Ραδιόφωνο Live Επικοινωνία Χρήσιμα τηλέφωνα Φαρμακεία
Follow us
  • ΚΕΝΤΡΙΚΗ 2

Σε απεργιακές κινητοποιήσεις προχώρησαν σήμερα εργαζόμενοι στον Επισιτισμό – Τουρισμό, διεκδικώντας αυξήσεις μισθών, καλύτερες συνθήκες εργασίας και νέες Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας.Η συγκέντρωση που διοργανώθηκε από το Σωματείο Ξενοδοχοϋπαλλήλων και Σερβιτόρων Κω, πραγματοποιήθηκε έξω από τα γραφεία της Ένωσης Ξενοδόχων Κω.ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ -7ωρο – 5ήμερο – 35ωρο  με 2 συνεχόμενες ημέρες ανάπαυσης.· -Υπογραφή Τοπικής ΣΣΕ σε ξενοδοχεία και επισιτισμό με καθορισμό καθηκόντων κάθε ειδικότητας και ελάχιστη σύνθεση προσωπικού.·- Να μπει τέλος στην ομηρία των συμβάσεων ορισμένου χρόνου και στο σύγχρονο δουλεμπόριο των εργολαβικών.·-Επανένταξη όλων των ειδικοτήτων όπως προϋπήρχαν στα ΒΑΕ και επαναφορά του Εφάπαξ Ξενοδοχοϋπαλλήλων στην 20ετία.·-Επίδομα ανεργίας για όλο το διάστημα χωρίς όρους και προϋποθέσεις στο 80% του μισθού.-Μέτρα υγείας και ασφάλειας στους χώρους δουλειάς.·-Προστασία των συνδικαλιστικών δικαιωμάτων των εργαζομένων.·-Καμία εμπλοκή της Ελλάδας στους πολέμους και τους ιμπεριαλιστικούς σχεδιασμούς. Να επιστρέψουν όλες οι ελληνικές στρατιωτικές δυνάμεις που βρίσκονται εκτός συνόρων και να κλείσουν όλες οι ξένες στρατιωτικές βάσεις στη χώρα.·-Λεφτά για μισθούς, υγεία, παιδεία – όχι για εξοπλισμούς και πολέμους.·
  • 24 Ιουνίου 2026
  • 5 Σχόλια

  • ΚΕΝΤΡΙΚΗ 2

Το Λύκειο Ελληνίδων Κω θεματοφύλακας των εθίμων και της παράδοσης οργάνωσε μια επιτυχημένη εκδήλωση για τον Αη Γιάννη τον Κληδονα και τις φωτιές . Η πλατεία Ανταγορα γέμισε με χορούς και με  τραγούδια το βράδυ της Τετάρτης  παραμονής του Αη Γιαννιου.  Η πρόεδρος  κ. Τετη Φακκου αναφέρθηκε εκτενώς στο παραδοσιακό έθιμο όπου ανάβουν φωτιές και ρίχνουν πάνω τους τα πρωτομαγιάτικα στεφάνια ενώ  δρασκελουν τη φωτιά. Ακολούθησαν χοροί με τοπικές ενδυμασίες και με πολλά τμήματα χορού του Λυκείου Ελληνίδων μικρών και μεγάλων τους οποίους παρακολούθησε πλήθος κόσμου. Στο τέλος η κ. Αρετή Φραγγου ευχαρίστησε τους συμμετέχοντες τις αρχές και τους παριστάμενους ευχόμενη τα καλύτερα ως την άλλη χρονιά . Ξανθίππη Αγρέλλη
  • 23 Ιουνίου 2026
  • 0 Σχόλια

  • ΚΕΝΤΡΙΚΗ 2

Από τη δημοτική παράταξη ΔΥΝΑΜΗ ΑΛΛΑΓΗΣ , εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση : ‘’ Όσα βλέπουν το φως της δημοσιότητας το τελευταίο διάστημα στη Κω, μόνο θλίψη προκαλούν.Η πόλη και τα χωριά βρίσκονται υπό διάλυση, η δημοτική αρχή εδώ και πολύ καιρό έχει αποσυρθεί, παραπαίει και σπαράσσεται στο εσωτερικό της με αλληλοκατηγορίες .Τρία αποκαλυπτικά παραδείγματα: 1ον) Ο πρώην βασικός υποστηρικτής του κ.Νικηταρά και Αντιδήμαρχος του , κατηγορεί τη δημοτική αρχή για την παραχώρηση 34 στρεμμάτων στην Κέφαλο σε ιδιωτική εταιρεία αντί 530.000 ευρώ, δηλαδή κάπου 15.000 το στρέμμα.2ον) Στο Μαστιχάρι η κατάσταση είναι τραγική στο λιμάνι και ο Πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου μοιράζει χονδροειδείς υποσχέσεις στους ενεργούς πολίτες της περιοχής που εκφράζουν την αγωνία τους.Την 1η Ιανουαρίου μάλιστα σε ανάρτηση του, έγραφε ‘’ Προχωρούμε στη διαγωνιστική διαδικασία για την εκβάθυνση του λιμένος’’Έρχεται όμως να τον διαψεύσει το Υπουργείο Ναυτιλίας εγγράφως , δηλώνοντας ότι για το έργο της εκβάθυνσης του λιμανιού , δεν έχει υποβληθεί αίτημα χρηματοδότησης μελέτης ή του συγκεκριμένου έργου στις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Ναυτιλίας.3ον) Ο Πρόεδρος της Κοινότητας Κω που έχει εκλεγεί με τον κ.Νικηταρά καταγγέλλει ότι ΄΄ η κοροϊδία συνεχίζεται’’ ,ότι η κοινότητα εδώ και ένα χρόνο δεν έχει γραφείο και πολλά άλλα. Αλήθεια όμως, σε ποιους τα λέει όλα αυτά; Ποιος είναι υπεύθυνος; Μήπως ο κ.Νικηταράς; Μήπως όμως και ο ίδιος είναι συνένοχος και συνυπεύθυνος;Πρόκειται για σουρεαλιστική κατάσταση, για γέλια και για κλάματα.Η δημοτική αρχή του κ.Νικηταρά είναι υπό διάλυση αλλά έχει διαλύσει και την ίδια τη Κω.Είχε ξαναδεί κανείς ποτέ το νησί, τη πόλη, το χωριό του ή τη γειτονιά του σε αυτό το χάλι; Με την εγκατάλειψη, τη φθορά και την παρακμή να κυριαρχούν.Οι πολίτες έχουν ήδη βγάλει τα συμπεράσματά τους.Η Κως χρειάζεται συνολική επανεκκίνηση.’’
  • 23 Ιουνίου 2026
  • 1 Σχόλια

ΕΞΟΔΟΣ