Μέσα σε κλίμα συγκίνησης, χαράς και νοσταλγίας πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Τετάρτης η αποχαιρετιστήρια γιορτή των αποφοίτων του 1ου Γυμνασίου Κω, με τίτλο «Το άλμπουμ των αναμνήσεων».
Η εκδήλωση αποτέλεσε ένα όμορφο ταξίδι στον χρόνο, γεμάτο εικόνες, στιγμές και συναισθήματα από τα τρία χρόνια της φοίτησης των μαθητών στο σχολείο.
Οι απόφοιτοι, με τη βοήθεια πλούσιου οπτικοακουστικού υλικού, ξαναζωντάνεψαν τις πιο ξεχωριστές στιγμές της σχολικής τους πορείας.
Φωτογραφίες, βίντεο και αναμνήσεις από εκπαιδευτικές δράσεις, εκδρομές, σχολικές γιορτές, διακρίσεις, αλλά και από την καθημερινή ζωή στις αίθουσες διδασκαλίας, «ξεφύλλισαν» μπροστά στα μάτια γονέων, εκπαιδευτικών και συμμαθητών το άλμπουμ μιας σημαντικής περιόδου της ζωής τους.
Η εκδήλωση ήταν γεμάτη έντονα συναισθήματα, καθώς οι μαθητές αποχαιρετούσαν ένα σχολικό περιβάλλον που αποτέλεσε για εκείνους χώρο μάθησης, δημιουργίας, φιλίας και προσωπικής εξέλιξης. Μέσα από τις παρουσιάσεις τους ανέδειξαν τις εμπειρίες που μοιράστηκαν, τις φιλίες που δημιούργησαν και τις αναμνήσεις που θα τους συνοδεύουν για πάντα.