Αποζημίωση στους πελάτες που επλήγησαν λόγω ακυρώσεων πτήσεων λόγω της απεργίας, ενημερώθηκε οτι πρέπει να δώσει η Ryanair.
Το Ανώτατο Δικαστήριο διέταξε την αεροπορική εταιρεία να αποζημιώσει τους πελάτες. Η Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας άσκησε νομική προσφυγή κατά της Ryanair για την άρνησή της να αποζημιώσει τους πελάτες και η απόφαση του Ανώτατου Δικαστηρίου υποστήριξε τη στάση της CAA.
“Δεσμευόμαστε να προστατεύουμε τα δικαιώματα των επιβατών αεροπορικών μεταφορών και είμαστε αποφασισμένοι να διασφαλίσουμε ότι όλες οι αεροπορικές εταιρείες συμμορφώνονται με τις νομικές τους υποχρεώσεις”, δήλωσε ο διευθυντής της CAA, Paul Smith.
Πηγή tourismtoday.gr