Ραδιόφωνο Live Επικοινωνία Χρήσιμα τηλέφωνα Φαρμακεία
Follow us

Τελευταία σχόλια

Τκ18 : Σήμερα (21:23)
Ας φάνε παντεσπάνι - Στον ΧΥΤΑ θέλω βίντεο, κ στην παντόφλα στο Μαστιχάρι την ώρα άφιξης των σκουπιδιών , άσε τα έξυπνα.....δύο πλάκες στην Μακρυγιάννη, δώσε απαντήσεις τι μέλλει γενέσθαι , θα τρώμε το σκουπίδι το καλυμνικο μέχρι το 2050?
Από ψηλά : Σήμερα (21:23)
Κάτοικος περιοχής - Μήπως πρέπει να ρίξετε και καμιά ματιά σε δρόμους έξω από την πόλη; Μετά τον Άγιο Στυλιανό στο Παλιό Γιαπιλι που κατοικούν και εδώ πολίτες αυτής της πόλης, ο δρόμος ασφαλτοστρώθηκε επί δημαρχίας Καισερλη (πριν 25 χρόνια περίπου) και από τότε μπαλώματα με το φτυάρι εδώ και εκεί που μετά από λίγο γίνονται πάλι λακούβες. Μια βόλτα στον καθαρό αέρα θα σας κάνει καλό. Έχει και ωραία θέα.

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

×

Θ. Νικηταράς: Αναβαθμίζουμε δύο βασικούς οδικούς άξονες στην πόλη της Κω

27/06/2026
342 Εμφανίσεις
2 Σχόλια

Mε ανάρτησή του στα social media, ο Δήμαρχος Κω, αναφέρθηκε στις παρεμβάσεις που έγιναν στις οδούς Μακρυγιάννη και Παπαναστασίου, αναβαθμίζοντας δύο βασικούς άξονες της πόλης. Αναλυτικά η ανάρτησή του:


Περισσότερο φως. Περισσότερη ασφάλεια!
Αναβαθμίζουμε δύο βασικούς οδικούς άξονες της πόλης, τις οδούς Μακρυγιάννη και Παπαναστασίου, με παρεμβάσεις που βελτιώνουν ουσιαστικά την καθημερινότητα.
Στη Μακρυγιάννη, αντικαθιστούμε όλους τους τρίμετρους φωτιστικούς ιστούς παλαιάς τεχνολογίας με νέους εννιάμετρους ιστούς, εξοπλισμένους με σύγχρονα φωτιστικά LED, προσφέροντας καλύτερο και ασφαλέστερο φωτισμό.
Στην Παπαναστασίου, όπου υπήρχε σημαντική έλλειψη φωτισμού, εγκαθιστούμε νέους φωτιστικούς ιστούς σε όλο το μήκος του δρόμου.
Συνολικά τοποθετούνται 100 νέοι φωτιστικοί ιστοί, δημιουργώντας ένα σύγχρονο και αποδοτικό δίκτυο ηλεκτροφωτισμού.
Με την ολοκλήρωση της τουριστικής περιόδου, θα ακολουθήσει και η πλήρης ανακατασκευή του ασφαλτικού τάπητα στην οδό Μακρυγιάννη, ολοκληρώνοντας μια σημαντική παρέμβαση αναβάθμισης της περιοχής. 


Η ανωνυμία είναι το καλύτερο κρησφύγετο δειλίας και χυδαιότητας!
Σχόλια 2
Τκ18
Τκ18 27/06 - 20:03
Ας φάνε παντεσπάνι
Στον ΧΥΤΑ θέλω βίντεο, κ στην παντόφλα στο Μαστιχάρι την ώρα άφιξης των σκουπιδιών , άσε τα έξυπνα.....δύο πλάκες στην Μακρυγιάννη, δώσε απαντήσεις τι μέλλει γενέσθαι , θα τρώμε το σκουπίδι το καλυμνικο μέχρι το 2050?
Από ψηλά
Από ψηλά 27/06 - 19:33
Κάτοικος περιοχής
Μήπως πρέπει να ρίξετε και καμιά ματιά σε δρόμους έξω από την πόλη; Μετά τον Άγιο Στυλιανό στο Παλιό Γιαπιλι που κατοικούν και εδώ πολίτες αυτής της πόλης, ο δρόμος ασφαλτοστρώθηκε επί δημαρχίας Καισερλη (πριν 25 χρόνια περίπου) και από τότε μπαλώματα με το φτυάρι εδώ και εκεί που μετά από λίγο γίνονται πάλι λακούβες. Μια βόλτα στον καθαρό αέρα θα σας κάνει καλό. Έχει και ωραία θέα.

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

× ExpImage

ΕΞΟΔΟΣ