Ραδιόφωνο Live Επικοινωνία Χρήσιμα τηλέφωνα Φαρμακεία
Follow us

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

×

REUNION ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ 2006 ΤΟΥ 2ου ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΩ ΣΤΙΣ 27/6

23/06/2026
154 Εμφανίσεις
0 Σχόλια

Υπάρχουν στιγμές που, όσο κι αν περνούν τα χρόνια, μένουν ζωντανές μέσα μας. Οι σχολικές μας αναμνήσεις, οι φιλίες που γεννήθηκαν στα θρανία, τα γέλια στα διαλείμματα και οι άνθρωποι με τους οποίους μοιραστήκαμε ένα σημαντικό κομμάτι της ζωής μας.

Οι απόφοιτοι του 2006 του 2ου Γενικού Λυκείου Κω συναντιόμαστε ξανά, είκοσι χρόνια μετά για να θυμηθούμε, να συγκινηθούμε και να γιορτάσουμε όλα όσα μας ενώνουν μέχρι σήμερα.

Το Σάββατο 27 Ιουνίου, στις 19:00, θα έχουμε την ευκαιρία να βρεθούμε ξανά στο σχολείο μας, να περπατήσουμε στους γνώριμους διαδρόμους, να μπούμε στις παλιές μας τάξεις και να ξαναζήσουμε, έστω για λίγο, στιγμές που σημάδεψαν τα μαθητικά μας χρόνια.

Αφού, λοιπόν, σκουπίσουμε τα δάκρυά μας, θα ανηφορήσουμε για τη Ζιά και το πάντα φιλόξενο Roots, που από τις 20:00 θα μας περιμένει με πολλές εκπλήξεις. Εκεί, η βραδιά θα συνεχιστεί σε γιορτινό κλίμα, με παλιούς συμμαθητές, αγαπημένους καθηγητές και πολλές όμορφες αναμνήσεις να ζωντανεύουν ξανά και να γίνονται αφορμή για νέες ιστορίες.

Μην ξεχάσετε να ενημερώσετε παλιούς συμμαθητές που μπορεί να μην έχουν μάθει για τη συνάντηση, αλλά και τους αγαπημένους καθηγητές μας, οι οποίοι είναι φυσικά ευπρόσδεκτοι και στα δύο σημεία της επανένωσης.

Η συμμετοχή σας είναι αυτή που θα κάνει τη συνάντηση πραγματικά ξεχωριστή και αξέχαστη. 

Σας περιμένουμε όλους για μια βραδιά γεμάτη χαμόγελα, συγκίνηση και όμορφες συναντήσεις!

Απόφοιτοι 2006 – 2ο Γενικό Λύκειο Κω


Η ανωνυμία είναι το καλύτερο κρησφύγετο δειλίας και χυδαιότητας!
Σχόλια 0

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

× ExpImage

ΕΞΟΔΟΣ