Αρκετά ανεβασμένη είναι η κίνηση στον κλάδο των ταξί από τον Ιούλιο σύμφωνα με δηλώσεις του προέδρου των ταξί της Κω κ. Φρατζή Καραγιάννη. Σε δηλώσεις του στο «ΒτΚ» μίλησε για το μουδιασμένο ξεκίνημα της τουριστικής περιόδου, το ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών που προσφέρει ο στόλος του νησιού στους πελάτες καθώς και τους λόγους για τους οποίους πολλές φορές δεν μπορούν τα ταξί της Κω στο φουλ της σεζόν να εξυπηρετήσουν όλο τον όγκο πελατών.
Άναψαν οι μηχανές τον Ιούλιο
« Η κίνηση ανέβηκε ουσιαστικά το πρώτο δεκαήμερο του Ιουλίου. Έως τότε η κίνηση ήταν υποτονική και υπήρχε μεγάλη ανασφάλεια στους επαγγελματίες οδηγούς καθώς δεν υπήρχε ξεκάθαρη τουριστική εικόνα για τους επόμενους μήνες. Ξαφνικά ξεκίνησε η ροή της δουλειάς και αυτή τη στιγμή μπορούμε να πούμε ότι είναι σαφώς καλύτερα από ότι πέρυσι.»
Σε κορυφαίο επίπεδο τα ταξί της Κω πανελλαδικά
Ο πρόεδρος των ταξί με μεγάλη υπερηφάνεια μίλησε για τον εκσυγχρονισμό του κλάδου, τον στόλο, τους συναδέλφους , τις υπηρεσίες που προσφέρονται και που κάθε χρόνο βελτιώνονται.
« Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι οι ιδιοκτήτες και οδηγοί ταξί στην Κω. Το επίπεδο είναι πολύ ανεβασμένο σε σχέση με άλλες περιοχές και για αυτό το λόγο, σωματεία από άλλες πόλεις μας συμβουλεύονται.
Ο στόλος μας είναι υπερσύγχρονος με καινούργια αυτοκίνητα στην πλειονότητα Μερσεντές. Οι οδηγοί διακρίνονται για την εξυπηρέτησή τους και την ευγενική τους συμπεριφορά. Χρησιμοποιούμε ότι καινούργιο υπάρχει από άποψη τεχνολογίας. Το κάλεσμα από ξενοδοχεία, εστιατόρια, την μαρίνα και άλλες επιχειρήσεις γίνεται ηλεκτρονικά και όχι τηλεφωνικά. Σύντομα θα επεκταθεί το ηλεκτρονικό ραντεβού και σε ιδιώτες. Έχουμε ένα πολύ ανεβασμένο επίπεδο υπηρεσιών και αυτό το εκτιμούν οι πελάτες.
Επιπλέον από το 2012 έχουμε συστήσει εταιρεία όπου διαθέτουμε 5 μίνι βαν για να εξυπηρετούμε ακόμη περισσότερους πελάτες. Τα ταξί της Κω λοιπόν αυτή τη στιγμή διαθέτουν ένα ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών σε υψηλό επίπεδο και θα θέλαμε στο νησί μας να υπάρχουν σε άλλους τουριστικούς κλάδους τέτοιες ανέσεις και υπηρεσίες προς εξυπηρέτηση του πελάτη.»
Αναγκαίος ο εκσυγχρονισμός των ΜΜΜ της Κω για την καλύτερη εξυπηρέτηση
Ο κ. Καραγιάννης σε ερώτησή μας για το εάν τα ταξί μπορούν να εξυπηρετήσουν τον όγκο δουλειάς χωρίς καθυστερήσεις μας εξήγησε ότι αυτή τη στιγμή δεν μπορεί τον μεταφορικό έργο του νησιού να εξυπηρετείται στο μεγαλύτερο μέρος από τα ταξί και είναι ανάγκη να ενισχυθούν τα μέσα μεταφοράς.
« Με τον αριθμό τουριστών που υπάρχει αυτή τη στιγμή στο νησί είναι μονόδρομος η διεύρυνση των δρομολογίων της κάθε συγκοινωνίας όπως είναι τα αστικά και υπεραστικά λεωφορεία ώστε να καλυφθούν όλες οι μεταφορικές ανάγκες που παρουσιάζονται αυξημένες στην καρδιά του καλοκαιριού.
Σε αυτό το σημείο που είναι και πολύ κρίσιμο για το νησί μας και την εικόνα της Κω, θα πρέπει να ενισχυθούν τα δρομολόγια που εξυπηρετούν το αεροδρόμιο και τα δρομολόγια της αστικής συγκοινωνίας στην πόλη.
Πολλές φορές είναι τέτοια η ζήτηση, που παρουσιάζονται καθυστερήσεις στα μέσα μεταφοράς ή δεν υπάρχει χώρος και έτσι οι τουρίστες στρέφονται στα ταξί με συνέπεια να αυξάνονται οι κλήσεις και να σημειώνονται αυτές οι καθυστερήσεις.
Είναι και το φετινό καλοκαίρι απρόβλεπτο, όμως εάν γίνει ενίσχυση των δρομολογίων των μέσων μεταφοράς, εκσυγχρονισμός των υπηρεσιών, έγκαιρα θα καλυφθούν οι ανάγκες του μεταφορικού έργου της Κω.»
Σάντυ Λαδικού