Η Μαγιόρκα είναι ο Νο 1 προορισμός της TUI Deutschland στις πωλήσεις για το καλοκαίρι, με αύξηση, επί του παρόντος, 31% σε σχέση με την ίδια εποχή πέρυσι. Ακολουθεί η Τουρκική Ριβιέρα με αύξηση 29%.
Έπονται: στην τρίτη θέση η Κρήτη, στην 4η η Ρόδος και στην 6η η Κως (5η η Χουργκάντα).
Τα στοιχεία έδωσε ο Stefan Baumert, Διευθύνων Σύμβουλος της TUI Deutschland, κατά την έναρξη της ITB στο Βερολίνο. Όπως είπε ο ίδιος, η TUI Deutschland αναμένει υψηλό όλων των εποχών για την Ελλάδα το επόμενο καλοκαίρι.
Σύμφωνα με τα στοιχεία, η Φουερτεβεντούρα και τα Γκραν Κανάρια κατατάσσονται στην έβδομη και την όγδοη θέση ως προς το ποσοστό αύξησης στις πωλήσεις, ακολουθούμενες από την ηπειρωτική Ισπανία και την Τενερίφη. Εξαιρετικά υψηλή ζήτηση καταγράφεται για τη Βουλγαρία και την Αλβανία (τριψήφια αύξηση).
Η αυξητική τάση στην Τουρκική Ριβιέρα αποδίδεται, μεταξύ άλλων, στις νέες πτήσεις στην Αττάλεια από την TUI Fly από το Ανόβερο, στην αποκλειστική συμφωνία με την ξενοδοχειακή αλυσίδα της Τουρκίας Rixos και το νέο κλαμπ μόνο για ενήλικες Magic Life Beldibi.
Οι υπόλοιπες ειδήσεις, που έδωσε ο κ. Stefan Baumert:
Μετά το καλό ξεκίνημα της σεζόν του ταξιδιωτικού κλάδου, η καμπύλη κρατήσεων στην TUI συνεχίζει να παρουσιάζει μια σαφή ανοδική τάση. Οι πρώιμες κρατήσεις είναι φέτος στα ύψη (μεγάλη ζήτηση από τις οικογένειες), με το 40% να προέρχονται από νέους πελάτες. Περίπου το 80% των κρατήσεων που λαμβάνει αυτή τη στιγμή η TUI αφορούν το καλοκαίρι. Οι ισχυρότεροι μήνες κράτησης είναι αυτή τη στιγμή ο Ιούνιος και ο Ιούλιος, ακολουθούμενοι από τον Αύγουστο.
Οι οργανωμένες εκδρομές συνεχίζουν να είναι η «πιο δημοφιλής μορφή ταξιδιού». Οι νεότεροι παραθεριστές εκτιμούν επίσης όλο και περισσότερο τα πλήρη πακέτα για να έχουν το μυαλό τους ξένοιαστο.
Πολλοί παραθεριστές βάζουν βαθύτερα στην τσέπη το χέρι τους για πρόσθετες υπηρεσίες. Στην πρώτη θέση βρίσκεται το δωμάτιο με θέα στη θάλασσα ή η καμπίνα του μπαλκονιού στο πλοίο (37 τοις εκατό το καθένα). Επίσης αυξημένη ζήτηση για: θέση στο αεροπλάνο με περισσότερο χώρο για τα πόδια (31%), ενοικίαση αυτοκινήτου (29%), ιδιωτική μεταφορά από το αεροδρόμιο στο ξενοδοχείο (28%) και εκδρομές και εμπειρίες (28%).
«Οι πρόσθετες υπηρεσίες για περισσότερη απόλαυση και άνεση στις διακοπές γίνονται όλο και πιο σημαντικές. Βλέπουμε σημαντικές αυξήσεις στον αριθμό των επιπλέον κρατήσεων», αναφέρει ο διευθυντής πωλήσεων Benjamin Jacobi. Είναι επίσης αξιοσημείωτο ότι η «καλή εξυπηρέτηση» ανταμείβεται. «Το 80 τοις εκατό των πελατών των υποκαταστημάτων της TUI κάνουν κράτηση για επιπλέον πακέτα υπηρεσιών», λέει ο Jacobi.
Mιλώντας, εξάλλου, στην DW η Σουζάνε Στύνκελ, εκπρόσωπος της TUI, αναφέρει σχετικά με την πρώτη εικόνα των κρατήσεων ενόψει του καλοκαιριού: «Βλέπουμε ένα δυνατό ξεκίνημα στις κρατήσεις και περιμένουμε άλλη μια πολύ καλή σεζόν για την Ελλάδα. Ήδη για το καλοκαίρι του 2024 η Κρήτη και η Ρόδος καταγράφουν υψηλή ζήτηση. Η Κέρκυρα και η Κως βρίσκονται επίσης μεταξύ των τουριστικών προορισμών στην Ελλάδα με τις περισσότερες κρατήσεις».
Όπως σημειώνει, «εκτός από τους κλασικούς κορυφαίους ελληνικούς προορισμούς και φέτος στο επίκεντρο βρίσκονται τα μικρά ελληνικά νησιά. Προορισμοί όπως η Σάμος, η Ζάκυνθος και η Σαντορίνη είναι επίσης ιδιαίτερα ελκυστικοί για μεμονωμένους ταξιδιώτες που προτιμούν να κάνουν συνδυασμούς προορισμών». Σύμφωνα με την TUI στο τουριστικό πρόγραμμά της για την Ελλάδα περιλαμβάνονται 24 ελληνικές περιοχές στην ηπειρωτική και τη νησιωτική Ελλάδα με πάνω από 4.500 ξενοδοχεία ενταγμένα στα πακέτα της.
Πηγή tornosnews.gr