Ραδιόφωνο Live Επικοινωνία Χρήσιμα τηλέφωνα Φαρμακεία
Follow us

Τελευταία σχόλια

Ανώνυμος: Σήμερα (17:12)
Κως - Ολα τα χρονια εκμεταλευονταν τους ξενοδοχουπαλληλους οι ξενοδοχοι,τωρα ψαχνονται για Ελληνες ;Παρτε τους αλλοδαπους με πενιχρα εξοδα και κατρακυληστε τον τουριστικο προορισμο!!!Δυστυχως οτι δινεις παιρνεις!!!!!
Ανώνυμος: Σήμερα (17:12)
Βάλτε όρια!!! - Με τόσα ξενοδοχεία και άλλα τόσα που θα χτιστουν δυστυχώς δεν υπάρχει ελπίδα για κάτι καλυτερο. Μεγενθυση χωρίς σχεδιασμό και όπου βγεί με οτι σημαίνει αυτό και για την τοπική κοινωνία, το περιβάλλον , το τουριστικό μοντέλο...
Αν λύσετε το θέμα να δίνετε αξιοπρεπείς μισθούς σε Έλληνες : Σήμερα (17:12)
Δεν θα ψάχνετε αλβανοπακιστανο ταλιμπαν - Έλλειψη ελληνικού προσωπικού δεν υπήρχε ποτέ,... Έλλειψη χρημάτων από εσάς υπήρχε πάντα..20 χρόνια!!! Θέλετε δούλους με υπερωρίες και μισθό 800 ευρώ .. Όχι ανθρώπους με 8ωρο.. Αν δώσετε 1200 ευρώ σε Έλληνα μισθόμε ρεπό , βγάζετε σπυράκια..Πάρτε με 600 χωρις ρεπό. ολοι τα ίσια σκατα είστε
Ξανθίππη Αγρελλη : Σήμερα (17:12)
Τουρισμός - Πολύ σωστά το θέσατε κ Χατζημιχαήλ. Αλλά γιατί εξαφανίστηκε η τουριστική σχολή και η σχολή ταχύρυθμης εκπαίδευσης σε ένα τουριστικό προορισμό τέταρτο στη σειρά; Ευχή όλων είναι να λειτουργήσουν ξανά που είναι τόσο απαραίτητες.

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

×

Μ. Χατζημιχαήλ: Η ευθύνη του ξενοδοχειακού και επισιτιστικού κλάδου στην επιλογή προσωπικού

07/05/2025
398 Εμφανίσεις
4 Σχόλια

Προστατεύοντας την ταυτότητα, την ασφάλεια και την ελληνική φιλοξενία

Σε μια εποχή όπου η έλλειψη προσωπικού αποτελεί ίσως τη μεγαλύτερη πρόκληση για τις τουριστικές επιχειρήσεις, ιδιαίτερα στα νησιά μας, οι ξενοδόχοι της Κω καλούμαστε να λάβουμε δύσκολες αποφάσεις. 

Μέσα στην πίεση της κάλυψης των αναγκών, είναι θεμελιώδες να θυμόμαστε ότι η επιλογή ξενοδοχειακού προσωπικού, και ειδικά αυτώνπου έρχονται σε επαφή με τον πελάτη, δεν είναι μια απλή τεχνική διαδικασία. Είναι μια πράξη ευθύνης απέναντι στον τόπο, την κοινωνία, τους επισκέπτες μας και, τελικά, την ίδια τη μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα του τουριστικού μας προϊόντος.

Η Ελληνική φιλοξενία δεν είναι απλώς ένα εμπορικό πλεονέκτημα. Είναι πολιτισμική αξία, είναι βιωμένη παράδοση, είναι ταυτότητα. Η ποιότητα της φιλοξενίας εξαρτάται σε κρίσιμο βαθμό από τον άνθρωπο που την προσφέρει: από τον τρόπο που καλωσορίζει, εξυπηρετεί, εξηγεί, σέβεται, αντιλαμβάνεται τον επισκέπτη ως φιλοξενούμενο και όχι ως «πελάτη».

Σε αυτό το πλαίσιο, η επιλογή προσωπικού δεν μπορεί να γίνεται μόνο με κριτήριο τη διαθεσιμότητα. Χρειάζεται αξιολόγηση, εκπαίδευση, ενσωμάτωση. Όχι σε αποκλεισμούς, αλλά ούτε και σε εύκολες λύσεις που αγνοούν τις ιδιαίτερες απαιτήσεις του τουρισμού μας. Η στελέχωση πρέπει να γίνεται με σεβασμό στις αξίες της επιχείρησης, αλλά και με συνείδηση της πολιτισμικής συνέχειας του τόπου. Γιατί όποιος εργάζεται σε μια ξενοδοχειακή μονάδα, ουσιαστικά εκπροσωπεί την Κω, κι αυτό δεν είναι καθόλου αυτονόητο.

Αντίθετα, η πρόχειρη επιλογή ατόμων διαφορετικών πολιτισμικών και θρησκευτικών υποβάθρωνχωρίς αξιολόγηση, ή χωρίς την απαιτούμενη ενσωμάτωση στις αρχές και τις αξίες της ελληνικής φιλοξενίας, ενδέχεται να επιφέρει υπονόμευση της ποιοτικής εμπειρίας του επισκέπτη και άλλες μακροπρόθεσμες συνέπειες.

Καθιστώ σαφές πως δεν τίθεται ζήτημα αποκλεισμών βάσει εθνικότητας ή θρησκείας. Υποστηρίζω όμως την ευθύνη της σωστής επιλογής, της εκπαίδευσης και της ενσωμάτωσης κάθε εργαζόμενου στο αξιακό πλαίσιο των επιχειρήσεων μας και της κοινωνίας μας. 

Η ανάγκη για μια σοβαρή, κρατική Τουριστική Σχολή στην Κω, που θα μπορούσε να αποτελέσει πυλώνα ποιοτικής κατάρτισης, είναι πλέον επιτακτική. Θα ενίσχυε τις επιχειρήσεις με ανθρώπους με τουριστική παιδίακαι με συνείδηση του ρόλου τους.Θα προσέλκυε φοιτητές απ’ όλη την Ελλάδα και γιατί όχι, και από το εξωτερικό, που αποφοιτώντας θα στελέχωναν τις επιχειρήσεις με άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό. Αυτό όμως είναι ακόμα ένα μακρινό όνειρο! 

Με τα παραπάνω ως δεδομένα, κατανοώ απόλυτα, γιατί το ζω και εγώ καθημερινά, ότι οι συνάδελφοι προκειμένου να λειτουργήσουν τα καταλύματα τους δεν έχουν μεγάλα περιθώρια επιλογής, ελπίζω όμως και προτρέπω κάθε συνάδελφο ξενοδόχο να επιλέγει με κριτήριο όχι μόνο την διαθεσιμότητα, αλλά την ποιότητα, την καταλληλότητα και την ικανότητα του προσωπικού να εκπροσωπήσει τις αξίες μας. 

Για να διατηρήσουμε ζωντανή, τη μοναδική εμπειρία της Ελληνικής φιλοξενίας, που για δεκαετίες αποτελεί την ψυχή του τουρισμού μας.


Με τιμή,

Μηνάς Ν. Χατζημιχαήλ


Η ανωνυμία είναι το καλύτερο κρησφύγετο δειλίας και χυδαιότητας!
Σχόλια 4
Ανώνυμος
Ανώνυμος 08/05 - 07:03
Κως
Ολα τα χρονια εκμεταλευονταν τους ξενοδοχουπαλληλους οι ξενοδοχοι,τωρα ψαχνονται για Ελληνες ;Παρτε τους αλλοδαπους με πενιχρα εξοδα και κατρακυληστε τον τουριστικο προορισμο!!!Δυστυχως οτι δινεις παιρνεις!!!!!
Ανώνυμος
Ανώνυμος 08/05 - 00:25
Βάλτε όρια!!!
Με τόσα ξενοδοχεία και άλλα τόσα που θα χτιστουν δυστυχώς δεν υπάρχει ελπίδα για κάτι καλυτερο. Μεγενθυση χωρίς σχεδιασμό και όπου βγεί με οτι σημαίνει αυτό και για την τοπική κοινωνία, το περιβάλλον , το τουριστικό μοντέλο...
Αν λύσετε το θέμα να δίνετε αξιοπρεπείς μισθούς σε Έλληνες
Αν λύσετε το θέμα να δίνετε αξιοπρεπείς μισθούς σε Έλληνες 07/05 - 21:23
Δεν θα ψάχνετε αλβανοπακιστανο ταλιμπαν
Έλλειψη ελληνικού προσωπικού δεν υπήρχε ποτέ,... Έλλειψη χρημάτων από εσάς υπήρχε πάντα..20 χρόνια!!! Θέλετε δούλους με υπερωρίες και μισθό 800 ευρώ .. Όχι ανθρώπους με 8ωρο.. Αν δώσετε 1200 ευρώ σε Έλληνα μισθόμε ρεπό , βγάζετε σπυράκια..Πάρτε με 600 χωρις ρεπό. ολοι τα ίσια σκατα είστε
Ξανθίππη Αγρελλη
Ξανθίππη Αγρελλη 07/05 - 12:41
Τουρισμός
Πολύ σωστά το θέσατε κ Χατζημιχαήλ. Αλλά γιατί εξαφανίστηκε η τουριστική σχολή και η σχολή ταχύρυθμης εκπαίδευσης σε ένα τουριστικό προορισμό τέταρτο στη σειρά; Ευχή όλων είναι να λειτουργήσουν ξανά που είναι τόσο απαραίτητες.

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

× ExpImage

ΕΞΟΔΟΣ