Ραδιόφωνο Live Επικοινωνία Χρήσιμα τηλέφωνα Φαρμακεία
Follow us

Τελευταία σχόλια

Ανώνυμος: Σήμερα (13:49)
Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΚΡΥΒΕΤΑΙ - ΑΣΤΑ ΗΛΙΑ. Ο ΠΑΠΑΣ ΣΕ ΤΑΠΩΣΕ.
Ανώνυμος: Σήμερα (13:49)
ΠΕΤΡΑΚΟ - ΤΩΡΑ ΕΓΙΝΕΣ ΚΟΛΑΟΥΖΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΤΣΗ; ΤΟΔΑΜΕ ΚΙΑΥΤΟ. ΜΠΟΥΓΑΤΣΕΣ, ΜΠΥΡΕΣ, ΚΑΙ ΚΥΡΙΤΣΗΣ
Ανώνυμος: Σήμερα (13:49)
Φίλε Σιφάκη - Έμπλεξες με πολιτικάντηδες. Θα σε βγάλουν τρελό! Μείνε σε αυτό που πιστεύεις! ότι ξεπούλησαν την υγεία σε ιδιώτες, το παλιό δουλεύει με μπλοοκάκι και τα νέα όπως της Ρόδου και της Λευκάδας δεν έχουν γιατρούς. Εάν έχει το πολιτικ΄πο θάρρος πες όχι στο ν΄.εο νοσοκομείο αν πρώτα δεν αναστηθεί το ΕΣΥ και δεν έρθουν μόνιμοι γιατροί στο σημερινό νοσοκομείο
Ανώνυμος: Σήμερα (13:49)
ΑΥΤΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ - Τσακώνονται ποιός φταίει, ο Νικηταράς ή ο Κυρίτσης όταν τα νοσοκομεία τα φτιάχνει η κυβέρνηση και ο Δήμος δεν έχει καμιά δουλειά. Και η πλάκα είναι ότι έρχεται και η κυβέρνηση και λέει ότι φταίει η αντιπολίτευση του Δήμου!!! Κάφροι να ήμασταν θα τους είχαμε πάρει πρέφα. Ποιός Παππάς. Μάλον δεν ακούσατε τι έλεγε ο Άδωνης και τις φούμαρα μας πουλούσε ο Χατζημάρκος για τα λεφτά που είχε στη τσέπη.
Πέτρος: Σήμερα (13:49)
Απάντηση στο Κως - Προφανώς φίλε μου δεν καταλαβαίνεις ούτε σε ενδιαφέρουν στα στοιχεία. Η πλειοψηφία του δημοτικού συμβουλίου πήρε απόφααη να παραχωρήσει το ακίνητο του Δήμου που θα γινόταν το αθλητικό κέντρο Δικαίου. Δεν ψήφισαν Δύναμη Αλλαγής, Όραμα και Μακρή. Όλα αυτά το 2022. ΄Πριν 4,5 χρόνια. Μετά ο Παππάς έδινε και χρονοδιαγράμματα για το πότε θα εγκριθεί, πότε θα αρχίσει και πότε θα τελειώσει. Δεν μπορείς να τα διαβάσεις όλα αυτά στο link που είναι στην ανακοίνωση? Να υπενθυμίσω ότι Χατζημάρκος και Αδωνις έριχναν ευθύνες στη Δημοτική Αρχή και ο Νικηταράς σε αυτούς? Υπάρχουν όλα τα δημοσιεύματα. Με λίγη φαντασία μπορούν να πουν κάποιοι ότι ο Ηλίας και ο Κυρίτσης φταίνε για τα σκουπίδια της Καλύμνου που θα έρθουν στη Κω. Επιτέλους τέλος. Τι πιο ξεκάθαρο από το να παραδεχθούν Παππάς και Νικηταράς ότι έγιναν λάθη , υπήρξαν καθυστερήσεις αλλά τώρα θα γίνει το Νοσοκομείο αντί να λένε ότι φταίει η αντιπολίτευση? Αυτοί ήταν και κυβέρνηση και δημοτική αρχή. Είναι σοβαροί? Έλεος πια.
Ανώνυμος: Σήμερα (13:49)
Κως - Αστα ΗΛΙΑ. Ολο το νησι ειδε με εκπληξη να λετε ΟΧΙ στην παραχωρηση των 35 στρεματων, εσυ και η παραταξη σου με σρχηγο τον ΚΥΡΙΤΣΗ, για να μη γινει το νεο νοσοκομειο, μονο κσι μονο μσ μην εισπραξει τα μπραβο ο ΝΙΚΗΤΑΡΑΣ.

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

×

ΔΥΝΑΜΗ ΑΛΛΑΓΗΣ: Ο κ. Παππάς συνεχίζει να προκαλεί τους πολίτες της Κω και τη νοημοσύνη μας

22/06/2026
104 Εμφανίσεις
6 Σχόλια

Εφόσον συνεχίζει θα παίρνει απαντήσεις και θα έρχεται σε ακόμα πιο δύσκολη θέση

Από τη δημοτική παράταξη ΔΥΝΑΜΗ ΑΛΛΑΓΗΣ εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση: 

‘’ Είχαμε προειδοποιήσει τον κ.Παππά να μη συνεχίσει.

Η ανακοίνωση που εξέδωσε τον εκθέτει ακόμα περισσότερο αφού είναι γεμάτη ανακρίβειες για να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα.

Αναφέρεται σε αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου που αφορούν άλλο οικόπεδο για την κατασκευή του νοσοκομείου, στο οποίο δεν μπορούσε να κατασκευαστεί.

Απλά τότε ο κ.Παππάς και ο κ.Νικηταράς που πάνε πακέτο, ΄΄δούλευαν’’ το κόσμο για να πάρουν τη ψήφο του.

Το Φεβρουάριο του 2022 όμως ελήφθη απόφαση από το δημοτικό συμβούλιο για την παραχώρηση άλλου ακινήτου του Δήμου Κω στη Δ.Ε Δικαίου το οποίο προοριζόταν για την κατασκευή αθλητικού κέντρου και μάλιστα το 2018 είχε εγκριθεί και χρηματοδότηση ).

Τελικά και οι δύο τους έβαλαν την ταφόπλακα από κοινού στο έργο κατασκευής αθλητικού κέντρου και παραχώρησαν κατά χρήση το ακίνητο του Δήμου για 70 χρόνια. 

‘’ Αυτός είναι ο οδικός χάρτης που πρέπει να ακολουθήσουμε, όπως μας ζητήθηκε από το υπουργείο Υγείας’’ είχε πει επακριβώς τότε στο δημοτικό συμβούλιο ο κ.Νικηταράς σε συνεννόηση με τον κ.Παππά προφανώς .

Οι άνθρωποι ‘’έχουν μπλέξει τα μπούτια΄΄ τους .

Από το 2022 που πάρθηκε αυτή η απόφαση αλλά και πριν αυτοί ήταν και δημοτική αρχή και κυβέρνηση. Έκαναν ότι ήθελαν, κάνουν ότι θέλουν αλλά κατηγορούν για το γεγονός ότι δεν έχει γίνει το νέο νοσοκομείο τη Δύναμη Αλλαγής, την παράταξη Όραμα της κ.Ρούφα και τη Λαϊκή Συσπείρωση της κ.Μακρή.

Αλήθεια ο κ.Παππάς θυμάται το Δελτίο Τύπου που είχε βγάλει στις 13 Απριλίου του 2024. Του το ξαναθυμίζουμε,εδώ είναι και τον εκθέτει ακόμα περισσότερο: 

https://vimatisko.gr/katigoria/kentriki-1/g-pappas-gia-neo-nosokomeio-ko-i-anagki-kanei

Σε αυτό το Δελτίο Τύπου , ο κ.Παππάς έδινε χρονοδιαγράμματα για το έργο του νοσοκομείου.

Μας έλεγε ότι οι μελέτες ΘΑ είχαν ολοκληρωθεί ως τον Ιούνιο του 2024 και το έργο ΘΑ είχε ενταχθεί στο ΠΕΠ για χρηματοδότηση μέχρι τις 30/6/2024.

Η δημοπράτηση ΘΑ είχε γίνει έως τις 30 Οκτωβρίου 2024 ,ο εργολάβος ΘΑ προέκυπτε έως τις 30 Ιουνίου 2025 και το νέο νοσοκομείο ΘΑ ήταν έτοιμο στο τέλος του 2027.

Όλα αυτά τα έγραφε και τα έλεγε ο κ.Παππάς.Τι έχει να πει για όλα αυτά; Ότι φταίει πάλι η αντιπολίτευση για τις υποσχέσεις χωρίς αντίκρισμα που ο ίδιος μοίραζε;

Ο κ.Παππάς όμως συνεχίζει τις ανακρίβειες, εκθέτοντας και τον Πρωθυπουργό.

Λέει ο κυβερνητικός βουλευτής ( αδιόρθωτος) ότι ‘’ εξασφαλίστηκε χρηματοδότηση για το νέο νοσοκομείο’’.

Ο Πρωθυπουργός όμως από τη Ρόδο, μόλις πριν μία εβδομάδα, ανακοίνωσε ότι η χρηματοδότηση του έργου του νέου νοσοκομείου θα εγκριθεί από τη διυπουργική επιτροπή στις 19 Ιουλίου;

Καλά ούτε τον Πρωθυπουργό δεν ακούει ο κ.Παππάς;

Για να τελειώνουμε: ο κ.Παππάς μπορεί να θέλει να κάνει το άσπρο-μαύρο, να θολώνει τα νερά, να αλλάζει διαρκώς αφήγημα όπως κάποτε άλλαξε κόμμα και από την Πολιτική Άνοιξη βρέθηκε στη Νέα Δημοκρατία.

Αν όμως συνεχίσει να προκαλεί , θα παίρνει απαντήσεις που θα τον στεναχωρήσουν ακόμα περισσότερο και θα τον φέρουν σε ακόμα πιο δύσκολη θέση.’’




Η ανωνυμία είναι το καλύτερο κρησφύγετο δειλίας και χυδαιότητας!
Σχόλια 6
Ανώνυμος
Ανώνυμος 22/06 - 11:25
Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΚΡΥΒΕΤΑΙ
ΑΣΤΑ ΗΛΙΑ. Ο ΠΑΠΑΣ ΣΕ ΤΑΠΩΣΕ.
Ανώνυμος
Ανώνυμος 22/06 - 11:17
ΠΕΤΡΑΚΟ
ΤΩΡΑ ΕΓΙΝΕΣ ΚΟΛΑΟΥΖΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΤΣΗ; ΤΟΔΑΜΕ ΚΙΑΥΤΟ. ΜΠΟΥΓΑΤΣΕΣ, ΜΠΥΡΕΣ, ΚΑΙ ΚΥΡΙΤΣΗΣ
Ανώνυμος
Ανώνυμος 22/06 - 11:08
Φίλε Σιφάκη
Έμπλεξες με πολιτικάντηδες. Θα σε βγάλουν τρελό! Μείνε σε αυτό που πιστεύεις! ότι ξεπούλησαν την υγεία σε ιδιώτες, το παλιό δουλεύει με μπλοοκάκι και τα νέα όπως της Ρόδου και της Λευκάδας δεν έχουν γιατρούς. Εάν έχει το πολιτικ΄πο θάρρος πες όχι στο ν΄.εο νοσοκομείο αν πρώτα δεν αναστηθεί το ΕΣΥ και δεν έρθουν μόνιμοι γιατροί στο σημερινό νοσοκομείο
Ανώνυμος
Ανώνυμος 22/06 - 11:03
ΑΥΤΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
Τσακώνονται ποιός φταίει, ο Νικηταράς ή ο Κυρίτσης όταν τα νοσοκομεία τα φτιάχνει η κυβέρνηση και ο Δήμος δεν έχει καμιά δουλειά. Και η πλάκα είναι ότι έρχεται και η κυβέρνηση και λέει ότι φταίει η αντιπολίτευση του Δήμου!!! Κάφροι να ήμασταν θα τους είχαμε πάρει πρέφα. Ποιός Παππάς. Μάλον δεν ακούσατε τι έλεγε ο Άδωνης και τις φούμαρα μας πουλούσε ο Χατζημάρκος για τα λεφτά που είχε στη τσέπη.
Πέτρος
Πέτρος 22/06 - 10:23
Απάντηση στο Κως
Προφανώς φίλε μου δεν καταλαβαίνεις ούτε σε ενδιαφέρουν στα στοιχεία. Η πλειοψηφία του δημοτικού συμβουλίου πήρε απόφααη να παραχωρήσει το ακίνητο του Δήμου που θα γινόταν το αθλητικό κέντρο Δικαίου. Δεν ψήφισαν Δύναμη Αλλαγής, Όραμα και Μακρή. Όλα αυτά το 2022. ΄Πριν 4,5 χρόνια. Μετά ο Παππάς έδινε και χρονοδιαγράμματα για το πότε θα εγκριθεί, πότε θα αρχίσει και πότε θα τελειώσει. Δεν μπορείς να τα διαβάσεις όλα αυτά στο link που είναι στην ανακοίνωση? Να υπενθυμίσω ότι Χατζημάρκος και Αδωνις έριχναν ευθύνες στη Δημοτική Αρχή και ο Νικηταράς σε αυτούς? Υπάρχουν όλα τα δημοσιεύματα. Με λίγη φαντασία μπορούν να πουν κάποιοι ότι ο Ηλίας και ο Κυρίτσης φταίνε για τα σκουπίδια της Καλύμνου που θα έρθουν στη Κω. Επιτέλους τέλος. Τι πιο ξεκάθαρο από το να παραδεχθούν Παππάς και Νικηταράς ότι έγιναν λάθη , υπήρξαν καθυστερήσεις αλλά τώρα θα γίνει το Νοσοκομείο αντί να λένε ότι φταίει η αντιπολίτευση? Αυτοί ήταν και κυβέρνηση και δημοτική αρχή. Είναι σοβαροί? Έλεος πια.
Ανώνυμος
Ανώνυμος 22/06 - 10:01
Κως
Αστα ΗΛΙΑ. Ολο το νησι ειδε με εκπληξη να λετε ΟΧΙ στην παραχωρηση των 35 στρεματων, εσυ και η παραταξη σου με σρχηγο τον ΚΥΡΙΤΣΗ, για να μη γινει το νεο νοσοκομειο, μονο κσι μονο μσ μην εισπραξει τα μπραβο ο ΝΙΚΗΤΑΡΑΣ.

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

× ExpImage

ΕΞΟΔΟΣ