Έσπασε αγωγός της ΔΕΥΑΚ - Πλημμύρισε ο δρόμος από την Μαρίνα μέχρι το Ψαλίδι
- 0 Σχόλια
- 21 Νοεμβρίου 2024
Και επίσημα Αξιωματική Αντιπολίτευση το ΠΑΣΟΚ - Ανεξαρτητοποιήθηκαν Τζάκρη και Πούλου από τον ΣΥΡΙΖΑ
- 0 Σχόλια
- 21 Νοεμβρίου 2024
Ο οριστικός κατάλογος των υποψηφίων στις εκλογές του Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου
- 1 Σχόλια
- 21 Νοεμβρίου 2024
- ΤΟΠΙΚΑ
Οργή και δυσαρέσκεια επικρατεί στα νησιά στα Βόρεια Δωδεκάνησα και στην Σάμο μετά από τη νέα βλάβη του πλοίο ΣΑΟΝΗΣΟΣ χθες που είχε αποτέλεσμα την ακυβερνησία του επί πολλές ώρες και την τεράστια ταλαιπωρία των επιβατών.Η διαδρομή Λέρος – Λειψοί που είναι περίπου 20 λεπτά, έγινε τελικά σε 13 ώρες και μάλιστα οι επιβάτες αποβιβάστηκαν στην Κάλυμνο αφού το ρυμουλκό ΠΟΘΗΤΟΣ το μετέφερε στο νησί.Για τις υπέρογκες επιδοτήσεις που λαμβάνει η εταιρεία ΣΑΟΣ, την επιστροφή σε προηγούμενες δεκαετίες, τις διαμαρτυρίες που θα κλιμακωθούν από τους δημάρχους, μίλησε στο Ράδιο Πρώτο 91.5 και Βήμα της Κω ο κ. Φώτης Μάγγος, δήμαρχος Λειψών.Παρέμβαση έκανε και ο επιβάτης Ραφαήλ Σκαλβούνος ο οποίος είναι ποδοσφαιριστής στον Α.Ο. Πυλίου. Περιέγραψε τον φόβο που έζησαν οι 17επιβάτες, την αδιαφορία και άσχημη συμπεριφορά που δέχτηκαν από το πλήρωμα, τα νέα «Τέμπη» που δεν ζήσαμε χάρη στον καλό καιρό στο Αιγαίο και τις νομικές κινήσεις που πρόκειται να ακολουθήσουν οι νησιώτες που να σημειωθεί, Τετάρτη μεσημέρι κάποιοι ακόμη βρίσκονται στην Κάλυμνο μη γνωρίζοντας πότε θα φτάσουν σε ένα από τα νησιά ούτε οι ίδιοι, ούτε τα οχήματά τους, ούτε και οι προμήθειες που κινδυνεύουν.25.000 ευρώ επιδότηση ανά δρομολόγιο – Απλήρωτο από το 2022 το Μεταφορικό ΙσοδύναμοΤην ώρα που επιδοτείται το πλοίο ΣΑΟΝΗΣΟΣ με 25.000 ανά δρομολόγιο, οι επιβάτες και οχήματα πληρώνουν κανονικά εισιτήριο και το μεταφορικό ισοδύναμο δεν έχει πληρωθεί στους δικαιούχους από το 2022.Είναι απορίας άξιο πως το Υπουργείο Ναυτιλίας επιτρέπει σε μία εταιρεία που διαχρονικά είναι ασυνεπής στα δρομολόγια και δημιουργεί μύρια προβλήματα, να λάβει μέρος σε διαγωνισμούς αποκλείοντας πλοία που είναι αξιόπιστα.Φώτης Μάγγος : Περιμένουμε να κλάψουμε για να μπει αξιόπιστο πλοίο;Ο κ. Μάγγος τόνισε ότι τα μικρά νησιά εξαρτώνται από τα μεγαλύτερα για ιατρικές υπηρεσίες, συναλλαγές με δημόσιο, προμήθειες, τρόφιμα και άλλα. Ειδικά τα μικρά νησιά όπως Αρκιούς και Αγαθονήσι αντιμετωπίζουν ακόμη μεγαλύτερες δυσκολίες.« Διαμαρτυρόμαστε έντονα όλοι οι δήμαρχοι και της Σάμου για αυτή την κατάσταση. Δημιουργούνται προβλήματα που μας γυρίζουν δεκαετίες πίσω. Προβλήματα στην διατροφική αλυσίδα, στα φάρμακα και στην ασφάλεια. Δεν έχει ξαναγίνει να μένει ακυβέρνητο πλοίο 3 φορές σε σύντομο χρονικό διάστημα και δεν ανοίγει ρουθούνι.Κινδύνεψαν άνθρωποι και είναι υποβάθμιση της ζωής μας. Η συγκεκριμένη εταιρεία στην περιοχή μας και αλλού έχει κακή εικόνα. Σας θυμίζω ότι πριν λίγα χρόνια το ΖΕΦΥΡΟΣ μία ημέρα μας άφησε σύξυλους. Τι άλλο περιμένουμε να συμβεί το μοιραίο; Να κλαίμε; Αντιδράμε και ασκούμε από χθες όλοι μαζί πιέσεις. Μίλησα με τον υπουργό ήταν ενήμερος.75.000 ευρώ η εβδομαδιαία επιδότηση του ΣΑΟΝΗΣΟΣ- 1470 ευρώ ανά επιβάτη έλαβε η εταιρεία στο δρομολόγιο θρίλερΕντύπωση προκαλεί το ποσό που λαμβάνει η ναυτιλιακή εταιρεία για τη γραμμή από το Υπουργείο καθώς σύμφωνα με τον δήμαρχο Λειψών είναι 25.000 ευρώ. Με 3 δρομολόγια την εβδομάδα είναι 75.000 ευρώ κάθε 7 ημέρες. Στο περιπετειώδης δρομολόγιο σύμφωνα με μαρτυρίες ήταν μόλις 17 επιβάτες οι οποίοι είχαν πληρώσει και εισιτήριο. Δηλαδή η ναυτιλιακή εισέπραξε από το ελληνικό δημόσιο 1.470 ευρώ ανά επιβάτη σε μία διαδρομή 20 λεπτών που τελικά διήρκησε 13 ολόκληρες ώρες.« Το καλοκαίρι είναι επιπλέον τα δρομολόγια άρα και περισσότερα τα χρήματα που εισπράττει η εταιρεία. Δυστυχώς δεν κάνουν ούτε το απλό να επενδύσουν μέρος της επιδότησης στην αναβάθμιση του ώστε να εκτελούνται με ασφάλεια και αξιοπιστία τα δρομολόγια.Προτεραιότητα σε αξιόπιστες εταιρείεςΣτα νησιά μας είμαστε συνηθισμένοι σε καλά πλοία. Το Blue Star, το Dodekanisos Seaways. Πρέπει να πούμε την αλήθεια ότι κάποιοι στο υπουργείο θα πρέπει να είναι πιο προσεκτικοί στις εισηγήσεις που κάνουν στον υπουργό. Θα πρέπει να λαμβάνονται αποφάσεις με βάση τα δεδομένα και την κοινή λογική. Το κράτος δαπανά εκατομμύρια για να εξυπηρετήσει τα νησιά. Θα πρέπει να είναι αυστηρό προς τις εταιρείες.Να έχουν προτεραιότητα οι εταιρείες που προσφέρουν ασφάλεια και έχουν συνέπεια». Σύμφωνα με τον δήμαρχο υπάρχουν επιβάτες που βρίσκονται με τα οχήματά τους εγκλωβισμένοι στην Κάλυμνο. Το Blue Star πρόκειται να περάσει το βράδυ της Τετάρτης όμως δεν προσεγγίζει Αρκιούς και Αγαθονήσι. Πως θα μεταφερθούν όσοι είχαν προορισμό αυτά τα νησιά;Ραφαήλ Σκλαβούνος : Ακυβέρνητοι επί 13 ώρες με φόβο και καμία αποζημίωσηΤο πως έζησε το ταξίδι θρίλερ περιέγραψε στο Ράδιο Πρώτο και Βήμα της Κω ο επιβάτης Ραφαήλ Σκλαβούνος. Ο ποδοσφαιριστής του Α.Ο. Πυλίου Κω επρόκειτο να επισκεφτεί για δουλείες τους Λειψούς και να επιστρέψει αυθημερόν και τελικά θα χρειαστούν μέρες για να φτάσει πίσω στην Κω.« Έφτασα στους Λειψούς μετά από 13 ώρες ενώ είναι 20 λεπτά από Λέρο. Εύχομαι να μην ζήσει κανείς κάτι ανάλογο. Αισθάνθηκα ξένος στη χώρα μου. Το πλοίο ήταν ακυβέρνητο επί ώρες μόνο με το λιμενικό να είναι γύρω μας. Η εταιρεία ούτε μας αποζημίωσε , ούτε πλήρωσε κάτι. Μόνο μετά από έντονες πιέσεις ναύλωσε ένα μικρό φουσκωτό για να μεταφέρει κάποιους επιβάτες στα νησιά από την Κάλυμνο. Όμως υπάρχουν άνθρωποι ακόμη που βρίσκονται στην Κάλυμνο.Ξένος στην χώρα μου – Άφαντο πλήρωμα - 17 επιβάτες όπου κάποιοι παραμένουν Κάλυμνο Ήμασταν 17 άτομα μαζί με το πλήρωμα 26 τους έχω μετρήσει όλους μετά από 13 ώρες. Υπήρχαν αυτοκίνητα με πρώτες ύλες και είδη ανάγκης. Υπήρχαν εργολάβοι και μάστορες για δουλειές και επιδιορθώσεις. Όταν έγινε το περιστατικό της βλάβης δεν υπήρχε καμία ενημέρωση καμία ανακοίνωση. Μετά από κάποια ώρα αρχίσαμε να ανησυχούμε και τότε κάποιος εμφανίστηκε. Ο πλοίαρχος και ο υποπλοίαρχος εμφανίστηκαν μετά από 3,5 ώρες ήταν άφαντοι. Ήρθαν να πάρουν τα ονόματά μας μετά από τόσες ώρες.5 ώρες το πλοίο ήταν ακυβέρνητο ο καιρός μάς πήγε πίσω στη Λέρο μετά ήρθε το ρυμουλκό το οποίο δεν έφευγε και πιστεύω ότι δεν έφευγε διότι δεν είχε η εταιρεία χρήματα για να το πληρώσει.Ήμασταν τυχεροί διότι ήταν μια καλή ημέρα δεν είχε άσχημο καιρό και ήταν λίγος ο κόσμος που ταξίδευε. Μας κορόιδευαν ότι θα έρθει το blue star. Μας κορόιδευαν και μας έλεγαν φάτε πατατάκια και σοκολάτες τι να τα κάνουμε όλα αυτά;Αποφύγαμε τα νέα Τέμπη λόγω καλοκαιρίας – Ειρωνικό το προσωπικό Καμία οργάνωση θα έπρεπε να ντρέπονται γιατί μας ειρωνευόντουσαν κιόλας. Αν ήμασταν μετανάστες θα είχαμε και τη μεταφορά, φαγητό, σπίτι και επίδομα. Αν είχε άσχημο καιρό θα καταλήγαμε σε νέα Τέμπη.Είμαστε στο έλεος του Θεού. Αν στο υπουργείο δεν αγαπούν τα νησιά να παραιτηθούν. Δίνουν δουλειές εκεί που τους συμφέρει. Τόσα χρόνια δεν είχαμε κανένα πρόβλημα με το Νήσος Κάλυμνος. Με αυτή την εταιρεία δεν ξέρει κανείς πότε θα ξεκινήσει το δρομολόγιο πότε θα φτάσεις στον προορισμό σου και αν θα φτάσεις».Σάντυ Λαδικού
- 20 Νοεμβρίου 2024
- 2 Σχόλια
- ΤΟΠΙΚΑ
Οργισμένη επιστολή προς την ηγεσία του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής απέστειλαν έξι Δήμαρχοι, διαμαρτυρόμενοι για την υποβάθμιση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης των νησιών του βορείου συγκροτήματος Δωδεκανήσου μέχρι και την Σάμο, μετά το νέο περιστατικό ακυβερνησίας του πλοίου “ΣΑΟΝΗΣΟΣ” στο δρομολόγιο από Κάλυμνο προς Σάμο με ενδιάμεσους σταθμούς στα νησιά.Την επιστολή υπογράφουν οι δήμαρχοι Καλύμνου, Λέρου, Πάτμου, Λειψών, Ανατολικής Σάμου και Δυτικής Σάμου.Η αφορμή που ξεχείλισε το ποτήρι ήταν το περιστατικό της Τρίτης με το πλοίο “Σάονησος” το οποίο δρομολογήθηκε στη γραμμή αντικαθιστώντας το προηγούμενο καράβι, το οποίο έμεινε ακυβέρνητο για ώρες στη μέση του πελάγους μεταξύ Λέρου και Λειψών με 22 επιβάτες και πλήρωμα κι εντέλει ρυμουλκήθηκε, ενώ το προηγούμενο πλοίο της εταιρίας «Σταυρός» που αποσύρθηκε για επισκευή, μόλις στο τρίτο ταξίδι του απώλεσε το τιμόνι κι έκτοτε είναι ελλιμενισμένο στον Πειραιά.Οι αυτοδιοικητικοί που υπογράφουν την επιστολή διαμαρτυρίας, την οποία κοινοποιούν και στους βουλευτές Δωδεκανήσου, κάνουν λόγο για συστηματική αμέλεια της εταιρείας όσον αφορά στη συντήρησή των πλοίων της, αλλά και πλημμελή έλεγχο των αρμόδιων υπηρεσιών κατά τη διαδικασία έκδοσης των πιστοποιητικών αξιοπλοΐας τους και προειδοποιούν ότι δεν πρόκειται να μείνουν απαθείς περιμένοντας να συμβεί το μοιραίο, με κίνδυνο την ασφάλεια των νησιωτών που χρειάζεται να ταξιδέψουν.Όπως επισημαίνουν στην επιστολή τους:Αξιότιμε κύριε υπουργέ, απ’ ό,τι φαίνεται η μοίρα των νησιών μας δεν αλλάζει ακόμα κι αν υπάρχουν οι καλύτερες των προθέσεων απ’ την πλευρά σας οι οποίες δεν αποτελούν ικανή συνθήκη για την άρση του αδιεξόδου που δημιουργείται κάθε χρόνο σχετικά με τις ακτοπλοϊκές συνδέσεις των νησιών μας. Είναι σχεδόν νομοτελειακό, στη φάση της προκήρυξης των διαγωνισμών για τις γραμμές στην περιοχή μας, να υπάρχουν κενά για αρκετές μέρες μέχρι την επανέναρξη των δρομολογίων.Μετά την πολυπόθητη έναρξη των δρομολογίων στο τρίτο μόλις ταξίδι του, απώλεσε το τιμόνι το πλοίο και διακόπτεται και πάλι βίαια η σύνδεση των νησιών, με αποτέλεσμα την πλήρη αποδιοργάνωση της επιβατικής και εμπορικής δραστηριότητας σε αυτά.Κι ενώ έφυγε για επισκευή το εν λόγω πλοίο, μπήκε στη γραμμή το “Σαόνησος” το οποίο ήδη στα πρώτα δύο δρομολόγια που πραγματοποίησε έχει ακινητοποιηθεί τουλάχιστον 3 φορές μεσοπέλαγα με τη δεύτερη φορά να ρυμουλκείται προς το λιμάνι αφετηρίας, ταλαιπωρώντας ανελέητα τους επιβάτες, χωρίς να αναφερθούν οι λόγοι απ’ την πλευρά της εταιρείας, δημιουργώντας τους ταυτόχρονα τεράστια ανησυχία όσον αφορά στην ασφάλειά τους.Σας θυμίζω ότι η συγκεκριμένη εταιρεία μας παράτησε σύξυλους πριν από δύο χρόνια με το πλοίο “Ζέφυρος”, το οποίο εγκατέλειψε τη γραμμή ξαφνικά λόγω βλάβης των μηχανών.Και το ερώτημα είναι τελικά, επειδή όλοι γνωριζόμαστε καλά σ’ αυτή τη χώρα, πως επιτρέπουμε σε εταιρείες που έχουν δημιουργήσει αντίστοιχα προβλήματα κατά το παρελθόν, απ’ όπου κι αν έχουν περάσει, να συνεχίζουν χωρίς κανένα φρένο την συνεχή υποβάθμιση του συγκοινωνιακού έργου και κατά συνέπεια της ίδιας της ζωής των κατοίκων της ακριτικής Ελλάδας και εν τέλει να εκθέτουν το ίδιο το κράτος και τους εκπροσώπους του το οποίο δαπανά, ομολογουμένως, τεράστια ποσά για να διασφαλίσει, όσο το δυνατόν καλύτερα, πιο ανθρώπινες συνθήκες διαβίωσης των νησιωτών, χωρίς ωστόσο να τα καταφέρνει; Πως είναι δυνατόν να θεωρούν κάποιοι μέσα στο υπουργείο πως επαναλαμβάνοντας τα ίδια πράγματα κάθε φορά μπορούν να πετύχουν διαφορετικό αποτέλεσμα; Η τακτική της τοποθέτησης των σκουπιδιών κάτω απ’ το χαλί δημιουργεί φαυλότητα και ανατροφοδοτεί σε μεγάλο βαθμό την καχυποψία των πολιτών, όχι άδικα. Εμείς κύριε υπουργέ δεν είμαστε αυτοί που θα σας υποδείξουμε τι πρέπει να κάνετε.Όμως δεν πρόκειται να μείνουμε απαθείς περιμένοντας να συμβεί το μοιραίο.Εκείνο που ζητάμε είναι να προέχει πάντα στις επιλογές σας πρωτίστως η ασφάλεια των επιβατών και εν συνεχεία η πραγματικές ανάγκες των νησιών όπως αυτές διατυπώνονται απ’ τους άμεσα ενδιαφερόμενους.Το να χάνει το τιμόνι του ένα πλοίο παθητικά, χωρίς να έχει συμβεί κάποια πρόσκρουση, το να παραμένει για ώρες χωρίς να κινείται στη μέση του πελάγους το άλλο πλοίο και τελικά να ρυμουλκείται, αν μη τι άλλο παραπέμπει σε συστηματική αμέλεια της εταιρείας όσο αφορά στη συντήρησή των πλοίων της, αλλά και πλημμελή έλεγχο των αρμόδιων υπηρεσιών κατά τη διαδικασία έκδοσης των πιστοποιητικών αξιοπλοΐας του.Αντιθέτως υπάρχουν εταιρείες που έχουν δείξει συνέπεια στις υποχρεώσεις τους, προτεραιοποίηση της ασφάλειας κατά τη συντήρηση των πλοίων τους αλλά και διάθεση συνεννόησης με τους εμπλεκόμενους φορείς.Τις εταιρείες αυτές τις γνωρίζουν όλοι οι υπηρεσιακοί και πολιτικοί παράγοντες του υπουργείου σας, όπως τις γνωρίζει και ο νησιωτικός κόσμος ο οποίος δικαίως αναρωτιέται γιατί θα πρέπει το πρόβλημα να μετατίθεται απλώς σε άλλη γεωγραφική περιοχή, σε κάθε νέα δρομολογιακή περίοδο, και ουσιαστικά να παραμένει ανεπίλυτο.Αγαπητέ κύριε υπουργέ, ειλικρινά πιστεύουμε στην εντιμότητα και στην ακεραιότητά σας και οι παραπάνω αναφορές δεν εμπεριέχουν κανένα υπαινιγμό προς το πρόσωπό σας. Φροντίστε λοιπόν να μην αλλάξει αυτή η εικόνα γιατί πραγματικά η σημερινή κατάσταση αδικεί, την κυβέρνηση, εσάς αλλά και πολλούς απ’ τους συνεργάτες σας. Λυπούμαστε όμως γιατί κάποιοι ή δεν καταλαβαίνουν ή δε θέλουν να καταλάβουν τι σημαίνει χειμώνας στα νησιά μας αλλά και ανθρώπινη αξιοπρέπεια. Πιστεύουμε στις ικανότητές σας, πάρτε την κατάσταση στα χέρια σας.Ο σεβασμός προς τους ανθρώπους της ακριτικής Ελλάδας επιβάλλει, σήμερα κιόλας, τη λήψη γενναίων αποφάσεων. Πράξτε το αυτονόητο που δεν είναι άλλο απ’ αυτό που υπαγορεύει η κοινή λογική.Με εκτίμησηΔήμαρχος Καλύμνου Γιάννης ΜαστροκούκοςΔήμαρχος Λέρου Τιμόθεος ΚωττάκηςΔήμαρχος Πάτμου Νικήτας ΤσαμπαλάκηςΔήμαρχος Λειψών Φώτης ΜάγγοςΔήμαρχος Ανατολικής Σάμου Παρασκευάς ΠαπαγεωργίουΔήμαρχος Δυτικής Σάμου Θεμιστοκλής Παπαθεοφάνουςrealvoice995.gr
- 20 Νοεμβρίου 2024
- 4 Σχόλια
- ΠΟΛΙΤΙΚΑ
Γ. Νικητιάδης: Να παραιτηθεί τώρα ο Υπ. Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
Με οργισμένη δήλωση του ο Βουλευτής Δωδεκανήσου του ΠΑΣΟΚ Γιώργος Νικητιάδης και τ. Υφυπουργός ζητάει την παραίτηση του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Χρήστου Στυλιανίδη, με αφορμή το νέο περιστατικό ακυβερνησίας του πλοίου «ΣΑΟΣΝΗΣΟΣ» την Τρίτη 19 Νοεμβρίου. Το νέο περιστατικό στο δρομολόγιο Κάλυμνος-Λέρος-Λειψοί-Πάτμος-Αρκιοί -Φαρμακονήσι -Αγαθονήσι -Σάμος έρχεται ως επισφράγισμά στις ύποπτες πολιτικές της ΝΔ που αντί να προασπίζουν τα συμφέροντα των νησιωτών, υπερασπίζουν τα μεγάλα συμφέροντα αδιαφορώντας για τους πολίτες. Ο κ.Νικητιάδης συγκεκριμένα δήλωσε:«Στο έλεος του Θεού, εγκαταλελειμμένοι μεσοπέλαγα, και χωρίς καμία ενημέρωση για το πως θα φτάσουν και που θα φιλοξενηθούν είναι οι 22 επιβάτες του πλοίου «ΣΑΟΣΝΗΣΟΣ» και το πλήρωμα του, καθώς το σκάφος έμεινε ακυβέρνητο. Η ανικανότητα της Κυβέρνησης και του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής είναι πλέον τραγικά επικίνδυνη.Η ακυβερνησία του πλοίου «ΣΑΟΣΝΗΣΟΣ» μεταξύ Λέρου και Λειψών την Τρίτη 19 Νοεμβρίου θέτει σε κίνδυνο τους 22 επιβάτες και το πλήρωμα του. Η βλάβη που παρουσίασε το ίδιο πλοίο μεσοπέλαγα την προηγούμενη εβδομάδα και το πρόβλημα στον καταπέλτη του, καθώς και ότι το σκάφος αυτό αντικατέστησε το «ΣΤΑΥΡΟΣ» που παρουσίασε επίσης βλάβη στο τιμόνι του στην πρώτη εκτέλεση του ιδίου δρομολογίου αποδεικνύουν, την αδιαφορία, την αναισθησία και τις λάθος πολιτικές της Κυβέρνησης.Με περισσή και ύποπτη πλέον σπουδή το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής αρχικώς απέκλεισε την ΑΝΕ Καλύμνου από το διαγωνισμό δίνοντας το δρομολόγιο με απευθείας ανάθεση σε ιδιωτική ναυτιλιακή εταιρία με παραπάνω κόστος 8.000 € ανα δρομολόγιο, και όχι στην ΑΝΕ Καλύμνου που ήδη το εκτελούσε με ελάχιστο κόστος.Στη γραμμή τοποθετήθηκε αρχικώς το πλοίο «ΣΤΑΥΡΟΣ» που στο πρώτο του δρομολόγιο έχασε το τιμόνι του και έκτοτε είναι ελλιμενισμένο στον Πειραιά. Στη συνέχεια η ιδιωτική ναυτιλιακή εταιρία έβαλε το «ΣΑΟΣΝΗΣΟΣ» στο συγκεκριμένο δρομολόγιο το οποίο στο πρώτο δρομολόγιο παρουσίασε πρόβλημα στον καταπέλτη και παραλλήλως έμεινε επί δύο ώρες ακυβέρνητο μεσοπέλαγα και σήμερα ξανά μένει ακυβέρνητο έξω από τους Λειψούς ζητώντας τη συνδρομή του Λιμεναρχείου Καλύμνου.Με ποια κριτήρια ασφαλείας επιλέχθηκε η συγκεκριμένη ναυτιλιακή εταιρία; Έγιναν όλοι οι απαραίτητοι έλεγχοι στα δύο σκάφη «ΣΤΑΥΡΟΣ» και «ΣΑΟΣΝΗΣΟΣ» που προσπάθησαν να εκτελέσουν το δρομολόγιο Κάλυμνος-Λέρος-Λειψοί-Πάτμος-Αρκιοί -Φαρμακονήσι -Αγαθονήσι -Σάμος, αλλά τελικώς δεν τα κατάφεραν θέτοντας σε κίνδυνο επιβάτες και πλήρωμα;Για ποιο λόγο δεν δόθηκε με απευθείας ανάθεση στην ΑΝΕ Καλύμνου το δρομολόγιο που ήδη εκτελούσε με χαμηλότερο κόστος, όπως άλλωστε έγινε και πέρσι και αποφάσισε το Υπουργείο να αναθέσει σε άλλη εταιρία την εκτέλεση του δρομολογίου;Πόσο πρέπει πλέον να ανέχονται οι νησιώτες την ανικανότητα της ηγεσίας του Υπουργείου; Η παραίτηση του κ. Στυλιανίδη είναι το λιγότερο που μπορεί να γίνει».
- 19 Νοεμβρίου 2024
- 1 Σχόλια