Καλλιόπη Αυγουλλά - 2ο Λύκειο -Τμήμα Πολιτικών Επιστημών και Δημόσιας Διοίκησης ( Αθήνα).
Η Καλλιόπη Αυγουλλά ήταν μαθήτρια του 2ου Λυκείου στην Θεωρητική κατεύθυνση. Συγκέντρωσε 17.744 μόρια και πέρασε στο τμήμα Επιστημών και Δημόσιας Διοίκησης στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Η Καλλιόπη είχε σαν πρώτη της επιλογή, την Νομική, όμως ξέρει ότι στο τμήμα που πέρασε, στο 3 έτος μπορεί να μπει στην Νομική με λιγότερα μαθήματα ή να μπει από την σχολή της στο διπλωματικό σώμα. Οπότε, δικαίως είναι ικανοποιημένη με το αποτέλεσμα, καθώς έχει και εναλλακτικές λύσεις.
Στο ελεύθερο της χρόνο (διάβαζε καθημερινά περισσότερες από 4 ώρες) ή όταν δεν ήταν στο φροντιστήριο, της άρεσε να κάνει μοντέρνο χορό, γυμναστική και να συναντιέται τους φίλους της.
Ανδρέας Τρούμπας - Γενικό Λύκειο Ζηπαρίου - Τμήμα Φυσικής Πανεπιστήμιο Κρήτης
Ο Ανδρέας Τρούμπας ήταν μαθητής του Γενικού Λυκείου του Ζηπαρίου στην Θετική κατεύθυνση. Συγκέντρωσε 17.170 μόρια και πέτυχε το όνειρο του να μπει στο Φυσικό του Πανεπιστημίου Κρήτης (Ηράκλειο).
Μπορεί να μην είχε πολύ ελεύθερο χρόνο λόγω φροντιστηρίου και διαβάσματος. ωστόσο όποτε μπορούσε, πήγαινε για ένα χαλαρό καφέ ή βόλτα και έπειτα ξανά σπίτι για διάβασμα, αφού ξεπερνούσε τις 3 ώρες ημερησίως. Νιώθει ιδιαίτερα τυχερός που κατάφερε να σπουδάσει αυτό που του άρεσε από μικρός και δικαιωμένος αφού επιτεύχθηκε ο στόχος του.
Χρήστος Λαουμζής - 2ο Λύκειο - Τμήμα Οικονομικό (ΑΣΣΟΕ)
Ο Χρήστος Λαουμζής ήταν μαθητής του 2ου Λυκείου Κω στην κατεύθυνση Οικονομικές επιστήμες και Πληροφορική. Συγκέντρωσε 16.187 μόρια και κατάφερε να περάσει στην ΑΣΣΟΕ της Αθήνας.
Είναι αρκετά ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα, αφού ήταν πρώτη του επιλογή και το ήθελε από μικρός.
Διάβαζε κάθε μέρα για 3 ώρες και πήγαινε φροντιστήριο, γιατί το εκπαιδευτικό σύστημα της Ελλάδας πολλές φορές, δεν σου δίνει όλα τα εφόδια για να περάσεις στις πανελλήνιες, όπως μας είπε.
Στον ελεύθερο του χρόνο έβλεπε τηλεόραση και ταινίες, ώστε να χαλαρώσει λίγο από το διάβασμα.
Παναγιώτης Διχταπανίδης - 1ο λύκειο Κω - Τμήμα Αρχιτεκτονικής Πάτρας.
Ο Παναγιώτης Διχταπανίδης ήταν μαθητής του 1ου Λυκείου στην Θετική κατεύθυνση, με μαθητικά και ειδικό μάθημα το σχέδιο. Συγκέντρωσε 16,018 μόρια και μπήκε στην Αρχιτεκτονική σχολή του Πανεπιστημίου Πάτρας.
Ο Παναγιώτης, όπως μας λέει, πέτυχε το όνειρο του, αυτό που τον μάγεψε από παιδί, αφού είχε την ανάγκη να νιώθει δημιουργικός και για αυτό επέλεξε το Τμήμα της Αρχιτεκτονικής.
Ο ελεύθερος χρόνος του ήταν περιορισμένος, αφού έδωσε μεγάλη βαρύτητα στο διάβασμα και στο γραμμικό και ελεύθερο σχέδιο και στο φροντιστήριο, αφού πλέον είναι απαραίτητο, όπως υπογραμμίζει, γιατί κάθε μαθητής μπορεί να έχει την σωστή κατεύθυνση από τους καθηγητές και να έχει την απόλυτη προσοχή, κάτι που δεν γίνεται στο σχολείο, λόγω ότι υπάρχουν πολλά παιδιά στις αίθουσες.
Όμως παρά το πολύ διάβασμα, δεν μπορούσε να αφήσει την μουσική, αφού παίζει πιάνο και τους φίλους του, που περνούσαν μαζί κάποιες στιγμές χαλάρωσης.