Ο όμιλος επιχειρήσεων HELIOSTOURSμε έδρα το Μαστιχάρι της Κω, στην προσπάθειά του να προωθήσει τον ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟ στο νησί μας, παρουσιάζει την Upiria, ένα εργαλείο, μέσα από το οποίο οι πάροχοι τουριστικών δραστηριοτήτων μπορούν να προωθούν τις υπηρεσίες τους, να διαχειρίζονται την επιχείρησή τους, να συνάπτουν σχέσεις συνεργασίας με άλλες εταιρίες του κλάδου, δημιουργώντας έτσι μια κοινότητα όπου τα ξενοδοχεία, τα τουριστικά γραφεία και κάθε είδους τουριστική επιχείρηση, να μπορούν να συνεργάζονται μεταξύ τους με στόχο να προσφέρουν αξέχαστες ταξιδιωτικές εμπειρίες στους επισκέπτες.
Η Upiria είναι κάτι παραπάνω από τεχνολογία, είναι μια ψηφιακή κοινότητα όπου επαγγελματίες του κλάδου, αλλά και καταναλωτές, αλληλεπιδρούν μεταξύ τους χωρίς τριβές. Η δημιουργία ενός νέου προϊόντος είναι ένα δύσκολο ταξίδι με πολλές προκλήσεις, αυτό όμως που έκανε την διαφορά και βοήθησε ώστε να ξεχωρίσει η Upiria είναι η στήριξη και οι συμβουλές από τους ίδιους τους εμπλεκόμενους στην τουριστική βιομηχανία της χώρας μας .
Το συγκριτικό πλεονέκτημα της Upiriaείναι το υβριδικό επιχειρηματικό μοντέλο που συνδυάζει από τη μία την προσέγγιση της ψηφιακής αγοράς (digital marketplace), παρόμοια με εταιρείες όπως η AirBnB, και από την άλλη τις δυνατότητες μιας πλατφόρμας CRM (διαχείρισης πελατειακών σχέσεων). Αυτό το υβριδικό μοντέλο δίνει τη δυνατότητα ευελιξίας στις επιχειρήσεις, επιτρέποντάς τους να προσαρμόσουν τις λειτουργίες της πλατφόρμας στις ανάγκες της καθημερινότητάς τους. Αυτό σημαίνει ότι μπορούν να την χρησιμοποιήσουν, είτε σαν Digital Marketplace, είτε σαν μια πλατφόρμα CRM (να διαχειρίζονται τους πιθανούς πελάτες τους, το ιστορικό επικοινωνίας και πωλήσεών τους και το μάρκετινγκ) ή και τα δύο. Ανεξάρτητα από το μέγεθος, μια επιχείρηση χρειάζεται, τόσο την προώθηση των υπηρεσιών της, όσο και τη διαχείριση των πελατών της. Αυτό προϋποθέτει τη χρήση εξατομικευμένων λύσεων, κάτι που αυξάνει κατά πολύ το συνολικό κόστος προώθησης και διαχείρισης της κάθε τουριστικής επιχείρησης. Εδώ είναι που ξεχωρίζει η εφαρμογή της Upiria.Η ικανότητά της να λειτουργεί σε δύο επιχειρηματικά μοντέλα, επιτρέπει να προσφερθεί σε ανταγωνιστικές τιμές, ώστε να είναι προσβάσιμη σε κάθε επαγγελματία.
Η καινοτόμα εφαρμογή έχει ως επίκεντρο τις τουριστικές δραστηριότητες και ως στόχο να μηδενίζει τις «αποστάσεις» μεταξύ των επαγγελματιών και των «εραστών» των ταξιδιών.
Αναφορικά με το μέλλον της βιομηχανίας τουρισμού, τεχνολογίες όπως το blockchain και πρωτοβουλίες όπως το web 3.0 έχουν ως βασική τους φιλοσοφία την αποκεντροποίηση, όπου η δύναμη δεν είναι στα χέρια μιας εταιρείας, αλλά στην κοινότητα των χρηστών. Σύμφωνα με τις παγκόσμιες τάσεις του τουρισμού, αυτό φαίνεται να είναι το μέλλον στον κλάδο, δηλαδή η απεξάρτηση από τα μεγάλα OTAs (online travel agencies), η λειτουργία των οποίων είναι φανερό ότι δεν είναι πλέον οικονομικά βιώσιμη για μεγάλο αριθμό επιχειρήσεων. Ειδικότερα στο κομμάτι του θεματικού τουρισμού, οι πάροχοι τουριστικών δραστηριοτήτων, στην πλειοψηφία τους μικρομεσαίες επιχειρήσεις, είναι αυτοί που έχουν τη δύναμη και μπορούν να επωφεληθούν στο μέγιστο από αυτήν την καινοτόμο προσέγγιση της UPIRIA.