Ραδιόφωνο Live Επικοινωνία Χρήσιμα τηλέφωνα Φαρμακεία
Follow us
  • ΚΕΝΤΡΙΚΗ 1

Σχετικά με τον νέο κανονισμό της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τα καύσιμα στη ναυτιλία, τις οικονομικές επιπτώσεις και τις προτάσεις για την αντιμετώπισή τους μίλησε στο ΕΡΤNews ο πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας, Διονύσης Θεοδωράτος, στην εκπομπή ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ.Νέος κανονισμός για τα καύσιμα στη Μεσόγειο«Από τον Μάιο του 2025 μπαίνει σε εφαρμογή ένας νέος κανονισμός της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όπου τα πλοία που ταξιδεύουν στη Μεσόγειο θα πρέπει να αλλάξουν τύπο καυσίμου, να φύγουν δηλαδή από τον σημερινό τύπο και να πάνε σε έναν τύπο που έχει χαμηλότερη περιεκτικότητα σε θείο», δήλωσε ο κ. Θεοδωράτος.Tο 50% αφορά στα καύσιμα – Ο κανονισμός αφορά στα μεγάλα φέρι που ταξιδεύουν στις Κυκλάδες, την Κρήτη, τα Δωδεκάνησα και το Βόρειο ΑιγαίοΟ νέος αυτός τύπος καυσίμου είναι κατά 35-40% ακριβότερος, γεγονός που θα επιφέρει σημαντική αύξηση στο λειτουργικό κόστος των πλοίων. «Ένα μέρος αυτής της αύξησης θα περάσει στο ακτοπλοϊκό εισιτήριο. Το λειτουργικό κόστος των καυσίμων είναι το 50% – 45% του κόστους λειτουργίας ενός πλοίου. Από το 2009 μέχρι και σήμερα έχουμε τεράστιες αλλαγές στο κόστος λειτουργίας, είτε αυτό προέρχεται από το καύσιμο, είτε προέρχεται από την αύξηση του μισθολογικού κόστους, είτε προέρχεται από την αύξηση των ανταλλακτικών και των επισκευών των πλοίων», εξήγησε, διευκρινίζοντας ότι ο κανονισμός αφορά στα μεγάλα φέρι που ταξιδεύουν στις Κυκλάδες, την Κρήτη, τα Δωδεκάνησα και το Βόρειο Αιγαίο. Περιβαλλοντικά τέλη και διαφοροποιήσειςΟ κ. Θεοδωράτος ανέφερε ότι «υπάρχουν δύο κανονισμοί. Ο ένας αφορά το διοξείδιο του άνθρακα, όπου κάθε τόνος πετρέλαιο που καταναλώνει το πλοίο εκπέμπει τρεις τόνους διοξειδίου του άνθρακα. Ο άλλος αφορά τη μείωση του θείου».Εξήγησε πως οι γραμμές της Κρήτης και της Αδριατικής υπόκεινται ήδη σε περιβαλλοντικό τέλος για το διοξείδιο του άνθρακα, ενώ οι γραμμές κάτω από 200.000 κατοίκους εξαιρούνται προσωρινά. «Για τις γραμμές της Κρήτης, όπου ισχύουν και τα δύο τέλη, οι αυξήσεις θα είναι γύρω στο 12-15%», πρόσθεσε.Προτάσεις για την αντιμετώπιση των αυξήσεωνΟ πρόεδρος του ΣΕΕΝ παρουσίασε προτάσεις για τη μείωση του κόστους, αναφέροντας:Επιδότηση της διαφοράς καυσίμου: «Να καλυφθεί η διαφορά του κόστους του νέου καυσίμου από το παλαιό, ώστε οι ακτοπλοϊκές εταιρείες να αγοράζουν το νέο καύσιμο στην τιμή του παλαιού».Ενίσχυση του μεταφορικού ισοδύναμου: «Να επιστρέφεται ένα μέρος του ναύλου στους νησιώτες».Επιδότηση εργοδοτικών εισφορών: «Όπως γίνεται στην Ιταλία, να επιδοτούνται οι εργοδοτικές εισφορές των ακτοπλοϊκών εταιρειών».Οικονομικές προκλήσεις και ανάγκη για λύσειςΟ κ. Θεοδωράτος τόνισε ότι οι αυξήσεις στο λειτουργικό κόστος οφείλονται σε ευρωπαϊκές πολιτικές και όχι στις εταιρείες. «Από το 2009 μέχρι σήμερα έχουμε τεράστιες αλλαγές στο κόστος λειτουργίας, είτε από καύσιμα, είτε από μισθολογικό κόστος, είτε από ανταλλακτικά», δήλωσε, επισημαίνοντας πως οι Έλληνες πλοιοκτήτες έχουν επενδύσει πάνω από 1 δισ. ευρώ σε νέα πλοία την τελευταία δεκαετία.Καταλήγοντας, υπογράμμισε την ανάγκη για κρατική υποστήριξη και ευρωπαϊκή συνεργασία, ώστε να διασφαλιστεί η βιωσιμότητα της ακτοπλοΐας. «Έχουμε τους καλύτερους στόλους. Το να κάψουν ένα καινούργιο καύσιμο πρέπει να δούμε ποιο θα είναι αυτό. Το καύσιμο την επόμενη εποχή ακόμα δεν έχει βρεθεί ποιο θα είναι το κόστος. Πολλές εταιρείες παραγγέλνουν πλοία και επιλέγουν ένα άλλο που πιθανόν να είναι η μεθανόλη. Άλλες εταιρείες πιστεύουν στο ποιοι άλλες πιστεύουν. Στο βιοκαύσιμα ακόμα δεν έχει βγει το καύσιμο το οποίο θα είναι αυτό που θα επικρατήσει στα επόμενα χρόνια. Η πράσινη μετάβαση είναι ακριβή, αλλά πρέπει να βρεθούν λύσεις για να μην επιβαρυνθούν υπερβολικά οι επιβάτες και οι εταιρείες».Πηγή: newmoney,gr
  • 21 Ιανουαρίου 2025
  • 0 Σχόλια

  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Πρόταση να καλυφθεί με επιδότηση προς τις εταιρείες εμπορίας καυσίμων η διαφορά της τιμής μεταξύ του καυσίμου που καίνε τώρα τα συμβατικά πλοία της ακτοπλοΐας και του ακριβότερου MGO με περιεκτικότητα μόλις 0,001% σε θείο, το οποίο θα καταναλώνουν υποχρεωτικά από 1η Μαΐου 2025, επικοινωνούν οι ακτοπλόοι προς την κυβέρνηση, προκειμένου να αποφευχθεί η αναγκαστική εκ των πραγμάτων αύξηση της τιμής των εισιτηρίων κατά 12%. Η διαφορά στην τιμή μεταξύ των δύο καυσίμων είναι 30%.«Την πρόταση αυτή, την έχω πει στον υπουργό Ναυτιλίας, Χρήστο Στυλιανίδη» αποκάλυψε στο newmoney ο Διονύσης Θεοδωράτος, πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας: “Αν αυτή τη στιγμή υπάρχει ένα κόστος πετρελαίου για το VLSFO στα 100 ευρώ. Το MGO κάνει 130. Τα 30 ευρώ που είναι η διαφορά προτείνουμε να τα επιδοτήσει το κράτος στις εταιρείες πετρελαιοειδών και να μας το πουλάνε σε τιμή VLSFO, ώστε να μην αυξηθεί η τιμή του εισιτηρίου. Ας επιδοτηθούν οι εταιρείας εμπορίας και όχι οι ακτοπλοϊκές. Να το κοιτάξουν τα υπουργεία Οικονομικών, Ενέργειας και Ναυτιλίας» και πρόσθεσε: «Κάποια άλλη άμεση λύση δεν βλέπω. Είναι η πιο ξεκάθαρη». Στη συνέχεια καταθέτει τον προβληματισμό του: «Ο ναύλος δεν μπορεί να φτάσει στον Θεό γιατί δεν θα πατάει άνθρωπος στα πλοία. Και θέλω να σημειώσω ότι, σύμφωνα με την πρόσφατη έρευνα της Ελληνικής Στατιστικής Υπηρεσίας, η ακτοπλοΐα δεν συμμετείχε στην αύξηση του πληθωρισμού». Από την 1η Μαΐου του 2025, όλη η Μεσόγειος γίνεται SECA (Περιοχή Ελέγχου Εκπομπών Θείου), που σημαίνει ότι θα πρέπει να είναι απαλλαγμένη από το θείο. Άρα θα πρέπει να χρησιμοποιεί καύσιμο με περιεκτικότητα σε θείο μόλις 0,001%, που είναι πιο ακριβό. Και δεν είναι μόνο αυτό. Στο πλαίσιο της δέσμης των μέτρων με τον τίτλο “Fit for 55” για το κλίμα, που εγκρίθηκε το 2023 από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, αναθεωρήθηκαν μια σειρά από κοινοτικά νομοθετήματα που αφορούν και τη ναυτιλία. Η σταδιακή επέκταση του Ευρωπαϊκού Συστήματος Εμπορίας Δικαιωμάτων Εκπομπών (EU-ETS) στις ναυτιλιακές μεταφορές έως το 2026 και οι αναμενόμενες δυσκολίες συμμόρφωσης με τη νέα νομοθεσία για καθαρά καύσιμα (FuelEU Maritime Initiative) εκτιμάται ότι θα αυξήσουν το λειτουργικό κόστος του κλάδου της ακτοπλοΐας. Το νέο καύσιμο θα είναι ακριβότερο από το συμβατικό που καίνε τώρα τα πλοία της ακτοπλοΐας. Επίσης, αναμένεται να μετακυλήσει στο εισιτήριο περίπου 2% από τις αυξήσεις στα μισθολόγια των ναυτικών. μετά την υπογραφή της νέας ΣΣΕ. που προβλέπει αύξηση 5%. Ο πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας, Διονύσης Θεοδωράτος, σχετικά με τις τιμές των εισιτηρίων, δήλωσε ότι «το ακτοπλοϊκό εισιτήριο είναι ακριβό γιατί, εκτός από το κομμάτι των καυσίμων (που αποτελεί το 47% του κόστους λειτουργίας του πλοίου), υπάρχει επίσης το μισθολογικό κόστος, το κόστος των ανταλλακτικών, των επισκευών, κ.ά.».Πηγή: newmoney.gr
  • 20 Ιανουαρίου 2025
  • 0 Σχόλια

  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η Κορυφαία Εκπαιδευτική Δραστηριότητα στο 33ο Πανελλήνιο Πνευμονολογικό Συνέδριο, το οποίο πραγματοποιήθηκε από τις 11 ως τις 15 Δεκεμβρίου στο ξενοδοχείο Grand Hyatt στην Αθήνα. Στο Συνέδριο αναπτύχθηκαν όλες οι εκπαιδευτικές συνιστώσες της Ειδικότητας της Πνευμονολογίας και παρουσιάστηκαν όλες οι τελευταίες εξελίξεις. Στα πλαίσια των εκπαιδευτικών επισκέψεων κατά την ολοκλήρωση των μαθημάτων τους εστιάζοντας τα πρόσφατα δεδομένα και την τρέχουσα έρευνα, πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική επίσκεψη από την Υποψήφια Διδάκτορα του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής (Πα.Δ.Α.) κα Ελένη Σταματοπούλου, PhDc, MSc Εθνικής Σχολής Δημόσιας Υγείας, MSc Διοίκηση Μονάδων Υγείας & Κοινωνικής Πρόνοιας Πα.Δ.Α. & Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου, Λειτουργός Δημόσιας Υγείας, Εκπαιδευτικός, RN Γ.Ν.Α. ΚΑΤ – Τ.Ε.Ι. και Ιατρείο Οστεοπόρωσης, Ακαδημαϊκή Υπότροφος Πα.Δ.Α., Μέλος Ελληνικής Εταιρείας Εσωτερικής Παθολογίας, Member PCRS-UK μαζί με τους καταρτιζόμενους, της Σχολής Ανώτερης Επαγγελματικής Κατάρτισης -Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Γενική Γραμματεία Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Δια Βίου Μάθησης, Διεύθυνση Δια Βίου Μάθησης (Σ.Α.Ε.Κ./σύμφωνα με το ΦΕΚ 9/Α/19-1-2024), καθώς και Φοιτητές του Πα.Δ.Α. από το Τμήμα Βιοϊατρικών Επιστημών στο 33ο Πανελλήνιο Πνευμονολογικό Συνέδριο. Πραγματοποιήθηκε υψηλού επιπέδου επιστημονική ενημέρωση και ανταλλαγή απόψεων μεταξύ Ιατρών Διαφόρων Ειδικοτήτων, Λειτουργών Δημόσιας Υγείας και Τεχνολόγων Ιατρικών Εργαστηρίων στις τρέχουσες εξελίξεις που αφορούν την Πνευμονολογία. Ο Επιστημονικός Φορέας και οργάνωσης του Συνεδρίου ήταν η Ελληνική Πνευμονολογική Εταιρεία και πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα της Ιατρικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, της Ιατρικής Σχολής του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, το Τμήμα της Ιατρικής Σχολής Επιστημών Υγείας του Πανεπιστημίου της Θεσσαλίας, της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου των Ιωαννίνων, της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Πατρών, της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου της Κρήτης και της Ιατρικής Σχολής του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης.Οι καταρτιζόμενοι ΣΑΕΚ και Φοιτητές του Πα.Δ.Α. με ενθουσιασμό και ενδιαφέρον παρακολούθησαν το επιστημονικό πρόγραμμα του Πνευμονολογικού Συνεδρίου, το οποίο συγκροτήθηκε από διαλέξεις Ελλήνων και διακεκριμένων ομιλητών από το εξωτερικό καθώς η πρόεδρος της ERS καθηγήτρια Silke Ryan ανέπτυξε το θέμα “Συσχετίσεις των καρδιαγγειακών νοσημάτων με το σύνδρομο άπνοιας στον ύπνο”. Ολοκληρώθηκαν επίσης στρογγυλά τραπέζια, συνεδρίες προφορικών και αναρτημένων ανακοινώσεων, δορυφορικά συμπόσια και διαλέξεις ενώ η παρουσίαση των εργασιών πραγματοποιήθηκε υπό τη μορφή προφορικών ανακοινώσεων και ηλεκτρονικά αναρτημένων ανακοινώσεων (e-posters). Κατόπιν καθοδήγησης της Καθηγήτριας κας Ελένης Σταματοπούλου, οι Εκπαιδευόμενοι ΣΑΕΚ και Φοιτητές Πα.Δ.Α. είχαν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν όλες τις εκπαιδευτικές και ερευνητικές συνεδρίες αναφορικά με την Πνευμονολογία καθώς με ιδιαίτερη χαρά μας καλωσόρισε ο Πρόεδρος του Συνεδρίου, Καθηγητής Πνευμονολογίας κ. Λουκίδης Στυλιανός και τα μέλη της Οργανωτικής Επιτροπής. Εκτός από την παρακολούθηση των θεωρητικών διαλέξεων ιδιαίτερο ενδιαφέρον δόθηκε και στην ξενάγηση των Φοιτητών και Καταρτιζόμενων στους συνεδριακούς χώρους όπου πραγματοποιήθηκε πρακτική εξάσκηση με προηγμένα πνευμονολογικά συστήματα, τα οποία είναι ειδικά σχεδιασμένα για την αποτελεσματική παρακολούθηση και τον έλεγχο της αναπνευστικής λειτουργίας και υγείας. Πρωτοποριακή παρουσίαση διεξήχθη από τους αντιπροσώπους της εταιρείας Oxygenium Medical αναδεικνύοντας τα σύγχρονα μηχανήματα πνευμονολογίας, με στόχο των έλεγχο της αναπνευστικής λειτουργίας στην κλινική πράξη για την παρακολούθηση και τη βελτίωση της υγείας του αναπνευστικού συστήματος. Αναδείχθηκαν: α) η διαδικασία της σπιρομέτρησης η οποία είναι η σημαντικότερη πνευμονολογική εξέταση. Πρόκειται για μία απλή, σύντομη και μη επεμβατική εξέταση η οποία διενεργείται εντός του ιατρείου και παρέχει τη δυνατότητα άμεσης μέτρησης σημαντικών παραγόντων σχετικά με την αναπνευστική λειτουργία. Το σπιρόμετρο smart PFT USB διατίθεται με αισθητήρα μέτρησης BTPS. Δηλαδή ανά πάσα στιγμή μετρά σε πραγματικό χρόνο την θερμοκρασία, υγρασία και βαρομετρική πίεση του χώρου όπου γίνεται η σπιρομέτρηση και λαμβάνει υπόψη του τις μετρήσεις αυτές, ώστε τα αποτελέσματα να είναι ακόμα πιο αξιόπιστα. Επιπλέον το σπιρόμετρο smart PFT USB χρησιμοποιεί αντιμικροβιακά φίλτρα μίας χρήσεως με ενσωματωμένο οβάλ επιστόμιο, εργονομικό για να κλείνουν καλά τα χείλη του ασθενούς αλλά και μικρό ώστε να μπορεί να το χρησιμοποιήσει και ένα παιδί. Τα φίλτρα αυτά είναι συσκευασμένα ένα-ένα και διαθέτουν και ατομικό ρινοπίεστρο για το κλείσιμο της μύτης, όλα μίας χρήσεως και επιπλέον πιστοποιημένα περί Covid-19. Υπάρχει η δυνατότητα ασύρματης σύνδεσης στον Η/Υ (έκδοση Bluetooth) και πραγματοποιείται μέτρηση απλής σπιρομέτρησης SVC, καμπύλης ροής-όγκου FVC, MVV και καθ’ υπολογισμός της compliance, FRC, TLC, RV, ELA.β) Η διαδικασία της εξειδικευμένης Διάχυσης smart PFT CO Transfer. To μηχάνημα smart PFT CO Transfer στηρίζεται στη μέθοδο της απλής αναπνοής (SINGLE BREATH) χρησιμοποιώντας μεθάνιο. Στο σύστημα χρησιμοποιείται μόνο μία φιάλη αερίου μείγματος μεθανίου-μονοξειδίου του Άνθρακα (CH4/CO) υψηλής ακρίβειας και δεν απαιτεί καθόλου ασκούς διάχυσης, όπως οι παλαιού τύπου με ήλιο. Αναδείχθηκε η δυνατότητα εκτέλεσης στατικών όγκων (FRC, RV, TLC), με το συντελεστή διάχυσης (DLCO), απλής σπιρομέτρησης (SVC), καμπύλης ροής όγκου (FVC), μέγιστου εθελοντικού αερισμού (MVV), αντιστάσεις αεραγωγών Rocc (με μέθοδο κλείστρου) και μέτρηση αναπνευστικών μυών P0.1, Pemax, και Pimax. γ) Η παρουσίαση του Αναλυτή Εκπνεόμενου Bosch FeNO Vivatmo Pro, ο οποίος είναι εύκολος στην χρήση με ασύρματη σύνδεση καθώς διαθέτει και παιδιατρικό μενού για καλύτερη συνεργασία παιδιών και αρκετά οικονομικό χωρίς χρονικές δεσμεύσεις σε κατανάλωση αναλωσίμων. δ) Η πραγματοποίηση της τεχνικής με τον Αναλυτή αερίων αίματος EPOC ΙΙ, ο οποίος είναι φορητός αναλυτής για εύκολη και άμεση χρήση δίπλα στο κρεβάτι του ασθενούς. Υπάρχει πλήρες πάνελ 11 μετρούμενων παραμέτρων με μόλις ένα τεστ για έλεγχο των ηλεκτρολυτών καθώς και του pH, pO2, pCO2, Na , K , Ca , Cl–, Glu, Hct, Lac, Crea. Υπάρχει άμεση μέτρηση σε μόλις 30sec με monotest. Χωρίς επιπλέον κόστη συντήρησης, ηλεκτροδίων, υγρών βαθμονόμησης ή control. Ασύρματη επικοινωνία για εκτύπωση των αποτελεσμάτων και barcode reader για μεγαλύτερη ασφάλεια. Συντήρηση των καρτών τεστ σε θερμοκρασία δωματίου. Άρα χρησιμοποιούνται άμεσα αφού βρίσκονται ήδη στην ίδια θερμοκρασία με τον αναλυτή. ε) Η διαδικασία με την μέθοδο του ροόμετρου και συγκεκριμένα του Peak Flow Meter – Mini Wright. Τo Mini Wright αποτελεί την πρώτη επιλογή σε όλο τον κόσμο για την μέτρηση της εκπνευστικής ροής. Είναι μια απλή φορητή συσκευή με την οποία μπορεί να μετρηθεί η μέγιστη εκπνευστική ροή δείχνοντας πόσο ανοικτοί είναι οι αεραγωγοί. Με τη χρήση του ροόμετρου η στένωση των αεραγωγών πιθανόν να αποκαλυφθεί πριν ακόμη γίνουν αντιληπτά από τον ασθενή τα πρώτα συμπτώματα. Η κλίμακα των μετρήσεων είναι από 60 έως 800 l/min EU και ζ) το σύστημα αναπνευστικής άσκησης Respiflo FS (Respiflo FS – Kendall), που έχει κατασκευαστεί με επιστημονικό τρόπο για να βοηθά στη επίτευξη της διατηρούμενης μέγιστης εισπνοής (SMI).Ήταν μία μοναδική εμπειρία κατά την παρουσίαση των ανωτέρω στο να μπορέσουν να δουν τα ιδιαίτερα μηχανήματα και τις δυνατότητες που διαθέτουνε σε επίδειξη και από την Υποψήφια Διδάκτορα και Ακαδημαϊκή Υπότροφο Πα.Δ.Α. κα Σταματοπούλου Ελένη η οποία μελετά την Διαχείριση ασθενών με Χρόνια Αναπνευστικά Νοσήματα στα πλαίσια της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας (Π.Φ.Υ.) link αναδεικνύοντας στους φοιτητές την εξέλιξη της σύγχρονης τεχνολογίας για έλεγχο της λειτουργίας του αναπνευστικού συστήματος και την κατανόηση των βασικών παραμέτρων της αναπνοής.Ακολούθως πραγματοποιήθηκε επίδειξη στους Αεροθάλαμους Εισπνοών Aerochamber και συγκεκριμένα στην χρήση των Εξατομικευμένων Προσεγγίσεων σε συσκευές εισπνοής μετρημένης δόσης AEROCHAMBER*, οι οποίες βελτιώνουν την παροχή στους πνεύμονες χορηγώντας με συνέπεια την προβλεπόμενη δόση, ανεξάρτητα από την τεχνική της συσκευής εισπνοής. Η alfacare, είναι ο αποκλειστικός αντιπρόσωπος για την Ελλάδα της εταιρείας Trudell Medical International, παγκοσμίου ηγέτη στον τομέα των συσκευών για ασθενείς με αναπνευστικά προβλήματα, όπως το βρογχικό άσθμα, η βρογχίτιδα και η χρόνια αναπνευστική πνευμονοπάθεια. Μια πρόσφατη φαρμακοκινητική μελέτη έδειξε ότι ο θάλαμος AEROCHAMBER PLUS* FLOW-VU* βελτιστοποιεί την παροχή στους πνεύμονες, ακόμη και σε υγιείς ενήλικες που έχουν εκπαιδευτεί στη σωστή τεχνική. Επιπρόσθετα η συσκευή εισπνοής AEROCHAMBER2GO* έχει αποδειχθεί ότι παρέχει καλύτερα τα εισπνεόμενα φάρμακα από τη συσκευή εισπνοής μόνο και βοηθά στην παροχή φαρμάκων της συσκευής εισπνοής όπου χρειάζεται για να λειτουργήσει στους πνεύμονες. Ο συγκεκριμένος τύπος συσκευής εισπνοής είναι ιδανικός για εφήβους και ενήλικες, ο θάλαμος AEROCHAMBER2GO* ταιριάζει στα περισσότερα σχέδια συσκευών εισπνοής. Αξίζει να σημειωθεί ότι δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στην πρόληψη τη θεραπεία, η οποία για τον κάθε ένα ασθενή εξατομικεύεται, ενώ πραγματοποιήθηκαν παρουσιάσεις ιδιαίτερων περιπτώσεων ασθενών από Διακεκριμένους Καθηγητές. Όσοι παρακολούθησαν το συνέδριο αποκόμισαν μεγάλο όφελος στην Φυσιολογία και Παθοφυσιολογία του Αναπνευστικού Συστήματος στην Πνευμονική Κυκλοφορία και την Αποκατάσταση. Παρουσιάστηκε το αντικείμενο τόσο πρόληψης όσο και της φαρμακευτικής θεραπείας καθώς και της μακροπρόθεσμης αποκατάστασης των ασθενών με Βρογχικό Άσθμα αλλά και της Χρόνιας Αποφρακτικής Πνευμονοπάθειας. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην διακοπή του καπνίσματος και στην προαγωγή της υγείας, στην μελέτη των διαταραχών της Αναπνοής στον ύπνο, στα Νοσήματα του Υπεζοκότα, στο ρόλο της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας, τις Διάχυτες Διάμεσες Πνευμονοπάθειες, τα Επαγγελματικά Νοσήματα του Πνεύμονα και την Ατμοσφαιρική ρύπανση, την Φυματίωση και τις Λοιμώξεις από Μη Φυματικά Μυκοβακτηρίδία καθώς αναδείχθηκε ο ρόλος της Εντατικής Θεραπείας, ο Καρκίνος του Πνεύμονα και η Επεμβατική Πνευμονολογία όπως επίσης και οι Λοιμώξεις του Αναπνευστικού Συστήματος. Επιπρόσθετα, στα πλαίσια του συνεδρίου πραγματοποιήθηκαν και μεγάλα συνεδριακά φροντιστήρια όπως οι κακοήθειες του θώρακος, με την συνεργασία της Ελληνικής Θωρακοχειρουργικής Εταιρείας, της Εταιρείας Ογκολόγων Παθολόγων Ελλάδος καθώς και της Ακτινολογικής Εταιρείας, το οποίο περιείχε και κομμάτι δεξιοτήτων αφορώντας την μηχανική υποστήριξη ασθενών κατ’ οίκον και είχε ως επίκεντρο τους Πνευμονολόγους και τους Λειτουργούς Δημόσιας Υγείας της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας. Ο Πρόεδρος του ΔΣ της ΕΠΕ Καθηγητής Ιατρικής Σχολής ΕΚΠΑ κ. Λουκίδης Στυλιανός μας ευχαρίστησε για τη συμμετοχή στο 33ο Πανελλήνιο Πνευμονολογικό Συνέδριο καταδεικνύοντας το κεντρικό μήνυμα της Ελληνικής Πνευμονολογικής εταιρείας “Ο Πνευμονολόγος στο Επίκεντρο”. Υπεύθυνη Εκπαιδευτικής Επίσκεψης του 33ου Πανελληνίου Πνευμονολογικού Συνεδρίου και Δελτίο Τύπου Σταματοπούλου ΕλένηPhDc, MSc Εθνικής Σχολής Δημόσιας Υγείας, MSc Διοίκηση Μονάδων Υγείας & Κοινωνικής Πρόνοιας Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής & Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου, Λειτουργός Δημόσιας Υγείας, Εκπαιδευτικός, RN Γ.Ν.Α. ΚΑΤ - Τ.Ε.Ι. και Ιατρείο Οστεοπόρωσης, Ακαδημαϊκή Υπότροφος Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, Πιστοποιημένη α) Prehospital Trauma Live Support, β) Διαχείριση αεραγωγού, γ) ILS Provider Course, δ) BLS/AED Provider Course ε) ATLS, Πιστοποιημένη Εκπαιδεύτρια Σ.Α.Ε.Κ. ΕΚΑΒ – Εθνικό Κέντρο Άμεσης Βοήθειας Αθήνας, ΙΝΕΔΙΒΙΜ: Ίδρυμα Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησής Υπουργείο Παιδείας, Εκπαιδευτήρια Μη Κερδοσκοπικής Εταιρείας (ΑΜΚΕ) Επι.Ζω - Επιμόρφωση Ζωής, Μέλος Ελληνικής Εταιρείας Εσωτερικής Παθολογίας, Member PCRS-UKτηλ: 694.68.75.519 698.18.30.069https://bisc.uniwa.gr/profile/stamatopoyloy-eleni/https://bisc.uniwa.gr/wp-content/uploads/sites/99/2020/06/GetFileAttachment-16.pdf
  • 20 Ιανουαρίου 2025
  • 0 Σχόλια

Μη χάνεις ποτέ κανένα νέο της επικαιρότητας

Θα βρεις λεπτομερή άρθρα σχετικά με όλες τις ειδήσεις του σήμερα, αλλά και νέα από ολόκληρη την Ελλάδα που επηρεάζουν είτε άμεσα είτε έμμεσα την ζωή των κατοίκων των νησιών μας. Οι δημοσιογράφοι, οι ρεπόρτερ και οι αρθρογράφοι μας δουλεύουν σκληρά, ώστε να παραμένουν πάντα ενημερωμένοι σχετικά με τις εξελίξεις κάθε θέματος που αναλαμβάνουν να καλύψουν και να ελέγχουν πηγές και πληροφορίες για να διατηρήσουν το αξιόπιστο και αντικειμενικό προφίλ δημοσιογραφίας που πρεσβεύει «ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΚΩ» εδώ και τόσα χρόνια. Στην ιστοσελίδα μας θα βρεις έγκυρο και έγκαιρο ρεπορτάζ για όλα τα θέματα της επικαιρότητας στη Χώρα, για να είσαι πάντα πλήρως ενημερωμένος για καθετί που συμβαίνει.

ΕΞΟΔΟΣ