Η δραματική μείωση των εισπράξεων της αστικής συγκοινωνίας την εφετινή χρονιά κατά 80%, λόγω της πανδημίας, οδήγησε την ΚΕΚΠΑΠΥΑΣ σε οικονομική ασφυξία, όπως ακριβώς και το σύνολο των επιχειρήσεων του τόπου μας.
Όταν το «1.058.428,57 €» έσοδα του 2019 έγιναν μόλις «227.692,67 €» έσοδα το 2020, τι να πει οποιοσδήποτε;
Τα στοιχεία μιλούν από μόνα τους.
Η ΚΕΚΠΑΠΥΑΣ δεν μείωσε δρομολόγια στην τουριστική περίοδο για να στηρίξει τις επιχειρήσεις και την οικονομία μας.
Αρκεί να δει καθένας το κόστος μισθοδοσίας: 788.220 € το 2019, 772.732 € έως και το Νοέμβριο 2020.
Αυτή την πραγματικότητα, δηλαδή την δραματική μείωση των εσόδων, η κα Ρούφα επιχειρεί να την παρουσιάσει ως «ριφιφί».
Με τη χυδαία φράση "άδειασαν το ταμείο" της ΚΕΚΠΑΠΥΑΣ, προσπαθεί να περάσει στο υποσυνείδητο του δημότη ότι κάποιοι ιδιοποιήθηκαν χρήματα.
Οι τίτλοι "άθλιο δελτίο τύπου" και "πολιτική αλητεία", δε φτάνουν στο ελάχιστο για να περιγράψουν αυτό που η κ. Ρούφα έδωσε ως ανακοίνωση της χθες βράδυ.
Δεν την ενδιαφέρει η αλήθεια παρά μόνο το πως θα δημιουργήσει αμφιβολίες στους συνδημότες μας για τη χρηστή διαχείριση της δημοτικής αρχής.
Εκτός από τη δραματική μείωση εσόδων, που κατανοεί ακόμη και ο πιο κακόπιστος, οι συνδημότες μας πρέπει να γνωρίζουν όλη την αλήθεια.
Η αλήθεια είναι πως η ΚΕΚΠΑΠΥΑΣ πλήρωσε επιπλέον, μέσα στο 2020, οφειλές που προέρχονταν από το 2019.
Στις 13 Μαρτίου 2020 κατέβαλλε 389.360 € για την αποπληρωμή των δύο νέων λεωφορείων που παρέλαβε τότε, ενώ μέχρι το Μαϊο 2020 πλήρωσε σε διάφορους προμηθευτές επιπλέον 278.057,26 €, οφειλές του 2019 αλλά και λειτουργικές δαπάνες των πρώτων μηνών 2020 όπου τα έσοδα ήταν σχεδόν μηδενικά.
Σήμερα η ΚΕΚΠΑΠΥΑΣ οφείλει 127.785 € σε προμηθευτές και 68.500 € τη μισθοδοσία Νοεμβρίου.
Αν το 2020 εξελισσόταν ως μια ομαλή χρονιά, αυτή τη στιγμή η ΚΕΚΠΑΠΥΑΣ θα είχε εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ αποθεματικό.
Αυτή είναι με λίγα λόγια η οικονομική πραγματικότητα σε μια επιχείρηση αστικής συγκοινωνίας που στηρίζει την οικονομία της Κω.
Την επιχείρηση που η δημοτική αρχή προσπαθεί να κρατήσει ζωντανή γιατί την έχουν ανάγκη οι τοπικές επιχειρήσεις και οι συνδημότες μας.
Την επιχείρηση αστικής συγκοινωνίας που δεν μπορεί να κόψει δρομολόγια, που δε μπορεί να μειώσει προσωπικό, που ακόμα και όταν ήρθαν οι τουρίστες στο νησί μας αναγκάζονταν να περιοριστεί στο 65% μεταφορικής ικανότητας των λεωφορείων εφαρμόζοντας το υγειονομικό πρωτόκολλο.
Πάνω στο έργο και στον πόνο των εργαζομένων αυτής της επιχείρησης και των συνδημοτών μας, προσπαθεί η κα Ρούφα να δημιουργήσει κακές εντυπώσεις και να στήσει τους μύθους της.
Η πολιτική αλητεία σε όλο το μέγεθός της.
Γραφείο Τύπου