Ραδιόφωνο Live Επικοινωνία Χρήσιμα τηλέφωνα Φαρμακεία
Follow us
Σχολίασε την φωτογραφία 0 σχόλια
×

Β. Κικίλιας: Η ανάπτυξη το 2022 και η ευημερία της μέσης Ελληνικής οικογένειας περνούν από τον τουρισμό

20/10/2021
91 Εμφανίσεις
0 Σχόλια

Η ανάπτυξη το 2022 και η ευημερία της μέσης ελληνικής οικογένειας περνούν από τον ελληνικό τουρισμό, από το τουριστικό προϊόν. Περιμένουμε πλέον το μεγάλο κομμάτι της τουριστικής δραστηριότητας να ξεκινήσει από την 1η Απριλίου.

Είναι εμφανές ότι μιλάμε για δημιουργία θέσεων εργασίας, για το μεγάλες επενδύσεις που απορρέουν από το RRF – 320 εκατομμύρια για επενδύσεις στον τουρισμό – είτε από τον ιδιωτικό τομέα και τη μόχλευση από εγχώριες και εξωχώριες επενδύσεις, για τα έργα υποδομής τα οποία γίνονται περιφερειακά στον τουρισμό και εμπλέκουν το Υπουργείο Ανάπτυξης, το Υπουργείο Περιβάλλοντος, το Υπουργείο Εσωτερικών, τους δυο βαθμούς της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και το Υπουργείο Οικονομικών που έχει τον αιγιαλό.

Όλα αυτά περιστρέφονται γύρω από την κύρια πηγή εσόδων μας και μάλιστα όχι στον αυτόματο πιλότο, αλλά με

πολύ καλά νούμερα, έτσι όπως φαίνεται ακόμα και για το Σεπτέμβριο του 2021.

110,5% αύξηση αφίξεων το Σεπτέμβριο του 2021 σε σχέση με το Σεπτέμβριο του 2020 – Να είμαστε έτοιμοι από το Μάρτιο του 2022

Έχουμε 110,5% αύξηση στις αφίξεις από το εξωτερικό το Σεπτέμβριο του 2021 σε σχέση με το Σεπτέμβριο του 2020.

Ήδη μας ζητούν οι tour operators και οι μεγάλες αεροπορικές εταιρείες να επεκτείνουμε τη σεζόν για προορισμούς με ήπιο κλίμα, όπως η Κρήτη, η Ρόδος, τα νησιά του Ιονίου αλλά και το city-break πλέον, Αθήνα και Θεσσαλονίκη, μέχρι το τέλος του Νοεμβρίου.

Ζητούν, και είναι μία παρότρυνσή μου στον ξενοδοχειακό κλάδο, να είμαστε έτοιμοι από το Μάρτιο του 2022 στο 100%, όχι να ζεσταίνουμε τις μηχανές αλλά να έχουμε την δυνατότητα να φέρουμε κόσμο.

  

Με σοβαρότητα και στρατηγικές κινήσεις χτίζεται πλεόνασμα στην ελληνική οικονομία από τον τουρισμό

 

Ο τρόπος με τον οποίο χειριστήκαμε την πανδημία και ειδικά στο ξεκίνημά της, με τα υγειονομικά πρωτόκολλα, τη σοβαρότητα με την οποία λειτούργησε η ελληνική Κυβέρνηση και το Εθνικό Σύστημα Υγείας, το πρόγραμμα εμβολιασμού, έφεραν θετική δημοσιότητα από έξω προς τα μέσα. Την είχαμε ανάγκη μετά από πολλά-πολλά χρόνια. Και πιστώθηκαν, φυσικά, στην ατμομηχανή της ελληνικής οικονομίας που είναι ο τουρισμός.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης στην περσινή σεζόν βγήκε και είπε 14 Μαΐου ανοίγουμε, αυτοί είναι οι κανόνες, αυτά είναι τα πρωτόκολλα και δεν αλλάζει αυτό. Το πιστωθήκαμε ως χώρα στο τουριστικό μας προϊόν για το 2021 και το ότι μείναμε και το 2020 πέντε μήνες ανοιχτοί, όταν οι υπόλοιπες μεσογειακές χώρες ήταν κλειστές ως προς τον

τουρισμό. Και εμείς κάναμε ένα υπολογισμένο σχεδιασμό του πώς θα στηρίξουμε υγειονομικά τα νησιά μας και τους τουριστικούς προορισμούς, έτσι ώστε να έρθουν επισκέπτες.

Πέτυχε, λοιπόν, αυτό και βλέπετε ότι με σοβαρότητα, με πρόγραμμα και με στρατηγικές κινήσεις χτίζεται προσθετικά πλεόνασμα στην ελληνική οικονομία από τον τουρισμό.

  

Θα στηρίξουμε τα ξενοδοχεία 12μηνης λειτουργίας και το city break

 

Οι μεγάλοι αστικοί προορισμοί, το city-break, τα ξενοδοχεία 12μηνης λειτουργίας δοκιμάστηκαν από την κρίση του κορονοϊού αυτά τα δύο χρόνια.

Είμαστε υποχρεωμένοι ως ελληνική Κυβέρνηση να στηρίξουμε αυτή τη δραστηριότητα, μαζί με τους Δήμους και τις Περιφέρειες δημιουργώντας περιεχόμενο για αυτούς τους τρεις μήνες που σε θεωρητικό επίπεδο ήταν λιγότερο διαφημισμένοι για τη χώρα.

Θα τρέξουμε καμπάνια με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού, σε συνεργασία και με την Marketing Greece και με τις Περιφέρειες και τους Δήμους για αυτούς τους τρεις μήνες, φωτίζοντας το city-break.

Ζητούν οι ξένοι tour operators και τα γραφεία και ψηφιακά πλέον, να συμβληθούν και να έρθουν στην Ελλάδα.

Άρα λοιπόν σπάει στη μέση η καμπάνια και ξεκινάμε μέσα στο χειμώνα για να μετρήσουμε και ποια μπορεί να είναι τα έσοδα δυνητικά από αυτό το κομμάτι. Είτε μιλάμε για γαστρονομικό τουρισμό, είτε για οινοτουρισμό, είτε για θρησκευτικό τουρισμό, είτε για city break, είτε για αθλητικό τουρισμό σε μεγάλα events όπως είναι ο μαραθώνιος, για παράδειγμα, που μπορεί να φέρουν κόσμο, για τις γαλλικές σχολικές διακοπές που είναι 8 εβδομάδες μέσα το χειμώνα, για το σύνολο του Σεπτεμβρίου που ήταν ο μήνας που ταξιδεύουν οι Ισραηλινοί.


Η ανωνυμία είναι το καλύτερο κρησφύγετο δειλίας και χυδαιότητας!
Σχόλια 0

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

× ExpImage

ΕΞΟΔΟΣ