Ταυτόχρονα, υπάρχει μόνο μια είσοδος για την επιβίβαση του κοινού, κάτι που συντείνει στον συνωστισμού του κόσμου και άρα στη διασπορά της πανδημίας.
Όπως μετέδωσε το κεντρικό δελτίο του Mega, οδηγοί και επιβάτες συμφωνούν ότι τα συγκεκριμένα λεωφορεία είναι ακατάλληλα. «Πρόκειται για σαράβαλα που δεν έχουν παράθυρα», λένε χαρακτηριστικά και αναρωτιούνται τι θα συμβεί τώρα που έρχεται καλοκαίρι και οι θερμοκρασίες θα ανεβούν.
Συνδικαλιστές του ΟΑΣΑ καταγγέλλουν ότι τα λεωφορεία αυτά δεν είναι καινούργια, αλλά είναι τουλάχιστον δεκαετίας και ότι η αγορά τους έγινε αλόγιστα. Μάλιστα, οι οδηγοί υπενθυμίζουν ότι 9 συνάδελφοί τους σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη έχουν πεθάνει από κορονοϊό.
Ξιφαράς: Τα περισσότερα έχουν παράθυρα
Το Live News επικοινώνησε για το θέμα με τον Γενικό Γραμματέα Μεταφορών, Γιάννη Ξιφαρά, ο οποίος υποστήριξε ότι τα λεωφορεία αυτά είναι πιο σύγχρονα και νεότερα σε σχέση με τα υπόλοιπα που κυκλοφορούν στους δρόμους. Τα περισσότερα από αυτά έχουν παράθυρα που ανοίγουν και κλείνουν.
Ωστόσο, παραδέχτηκε ότι κάποια λεωφορεία δεν είχαν αυτό το χαρακτηριστικό από κατασκευής τους και έγινε μετατροπή τους εδώ στην Ελλάδα. Ο γ.γ. Μεταφορών ανέφερε ότι η κυβέρνηση παρέλαβε 850 λεωφορεία, σήμερα έχει φτάσει τα 1.200 και σε λίγο καιρό θα κυκλοφορούν 1.500 οχήματα. Τέλος, υποστήριξε ότι χάρη στα νέα λεωφορεία πύκνωσαν τα δρομολόγια των επιβαρυμένων δρομολογίων και ότι τα καθημερινά δρομολόγια έχουν αυξηθεί σε 3.000.
reader.gr