Σχετικά με το συμβάν εργαζομένου με συμπτώματα κορονοιού, στο χώρο του εργοταξίου του αεροδρομίου της Κω, θα ήθελα να θέσω τα εξής ερωτήματα:
1/ Η κατασκευαστική εταιρεία ενημέρωσε εγγράφως,ως όφειλε,τις Αρχές του Αεροδρομίου ή όχι; Στο χώρο του Αεροδρομίου δραστηριοποιούνται αρκετές εταιρείες με πλήθος εργαζομένων και υπάρχει διαδικασία ενεργειών που ακολουθούνται σε κάθε έκτακτη περίπτωση.
2/ Το Νοσοκομείο της Κω,στις 26 Μαρτίου,ημέρα πραγματοποίησης του τεστ του πιθανού τότε ασθενή,όφειλε να ενημερώσει υπηρεσιακά - στα πλαίσια των προληπτικών μέτρων - τις αρχές του Αεροδρομίου ή όχι;
3/ Η κατασκευαστική εταιρεία όφειλε να ενημερώσει τους εργαζόμενους στον Αερολιμένα της Κω και γενικότερα τους πολίτες της Κω με ένα Δελτίο Τύπου,σχετικά με το όλο ιστορικό, ή θεωρεί το συμβάν ως κάτι το μη αξιόλογο και όλους εμάς ως " ιθαγενείς";
4/ Σταμάτησαν όλες οι εργασίες της άνω εταιρείας στο εργοτάξιο για 15 ημερολογιακές ημέρες από σήμερα 03/04/2020 ή όχι;
Παρακαλώ για την ενημέρωση και παρέμβαση των Αρχών,καθώς το πρόβλημα δεν είναι το κρούσμα καθαυτό - άλλωστε μπορεί να συμβεί στον οποιονδήποτε - αλλά η διαχείριση του συμβάντος η οποία κρίνεται ελλιπέστατη;Παρακαλώ την άμεση διερεύνηση του συμβάντος που πιθανόν να αρχίζει με παραλείψεις και ίσως να φθάνουν και στο επίπεδο απόδοσης ευθυνών.
Υ/Γ Προς αποφυγή όποιων παρεξηγήσεων. Παραθέτω απλά ερωτήματα και εκφράζω απορίες,περιμένοντας απαντήσεις.Δεν υπάρχει καμία διάθεση μηδενισμού του έργου που επιτελούν οι εργαζόμενοι στον Αερολιμένα και στο Νοσοκομείο.Το θέμα δεν είναι ο συνάνθρωπος μας που νοσεί και στη θέση του θα μπορούσε να είναι ο καθένας μας,αλλά το πρόβλημα έγκειται στη διαχείριση του συμβάντος και στην πιστή τήρηση των οδηγιών που οφείλουμε να ακολουθήσουμε όλοι μας.
Ευχαριστώ για το χρόνο σας,
Πλούμπης Μάριος - εργαζόμενος στον Αερολιμένα Κω.