Ραδιόφωνο Live Επικοινωνία Χρήσιμα τηλέφωνα Φαρμακεία
Follow us
  • ΠΟΛΙΤΙΚΑ

Την πλήρη ανικανότητα της Κυβέρνησης της ΝΔ, να προστατέψει τους καταναλωτές από την αθέμιτη κερδοφορία σε είδη πρώτης ανάγκης, με νόμους της που η Δικαιοσύνη κρίνει ως αόριστους και ελλιπείς ακυρώνοντας πρόστιμα που επιβλήθηκαν σε super market, φέρνει στη Βουλή ο Γιώργος Νικητιάδης Βουλευτής Δωδεκανήσου και επικεφαλής του Κ.Τ.Ε. Ανάπτυξης του ΠΑΣΟΚ, με ερώτηση του. Η ερώτηση απευθύνεται στον Υπουργό Ανάπτυξης κ. Τάκη Θεοδωρικάκο και κατατέθηκε τη Δευτέρα 18 Νοεμβρίου και έρχεται μετά από απόφαση του Διοικητικού Πρωτοδικείου Θεσσαλονίκης που έκρινε ότι οι διατάξεις του Ν. 4818/2021 είναι αόριστες και τα πρόστιμα που επιβλήθηκαν με βάση αυτές είναι άκυρα.Συμφώνως με το κείμενο της ερώτησης το 2021 η Κυβέρνηση, με νόμο, υποσχέθηκε να θέσει φραγμούς στα φαινόμενα αθέμιτης κερδοφορίας σε απαραίτητα είδη για «τη διατροφή, τη διαβίωση, τη μετακίνηση και την ασφάλεια του καταναλωτή». Η ισχύς του νόμου παρατάθηκε διαδοχικώς μέχρι το 2023. Στη συνέχεια με νέο αντίστοιχό νόμο, ισχύουν ανάλογοι περιορισμοί έως τέλος του 2024.Όπως όμως αναφέρει η απόφαση του Διοικητικού Πρωτοδικείου Θεσσαλονίκης ο Ν.4818/2021 δεν προσδιόριζε με σαφήνεια τα βασικά είδη ανάγκης, στα οποία εφαρμόζεται ο περιορισμός του περιθωρίου κέδρους που επιτρέπεται να αποκτηθεί. Ανάλογη αοριστία υπήρξε και στην Υπ. Απόφαση του 2022 που θεωρητικώς θα εξειδίκευε τις πρόνοιες του νόμου και θα διευκρίνιζε τα βασικά είδη, παρά ταύτα όμως ο αρμόδιος Υπουργός απέφυγε επιμελώς να συμπεριλάβει τα βασικά αγαθά και υπηρεσίες που αφορούσε η εν λόγω ρύθμιση.  Η αοριστία αυτή επέτρεπε στην πράξη στα super market να μην εφαρμόζουν τους περιορισμούς του νόμου.Ερωτηματικά προκαλεί το γεγονός ο τότε Υπουργός Ανάπτυξης, κινήθηκε ώστε να «διορθώσει» τον Ν. 4818/2021 δύο χρόνια μετά την αρχική του ψήφιση, τον Μάρτιο 2023, με την Υπ. Απόφαση 23838/2023. Δηλαδή, επί δύο  ολόκληρα χρόνια, ο Ν. 4818/2021 ήταν ανοικτός σε παραβιάσεις. Ωστόσο, και πάλι δεν προσδιορίστηκαν με σαφήνεια τα προστατευόμενα προϊόντα που αφορούν την υγεία και την ασφάλεια του καταναλωτή, με συνέπεια να προκύπτει και πάλι ζήτημα αοριστίας. Με το νεότερο Ν. 5045/2023, διευρύνθηκε φαινομενικά το πεδίο των «προστατευόμενων» προϊόντων και υπηρεσιών, και σε αυτά που αφορούν τη θέρμανση, την παραγωγή ζεστού νερού χρήσης και τα σχολικά είδη, πλην όμως η εξειδίκευση των ειδών στην οικεία Υπ. Απόφαση είναι ιδιαίτερως περιοριστική και αφήνει πάλι ευρύ πεδίο για φαινόμενα αισχροκέρδειας.Ο κ. Νικητιάδης ερωτά τον κ. Θεοδωρικάκο : «Έχει φέρει αποτελέσματα και ποια, η ρύθμιση αυτή; Ποιο είναι το ποσοστό μείωσης των τιμών εκεί όπου επιβλήθηκαν πρόστιμα;  Γιατί υπήρξε καθυστέρηση ως προς την εξειδίκευση των βασικών ειδών ανάγκης, με συνέπεια ο νόμος να είναι ανοικτός σε παραβιάσεις και τα φαινόμενα αισχροκέρδειας να παραμείνουν ατιμώρητα; Μήπως η αδυναμία σας να συγκεκριμενοποιήσετε τον πίνακα με τα βασικά είδη οφείλεται στο γεγονός ότι η νομική βάση της ρύθμισης βρίσκεται σε αντίθεση με το δίκαιο του ανταγωνισμού; Ποια είναι η άποψη της Επιτροπής Ανταγωνισμού για την αποτελεσματικότητα της συγκεκριμένης ρύθμισης; Σε τι ποσό ανέρχονται οι απαιτήσεις από πρόστιμα που επιβλήθηκαν στο πλαίσιο των παραπάνω ρυθμίσεων για το διάστημα από τη δημοσίευση του Ν. 4818/2021 μέχρι την Υπουργική Απόφαση του 2023 που αποσαφηνίζει τα βασικά είδη που εμπίπτουν στους περιορισμούς; Τι γίνεται με τα πρόστιμα που επιβλήθηκαν στο χρονικό διάστημα που μεσολάβησε ανάμεσα στις δύο υπουργικές αποφάσεις; Πόσα έχουν εισπραχθεί, πόσα είναι τα ληξιπρόθεσμα και τι μέτρα έχετε λάβει για την είσπραξη τους;  Γιατί δεν έχουν αποσαφηνιστεί ακόμη και σήμερα τα βασικά ή απαραίτητα είδη για την υγεία και την ασφάλεια του καταναλωτή; Ποια είναι τα μέτρα που θα λάβετε για να διασφαλίσετε τη νομιμότητα και το κύρος των προστίμων που θα επιβάλλονται, τουλάχιστον από άποψη νομικής βάσης, ώστε να αποφευχθεί η τυχόν δικαστική ακύρωση των πράξεων επιβολής προστίμων; Τι θα κάνετε με τις δικαστικές αποφάσεις και τα πρόστιμα που επιβλήθηκαν στο πλαίσιο της παραπάνω νομοθεσίας; Υπάρχει σχέδιο για την άσκηση των κατάλληλων δικονομικών και δικαστικών ενεργειών από πλευράς του Ελληνικού Δημοσίου, κατά των συγκεκριμένων και μελλοντικών ανάλογων δικαστικών αποφάσεων;»Το κείμενο της ερώτησης είναι το ακόλουθο:Κύριε Υπουργέ,Με τον Ν. 4818/2021 και συγκεκριμένα με το άρθρο 58, η Κυβέρνηση επιχείρησε να θέσει φραγμούς, όπως υποσχόταν, στα φαινόμενα αθέμιτης κερδοφορίας σε απαραίτητα είδη ανάγκης για «τη διατροφή, τη διαβίωση, τη μετακίνηση και την ασφάλεια του καταναλωτή». Η ισχύς της παραπάνω ρύθμισης, παρατάθηκε διαδοχικά μέχρι τις 30-06-2023. Ήδη με τον Ν. 5045/2023, που κατά το πλείστον απηχεί ρυθμίσεις παρόμοιες με του Ν. 4818/2021, ισχύουν αντίστοιχοι περιορισμοί μέχρι τις 31-12-2024.Εντούτοις, πρόσφατα με απόφαση του Διοικητικού Πρωτοδικείου Θεσσαλονίκης κρίθηκε ότι οι διατάξεις του Ν. 4818/2021 είναι αόριστες και τα πρόστιμα που επιβλήθηκαν με βάση αυτές είναι άκυρα. Ειδικότερα κρίθηκε ότι ο Ν. 4818/2021 δεν προσδιόριζε με σαφήνεια τα βασικά είδη ανάγκης, στα οποία εφαρμόζεται ο περιορισμός του περιθωρίου κέδρους που επιτρέπεται να αποκτηθεί. Ανάλογη αοριστία υπήρξε και στην Υπ. Απόφαση 27585/2022 (ΦΕΚ Β’ 1145/2022) που θεωρητικά θα εξειδίκευε τις πρόνοιες του νόμου και θα διευκρίνιζε τα βασικά είδη, παρά ταύτα όμως ο αρμόδιος Υπουργός απέφυγε επιμελώς να συμπεριλάβει τα βασικά αγαθά και υπηρεσίες που αφορούσε η εν λόγω ρύθμιση.  Η αοριστία αυτή επέτρεπε στην πράξη στα super market να μην εφαρμόζουν τους περιορισμούς του Νόμου.Ερωτηματικά προκαλεί το γεγονός ο Υπουργός Ανάπτυξης, κινήθηκε ώστε να «διορθώσει» τον Ν. 4818/2021 δύο χρόνια μετά την αρχική του ψήφιση, τον Μάρτιο 2023, με την Υπ. Απόφαση 23838/2023. Δηλαδή, επί δύο (2) ολόκληρα χρόνια, ο Ν. 4818/2021 ήταν ανοικτός σε παραβιάσεις. Ωστόσο, και πάλι δεν προσδιορίστηκαν με σαφήνεια τα προστατευόμενα προϊόντα που αφορούν την υγεία και την ασφάλεια του καταναλωτή, με συνέπεια να προκύπτει και πάλι ζήτημα αοριστίας και να ανακύπτει κίνδυνος να μείνουν ατιμώρητα τα φαινόμενα αισχροκέρδειας ως προς αντίστοιχα προϊόντα και υπηρεσίες.Υπογραμμίζεται ότι με τον νεότερο Ν. 5045/2023, διευρύνθηκε φαινομενικά το πεδίο των «προστατευόμενων» προϊόντων και υπηρεσιών, και σε αυτά που αφορούν τη θέρμανση, την παραγωγή ζεστού νερού χρήσης και τα σχολικά είδη, πλην όμως η εξειδίκευση των ειδών στην οικεία Υπουργική Απόφαση είναι ιδιαίτερα περιοριστική και αφήνει ευρύ πεδίο για φαινόμενα αισχροκέρδειας.Δεδομένου ότι αυτή η «δημιουργική ασάφεια» για σχεδόν δύο χρόνια καθώς και η σχετική απόφαση του Διοικητικού Πρωτοδικείου Θεσσαλονίκης δημιουργούν ερωτηματικά για το αν, εν τέλει, όλα τα πρόστιμα που επιβλήθηκαν στο διάστημα από τη ψήφιση του Ν. 4818/2021, μέχρι τη διευκρινιστική Υπουργική Απόφαση του 2023, θα εισπραχθούν.Δεδομένου ότι η Κυβέρνηση από τη μία εμφανίζεται ως πολέμιος της αισχροκέρδειας, από την άλλη νομοθετεί με τρόπο που δημιουργεί εύλογα ερωτήματα για το εάν πράγματι θέλει να κυνηγήσει όσους αισχροκερδούν ή απλά να πουλήσει «καθρεφτάκια στους ιθαγενείς» και να βάλει πλάτη σε συγκεκριμένα συμφέροντα που αισχροκερδούν εις βάρος των πολιτών.Ερωτάται ο Υπουργός:1. Έχει φέρει αποτελέσματα και ποια, η ρύθμιση αυτή; Ποιο είναι το ποσοστό μείωσης των τιμών εκεί όπου επιβλήθηκαν πρόστιμα;2. Γιατί υπήρξε καθυστέρηση ως προς την εξειδίκευση των βασικών ειδών ανάγκης, με συνέπεια ο Νόμος να είναι ανοικτός σε παραβιάσεις και τα φαινόμενα αισχροκέρδειας να παραμείνουν ατιμώρητα;3. Μήπως η αδυναμία σας να συγκεκριμενοποιήσετε τον πίνακα με τα βασικά είδη οφείλεται στο γεγονός ότι η νομική βάση της ρύθμισης βρίσκεται σε αντίθεση με το δίκαιο του ανταγωνισμού; Ποια είναι η άποψη της Επιτροπής Ανταγωνισμού για την αποτελεσματικότητα της συγκεκριμένης ρύθμισης;4. Σε τι ποσό ανέρχονται οι απαιτήσεις από πρόστιμα που επιβλήθηκαν στο πλαίσιο των παραπάνω ρυθμίσεων για το διάστημα από τη δημοσίευση του Ν. 4818/2021 μέχρι την Υπουργική Απόφαση του 2023 που αποσαφηνίζει τα βασικά είδη που εμπίπτουν στους περιορισμούς;5. Τι γίνεται με τα πρόστιμα που επιβλήθηκαν στο χρονικό διάστημα που μεσολάβησε ανάμεσα στις δύο υπουργικές αποφάσεις; Πόσα έχουν εισπραχθεί, πόσα είναι τα ληξιπρόθεσμα και τι μέτρα έχετε λάβει για την είσπραξη τους;6. Γιατί δεν έχουν αποσαφηνιστεί ακόμη και σήμερα τα βασικά ή απαραίτητα είδη για την υγεία και την ασφάλεια του καταναλωτή;7. Ποια είναι τα μέτρα που θα λάβετε για να διασφαλίσετε τη νομιμότητα και το κύρος των προστίμων που θα επιβάλλονται, τουλάχιστον από άποψη νομικής βάσης, ώστε να αποφευχθεί η τυχόν δικαστική ακύρωση των πράξεων επιβολής προστίμων;8. Τι θα κάνετε με τις δικαστικές αποφάσεις και τα πρόστιμα που επιβλήθηκαν στο πλαίσιο της παραπάνω νομοθεσίας; Υπάρχει σχέδιο για την άσκηση των κατάλληλων δικονομικών και δικαστικών ενεργειών από πλευράς του Ελληνικού Δημοσίου, κατά των συγκεκριμένων και μελλοντικών ανάλογων δικαστικών αποφάσεων; 
  • 18 Νοεμβρίου 2024
  • 0 Σχόλια

  • ΠΟΛΙΤΙΚΑ

Πριν κάμποσα χρόνια  στα πλαίσια της ΕΟΚ βάλανε στόχο τη διάλυση και το ξεπούλημα της ΔΕΗ.  Την απαξίωσαν την συκοφάντησαν εντέλει  την έβαλαν κερασάκι στη τούρτα γενεθλίων τους.  Τώρα με το χαμό  που γίνεται με την ασυδοσία των ιδιωτών στην ηλεκτρική ενέργεια άρχισαν τα ραβασάκια με την Ε.Ε αποσιωπώντας   πεισματικά ότι φταίει ο <ανταγωνισμός> τους  και το χρηματιστήριο ενέργειας που δεν ακουμπούν.Το ΕΣΥ  σε λίγο καιρό θα είναι αγνώριστο ,μας λένε Υπουργοί και Υφυπουργοί . Όντως  έτσι είναι. Με το αφήγημα της πρόληψης τα πακέτα προς τον ιδιωτικό τομέα ξεφυτρώνουν σαν μανιτάρια. Τα απογευματινά < τζάμπα> χειρουργεία και από ιδιώτες  ,πληρωμένα από τα δανικά του ταμείου  ανάκαμψης , και με τις ευλογίες  της ΕΕ μπαίνουν στα σκαριά. Καθημερινά αφαιρούνται φάρμακα και εξετάσεις από τη συνταγογράφηση. Η ακρίβεια των φαρμάκων πλασάρεται ως φυσιολογική. Χρειάζονται και τροχονόμοι για να σπρώχνουν τους ασθενείς προς τα διάφορα κέντρα. Ο προσωπικός γιατρός είναι ότι πρέπει. Όλα επιτρέπονται εκτός από την πρόσληψη μόνιμου προσωπικού στο ΕΣΥ.Είμαστε υπέρ της δημόσιας παιδείας μας λένε. Γι΄αυτό τα κοντέινερ είναι κανόνας , οι ελλείψεις εκπαιδευτικών μπορεί να συμπληρωθούν μετά τις γιορτές, όσοι εκπαιδευτικοί έχουν αυτοκίνητο κοιμούνται μέσα ,οι υπόλοιποι στην ύπαιθρο. Οι οικογένειες στενάζουν από τα φοιτητικά ενοίκια ,για τα παιδιά προσχολικής ηλικίας επέλεξαν την <επιστημονική >μέθοδο της νταντάς της γειτονιάς.Νοιάζονται για το περιβάλλον μας λένε. Μόνο που  τα βουνά και η θάλασσες μας ,δίνονται βορά στους <επενδυτές > ενέργειας, γιατί δεν είναι λέει φύση αλλά ανεκμετάλλευτοι   ηλεκτρικοί χώροι.Οι οικονομικοί δείκτες μας λένε είναι στα ύψη, άρα πάμε καλά.  Όντως η ακρίβεια και οι φόροι γονάτισαν τα νοικοκυριά.  Για να το λύσουν  για τα πάντα έχουν ένα επίδομα και μια ηλεκτρονική εφαρμογή. Είναι και συγκινημένοι γιατί με τα λεφτά της  φοροεπέλασης και τα δανικά του ταμείου ανάκαμψης θα περάσουμε επιτέλους ,μέσω μιας χούφτας ομίλων ,στην πράσινη εποχή και ψηφιακή μεταρρύθμιση. Μας ετοιμάζουν και άλλα. Την ιδιωτικοποίηση του νερού και των σκουπιδιών. Σημάδια ,όπως και για τα παραπάνω ,έχουμε ήδη και στη περιοχή μας.Αυτά βέβαια δεν ήρθαν από μόνα τους . Είναι αποτέλεσμα του σάπιου οπισθοδρομικού παλιομοδίτικου καπιταλιστικού συστήματος  που μας κυβερνά με διάφορες παραλλαγές. Ως εδώ λοιπόν .Δεν γίνεται η οικονομία να πηγαίνει μπροστά και η κοινωνία πίσω. Ώρα να τους δείξουμε την θέληση μας τη δύναμη μας. Η απεργία της 20ηςΝοεμβρίου είναι  μια καλή ευκαιρία.Γιάννης  ΧατζηδαυΐδΣυν/χος    ΔΕΗ/ΔΕΔΔΗΕΓια την  Λ.Σ . Δήμου Κω
  • 18 Νοεμβρίου 2024
  • 2 Σχόλια

  • ΠΟΛΙΤΙΚΑ

Τολμώ να προσεγγίσω με ευρύτερο τρόπο και για ένα μεγάλο χρονικό ορίζοντα, το προχθεσινό γεγονός της διαγραφής του Αντώνη Σαμαρά από τον Κυριάκο Μητσοτάκη, καταλήγοντας σε χρήσιμα κατά την πτωχική μου άποψη συμπεράσματα,  Θεωρώ ότι αυτό το γεγονός θα πρέπει να συνδυαστεί με την πολιτική ιδιοσυγκρασία της οικογένειας Μητσοτάκη, να συμπεριλάβει τρεις χρονικές περιόδους, του 1965, του 1992 και την σημερινή και να το συσχετίσει με το μονοπρόσωπο συγκεντρωτικό σύστημα εξουσίας της χώρας μας.Ο κ. Σαμαράς με ευθύνη του δεν είναι απλό θύμα της ηγεσίας ενός κόμματος και μιας κυβέρνησης επειδή διαφώνησε δημόσια.  Είναι θύμα του ηγέτη της μονοπρόσωπης συγκεντρωτικής εξουσίας που είναι Μητσοτάκης για δεύτερη φορά.  Άρα δεν είναι τυχαίο γεγονός.Ο κ. Σαμαράς σίγουρα έχει τις απόψεις του. Απόψεις όμως που  ακόμα και σε ένα κόμμα που λειτουργεί στο συγκεντρωτικό  σύστημα εξουσίας με κυρίαρχο τον ηγέτη, οφείλει να λειτουργεί με δημοκρατικούς κανόνες τουλάχιστον στο υψηλό επίπεδο του στελεχιακού του δυναμικού, ώστε να μην υπάρχουν ρωγμές στο σύστημα.Το ερώτημα είναι γιατί ο κ. Σαμαράς αντιδρά κατ’ εξακολούθηση και αντιπολιτεύεται το κόμμα του όταν και οι δύο ηγέτες του κόμματος είναι από την οικογένεια Μητσοτάκη. Και μάλιστα το ερώτημα δύσκολα βρίσκει απάντηση όταν ο σημερινός ηγέτης της ο Κυριάκος Μητσοτάκης κατόρθωσε να αφομοιώσει στην Ν.Δ. τις απόψεις και τις διακηρυγμένες θέσεις δύο εντελώς αντίθετων άκρων, των κ.κ. Γεωργιάδη, Βορίδη και Πλεύρη που ήταν πιο ακραίες από αυτές του κ. Σαμαρά, με τους κ.κ. σοσιαλιστές Φλωρίδη και Χρυσοχοείδη….Την απάντηση την δίνουν η πολιτική ιδιοσυγκρασία και ταυτότητα της οικογένειας Μητσοτάκη και η πολιτική αδυναμία του Αντώνη Σαμαρά για να υποστηρίξει τις θέσεις του.Στην οικογένεια Μητσοτάκη η μάχη για την κατάκτηση της εξουσίας ή για την διατήρηση της έχει έναν κανόνα. Νίκη με υποταγή των πάντων! Και για να γίνει αυτό, το στήριγμα του δεν είναι οι πολιτικές θέσεις ή η ικανότητα του να συνθέτει, αλλά οι διαπροσωπικές και οικογενειακές σχέσεις που επιτυγχάνονται με κάθε πρόσφορο μέσο…..Αντίθετα ο Αντώνης Σαμαράς έχει το κουσούρι να είναι ανυποχώρητος και ασυμβίβαστος  στις θέσεις του και ταυτόχρονα έχει την πολιτική αδυναμία να  ιεραρχήσει και αντιπαρατεθεί όχι στις αντίθετες απόψεις αλλά στην οργανωμένη δύναμη που τις υποστηρίζουν!Ο Αντώνης Σαμαράς ενώ βλέπει, αφού δεν είναι τυχαίος πολιτικός, επιτρέπει να γίνεται αυτό που συμβαίνει στην Νέα Δημοκρατία και τον τρόπο με τον οποίο στήνεται η ηγετική πυραμίδα της!  Αγνοώντας ότι όταν θα έρθει η στιγμή όπως προχθές που θα διαφωνήσει θα είναι και πάλι μόνος του όχι γιατί επήλθε αφομοίωση των διαφορετικών θέσεων και μάλιστα περισσότερο ακραίων και του ιδίου, αλλά γιατί επήλθε συμβιβασμός.Ο Αντώνης Σαμαράς με τον οποίο διαφωνώ σε πολλά θέματα, θα είναι και πάλι μόνος του όχι γιατί είναι ασυμβίβαστος αλλά γιατί αγνοεί και αποδέχεται άθελα του αυτό που συμβαίνει σήμερα στην Νέα Δημοκρατία,  με αποτέλεσμα να χαθεί μια ευκαιρία στην πατρίδα μας αφενός για να ανοίξει διάφανα ένας δημοκρατικός διάλογος για τα εθνικά θέματα, αλλά κυρίως για το ευάλωτο σύστημα διακυβέρνησης που παρέχει απεριόριστες εξουσίες στον ηγέτη του κόμματος και της κυβέρνησης, πολιτικές και οικονομικές.Σημείωση. Η ιδιοσυγκρασία και η πολιτική ταυτότητα  της οικογένειας Μητσοτάκη που ανέφερα στο άρθρο μου επεξηγείται από μένα επακριβώς από την μεθόδευση της αποστασίας του 1965 και από το πείσμα των αποστατών, με πρωτεργάτη τον Κων. Μητσοτάκη  που δεν εγκατέλειψε την προσπάθεια να πετύχει  τον σκοπό του  ακόμα και μετά από τρεις αποτυχημένες κοινοβουλευτικές επιδρομές κατάκτησης της εξουσίας!!!.   Αποστασία που οδήγησε στην Χούντα, στην Κυπριακή τραγωδία και στην εξέγερση του Πολυτεχνείου που σήμερα ενθυμούμαστε, οι περισσότεροι με κροκοδείλια δάκρυα….  Κ. Καϊσερλης π. Δήμαρχος Κω.  
  • 17 Νοεμβρίου 2024
  • 2 Σχόλια

Έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση για τα πολιτικά της χώρας

Όλες οι εξελίξεις στην πολιτική σκηνή της χώρας είναι εδώ! Πρόκειται για αμιγώς πολιτικά θέματα που εμπεριέχουν δηλώσεις ή εμφανίσεις πολιτικών προσώπων, της Κεντρικής Διοίκησης, της Αυτοδιοίκησης και της Αντιπολίτευσης, καθώς και πληροφορίες - αναλύσεις νέων αποφάσεων και μέτρων που πρόκειται να τεθούν σύντομα σε εφαρμογή.Τα πολιτικά νέα γίνονται συχνά αιτίες ρήξης και διχασμού μεταξύ πολιτών, ωστόσο «ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΚΩ» τηρεί τις δημοσιογραφικές αρχές με το να διερευνά όλες τις πολιτικές εξελίξεις και να τις μοιράζεται με τον κόσμο, διατυπώνοντας όλα τα γεγονότα και τα λεγόμενα με αντικειμενικότητα και αμεροληψία. Ταυτόχρονα, οι πολίτες είναι ελεύθεροι να εκφράσουν – με κόσμιο πάντα τρόπο – τις απόψεις τους είτε δημοσιεύοντας τα σχόλιά τους κάτω από κάθε άρθρο της ιστοσελίδας μας είτε επικοινωνώντας μαζί μας.

ΕΞΟΔΟΣ