Ραδιόφωνο Live Επικοινωνία Χρήσιμα τηλέφωνα Φαρμακεία
Follow us
Σχολίασε την φωτογραφία 0 σχόλια
×

Απόφαση του Δημάρχου Κω περί μεταβίβασης αρμοδιοτήτων στη Γεν. Γραμματέα του Δήμου Μ. Κρητικού

03/10/2024
1739 Εμφανίσεις
23 Σχόλια

Ο Δήμαρχος Κω, με απόφασή του που αναρτήθηκε στο «Διαύγεια» στις 2 Οκτωβρίου ενισχύει τον ρόλο της Γ.Γ. του Δήμου κ. Μαρίας Κρητικού, μεταβιβάζοντάς της, αρκετές αρμοδιότητες. Αναλυτικότερα:

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΩ
Έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις του άρθρου 58 του Ν.3852/2010 “Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης” (ΦΕΚ Α΄ 87/7-6- 2010), που αφορά τις αρμοδιότητες του Δημάρχου.
2. Τις διατάξεις του άρθρου 161 του Ν. 3584/2007 “Κύρωση του Κώδικα Κατάστασης Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων” (ΦΕΚ Α΄143/28-6-2007), που αφορά τους Γενικούς Γραμματείς Δήμων.
3. Τις διατάξεις του άρθρου 167 του Ν.3584/2007 “Κύρωση του Κώδικα Κατάστασης Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων” (ΦΕΚ Α΄143/28-6-2007), που αφορά τα Γενικά Προσόντα Πρόσληψης – Κωλύματα Διορισμού.
4. Τις διατάξεις της παρ.2 του άρθρου 38 του Ν.3801/2009 “Ρυθμίσεις θεμάτων προσωπικού με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου και άλλες διατάξεις οργάνωσης και λειτουργίας της Δημόσιας Διοίκησης” (ΦΕΚ Α΄163/4-
9/2009), που αφορά τις αρμοδιότητες Γενικού Γραμματέα.
5. Τις διατάξεις του άρθρου 88 του Ν.3463/2006 “Κύρωση του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων” (ΦΕΚ Α΄114/8-6-2006), που αφορά την εξουσιοδότηση υπογραφών.
6. Το άρθρο 173 του Ν.3463/2006 Δ.Κ.Κ περί σύστασης παγίας προκαταβολής.
7. Την υπ΄αρ.: 2/1-1-2024 (ΑΔΑ: ΨΒ60ΩΛΕ-Λ4Α) απόφαση Δημάρχου περί πρόσληψης Γενικής Γραμματέως Δήμου Κω.
8. Τον Ο.Ε.Υ. του Δήμου Κω (ΦΕΚ 1092/Β’/10-04-2012).
9. Τις υπάρχουσες υπηρεσιακές ανάγκες του Δήμου μας, που επιβάλλουν πέραν των προβλεπόμενων στις κείμενες διατάξεις αρμοδιοτήτων της Γενικής Γραμματέως, την ανάθεση σε αυτήν της υπογραφής ορισμένων εγγράφων και πιστοποιητικών.
10. Τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 2016/679 Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (General Data Protection Regulation-GDPR) της Ε.Ε.

ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ
α) Να αναθέσει στην Γενική Γραμματέα, κα Κρητικού Σ. Μαρία τις παρακάτω αρμοδιότητες:
1. Να προΐσταται του προσωπικού του Δήμου αμέσως μετά τον Δήμαρχο.
2. Να προΐσταται των υπηρεσιών (αυτοτελών Τμημάτων – Γραφείων) που υπάγονται στο Δήμαρχο.
3. Να εισηγείται και να ενημερώνει τον Δήμαρχο για θέματα που θεωρούνται επείγοντα και να συνεργάζεται μαζί του για την υπηρεσιακή τους προώθηση και επίλυση.
4. Να μεριμνά για την επεξεργασία από τις αρμόδιες υπηρεσίες, των θεμάτων που είναι προς συζήτηση ενώπιον του Δημοτικού Συμβουλίου και της Δημοτικής Επιτροπής σύμφωνα με την ημερήσια διάταξη ή έχουν ήδη συζητηθεί σε αυτά, καθώς και να τα υποστηρίζει ενώπιον των ανωτέρω οργάνων, εφόσον κρίνεται απαραίτητο από τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου ή της Δημοτικής επιτροπής.
5. Να παρακολουθεί την εξέλιξη των ζητημάτων που θεωρούνται πολύ σημαντικής σημασίας για το Δήμο, να συνεργάζεται με τον Δήμαρχο για αυτά, συντονίζοντας τους εμπλεκόμενους υπηρεσιακούς παράγοντες ή και τους αιρετούς.
6. Να συνεργάζεται με τους Αντιδημάρχους και τους εντεταλμένους δημοτικούς συμβούλους για την υλοποίηση των πολιτικών αποφάσεων.
7. Να μεριμνά για τις διαδικασίες κατάρτισης του Επιχειρησιακού Σχεδιασμού και των Ετήσιων Προγραμμάτων Δράσης του Δήμου, όπως και να παρακολουθεί την επίτευξη των περιοδικών στόχων και την υλοποίηση των αντίστοιχων προγραμμάτων που αποφασίζονται από τα όργανα διοίκησης του Δήμου, και να ενημερώνει σχετικά τον Δήμαρχο, τους καθ΄ ύλην αρμόδιους Αντιδημάρχους και εντεταλμένους δημοτικούς συμβούλους του Δήμου.

8. Να υποστηρίζει το τμήμα προγραμματισμού σε διαδικασίες αξιολόγησης χρηματοδοτούμενων προγραμμάτων και υποβολής σχετικών προτάσεων προς αναζήτηση χρηματοδοτικών εργαλείων.
9. Να παρέχει οδηγίες, να δίνει κατευθύνσεις και γενικότερα, να συντονίζει τις υπηρεσίες του Δήμου κατά την άσκηση του έργου τους.
10. Να παρέχει οδηγίες, να δίνει κατευθύνσεις και γενικότερα, να συντονίζει τις υπηρεσίες των Δημοτικών Κοινοτήτων του Δήμου κατά την άσκηση του έργου τους. Συνεργάζεται όπου κρίνεται απαραίτητο, με τους Προέδρους αυτών.
11. Να συγκαλεί, όποτε κρίνει σκόπιμο τους Προϊσταμένους των Διευθύνσεων για τον απολογισμό του υλοποιηθέντος έργου και τον προγραμματισμό νέου.
12. Να υπογράφει τις αποφάσεις χορήγησης πάσης φύσεως αδειών με ή χωρίς αποδοχές και τις μετακινήσεις εκτός έδρας στο εσωτερικό και εξωτερικό όλων των υπαλλήλων του Δήμου.
13. Να υπογράφει όλα τα έγγραφα και τις αποφάσεις, σε ότι αφορά το Ληξιαρχείο καθώς και στο Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού.
14. Να μεριμνά για την έγκαιρη ετοιμασία των περιοδικών απολογισμών δράσης και στοχοθεσίας του Δήμου, σύμφωνα προς τα αντίστοιχα προγράμματα ή τις συγκεκριμένες αποφάσεις και να ενημερώνει σχετικά το Δημοτικό Συμβούλιο και τη Δημοτική Επιτροπή.
15. Να έχει την ευθύνη διαχείρισης θεμάτων προσωπικού και συγκρότησης ομάδας διοίκησης έργου για τον Ο.Ε.Υ. του Δήμου.
16. Να προβαίνει στην μελέτη και εισήγηση μέτρων για τη βελτίωση και προαγωγή των λειτουργιών του Δήμου.
17. Να μεριμνά για την συνεχή βελτίωση και την αποτελεσματικότητα της δράσης των υπηρεσιών του Δήμου, την προσαρμογή της λειτουργίας του στις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας και τη βελτίωση της απόδοσης του σχετικού στελεχιακού δυναμικού και των τεχνικών μέσων του Δήμου.
18. Να οργανώνει κάθε νέα υπηρεσία που δημιουργείται στο Δήμο.
19. Να προβαίνει στις απαραίτητες ενέργειες για την οργάνωση & λειτουργία συστήματος ποιότητας στο δήμο και την αντίστοιχη εκτέλεση των απαραίτητων γι’ αυτό διοικητικών διαδικασιών καθώς και του συστήματος εσωτερικού ελέγχου.

20. Να οργανώσει προς εφαρμογή και να συντονίζει τα θέματα που απορρέουν από την εφαρμογή της Ευρωπαϊκής Οδηγίας στο Δήμο Κω (GDPR).
β) Η Γενική Γραμματέας υπογράφει όλα τα υπηρεσιακά έγγραφα αρμοδιότητάς της.


Επιπλέον ανατίθεται στη Γενική Γραμματέα η υπογραφή των ακόλουθων εγγράφων:
1. Όλων των υπηρεσιακών εγγράφων προς το Υπηρεσιακό Συμβούλιο για προαγωγές υπαλλήλων, επιλογή προϊσταμένων, ενστάσεις, διαθεσιμότητα, μετατάξεις και λοιπά.
2. Των αποφάσεων που αφορούν μισθολογικές αλλαγές προσωπικού, τα έγγραφα προς την Επιθεώρηση Εργασίας (ωράρια εργασίας κ.ά.), οικειοθελείς αποχωρήσεις κ.ά.
3. Των εγγράφων αποστολής στα Υπουργεία, στις Αποκεντρωμένες Διοικήσεις και στις Περιφέρειες και άλλους δημόσιους φορείς.
γ) Οι αρμοδιότητες της Γενικής Γραμματέως εκτελούνται σύμφωνα με τις διοικητικές διαδικασίες, όπως ισχύουν κάθε φορά στο πλαίσιο λειτουργίας του συστήματος ποιότητας του Δήμου.
Στο πλαίσιο άσκησης των ανωτέρω αρμοδιοτήτων της, η Γενική Γραμματέας οφείλει προηγουμένως να ενημερώνει τον Δήμαρχο.


Ο Δήμαρχος μπορεί με νεότερη απόφασή του να τροποποιήσει τα ανωτέρω ή να εκχωρήσει και άλλες αρμοδιότητες.
Η παρούσα να αναρτηθεί στον διαδικτυακό τόπο «ΔΙΑΥΓΕΙΑ» και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου Κω.
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ
ΘΕΟΔΟΣΗΣ Α. ΝΙΚΗΤΑΡΑΣ

Η ανωνυμία είναι το καλύτερο κρησφύγετο δειλίας και χυδαιότητας!
Σχόλια 23
Ρήγας
Ρήγας 06/10 - 03:56
Για έλεγχο των διευθυντών και κάποιων αντιδημάρχων του Δήμου
Η απόφαση αυτή για όσους δεν το έχουν καταλάβει πάρθηκε γιατί ο δήμαρχος δεν ελέγχει όλους τους διευθυντές και τους αντιδημάρχους του δήμου και με αυτό τον τρόπο όλα τα έγγραφα που κυρίως φεύγουν από τον δήμο όπως αναγράφεται θα πρέπει να ελέγχονται και υπογράφονται από την γενική γραμματέα κα Κρητικού. Η απόφαση αυτή δήμαρχε καταργεί και υποβαθμίζει σε μεγάλο βαθμό την δημοκρατική λειτουργία του δήμου και δείχνει την μεγάλη σου ανασφάλεια.......!
Ανώνυμος
Ανώνυμος 05/10 - 03:48
Ξερή πολύ καλά τη κανη ο δήμαρχος
Μπράβο στην Μαρία και καλή δύναμη σε όλα τα καθήκοντα τής!η επίσημη ανακοίνωση έπρεπε να γίνει διότι μερικά πράγματα δεν τα γνωρίζουν η ο υπάλληλος όταν έρχονται κάποιες εντολές από τον δήμο είνε'από την Μαρία κρητικού,@@@@ δήμαρχος έχει Πίος σοβαρά προβλήματα να ασχοληθεί που των περιμένουν από εδώ και στο εξής εύχομαι κουράγιο καλή δύναμη σε όλους σάς
ΑνώνυμοςΧΑΤΖΗΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΝΙΚΟΣ ΑΝΤΙΜΑΧΕΙΑ.
ΑνώνυμοςΧΑΤΖΗΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΝΙΚΟΣ ΑΝΤΙΜΑΧΕΙΑ. 04/10 - 22:16
ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ ΑΝΤΙΜΑΧΕΙΤΗΣ
ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΠΑΧΑΛΟ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΘΑ ΤΑ ΡΙΞΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΜΑΡΙΑ.ΕΛΕΟΣ.ΔΗΛΑΔΗ ΔΗΜΑΡΧΕ ΜΑΣ ΤΟ ΒΡΥΣΙΜΟ ΘΑ ΤΟ ΦΑΕΙ Η ΜΑΡΙΑ?????ΕΛΕΟΣ...,
Ανώνυμος
Ανώνυμος 04/10 - 14:47
ΑΚΥΡΗ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ ...
Δήμαρχε η Γενική Γραμματέας είναι μετακλητός υπάλληλος, δεν συμμετέχει σε λήψη πολιτικών αποφάσεων. Το Δημοτικό Συμβούλιο αποφασίζει, άρα η ανακοίνωση είναι εντελώς ΑΚΥΡΗ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ ...
Ανώνυμος
Ανώνυμος 04/10 - 14:43
Όταν ο άνθρωπος δεν θέλει να ξαναβγει δήμαρχος παραδίδεται με τέτοιους τρόπους
πριν βγεις για ψήφους έπρεπε να μας ενημερώσεις ότι τα παραδίδεις όλα όπου πάρει ο άνεμος
Ανώνυμος
Ανώνυμος 04/10 - 12:13
Μπράβο
Ετοιμάζεται η Ματινα να αναλαεβι
Ανώνυμος
Ανώνυμος 04/10 - 10:53
Για το κοινό καλό
Η μέχρι τώρα διαδρομή της κ. Κρητικού εγγυάται τη μελλοντική επιτυχία στα καθήκοντά της.
Ανώνυμος
Ανώνυμος 03/10 - 23:21
το ΔΟΥΛΕΜΑ και Η ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ....
τελικά Δήμαρχε, τι μας αναφέρεις, όλα τα παραπάνω προβλέπονται από την ισχύουσα νομοθεσία για τις αρμοδιότητες του Γενικού Γραμματέα, το ΔΟΥΛΕΜΑ και Η ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ σου δεν έχουν τέλος !!! Τελικά θα προλάβεις να ολοκληρώσεις το φάκελο για την κατασκευή του νέου νοσοκομείου ή θα χαθούν 15 εκατ. € από το ΠΕΠ...
Ε.Μ
Ε.Μ 03/10 - 22:25
Δήμαρχος
Εντάξει για άλλη μία φορά επικαιροποιήθηκε η ΑΧΡΗΣΤΙΑ του Δήμαρχου. Αυτός ο Κωακός λαός τι ψήφισε????? Ληγμένα παίρνουν αυτοί που τον ψήφισαν?????Σε μία Γενική Γραμματέα αναθέτει ότι πρέπει να κάνει ο ίδιος και οι Αντιδήμαρχοι μαζί με τους Δημοτικούς Συμβούλους της παράταξης του. Πολύ καιρό σκεφτόταν αυτή την απόφαση??, Κρίμα το νησί, θάφτηκε 4 χρόνια και το θάψατε πιό βαθειά με τήν ψήφο σας στον ΑΧΡΗΣΤΟ.
Δημότης
Δημότης 03/10 - 22:06
Τεράστια ευθύνη... χωρίς ανάλογη υποστήριξη;;;
Νομίζω ότι καταλαβαίνω το σκεπτικό του Δημάρχου, αν και υπερβολικά πολλές οι αρμοδιότητες, χωρίς να υπάρχει η ανάλογη και αναγκαία στελέχωση κοντά στην γ.γ. του Δήμου κα Κρητικού ! Ίδωμεν !

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

× ExpImage

ΕΞΟΔΟΣ