξεταστεί και να υλοποιηθεί ένα διαφορετικό σύστημα καταβολής δημοτικών τελών. Αν κι εφόσον αυτό υλοποιηθεί τότε οι λογαριασμοί ρεύματος απαλλάσσονται από τα δημοτικά τέλη.Οι λογαριασμοί ρεύματος και οι πάροχοι ως εισπράκτορες για τα δημοτικά τέληΟι λογαριασμοί ρεύματος και το ποσό που πληρώνουν οι οικιακοί καταναλωτές και οι επιχειρήσεις έχουν βρεθεί ουκ ολίγες φορές στο επίκεντρο των διαμαρτυριών για το ύψος τους. Ωστόσο, σύμφωνα με παράδειγμα που επεξεργάστηκε ο ΟΤ προκύπτει πώς περίπου 1 στα 3 ευρώ που καταβάλουμε μέσα από τους λογαριασμούς ρεύματος αφορά τα δημοτικά τέλη.Ο ΟΤ παρουσιάζει παράδειγμα λογαριασμού ρεύματος για κατοικία 153 τ.μ. με κατανάλωση 134 κιλοβατώρες (kWh) κατά την περίοδο 5 Μαΐου με 2 Ιουνίου 2026. Πρόκειται για οικιακό λογαριασμό εκαθθαριστικό και με χρεώσεις για το ρεύμα από την κατηγορία ειδικό ή πράσινο τιμολόγιο.Όπως προκύπτει από το συνολικό ποσό πληρωμής των 68 ευρώ, τα 22,95 ευρώ αφορούν την κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας και αντιστοιχεί στο 33,75%. Για τα δημοτικά τέλη ο οικιακός καταναλωτής καταβάλει 22,01 ευρώ ήτοι το 32,37% του συνολικού ποσού. Για τις ρυθμιζόμενες χρεώσεις που αφορούν το σύστημα μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας (ΑΔΜΗΕ) και το δίκτυο διανομής (ΔΕΔΔΗΕ) από τα 68 ευρώ που πληρώνει, τα 22,95 ευρώ κατευθύνονται στους Διαχειριστές για επενδύσεις και συντήρηση στα δίκτυα ρεύματος αλλά και για τις Υπηρεσίες Κοινής Ωφέλειας και το ΕΤΜΕΑΡ. Τα υπόλοιπα 5,52 ευρώ πηγαίνουν για την ΕΡΤ, τον ΦΠΑ και διάφορες άλλες χρεώσεις.Ποιες χρεώσεις και τέλη περιλαμβάνουν οι λογαριασμοί ρεύματοςΟι λογαριασμοί ρεύματος χωρίζονται σε τέσσερα σκέλη.1.  Το πρώτο είναι οι «Χρεώσεις Προμήθειας Εταιρείας». Σε αυτό περιλαμβάνονται οι χρεώσεις για την κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας. Αφορούν μόνο την αξία του ρεύματος. Τιμολογείται η κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας «χρέωση ενέργειας κανονική» και η κατανάλωση ρεύματος κατά τις ώρες της χαμηλότερης τιμολόγησης (νυχτερινό). Επισημαίνεται ως «Χρέωση Ενέργειας Μειωμένη». Επίσης περιλαμβάνει και την πάγια χρέωση.2. Το δεύτερο μέρος είναι οι «Ρυθμιζόμενες Χρεώσεις». Αυτές αφορούν χρεώσεις που πληρώνουν οι οικιακοί καταναλωτές για τον ΑΔΜΗΕ, δηλαδή για το Σύστημα Μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας. Σε αυτό το μέρος περιλαμβάνονται επίσης οι χρεώσεις για το Δίκτυο Διανομής ηλεκτρικής ενέργειας που καταλήγουν στον ΔΕΔΔΗΕ. Τα ποσά που καταλήγουν στον ΑΔΜΗΕ και τον ΔΕΔΔΗΕ προορίζονται για την ανάπτυξη και τη συντήρηση των δικτύων. Μία ακόμη χρέωση είναι οι ΥΚΩ (Υπηρεσίες Κοινής Ωφέλειας). Πρόκειται για έναν «κουμπαρά» όπου μέσω αυτού επιδοτείται για παράδειγμα η τιμή ρεύματος στα νησιά επειδή δεν είναι διασυνδεδεμένα με το ηπειρωτικό σύστημα ώστε οι κάτοικοί τους να έχουν παρόμοια και όχι υψηλότερη τιμή ρεύματος σε σχέση με τα νοικοκυριά της ηπειρωτικής Ελλάδας. Άλλη μία χρέωση είναι και το ΕΤΜΕΑΡ (Ειδικό Τέλος Μείωσης Αέριων Ρύπων) το οποίο ουσιαστικά χρηματοδοτεί τις επενδύσεις για τις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας.3.  Το τρίτο μέρος επισημαίνεται ως «Διάφορα – Δήμος – ΕΡΤ». Οι χρεώσεις αυτής της κατηγορίας δεν σχετίζονται με την ηλεκτρική ενέργεια. Περιλαμβάνει χρεώσεις των δήμων για τα δημοτικά τέλη, τον δημόσιο φωτισμό και το Τέλος Ακίνητης Περιουσίας (ΤΑΠ). Από δήμο σε δήμο αυτές οι χρεώσεις διαφέρουν. Επίσης στο συγκεκριμένο μέρος των λογαριασμών ρεύματος περιλαμβάνεται και η χρέωση για την ΕΡΤ. Στις χρεώσεις «Διάφορα» περιλαμβάνονται ο Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης, που επιβαρύνει το ρεύμα, όπως και το Ειδικό Τέλος 5 τοις χιλίοις που είναι ανταποδοτικό για την 24ωρη λειτουργία των τελωνείων.4. ΦΠΑ για το ρεύμα. Προκύπτει το ποσό με το οποίο επιβαρύνεται με ΦΠΑ η αξία της κατανάλωσης ρεύματος. Πηγή: in.gr
  • 27 Ιουνίου 2026
  • 3 Σχόλια
  • ΚΕΝΤΡΙΚΗ 1

Αν σκοπεύετε να μας κάνετε κι άλλα μαθήματα δημοσιογραφίας, να φωνάξουμε και τα υπόλοιπα μέλη του ΣΕΜΜΕΚΗ αλήθεια κ. Σβύνου, είναι ότι περίμενα με ανυπομονησία την απάντηση σας, διότι ήμουν σίγουρος ότι έχετε περιθώρια να εκτεθείτε ακόμα περισσότερο… Δυστυχώς, δεν μπορώ να αποκαλύψω όσα ειπώθηκαν κατά την ιδιωτική τηλεφωνική μας συνομιλία που ακολούθησε τη δημοσίευση, σεβόμενος τις αρχές της δημοσιογραφικής δεοντολογίας. Μπορώ, ωστόσο, να πω με βεβαιότητα ότι ανέμενα η απάντησή σας να έχει απολογητικό χαρακτήρα και όχι να ακολουθήσει η ίδια τακτική, με νέες αιχμές και αβάσιμους υπαινιγμούς.Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή… Στην απάντηση σας αναφέρετε ότι προσωποποίησα μια γενική πολιτική τοποθέτηση, ενώ συμπληρώνετε ότι ουδέποτε αναφερθήκατε ονομαστικά ή συγκεκριμένα στο «Βήμα της Κω» κατά τη διάρκεια της συνέντευξής σας στον Real Voice. Να σας ενημερώσω λοιπόν, ότι οι φωτογραφίες προστατεύονται από τη νομοθεσία περί πνευματικής ιδιοκτησίας και αποτελούν περιουσιακό στοιχείο του δημιουργού τους. Κατά συνέπεια, όταν αναφέρεστε δημόσια σε φωτογραφικό υλικό που ανήκει σε συγκεκριμένο δημιουργό, η αναφορά σας δεν αφορά ένα απρόσωπο αντικείμενο, αλλά στρέφεται ευθέως κατά του προσώπου που κατέχει τα πνευματικά και περιουσιακά δικαιώματα επί αυτού.Νομικά λοιπόν, όχι μόνο αναφερθήκατε στο Βήμα της Κω, αλλά δημόσια και από θεσμικό ρόλο ,επιχειρήσατε να χειραγωγήσετε την κοινή γνώμη ενάντια σε ένα ιδιωτικό μέσο ενημέρωσης (χωρίς αυτό να σας έχει προηγουμένως αναφέρει στο εν λόγω ρεπορτάζ του), σπιλώνοντας το όνομα του με κατηγορίες για πολιτικές σκοπιμότητες και “επιτηδευμένες φωτογραφίες”. Πάει το 1ο αφήγημα… πάμε παρακάτω…Λέτε ότι σε άμεση επικοινωνία που είχατε με συνεργάτιδα μας, ξεκαθαρίσατε ρητά πως σε καμία περίπτωση δεν εννοούσατε το μέσο μας… Αφού λοιπόν επιβεβαιώσω το γεγονός ότι σας κάλεσε συνεργάτιδα μου, την 25ηΙουνίου, για να σας εκφράσει την δυσαρέσκεια της συντακτικής μας ομάδας, για όσα είπατε στην συνέντευξη, προκύπτει αβίαστα ότι και σας ενημερώσαμε και σας προειδοποιήσαμε και σας δώσαμε και μια μέρα χρόνο (καθώς το κείμενο μου ήταν έτοιμο για δημοσίευση από τις 25/6), για να ανακαλέσετε ή διευκρινίσετε που απευθύνονταν οι δηλώσεις σας. Επιλέξατε όμως την απραξία… Τι πιο σύνηθες, θα μπορούσε να πει κανείς…Πάει και το 2ο… Ας περάσουμε στα πιο σοβαρά…Πονηρά και εντέχνως, προσπαθείτε να μας συγκρίνετε με ένα άλλο τοπικό μέσο ενημέρωσης, κάνοντάς μας μάλιστα υποδείξεις, για το πως θα έπρεπε να χειριστούμε δημοσιογραφικά το θέμα…Αφού πρώτα πω ότι σέβομαι την δουλειά των συναδέλφων (αν μου επιτρέπεται ο χαρακτηρισμός) και την ιστορία ενός κατά την άποψη μου καθαρού και αντικειμενικού μέσου ενημέρωσης της Κω, όπως είναι η εφημερίδα «ΣΤΑΘΜΟΣ», πρέπει να σας πω, ότι δημοσιογραφικά, τόσο η δική σας θέση για το θέμα της μεταφοράς των απορριμμάτων από την Κάλυμνο, όσο και των συναδέλφων σας, είναι για παρά πολύ καιρό γνωστή και χιλιοειπωμένη και δεν θα είχε τίποτα να προσφέρει στους αναγνώστες μας. Εν ολίγοις κ. Σβύνου, δεν υπήρχατε καν στο “κάδρο μας” για το συγκεκριμένο θέμα, μόνη σας επιλέξατε να μπείτε σε αυτό. Η είδηση για εμάς βρισκόταν στο τι έχουν να πουν και πως σκοπεύουν να κινηθούν, οι άμεσα εμπλεκόμενοι Δήμοι και ο ΦΟΔΣΑ (υπό την επίβλεψη του οποίου τρέχει η όλη διαδικασία) και έτσι ενεργήσαμε.Το λύσαμε και αυτό; Πάμε τώρα και στην συγνώμη, γιατί εγώ έχω και τα κατάλληλα προσόντα (στον χαρακτήρα μου) για να το κάνω!Έχετε δίκιο και σας ζητώ δημόσια συγνώμη για τον χαρακτηρισμό,“ γλάστρα από 100% ανακυκλώσιμα υλικά”. Αν και το μέχρι τώρα, πολιτικό σας αποτύπωμα, δεν απέχει ιδιαίτερα από τον συγκεκριμένο χαρακτηρισμό, όφειλα να διατηρήσω την ψυχραιμία μου και να διαχειριστώ διαφορετικά τον θυμό μου. Πολύ περισσότερο, επειδή απευθυνόμουν σε μια γυναίκα, καθώς η προσωπική μου στάση ζωής υπαγορεύει τον απόλυτο σεβασμό προς τη γυναίκα ως προσωπικότητα και ως ισότιμο μέλος της κοινωνίας. Είμαι διαχρονικά και αδιαπραγμάτευτα αντίθετος σε κάθε μορφή βίας ή προσβολής εις βάρος των γυναικών, είτε αυτή είναι λεκτική, είτε (πολύ περισσότερο) σωματική.Αναφέροντας ψυχρά και με ελαφρά τη καρδία, ότι το Βήμα της Κω (για το οποίο λίγοι ξέρουν τι αγώνα έχω δώσει μαζί με τους συνεργάτες μου για να είναι σήμερα, ακόμα όρθιο, καθαρό και περήφανο), λειτουργεί επιτηδευμένα και με πολιτικές σκοπιμότητες, ξεπεράσατε κατά πολύ τις κόκκινες μου γραμμές, παρόλα αυτά, δεν δικαιολογείται η αντίδραση μου και απολογούμαι γι’ αυτό.Δεν καταλαβαίνω ωστόσο πως σας προέκυψε, ότι προσπάθησα να χλευάσω και να μηδενίσω μια τεράστια, συλλογική προσπάθεια περιβαλλοντικής θωράκισης του νησιού, καθώς το σχόλιο μου και η φωτογραφία που το συνόδευε, αφορούσε εσάς και μόνο εσάς και δεν είχε σε τίποτα να κάνει με την περιβαλλοντική δράση του ΦΟΔΣΑ. Αν δεν καταλάβατε τι σημαίνει το “100% ανακυκλώσιμα υλικά” και το σήμα της ανακύκλωσης στην γλάστρα, να σας εξηγήσω ότι αυτά αφορούν καθαρά το πολιτικό σας αποτύπωμα, το οποίο δεν έχει αφήσει τίποτα το “δικό σας” στην τοπική κοινωνία, αφού μέχρι τώρα απλά “ανακυκλώνετε” ότι σας έρθει από “ψηλά”… Αφού τελειώσαμε με τις εξηγήσεις και τις συγνώμες (όσοι είχαμε το σθένος να το κάνουμε δηλαδή), ας πάμε και στα μαθήματα δημοσιογραφίας…Ήθελα να ήξερα, το δείξατε σε κανέναν άλλο το κείμενο σας κ. Σβύνου; Πήρατε μια 2η γνώμη ή εμπιστεύεστε τόσο πολύ το ChatGPT (είναι πασιφανές για όσους ξέρουν, ότι έχει προκύψει από πλατφόρμα ΑΙ το κείμενο σας); Μήπως παραλείψατε να του δώσετε κάποιες λεπτομέρειες,γιατί συνήθως αυτά τα “μαραφέτια” αν τα καθοδηγήσεις σωστά, κάνουν καλά τη δουλειά τους και δεν σε αφήνουν να εκτεθείς τόσο πολύ…Αλήθεια κ. Σβύνου; Θα μας κάνετε και μαθήματα δημοσιογραφίας τώρα; Να φωνάξουμε εάν είναι και τους συναδέλφους από το ΣΕΜΜΕΚ, να ανέβει συνολικά το επίπεδο της δημοσιογραφίας στο νησί, μην πάει χαμένη τέτοια ευκαιρία… Σοβαρά τώρα κ. Σβύνου; Θα μας βάλετε και στο “θρανίο” για να μας πείτε ότι Δημοσιογραφία είναι η αναζήτηση της αλήθειας; Μετά από ρεπορτάζ μάλιστα όπου αφού αποκαλύψαμε την αλήθεια με τις “επιτηδευμένες φωτογραφίες”, είπατε δημόσια ότι θα ήταν καλύτερο να μην γνώριζαν οι συμπολίτες σας τι συμβαίνει; Έχετε καμία επαφή με την πραγματικότητα; Αντιλαμβάνεστε τι γράφετε και σε ποιους; Καταλαβαίνω ότι βρίσκεστε σε σύγχυση και πανικό, αλλά εδώ νομίζω ότι έχετε χάσει την μπάλα…Και πάμε στο grand finaleτης απάντηση σας... Φώτα, κάμερα και… action!«Πέρα, όμως, από πολιτικά πρόσωπα, επιχειρηματίες ή μέλη της ίδιας κοινωνίας, είμαστε πάνω από όλα άνθρωποι. Και η δική μου ανθρώπινη υπόσταση είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την ιδιότητα της μητέρας δύο αγοριών. Παιδιών, που πριν από δύο χρόνια διάβασαν στο δικό σας μέσο ότι «βάφτηκαν τα χέρια της μητέρας τους με αίμα» και σήμερα καλούνται να ξαναδιαβάσουν ότι η μητέρα τους είναι γλάστρα, ανίκανη και αλλεργική στην αλήθεια. Στη θέση σας, θα έφερνα στο μυαλό μου την απορία και το βλέμμα αυτών των παιδιών και θα ντρεπόμουν. Οφείλετε, τουλάχιστον στα παιδιά μου, μια δημόσια συγγνώμη».ΚΑΤ! ΚΑΤ! ΚΑΤ!Καλή η ερμηνεία σας κ. Σβύνου, αλλά η επίκληση στο συναίσθημα, φάνηκε ολίγον τι επιτηδευμένη… Υπάρχουν ωστόσο αρκετά ταλαντούχες θεατρικές ομάδες στο νησί που μπορούν να σας βοηθήσουν να τελειοποιήσετε τον ρόλο.Αρχικά, το να χρησιμοποιείτε τα παιδιά σας, σε μια άσχετη με αυτά, αντιπαράθεση, εκτός του ότι είναι ένα παλιακό και φθηνό πολιτικό κόλπο, είναι και αρκετά επικίνδυνο. Αν και ο πειρασμός είναι μεγάλος και θα μπορούσα να πω πολλά και διάφορα, για την ευκολία με την οποία μια μάνα εκθέτει δημόσια τα παιδιά της προς όφελός της (πολιτικό), θα δείξω ανωτερότητα και την ανάλογη ωριμότητα και θα τα αφήσω έξω από τη “συζήτηση”.Υπεύθυνη για τα όσα διαβάζουν στο Τύπο, συγγενικά σας πρόσωπα, είστε αποκλειστικά εσείς κ. Σβύνου! Εσείς αποφασίσατε να πολιτευτείτε και πρέπει κάθε φορά να αναλαμβάνετε και τις ευθύνες τον πράξεων σας ή της απραξίας σας, όπως συνέβη στο ρεπορτάζ με την λακκούβα. Και επειδή το αναμοχλεύετε, τα συγγενικά πρόσωπα στα οποία αναφέρεστε, δεν διάβασαν όπως κατά τρόπο παραποιητικό και παραπλανητικό λέτε ότι «βάφτηκαν τα χέρια της μητέρας τους με αίμα». Ο τίτλος μας, πέρα από αρκετά σαφής δεν περιείχε καμία δόση υπερβολής. Ο ακριβής τίτλος του δημοσιεύματος τότε ήταν: «Στο συμβάν βρεθήκαμε όσο τυχαία δεν βάφτηκαν τα χέρια σας με αίμα» και είχε έρθει ως απάντηση στο σχόλιο σας (πάλι) στον realvoice, όπου είχατε χαρακτηριστικά πει ότι το περιστατικό «προφανώς και δεν ήταν τυχαίο», ότι ακριβώς δηλαδή, υπαινιχθήκατε και για τις “επιτηδευμένες φωτογραφίες”.Μήπως θα μπορούσατε να μας απαντήσετε ποιος θα έφερε την ευθύνη εάν ένας οδηγός δικύκλου έχανε τον έλεγχο του οχήματός του, εξαιτίας της συγκεκριμένης λακκούβας και τραυματιζόταν;Α) Το Βήμα της ΚωΒ) Η Αρχή της οποίας ευθύνη, είναι η ασφάλεια του συγκεκριμένου οδικού δικτύουΓ) Ο ΘεόςΚαι αυτός ή αυτή (οδηγός) παιδί κάποιας μάνας θα ήταν! Σε αυτούς ποιος θα έπρεπε να ζητήσει συγνώμη;Α) Το Βήμα της ΚωΒ) Η Αρχή της οποίας ευθύνη, είναι η ασφάλεια του συγκεκριμένου οδικού δικτύουΓ) Ο ΘεόςΕγώ για παράδειγμα, θα απαντούσα Γ) Ο Θεός! Γιατί σε αυτή τη Χώρα, κ. Σβύνου, την πολιτική ευθύνη δεν την αναλαμβάνει ποτέ κανείς! Γι’ αυτό και κόπτεστε όλοι για την “καρέκλα”… Στριμώχνεστε ποιος θα είναι πιο μπροστά στις “κορδέλες”, αλλά όταν έρθουν τα δύσκολα, συγνώμη περιμένετε να ζητήσει το Βήμα της Κω…Όσον αφορά τις απειλές σας, κ. Σβύνου, μη διστάσετε να τις κάνετε πράξη. Θα είναι πράγματι πρωτόγνωρο να κληθεί κάποιος ενώπιον της Δικαιοσύνης για τον χαρακτηρισμό «γλάστρα». Ίσως όμως να είναι μια καλή ευκαιρία, να εξεταστούν με στοιχεία, έγγραφα και αποδείξεις, όλα όσα μέχρι σήμερα αποφεύγετε να θέσετε στη δημόσια κρίση.Φαίδων – Γεώργιος Ιωαννίδης
  • 27 Ιουνίου 2026
  • 18 Σχόλια


ΜΕ ΤΟΝ ΦΑΚΟ ΤΟΥ PAPARAZZI

Τοπικά

  • 25 Ιουνίου 2026
  • 0 Σχόλια Favorite N

  • 25 Ιουνίου 2026
  • 1 Σχόλια Favorite N
AdBanner

ΕΞΟΔΟΣ