Ραδιόφωνο Live Επικοινωνία Χρήσιμα τηλέφωνα Φαρμακεία
Follow us

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

×

Με επιτυχία το 11ο fvw workshopGreece στην Κω - Εμπνευσμένο από τον Ιπποκράτη και την κληρονομιά του

23/10/2025
61 Εμφανίσεις
0 Σχόλια

Το 11οfvwworkshopGreece, πραγματοποιήθηκε στην Κω, από 15 έως 19 Οκτωβρίου 2025, με μεγάλη επιτυχία. Το πνεύμα του Ιπποκράτη καθοδήγησε τις επιλογές και ενέπνευσε τις συζητήσεις στη συνεδριακή ημέρα, 17/10/25. Οι δύο ημέρες Φιλοξενίας αφιερώθηκαν στην επίσκεψη στα νησιά Νίσυρος και Κάλυμνος και εμπλουτίστηκαν από μοναδικές εμπειρίες.

Το workshop διοργανώθηκε και υποστηρίχθηκε από το fvw, το μεγαλύτερο γερμανόφωνο MME τουρισμού στην Ευρώπη, τον ΕΟΤ, την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, το ΞΕΕ και την Ένωση Ξενοδόχων Κω. Χορηγός άψογης Φιλοξενίας και συνεδρίου ήταν το ξενοδοχείο GRECOTELLUXMEKOS ενώ χορηγός μεταφοράς η Aegean. Χρυσοί Χορηγοί τα KOULLIASHOTELS και MITSISGROUP. Πολύτιμοι χορηγοί – υποστηρικτές η Fraport, το PythonTours, η TUI, ΚΟΑΝ -–Δήμος Κω, Διεθνές Ιπποκράτειο Ίδρυμα Κω, Δήμος Νισυρίων, Δήμος Καλυμνίων, TravelExchange, 3FullSteps, κτήμα Ακράνι, CretanHolidays, DestinationTouristikServices -DERTOUR-, CoralTravel και το Σωματείο Διπλωματούχων Ξεναγών Δωδεκανήσου.

Στη συνεδριακή ημέρα 17/10/25, συζητήθηκαν οι τάσεις της αγοράς με έμφαση στις οικογένειες, τα γκρουπ και τις επιλογές στους μήνες χαμηλής περιόδου αλλά και ο εμπλουτισμός του χαρτοφυλακίου με προτάσεις και εμπειρίες που θα φέρουν ακόμη πιο κοντά τον επισκέπτη στη νησιώτικη ζωή, τους ανθρώπους, την τοπική γαστρονομία, τις παραδόσεις και τη βαθύτερη κατανόησή τους. 

Η πολιτική τιμών μετά τον κορωνοϊό και τη ραγδαία ανάπτυξη των ταξιδιών και τιμώνστις αεροπορικές εταιρείες περισσότερο αλλά καιστα ξενοδοχεία, παράλληλα με την μεγάλη ζήτηση, έφεραν στο προσκήνιο νέες ανάγκες. Σήμερα και λόγω της οικονομικής κατάστασης στην Ευρώπη, είναι αναγκαίο να καλυφθεί η μεσαία τάξη ταξιδιωτών με προτάσεις σε 4στερα ξενοδοχεία ανακαινισμένα και η ανάγκη να αναπτυχθούν και να ανακαινισθούν ξενοδοχεία χαμηλότερης κατηγορίας με καλές υπηρεσίες, κατάλληλα για οικογένειες. Στήριξη για το σκοπό αυτό απαιτείται από την πολιτεία. Επί πλέον, φαίνεται ότι οι μήνες Ιούλιος, Αύγουστος έχουν αγγίξει το μέγιστο της τιμής που μπορεί ο καταναλωτής να φθάσει, ενώ από την άλλη μεριά οι μήνες Ιούνιος, Σεπτέμβριος και Οκτώβριος χαρακτηρίζονται από μεγάλη ζήτηση πολύ καλές κλιματολογικές συνθήκες και μπορούν να υποστηρίξουν αρκετά υψηλότερες τιμές.

Το συνέδριο τίμησαν και χαιρέτησαν, από τον ΕΟΤ Γερμανίας η διευθύντρια κα Νικολέτα Λεκανίδη η οποία παρουσίασε τη στρατηγική του ΕΟΤ και η κα Χαρά Προκάκη.Στη συνέχεια η έπαρχος Κω-Νισύρου κα Κωνσταντίνα Σβύνου παρουσίασε τη στρατηγική του Νοτίου Αιγαίου, ενώ χαιρέτησε ο Δήμαρχος Κω κύριος Θεοδόσης Νικηταράς. Συμμετείχε επίσης ο Διευθυντής ΚΩΑΝ κ. Νίκος Σοφός, η αντιδήμαρχος Καλύμνου κα Καλλιόπη Κουτούζη, ξενοδόχοι, διευθυντές και στελέχη ξενοδοχείων, τουριστικοί πράκτορες, επαγγελματίες του τουρισμού, touroperators και τουριστικοί πράκτορες από τη γερμανική αγορά. O αρχισυντάκτης του FVW, κ. Klaus Hildebrandt συντόνισε το συνέδριο ενώ projectmanager στο συνολικό έργο ήταν ηκα Άντα Καραγιάννη, Praxis Plus. 

Για τον προορισμό, τη στρατηγική ανάπτυξης, τις ξενοδοχειακές υπηρεσίες και τις εμπειρίες που προσφέρει μίλησαν: ο κ. Βαγγέλης Βασιλείου- υπεύθυνος πωλήσεων κεντρικής Ευρώπης GRECOTELHOTELS&RESORTS, η κα Κωνσταντίνα Σβύνου – έπαρχος Κω, η κα Ελένη Μπάση γενική διευθύντρια των KoulliasHotels, oκ. Μιχάλης Τρικοίλης τουριστικός πράκτορας με προγράμματα βιωματικών εμπειριών, η κα Άντα Καραγιάννη από την praxisplus – στρατηγικό μάρκετινγκ και επικοινωνία-  με αναφορά στην μετατροπή της Κω μέσα από την φιλοσοφική προσέγγιση του Πατέρα της Δυτικής Ιατρικής, Ιπποκράτη, σε προορισμό ευζωίας με βιωσιμότητα. 

Για τις τάσεις στη γερμανική αγορά, τα σχέδιά τους για το 2026, μεπροτάσειςπροςτουςξενοδόχουςκαιπροορισμούςμίλησανοι:κ. OliverGrosse-Kleiman - AllToursDirectorContractingGreece&Longhaul, κ. RobinBrückner - TUIGroup,HeadofProductGreece&Cyprus, κ. ReinhardStadlober - DertourGroup, HeadofContractingGreece&Cyprus, κ. HicabiAyhan - Coral/FerienTouristik, DirektorProductManagement, κ. LarsLudwig -LMXCEO, κ. ChristianPayr – Vtours, DirectorProductManagement, κ. PeterStrub, StudiosusCOOκαιοκ. DetlevGeiserπου παρουσίαση τα πλάνα της Aegeanστη Γερμανική αγορά. 

Το πρόγραμμα Φιλοξενίας, έδωσε στους τουριστικούς πράκτορες προτάσεις ώστε να συνδυάζουν την Κω με τα γειτονικά νησιά Νίσυρο και Κάλυμνο αλλά και αυθεντικές εμπειρίες (το ζύμωμα του ψωμιού, η χρήση ποδηλάτου ως μεταφορικού μέσου, η Κως 5η στη σειρά στον οινικό χάρτη της TUI κλπ). Στη Νίσυρο οικοδεσπότης ήταν ο κ. Γιάννης Τριανταφύλλου Αντιδήμαρχος Τουρισμού Πολιτισμού ενώ για την ένταξη της στο παγκόσμιο δίκτυο Γεωπάρκων της UNESCO μίλησε ο πρόεδρος της ΔΗΚΕΝ και διευθυντής του γεωπάρκου κ. Βαγγέλης Τασιούλας. Οι συμμετέχοντες περπάτησαν στο μοναδικό ενεργό ηφαίστειο και γεύθηκαν παραδοσιακή φιλοξενία με τοπικές συνταγές στο γραφικό χωριό Εμπορειός. 

Στην Κάλυμνο, είχαν την ευκαιρία με την καθοδήγηση της Αντιδημάρχου κας Καλλιόπης Κουτούζη, να αποθανατίσουν το «Διεθνές Αναρριχητικό Φεστιβάλ Καλύμνου» και τους αναρριχητές στις προσπάθειές τους να κατακτήσουν τα μοναδικά πεδία και διαδρομές που διαθέτει το νησί. Συναρπαστική ήταν η περιήγηση στην ιστορία και παράδοση των σπογγαλιέων της Καλύμνου, η γνωριμία με την «αρχαιότερη» οικονομική δραστηριότητα για το βιοπορισμό των νησιωτών και το προϊόν τους, τα φημισμένα σφουγγάρια.

Συγκινητική και μοναδική σε αξία ήταν η παρακολούθηση της τελετής απόδοσης του Ιπποκρατικού Όρκου στο Ιερό Ασκληπιείο μετά από τιμητική πρόσκληση του κ. Νίκου Παπαντωνίου, προέδρου του Διεθνούς Ιπποκρατείου Ιδρύματος Κω. 

Η γνωριμία με την Κω ολοκληρώθηκε με την περιήγηση στην πόλη από την ξεναγό κα ΕλένηΤοτόμη στο Μουσείο, την casaRomana, το Ωδείο, την Αρχαία Αγορά, τον Πλάτανο του Ιπποκράτη, επίσκεψη στο ΔΙΙΚ και ξενάγηση στην κληρονομιά του Ιπποκράτη από τον κ. Μιχάλη Τροικίλη. Το ηλιοβασίλεμα της Κω απόλαυσαν από το «κτήμα Ακράνι» με θέα τους αμπελώνες ενώ τις Κωακές ποικιλίες κρασιού, πρόσφερε και παρουσίασε η κα Μαίρη Τριανταφυλλοπούλου, πρόεδρος της ΕΞΚ , η οποία με τις πρωτοβουλίες της πρωτοστάτησε στην ανάδειξη της Κω ως οινικού προορισμού και στη στήριξη το τοπικών προϊόντων και της γαστρονομίας. 

Το fvwworkshop προσφέρει ολιστική προσέγγιση του προορισμού και εμβαθύνει τόσο στα θέματα τουρισμού και ανάπτυξης όσο και στη γνωριμία μέσα από βιωματικές εμπειρίες. Εμπλουτισμός του τουριστικού προϊόντος, συνεργασίες, αύξηση πωλήσεων, καλύτερη γνωριμία με τη γερμανική αγορά, διαμόρφωση τάσεων, στρατηγική ανάπτυξη είναι μερικά μόνο από τα αποτελέσματα του fvwworkshop. (ΡΡ).

Η ανωνυμία είναι το καλύτερο κρησφύγετο δειλίας και χυδαιότητας!
Σχόλια 0

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

× ExpImage

ΕΞΟΔΟΣ