Ραδιόφωνο Live Επικοινωνία Χρήσιμα τηλέφωνα Φαρμακεία
Follow us
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Εφιάλτης για χιλιάδες οδηγούς ήταν χθες οι κεντρικότεροι οδικοί άξονες της χώρας. Λόγω των μπλόκων της Θήβας και του Κάστρου γίνονταν εκτροπές στη κυκλοφορία στην εθνική οδό Αθηνών – Λαμίας, με αποτέλεσμα να σχηματίζονται ουρές ακόμη και 10 χιλιομέτρων, λίγο μετά τις 9 το βράδυ περιορίστηκε στα 5 χιλιόμετρα.Λίγο μετά τα μεσάνυχτα ομαλοποιηθεί η κατάσταση. Στον κόμβο της Θήβας η κυκλοφορία διεξάγεται ουσιαστικά σε μιάμιση λωρίδα, ενώ στο μπλόκο του Κάστρου η κυκλοφορία διεξάγεται μόνο από την αριστερή λωρίδα, δεδομένου ότι υπάρχουν αρκετά τρακτέρ τα οποία βρίσκονται κάθετα στο οδόστρωμα, στη δεξιά λωρίδα και στην λωρίδα έκτακτης Ανάγκης.Στο μπλόκο του Κάστρου, οι αγρότες αναφέρουν ότι σκοπεύουν να αφήσουν ανοιχτή αυτή τη μία λωρίδα κυκλοφορίας μέχρι τα μεσάνυχτα της Τετάρτης και από εκεί και πέρα θα ξανακλείσουν το μπλόκο τους.Όσον αφορά τα Μάλγαρα, λίγο μετά τη μία το μεσημέρι χθες δόθηκε στην κυκλοφορία το ρεύμα προς Αθήνα, στην εθνική οδό Αθηνών Θεσσαλονίκης, το οποίο παρέμεινε κλειστό λόγω των κινητοποιήσεων του αγροτικού μπλόκου στα Μάλγαρα επί 22 ημέρες.Από το βράδυ της Τρίτης η κυκλοφορία των οχημάτων διεξάγεται κανονικά, όπως και η έξοδος των εκδρομέων για τα Χριστούγεννα. Σύμφωνα με την απόφαση των αγροτών, ο δρόμος θα παραμείνει ανοιχτός μέχρι και την Παρασκευή.Στη Νίκαια της Λάρισας η κυκλοφορία έχει κάπως αποσυμφορηθεί, καθώς μετά από συνεννόηση των αγροτών με την αστυνομία, έχει ανοίξει για τα Ι. Χ. και τα φορτηγά η αερογέφυρα που βρίσκεται ακριβώς πάνω από το μπλόκο της περιοχής.Για την περιοχή της Καλαμάτας, λίγο μετά τις 7 το βράδυ της Τρίτης αντιπροσωπεία αγροτών με 30 τρακτέρ από το μπλόκο της Θουρίας βρέθηκαν στο κέντρο της Καλαμάτας και στη συνέχεια επέστρεψαν στον κόμβο της Θουρίας. Πληροφορίες κάνουν λόγο ότι θα μείνουν εκεί Χριστούγεννα, Πρωτοχρονιά, αλλά ακόμη και τα Φώτα.Αναφορικά με τον Ε-65 και τα Ιωάννινα η Τροχαία είναι σε επικοινωνία με τους αγρότες για να δοθούν δύο λωρίδες κυκλοφορίας, ενώ ήδη υπάρχει καλύτερη ροή των οχημάτων.Κλειστή παραμένει η Περιμετρική Πατρών και οι οδηγοί περνούν μέσα από την πόλη για να φτάσουν στον προορισμό τους. Στην περιμετρική υπάρχει ανοιχτή μία λωρίδα.Η εθνική οδός Αθηνών Θεσσαλονίκης παραμένει κλειστή στο νότιο κόμβο Κατερίνης κι εκεί γίνεται παράκαμψη.Την ίδια ώρα η Εγνατία Οδός είναι κλειστή στα Κερδύλια, στον κόμβο Ν. Σελίου και στον νότιο κόμβο της Κομοτηνής.ertnews.grΑνακοίνωση του ΚΚΕ για το κλείσιμο των δρόμων από την κυβέρνηση και την αστυνομίαΗ αθλιότητα της κυβέρνησης έχει ξεπεράσει κάθε όριο με την προκλητική προσπάθειά της να στρέψει τον λαό ενάντια στους αγωνιζόμενους αγρότες, κλείνοντας τους δρόμους που οι ίδιοι αφήνουν ανοιχτούς για τη μετακίνηση των γιορτών και εκτρέποντας οδηγούς σε επικίνδυνους παραδρόμους, αφού πρώτα τους έχει βάλει να πληρώσουν διόδια για να μην χάσουν τα εγγυημένα κέρδη τους οι εργολάβοι.Φτάνουν, μάλιστα, στο σημείο να κλείνουν δρόμους για ολόκληρα χιλιόμετρα, επικαλούμενοι τις αγροτικές κινητοποιήσεις, ενώ στα συγκεκριμένα σημεία δεν υπάρχουν τρακτέρ και αγρότες!Όσο για τα ζητήματα ασφάλειας που υποκριτικά επικαλούνται, οι πάντες γνωρίζουν ότι είναι σχεδόν καθημερινό φαινόμενο να περνούν τα αυτοκίνητα από μία ή δύο λωρίδες όταν γίνονται έργα ή υπάρχουν ατυχήματα και προφανώς θα μπορούσε να διασφαλιστεί η ασφαλής διέλευση, σε συνεννόηση με τους αγρότες.Η κυβέρνηση και ο Πρωθυπουργός θα έπρεπε να είχαν ήδη αντιληφθεί ότι το παιχνίδι του κοινωνικού αυτοματισμού που παίζουν το έχουν χάσει “από χέρι”, αφού η συντριπτική πλειοψηφία του λαού αντιλαμβάνεται την πραγματικότητα και στηρίζει τα αιτήματα και τις μορφές πάλης των αγροτών. Τα κόλπα της κυβέρνησης θα της γυρίσουν “μπούμερανγκ”, μιας και η οργή του κόσμου που ταλαιπωρείται εξαιτίας των άθλιων μεθόδων της, πέφτει μόνο πάνω της. Εδώ και τώρα να σταματήσει την κοροϊδία και να διασφαλίσει τη μετακίνηση των οδηγών στο εθνικό δίκτυο.Πάνω από όλα, να αφήσει τις υπεκφυγές, τους εκβιασμούς και τα ψέμματα που επανέλαβε και σήμερα ο Κ. Μητσοτάκης και να ικανοποιήσει τα δίκαια αιτήματα επιβίωσης των βιοπαλαιστών αγροτών.Αγρότες: Τα τρακτέρ στην άκρη, η αστυνομία θέτει θέμα ασφαλείας - «Πονοκέφαλος» για τους ταξιδιώτεςΑφού οι επαναλαμβανόμενες κλήσεις σε διάλογο από την κυβέρνηση δεν απέφερε καρπούς, οι αγρότες συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις τους για περισσότερες από 20 ημέρες, φτάνοντας πια στις γιορτές με τα τρακτέρ στους δρόμους. Τι και αν από το Μαξίμου δηλώνουν ότι έχουν ικανοποιήσει ήδη τα 20 από τα 27 αιτήματα που κατατέθηκαν, οι παραγωγοί επιμένουν με ανακοίνωση που εξέδωσαν το βράδυ της Δευτέρας (22/2) ότι πρόκειται για προπαγάνδα και πως οι βασικές αξιώσεις τους δεν έχουν καν απαντηθεί.Οι αγρότες δηλώνουν αποφασισμένοι να κάνουν... ρεβεγιόν στα μπλόκα, μετακινώντας τα τρακτέρ στις άκρες των δρόμων προς διευκόλυνση των ταξιδιωτών αλλά με την αστυνομία να απαντά πως αυτό εγκυμονεί κινδύνους ασφαλείας.Έτσι, η έξοδος των εκδρομέων για τα Χριστούγεννα ξεκινά τις πρώτες πρωινές ώρες της Τρίτης (23/12) με τα αγροτικά μπλόκα να βρίσκονται στις θέσεις τους, αλλά, σύμφωνα με τον σχεδιασμό θα υπάρχουν ανοιχτές λωρίδες προς εξυπηρέτηση των πολιτών που θα ταξιδέψουν.cnn.gr
  • 24 Δεκεμβρίου 2025
  • 1 Σχόλια

  • ΚΕΝΤΡΙΚΗ 3

Καθώς ο ελληνικός τουρισμός οδεύει προς ένα ακόμα ιστορικό υψηλό επίπεδο αφίξεων, προσελκύοντας περισσότερους από 37 εκατ. τουρίστες το 2025, το ενδιαφέρον μετατοπίζεται στις κινητήριες δυνάμεις της ανόδου και στα περιθώρια συνέχειάς της. Σύμφωνα με το νέο τεύχος της σειράς μελετών «Τάσεις του Επιχειρείν» της Διεύθυνσης Οικονομικής Ανάλυσης της Εθνικής Τράπεζας, η πορεία της τελευταίας δεκαετίας ήταν συνδυασμός (i) της ανοδικής διεθνούς ζήτησης και (ii) της ουσιαστικής ενίσχυσης της ανταγωνιστικότητας της χώρας. Σε ένα περιβάλλον εντεινόμενου ανταγωνισμού και μεταβαλλόμενων προτιμήσεων, η πρόκληση μετατοπίζεται πλέον στην ταχύτερη προσαρμογή, με έμφαση στις μακρινές αγορές, στους εναλλακτικούς προορισμούς και στις επαρκείς υποδομές.Συγκεκριμένα, αν και η σεισμική δραστηριότητα στην Σαντορίνη λειτούργησε συσταλτικά για το 1ο εξάμηνο του 2025 ( 0,6%), η δυναμική του κλάδου επιβεβαίωσε την ισχυρή διαρθρωτική της τάση με μια κάθετη άνοδο στο 2ο εξάμηνο του έτους ( 7%). Αξιοσημείωτο είναι ότι η δυναμική αυτή δε δείχνει σημεία εξάντλησης, καθώς οι αεροπορικές κρατήσεις για το 1ο τρίμηνο του 2026 κινούνται 10% υψηλότερα από την αντίστοιχη περίοδο του 2025.Με τον ελληνικό τουρισμό να καταγράφει συνεχή ρεκόρ αφίξεων από τα μέσα της προηγούμενης 10ετίας (εξαιρώντας την πανδημία), το κρίσιμο ερώτημα είναι κατά πόσο αποτελεί πραγματική επιτυχία της χώρας και κατά πόσο αντανακλά τη μεγέθυνση της παγκόσμιας τουριστικής αγοράς. Τα δεδομένα δίνουν ξεκάθαρη απάντηση: Η αύξηση των διεθνών αφίξεων στην Ελλάδα κατά περίπου 13 εκατ. την τελευταία δεκαετία δεν οφείλεται σε έναν μόνο παράγοντα:-Περίπου το 40% της ανόδου προήλθε από τη συνολική μεγέθυνση της παγκόσμιας τουριστικής αγοράς ( 25% στη δεκαετία), η οποία δημιούργησε ευνοϊκές συνθήκες για όλους τους προορισμούς.-Ένα επιπλέον 20% συνδέεται με τη μετατόπιση της διεθνούς ζήτησης προς την «γειτονιά» μας (την ευρύτερη περιοχή Ευρώπης-Μεσογείου), η οποία ενίσχυσε τη θέση της στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη (από 45% σε 49%).-Το υπόλοιπο 40%, ωστόσο, αποτελεί καθαρό κέρδος της Ελλάδας, καθώς αντανακλά την ενίσχυση του μεριδίου της έναντι των άμεσων ανταγωνιστών μέσα στη «γειτονιά» μας.Με άλλα λόγια, η ελληνική άνοδος αποτελεί συνδυαστικό αποτέλεσμα των ευνοϊκών διεθνών τάσεων και της βελτίωσης της ανταγωνιστικής της θέσης – με την Ελλάδα να κατατάσσεται στην πρώτη 5αδα των χωρών της περιφέρειας με το μεγαλύτερο κέρδος μεριδίου την τελευταία 10ετία. Έτσι το μερίδιό μας στον παγκόσμιο τουρισμό αγγίζει το 2,5% το 2025 (από 2% το 2016) – δηλαδή, 25 φορές μεγαλύτερο από το μερίδιό μας στην παγκόσμια έκταση (0,1%).Η επιτυχία αυτή, ωστόσο, εκτυλίσσεται σε μια τουριστική γειτονιά που αλλάζει:-Στη βόρεια Μεσόγειο, η Τουρκία και η Αλβανία κινούνται επιθετικά, καταγράφοντας σημαντικές ανόδους μεριδίου στην περιφερειακή μας αγορά ( 3,0 και 0,8 ποσοστιαίες μονάδες, αντίστοιχα, την τελευταία δεκαετία).-Στη νότια Μεσόγειο, η Αίγυπτος, η Τυνησία και το Μαρόκο επανεμφανίζονται δυναμικά αυξάνοντας το αθροιστικό μερίδιο τους στην περιφερειακή μας αγορά κατά 2 ποσοστιαίες μονάδες, καθώς αξιοποιούν τις ανταγωνιστικές τιμές, το χαμηλότερο κορεσμό και τη βελτιωμένη γεωπολιτική σταθερότητα.-Παράλληλα, ώριμοι ευρωπαϊκοί προορισμοί (όπως το ΗΒ και η Γαλλία) καθώς και παραδοσιακοί μεσογειακοί προορισμοί (όπως η Ιταλία και η Ισπανία) χάνουν έδαφος (με αθροιστική απώλεια των 4 χωρών κατά 3 ποσοστιαίες μονάδες) – δείχνοντας ότι πλησιάζουν τα φυσικά όρια της τουριστικής ανάπτυξής τους με τους όρους των προηγούμενων δεκαετιών.Η υπεραπόδοση της Ελλάδας δεν ήταν τυχαία. Στηρίχθηκε σε διαρθρωτικά θεμέλια – κυρίως αναβάθμιση ποιότητας ξενοδοχείων και ενίσχυση αεροπορικών συνδέσεων. Αυτά ήταν τα καύσιμα ανόδου μέχρι σήμερα. Το επόμενο ερώτημα είναι τι θα απαιτηθεί από εδώ και πέρα ώστε η επιτυχία της χώρας μας να έχει συνέχεια. Σε μια ανταγωνιστική τουριστική γειτονιά και με νέες τάσεις ζήτησης να αναδύονται, κερδισμένοι θα είναι όσοι καταφέρουν να ανταποκριθούν με ταχύτητα και αποτελεσματικότητα. Στο νέο αυτό περιβάλλον, δύο εξελίξεις λειτουργούν υποστηρικτικά:-Σε μια περίοδο όπου οι ταξιδιώτες μεγάλων αποστάσεων αναμένεται να καλύψουν περίπου το ¼ της νέας ζήτησης στην περιφερειακή μας αγορά, οι συνδέσεις της χώρας μας με ώριμες μακρινές αγορές, όπως οι ΗΠΑ, και με αναδυόμενες μακρινές αγορές, όπως η Κίνα και η Ινδία, ενισχύονται.-Η έντονη εποχικότητα του ελληνικού τουρισμού αρχίζει, αργά αλλά σταθερά, να υποχωρεί, με τις διαρκώς αυξανόμενες τουριστικές ροές να κατανέμονται σχετικά πιο ομοιόμορφα στο έτος. Συγκεκριμένα, η καλοκαιρινή περίοδος συγκεντρώνει πλέον 50% των αφίξεων, από 53% πριν 5 χρόνια, αν και εξακολουθεί να υπερβαίνει τον μεσογειακό μέσο όρο (40%).Συνολικά, ο ελληνικός τουρισμός βρίσκεται σε σημείο καμπής, καθώς στρατηγικές ώριμων προορισμών πλησιάζουν τα όρια τους και νέες πηγές ανταγωνισμού αναδύονται. Η μετουσίωση της ισχυρής ζήτησης σε διατηρήσιμη οικονομική αξία και ανθεκτικότητα, απαιτεί οργανωμένη προσπάθεια σε δύο άξονες:-Πρώτον, ανάδειξη των «κρυμμένων θησαυρών» της χώρας με προώθηση εναλλακτικών προορισμών (δεδομένου ότι τα νησιά μας απορροφούν σχεδόν το ½ των αφίξεων ενώ καλύπτουν μόλις το 15% της έκτασης της χώρας).– Δεύτερον, επιστροφή των επενδύσεων σε βασικές υποδομές στα πρό κρίσης επίπεδα (καθώς κατά την τελευταία 5ετία παραμένουν 8% χαμηλότερα) ώστε να συμβαδίσουν με την τουριστική επενδυτική δυναμική (η οποία είναι 14% υψηλότερα από τα προ κρίσης επίπεδα) – αποδεικνύοντας έτσι την ικανότητά μας ως χώρα να διαχειριστούμε την ίδια μας την επιτυχία.Πηγή: newmoney.gr
  • 23 Δεκεμβρίου 2025
  • 0 Σχόλια

  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Ολοκληρώθηκε η καταβολή της πρώτης δόσης του επιδόματος θέρμανσης για τον φετινό χειμώνα.Η καταβολή των 124.212.327,30 ευρώ σε 1.168.945 δικαιούχους έγινε στους τραπεζικούς λογαριασμούς που δηλώθηκαν στη ψηφιακή πύλη myAADE, στη διαδρομή Μητρώο και Επικοινωνία > Δήλωση Λογαριασμού IBAN.Οι αιτήσεις που κατατέθηκαν για τη χορήγηση επιδόματος θέρμανσης έως τις 5 Δεκεμβρίου, (καταληκτική προθεσμία υποβολής) ανήλθαν σε:363.224 για ηλεκτρικό ρεύμα,867.524 για πετρέλαιο θέρμανσης και άλλα καύσιμα.Από τις αιτήσεις αυτές καταβλήθηκε προκαταβολή για ηλεκτρικό ρεύμα: 31.278.420,17 € σε 310.773 δικαιούχους και πετρέλαιο θέρμανσης και λοιπά καύσιμα: 92.933.907,13 € σε 858.172 δικαιούχους.thetoc.gr
  • 23 Δεκεμβρίου 2025
  • 0 Σχόλια

Μη χάνεις ποτέ κανένα νέο της επικαιρότητας

Θα βρεις λεπτομερή άρθρα σχετικά με όλες τις ειδήσεις του σήμερα, αλλά και νέα από ολόκληρη την Ελλάδα που επηρεάζουν είτε άμεσα είτε έμμεσα την ζωή των κατοίκων των νησιών μας. Οι δημοσιογράφοι, οι ρεπόρτερ και οι αρθρογράφοι μας δουλεύουν σκληρά, ώστε να παραμένουν πάντα ενημερωμένοι σχετικά με τις εξελίξεις κάθε θέματος που αναλαμβάνουν να καλύψουν και να ελέγχουν πηγές και πληροφορίες για να διατηρήσουν το αξιόπιστο και αντικειμενικό προφίλ δημοσιογραφίας που πρεσβεύει «ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΚΩ» εδώ και τόσα χρόνια. Στην ιστοσελίδα μας θα βρεις έγκυρο και έγκαιρο ρεπορτάζ για όλα τα θέματα της επικαιρότητας στη Χώρα, για να είσαι πάντα πλήρως ενημερωμένος για καθετί που συμβαίνει.

ΕΞΟΔΟΣ