Ξεκίνησαν σήμερα οι παρεμβάσεις στον κόμβο της Τράπεζας Πειραιώς, οι εργασίες των οποίων σύμφωνα με την συνέντευξη που έδωσε ο Δήμαρχος, αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί πριν την έναρξη της σεζόν, ώστε οι επισκέπτες να δουν μία τελείως διαφορετική εικόνα της Κω, καθώς εκτός του ζητήματος της ασφάλειας, θα αναβαθμιστεί και η αισθητική εικόνα της εισόδου της Πόλης.
Ο Δήμαρχος έκανε μία σχετική ανάρτηση στα social media, με αφορμή την έναρξη των εργασιών:
Στην συγκεκριμένη περιοχή, προβλέπονται οι παρακάτω εργασίες:
1. Στον κόμβο της «Τράπεζας Πειραιώς» στην διασταύρωση της επαρχιακής οδού με την οδό «Θάλεια Νικολαΐδου» :
• Η αριστερή στροφή από οδό Θάλεια Νικολαΐδου προς Κω καθώς και η ευθεία κίνηση προς τράπεζα Πειραιώς καταργούνται και θα εξυπηρετούνται από τον σηματοδοτούμενο κόμβο της Εθνικής Αντιστάσεως με την οδό Νυμφαίας.
• Η αριστερή στροφή από τράπεζα Πειραιώς προς Αεροδρόμιο καθώς και η ευθεία κίνηση προς οδό Θάλεια Νικολαΐδου καταργούνται και θα εξυπηρετούνται μέσω του κυκλικού κόμβου «Σημαίες».
• Η αριστερή στροφή της επαρχιακή οδού (από Κω με κατεύθυνση προς αεροδρόμιο) προς τράπεζα Πειραιώς καταργείται και θα εξυπηρετείται μέσω του κυκλικού κόμβου (Σημαίες) και την οδό Ασκληπιού.
Επίσης προτείνονται παρεμβάσεις στο τμήμα της επαρχιακής οδού από τον κυκλικό κόμβο (Σημαίες) έως την οδό Θάλεια Νικολαίδου οι οποίες αφορούν:
• Μείωση λωρίδων κυκλοφορίας (από δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση σε μία λωρίδα ανά κατεύθυνση). Επισημαίνεται ότι πριν και μετά το εν λόγω τμήμα ο οδικός άξονας Γρηγορίου 5ου, Νυμφαίας, Επαρχιακή οδός λειτουργεί με μια λωρίδα ανά κατεύθυνση.
• Δημιουργία διαχωριστικής νησίδας πεζών επί της Επαρχιακής οδού Κω – Κεφάλου πλάτους έως 1,90 m στην δεξιά πλευρά της οδού (με κατεύθυνση προς αεροδρόμιο)
• Επέκταση της κεντρικής νησίδας της επαρχιακής οδού με ταυτόχρονη μείωση του πλάτους καταστρώματος κυκλοφορίας της οδού (κατεύθυνση προς Κω).
• Τοπική επέκταση πεζοδρομίου και δημιουργία εσοχών για θέσεις στάθμευσης
Στις εργασίες που θα πραγματοποιηθούν περιλαμβάνονται επίσης:
➢ η κατασκευή νέου δικτύου ομβρίων αποτελούμενο από συλλεκτήριους αγωγούς διατομής Φ400 και Φ315 και νέα φρεάτια.
➢ εργασίες απόξεσης του παλαιού ασφαλτικού τάπητα με χρήση φρέζας και διάστρωση νέας ασφαλτικής στρώσης κυκλοφορίας 5cm σε επιφάνεια 10.000m2.
➢ η τοποθέτηση κατακόρυφης και οριζόντιας σήμανσης (στύλοι, πινακίδες, διαγραμμίσεις, μεταλλικοί ανακλαστήρες).
➢ Η φύτευση των νησίδων με δέντρα, θάμνους και χλοοτάπητα.