Ραδιόφωνο Live Επικοινωνία Χρήσιμα τηλέφωνα Φαρμακεία
Follow us
Σχολίασε την φωτογραφία 0 σχόλια
×

Ν. Πρέζας για ρυθμίσεις κυκλικών κόμβων Αντιμάχειας: Διορθώνεται ένα λάθος 50 ετών

20/09/2022
592 Εμφανίσεις
0 Σχόλια

Με αφορμή την αλλαγή των σημάνσεων στους κυκλικούς κόμβους στην Αντιμάχεια από το Επαρχείο Κω, ο εκπαιδευτής νέων οδηγών κ. Νίκος Πρέζας μίλησε στο Βήμα της Κω και Ράδιο Πρώτο 91.5, καθώς υπήρξαν αντιδράσεις από κάποιοι πολίτες. Ο κ. Πρέζας αναφέρθηκε και στα άλλα σημεία του νησιού που χρήζουν κυκλοφοριακής ρύθμισης.  

Αλλαγές κυκλικούς κόμβους Αντιμάχειας – Διορθώνεται ένα λάθος 50 ετών  

« Είναι ένα λάθος πολλών ετών που διορθώνεται επιτέλους. Σε όλη την Ευρώπη δεν ισχύει αυτό που ισχύει στην Ελλάδα. Στο εξωτερικό προτεραιότητα έχει αυτός που κινείται μέσα στον κύκλο και αυτός που εισέρχεται είναι σε αναμονή. Κυκλοφοριακά δεν ήταν ποτέ σωστό να φρενάρει κάποιος εντός του κύκλου και να εισέρχεται κάποιος χωρίς φρένο στον κύκλο. Δεν ίσχυε ποτέ στο εξωτερικό κάτι τέτοιο». 

Ο κ. Πρέζας πρόσθεσε ότι εάν υπήρχε ένας κυκλικός κόμβος στο ύψους του Lidl και σε άλλα σημεία επικίνδυνα του επαρχιακού δικτύου, θα γλύτωνε το νησί μας, πάρα πολλά ατυχήματα.  

Σχολίασε ότι η αλλαγή έφερε αντιδράσεις διότι ήταν απότομη και ενώ είναι σε εξέλιξη η τουριστική σεζόν. « Ναι ήταν απότομη αλλαγή αλλά για τους τουρίστες που είναι η πλειοψηφία των οδηγών, αυτό γνωρίζουν. Δεν βολεύει να μπαίνεις στον κύκλο με 100. Σταματάς, ελέγχεις και εισέρχεσαι. Αυτό ισχύει σε όλο τον πλανήτη». 

Σε ότι αφορά των κώδικα οδικής κυκλοφορίας για το θέμα ο κ. Πρέζας είπε ότι ο ΚΟΚ λέει ότι όταν δεν υπάρχει σήμανση εφαρμόζεται η προτεραιότητα από δεξιά. Αυτό, συνέβαινε μόνο στην Ελλάδα όπως υπογράμμισε.  

«Σε όλο τον κόσμο υπάρχει το σήμα με το ανάποδο τριγωνάκι που σημαίνει ότι δίνεις προτεραιότητα. Εμείς στην Ελλάδα δεν το γνωρίζουμε αυτό το σήμα, δεν είμαστε εξοικειωμένοι ότι σημαίνει παραχώρηση προτεραιότητας. Για αυτό το λόγο τοποθετήθηκε το stop. Θα το συνηθίσουμε. Ίσως θα μπορούσε να γίνει μέσα στο χειμώνα η αλλαγή και να επεκταθεί σε όλους τους κόμβους». 

Ο δάσκαλος οδήγησης στάθηκε και στον κυκλικό κόμβο της Πιάτσα Ροτόντα τονίζοντας ότι είναι παγκόσμια πρωτοτυπία ότι υπάρχει Stop μέσα στον κόμβο. « Ούτε στην Άρη δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση. Πρέπει να αλλάξει». 

Δεν σταθμεύουμε ανάβοντας alarm     

Σε ερώτηση για την χρήση alarm που είναι διαδεδομένη σε περιπτώσεις στάθμευσης στην Ελλάδα ο εκπαιδευτής οδηγών ανέφερε ότι είναι λάθος βάση του ΚΟΚ.  « Τα alarm όπως λέει και η ίδια η λέξη, είναι για περίπτωση έκτακτης ανάγκης. Όχι για στάθμευση. Όταν θέλουμε να σταματήσουμε και να σταθμεύσουμε, χρησιμοποιούμε τις φωτεινές ενδείξεις των φλας.  

 

Μαρίνα : Υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης του σημείου  

Σε ότι αφορά τον κόμβο στην Μαρίνα, τόνισε ότι είναι μία ιδιαίτερη περίπτωση που σηκώνει ρυθμίσεις βελτίωσης αν και η δημιουργία του κόμβου βοήθησε σημαντικά την κατάσταση της κυκλοφορίας οχημάτων. « Είναι καλύτερα στο σημείο από ότι πριν αλλά θα μπορούσε να γίνει ακόμη καλύτερο το σημείο. Είναι δύσκολη περίπτωση διότι εκτός από το κυκλοφοριακό υπάρχει θέμα με τα αντιπλημμυρικά έργα.  

Πειραιώς : Ρύθμιση με κυκλικό κόμβο  

Τέλος, για το επικίνδυνο σημείο της τράπεζας Πειραιώς, ο Νίκος Πρέζας είπε καλό θα ήταν να δημιουργηθεί ένας κόμβος κυκλικός το οποίο θα ρυθμίζει την κυκλοφορία και όχι να τοποθετηθούν φανάρια που είναι μία αναχρονιστική πρακτική.  

Σάντυ Λαδικού  

Η ανωνυμία είναι το καλύτερο κρησφύγετο δειλίας και χυδαιότητας!
Σχόλια 0

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

× ExpImage

ΕΞΟΔΟΣ