Ραδιόφωνο Live Επικοινωνία Χρήσιμα τηλέφωνα Φαρμακεία
Follow us
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Σας ενημερώνουμε ότι λόγω της 24ωρης απεργίας την Τετάρτη 20/11/2024, τα δρομολόγια της ΒLUE STAR για την περιοχή μας θα διαμορφωθούν, ως ακολούθως:BLUE STAR PAROSΤο πλοίο θα αναχωρήσει από Πειραιά την Τετάρτη 20/11/2024 και ώρα 23:30, για Πάρο 03:40-04:00, Νάξο 04:50-05:10, Δονούσα 06:20-06:30, Αιγιάλη 07:10-07:20, Δονούσα 08:00-08:10, Νάξο 09:20-10:00, Πάρο 10:45-11:15, Πειραιά 15:30.Η προσέγγιση στην Αστυπάλαια δεν θα πραγματοποιηθεί.BLUE STAR 2Το πλοίο θα αναχωρήσει από Πειραιά την Τετάρτη 20/11/2024 και ώρα 23:45, για Σύρο 03:35-03:50, Πάτμο 07:10-07:25, Λέρο 08:20-08:35, Κάλυμνο 09:35-09:55, Κω 10:40-11:10, Ρόδο 14:00 και κατόπιν ως εγκεκριμένα.ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣΤο πλοίο θα αναχωρήσει από Πειραιά την Τετάρτη 20/11/2024 και ώρα 23:59, για Χίο 08:15-09:15, Μυτιλήνη 12:15 και κατόπιν ως εγκεκριμένα.ΔΙΑΓΟΡΑΣΤο πλοίο θα αναχωρήσει από Μυτιλήνη την Τετάρτη 20/11/2024 και ώρα 23:59, για Χίο 03:00-03:45, Πειραιά 12:45 και κατόπιν ως εγκεκριμένα.PREVELISΤο πλοίο θα αναχωρήσει από Λαύριο την Τετάρτη 20/11/2024 και ώρα 23:30, για Λήμνο 08:10-08:40, Καβάλα 12:55-17:00, Λήμνο 21:15-21:45, Λαύριο 06:25 και κατόπιν ως εγκεκριμένα.ΑΣΤΕΡΙΩΝ ΙΙΤο πλοίο θα αναχωρήσει από Πειραιά την Τετάρτη 20/11/2024 και ώρα 23:00, με άφιξη στο Ηράκλειο την 08:00 της επομένης.ΕΛΥΡΟΣΤο πλοίο θα αναχωρήσει από Πειραιά την Τετάρτη 20/11/2024 και ώρα 23:00, με άφιξη στα Χανιά την 07:00 της επομένης.ΑΡΤΕΜΙΣΤο δρομολόγιο του πλοίου από Σύρο 07:00 την Τετάρτη 20/11/24, για Σέριφο, Σίφνο, Κίμωλο, Μήλο, δεν θα πραγματοποιηθεί.Το πλοίο θα αναχωρήσει από Σύρο την Τετάρτη 20/11/2024 και ώρα 23:59, για Τήνο 00:50-01:00, Άνδρο 03:00 και εν συνεχεία όπως εγκεκριμένα.BLUE STAR DELOSΤα δρομολόγια του πλοίου την Τετάρτη 20/11/2024, από Πειραιά 07:25, για Πάρο-Νάξο-Θήρα-Ίο-Νάξο-Πάρο- Πειραιά, δεν θα πραγματοποιηθούν.BLUE STAR NAXOSΤα δρομολόγια του πλοίου την Τετάρτη 20/11/2024, από Πειραιά 07:30, για Σύρο-Τήνο-Μύκονο και επιστροφή, δεν θα πραγματοποιηθούν.AERO HIGHSPEEDS & FLYINGCATSΤα παρακάτω δρομολόγια δεν θα πραγματοποιηθούν:Τετάρτη 20/11/2024από Πειραιά 06:30 για Αίγινα και επιστροφήαπό Πειραιά 08:30 για Αίγινα-Αγκίστρι και επιστροφήαπό Πειραιά 09:00 για Πόρο-Ύδρα-Ερμιόνη-Σπέτσες-Πόρτο Χέλι και επιστροφήαπό Πειραιά 10:40 για Αίγινα και επιστροφήαπό Πειραιά 11:30 για Αίγινα-Αγκίστρι και επιστροφήαπό Πειραιά 12:30 για Αίγινα-Αγκίστρι και επιστροφήαπό Πειραιά 14:40 για Αίγινα και επιστροφήαπό Πειραιά 16:30 για Αίγινα-Αγκίστρι και επιστροφήαπό Πειραιά 17:00 για Πόρο-Ύδρα-Ερμιόνη-Σπέτσες-Πόρτο Χέλι και επιστροφήΠέμπτη 21/11/2024από Πόρτο Χέλι 06:00 για Σπέτσες-Ερμιόνη-Ύδρα-Πόρο-Πειραιά 
  • 20 Νοεμβρίου 2024
  • 0 Σχόλια

  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Οι καθυστερήσεις στις παραδόσεις των αεροσκαφών, σε συνδυασμό με την προσπάθεια σε όλη την Ευρώπη για περαιτέρω περιορισμό των δαπανών και έλεγχο του λειτουργικού κόστους ψαλιδίζει για τα… καλά το θερινό πρόγραμμα της Ryanair στην Ελλάδα για το καλοκαίρι του 2025.Με βάση τον τελευταίο προγραμματισμό της για την επόμενη θερινή σεζόν, η ιρλανδική αεροπορική χαμηλού κόστους σκοπεύει να προσφέρει την επόμενη χρονιά στους ελληνικούς προορισμούς πάνω από 3,7 εκατ. αεροπορικές θέσεις, οι οποίες μάλιστα έχουν ήδη βγει για κρατήσεις από το ταξιδιωτικό κοινό. Αντίστοιχα, την ίδια περίοδο πέρυσι και με ορίζοντα το καλοκαίρι του 2024, ο προγραμματισμός της αεροπορικής η οποία διατηρεί σημαντικό μερίδιο στην ελληνική αγορά (μετά την πρώτη AEGEAN και την SKY express στη δεύτερη θέση), ήταν για πάνω από 5,8 εκατ. θέσεις στην Ελλάδα, νούμερο τελικά που μεταφράζεται σε ένα σχεδιασμό για 2,1 εκατομμύρια θέσεις λιγότερες την επόμενη θερινή σεζόν. Επισημαίνεται εδώ ότι το μερίδιο της ιρλανδικής εταιρείας χαμηλού κόστους- ενδεικτικά- στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» είναι λίγο πάνω από το 5%, όταν το μερίδιο της AEGEAN αγγίζει το 46% και της SKY express είναι στο 12%, ενώ στην τρίτη θέση, με μονοψήφιο ποσοστό επίσης είναι το μερίδιό της και στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια.Η μείωση της προσφοράς από πλευράς της ιρλανδικής αεροπορικής έρχεται σε συνέχεια της γενικότερης στρατηγικής της στην Ευρώπη για συγκράτηση των δαπανών και μεγαλύτερη αποδοτικότητα των δρομολογίων σε μία συγκυρία όπου, όπως υποστηρίζουν οι επιτελείς της, οι καθυστερήσεις στις παραδόσεις των νέων αεροσκαφών από την Boeing περιορίζουν τις δυνατότητες για αύξηση της επιβατικής κίνησης. Η ιρλανδική εταιρεία χαμηλού κόστους, ειδικά για το καλοκαίρι του 2024, αποφάσισε να κινηθεί επιθετικά προσφέροντας το μεγαλύτερο πρόγραμμα με τις περισσότερες θέσεις στις αγορές όπου δραστηριοποιείται επιτυγχάνοντας και νέο ιστορικό ρεκόρ πανευρωπαϊκά μέσα στον Αύγουστο με 20,5 εκατ. επιβάτες ανά την ευρώ με πάνω από 200 νέες συνδέσεις.Για το χειμώνα του 2024 και το καλοκαίρι του 2025, η στρατηγική της εταιρείας εδράζεται στην ανακατανομή της χωρητικότητας και την ανάπτυξη σε περιοχές και αεροδρόμια που περιορίζουν τα κόστη μειώνοντας τα αεροπορικά τέλη (όπως έχει γίνει, σύμφωνα με την εταιρεία, στη Σουηδία, την Ουγγαρία και διάφορες ιταλικές Περιφέρειες) ή δίνουν κίνητρα για την αύξηση της κίνησης.Τώρα για το καλοκαίρι του 2025, πάνω από το 90% της χωρητικότητας του θερινού προγράμματος του 2025 είναι προς πώληση, συμπεριλαμβανομένων και 165 νέων δρομολογίων ανά την Ευρώπη. Στην Ελλάδα, η Ryanair έχει ήδη ανακοινώσει νέα θερινά δρομολόγια σε συνδέσεις περιφερειακών αεροδρομίων όπως π.χ. αυτό στις Βρυξέλλες- Νέα Αγχίαλο, τη Ζάκυνθο με Στοκχόλμη και την Κέρκυρα και τη Θεσσαλονίκη με το Γκέτεμποργκ, αλλά και στα δρομολόγια εσωτερικού στη σύνδεση Αθήνας και Θεσσαλονίκης με Λήμνο κ.ο.κ..Πανευρωπαϊκά ο στόχος για το 2025 όσον αφορά την επιβατική κίνηση της μεγαλύτερης ευρωπαϊκής αεροπορικής χαμηλού κόστους παραμένει μεταξύ 198- 200 εκατ. επιβατών για το 2025 με μία προβλεπόμενη αύξηση κατά 8% έναντι της φετινής χρονιάς, υπό την προϋπόθεση ωστόσο ότι δε θα υπάρξουν περαιτέρω καθυστερήσεις έναντι των αναμενομένων όσον αφορά το πρόγραμμα παραδόσεων νέων αεροσκαφών από την Boeing. Ακριβώς αυτή η παράμετρος είναι από τους βασικούς λόγους για τους οποίους η Ryanair οδηγήθηκε στο να αναθεωρήσει προς τα κάτω τους στόχους της επιβατικής κίνησης και για το 2026, στα 210 εκατ. επιβάτες (έναντι της αρχικής πρόβλεψης για 215 εκατ. επιβάτες) σε μία προσπάθεια να μην ξεφύγει πάνω από συγκεκριμένα όρια ο προγραμματισμός και τα κόστη όπως συνέβη το καλοκαίρι του 2024.Πηγή:  newmoney.gr
  • 20 Νοεμβρίου 2024
  • 1 Σχόλια

  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Δημόσιος και ιδιωτικός τομέας αναμένεται να υπολειτουργήσουν την Τετάρτη 20 Νοεμβρίου λόγω της 24ωρης απεργίας που έχουν κηρύξει ΓΣΕΕ, ΑΔΕΔΥ και ΠΑΜΕ. Κύριο αίτημα των εργαζομένων είναι οι αυξήσεις στους μισθούς.Προσώρας πολλές ομοσπονδίες, συνδικάτα και σωματεία έχουν δηλώσει ότι θα δώσουν το «παρών». Στην γενική απεργία αναμένεται να συμμετάσχουν οι εκπαιδευτικοί (ΟΛΜΕ-ΔΟΕ), οι νοσοκομειακοί γιατροί (ΟΕΝΓΕ), οι εργαζόμενοι στα νοσοκομεία (ΠΟΕΔΗΝ), οι εργαζόμενοι στην Τοπική Αυτοδιοίκηση (ΠΟΕ-ΟΤΑ), οι ναυτεργάτες και οι εργαζόμενοι στα μέσα μαζικής μεταφοράς. Δεμένα τα πλοία στα λιμάνιαΔεμένα θα παραμείνουν τα πλοία στα λιμάνια της χώρας την Τετάρτη, μετά την ομόφωνη απόφαση της διοίκησης της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) να συμμετάσχει στην 24ωρη πανεργατική πανελλαδική απεργία που προκήρυξε η διοίκηση της ΓΣΕΕ.Συμμετοχή των νοσοκομειακών γιατρών στην απεργίαΤη συμμετοχή τους στην απεργία στις 20 Νοεμβρίου δηλώνουν οι νοσοκομειακοί γιατροί.Η Ομοσπονδία Ενώσεων Νοσοκομειακών Γιατρών Ελλάδας (ΟΕΝΓΕ), εξηγεί τους λόγους που οι νοσοκομειακοί γιατροί απεργούν. Σημειώνει ότι, το 49% των ασθενών δεν βρίσκει γιατρό και το 24% δεν μπορεί να κάνει αναγκαίες εξετάσεις. «Οι δημόσιες δομές υγείας έχουν συρρικνωθεί κατά 40% συγκριτικά με το 2009 και το προσωπικό τους έχει απομείνει μισό, γερασμένο και εξουθενωμένο, ενώ από την άλλη οι ιδιωτικοί όμιλοι της υγείας κάνουν “τρελό” πάρτι κερδών».Σχετικά με την ΠΦΥ η ΟΕΝΓΕ εκφράζει την αντίθεσή της «με το βάπτισμα ανειδίκευτων πτυχιούχων ιατρικών σχολών σε “προσωπικούς” γιατρούς, αντί για τη στελέχωση των Κέντρων Υγείας με μαζικές προσλήψεις μόνιμων ειδικευμένων γιατρών».Αντιδρά στην μεταφορά «της μοναδικής δημόσιας Παιδοογκολογικής μονάδας της χώρας, με την υποδομή και το προσωπικό της στο ιδιωτικού – επιχειρηματικού χαρακτήρα ΝΠΙΔ “Ογκολογικό Νοσοκομείο Παίδων Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη – Ελπίδα”».Κάνει λόγο για «υποβάθμιση της Μονάδας Μεταμόσχευσης Οργάνων του “Ευαγγελισμού” σε συνδυασμό με την αφαίρεση της αρμοδιότητας διενέργειας μεταμοσχευτικού ελέγχου από τα 2 δημόσια νοσοκομεία του “Ευαγγελισμού” και του “Γεννηματάς” και την εξολοκλήρου ανάθεσή της στο Ωνάσειο».Στην απεργία την Τετάρτη 20/11 συμμετέχουν και οι οδοντίατροιΕπίσης, οι νοσοκομειακοί γιατροί εκφράζουν την έντονη αντίδρασή τους για τη χρηματοδότηση «με 30 εκατομμύρια ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης στις ιδιωτικές κλινικές για να πραγματοποιήσουν μέρος των “δωρεάν” απογευματινών χειρουργείων και να εμπεδωθεί στη συνείδηση του λαού ότι θα πρέπει να πληρώσει από την τσέπη του το νόμιμο φακελάκι στα απογευματινά επί πληρωμή χειρουργεία των δημόσιων νοσοκομείων, αλλιώς είναι καταδικασμένος να περιμένει στις λίστες της ντροπής».Η ΟΕΝΓΕ διεκδικεί την επίλυση οικονομικών και θεσμικών αιτημάτων των νοσοκομειακών γιατρών, μαζικές μόνιμες προσλήψεις γιατρών πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης, ένταξη στα ΒΑΕ, δωρεάν σύγχρονες υπηρεσίες υγείας για όλους.Η ανακοίνωση της ΓΣΕΕΗ αντιμετώπιση της ακρίβειας, των αυξημένων τιμών των ενοικίων και της αγοράς κατοικιών αλλά και η αποκατάσταση του Συλλογικού Εργατικού Δικαίου, βρέθηκαν στο επίκεντρο της σημερινής συνεδρίασης της Ολομέλειας της ΓΣΕΕ.Η Συνομοσπονδία, με δεδομένο το γεγονός ότι η κυβέρνηση δεν λαμβάνει κανένα ουσιαστικό μέτρο για την αντιμετώπιση αυτών των κρίσιμων ζητημάτων που ταλανίζουν τους εργαζόμενους στον ιδιωτικό τομέα αλλά αντιθέτως εφαρμόζει μέτρα που γιγαντώνουν τα προβλήματά τους, αποφάσισε:την πραγματοποίηση 24ωρης Γενικής Απεργίας για την Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2024τη διενέργεια ενημερωτικής καμπάνιας, η οποία θα ξεκινήσει άμεσα σε όλες τις περιφέρειες της χώρας με ιδιαίτερη βαρύτητα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, με στόχο τη μαζική κι ενωτική συμμετοχή στην 24ωρη Γενική Απεργία.Η κυβέρνηση αδυνατεί να εφαρμόσει πολιτικές που ενισχύουν την αγοραστική δύναμη των εργαζομένων, η οποία έχει μειωθεί κατά 8% από το 2019. Με την επιδοματική πολιτική και τα pass δεν λύνονται δυστυχώς τα προβλήματα. Απαιτούνται άμεσα μέτρα για την αντιμετώπιση της ολιγοπωλιακής συγκρότησης της αγοράς και των καρτέλ, επαναρρύθμιση των εργασιακών σχέσεων και των Συλλογικού Εργατικού Δικαίου καθώς και εφαρμογή προγραμμάτων κοινωνικής κατοικίας με το αποθεματικό του 1,5 δισ. από την πρώην Εργατική Εστία.Αυτά τα μέτρα ανταποκρίνονται στις πραγματικές ανάγκες των εργαζομένων στον ιδιωτικό τομέα και για την εφαρμογή αυτών των μέτρων θα αγωνιστούμε.Η ανακοίνωση της ΑΔΕΔΥΤην ημέρα της απεργίας οι εργαζόμενοι στο δημόσιο θα πραγματοποιήσουν πορεία στο κέντρο της Αθήνας και σε άλλες πόλεις της χώρας. Το «ραντεβού» στην πρωτεύουσα έχει οριστεί στις 13:00 το μεσημέρι στην πλατεία Κλαυθμώνος.Με την απεργία οι δημόσιοι υπάλληλοι διεκδικούν:Πραγματικές αυξήσεις στους μισθούς άμεσαΕπαναφορά του 13ου και 14ου μισθούΣυλλογικές συμβάσεις εργασίαςΚατάργηση της εισφοράς 2% υπέρ της ανεργίαςΞεπάγωμα της διετίας 2016 – 2017Αφορολόγητο στις 12.000 ευρώΑύξηση και επέκταση του επιδόματος επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας χωρίς καμία περικοπή του.Στήριξη του ΕΣΥ με γενναία χρηματοδότηση.Μέτρα υγιεινής και ασφάλειας στους χώρους εργασίας και στα σχολεία.Μείωση του αριθμού των μαθητών στο 1:15 και τέλος στις συγχωνεύσεις σχολείων και τμημάτων.Κατάργηση του Νόμου Χατζηδάκη (Ν. 4808/21) και του Ν. 5053/23 (Γεωργιάδη) για τα εργασιακά, καθώς και κατάργηση όλων των νόμων που ιδιωτικοποιούν την κοινωνική ασφάλιση – Επαναφορά του Ν. 1264/82.Προσλήψεις μόνιμου προσωπικού για να καλυφθούν τα χιλιάδες οργανικά κενά που υπάρχουν στο Δημόσιο, ιδιαίτερα στους τομείς της Υγείας, της Παιδείας, της Κοινωνικής Ασφάλισης κ.ά.Ταυτόχρονα οι εργαζόμενοι λένε «όχι» στις ιδιωτικοποιήσεις δημόσιων οργανισμών και φορέων.Πηγή: cnn.gr
  • 20 Νοεμβρίου 2024
  • 0 Σχόλια

Μη χάνεις ποτέ κανένα νέο της επικαιρότητας

Θα βρεις λεπτομερή άρθρα σχετικά με όλες τις ειδήσεις του σήμερα, αλλά και νέα από ολόκληρη την Ελλάδα που επηρεάζουν είτε άμεσα είτε έμμεσα την ζωή των κατοίκων των νησιών μας. Οι δημοσιογράφοι, οι ρεπόρτερ και οι αρθρογράφοι μας δουλεύουν σκληρά, ώστε να παραμένουν πάντα ενημερωμένοι σχετικά με τις εξελίξεις κάθε θέματος που αναλαμβάνουν να καλύψουν και να ελέγχουν πηγές και πληροφορίες για να διατηρήσουν το αξιόπιστο και αντικειμενικό προφίλ δημοσιογραφίας που πρεσβεύει «ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΚΩ» εδώ και τόσα χρόνια. Στην ιστοσελίδα μας θα βρεις έγκυρο και έγκαιρο ρεπορτάζ για όλα τα θέματα της επικαιρότητας στη Χώρα, για να είσαι πάντα πλήρως ενημερωμένος για καθετί που συμβαίνει.

ΕΞΟΔΟΣ