Αγαπητοί κύριοι/Αξιότιμες κυρίες
Με ιδιαίτερη χαρά και τιμή η Διεύθυνση, ο Σύλλογος Διδασκόντων και η Θεατρική ομάδα του 1ου Γυμνασίου Κω σας προσκαλούμε στη θεατρική παράσταση " Υπάρχει και Φιλότιμο" των Σακελλάριου-Γιαννακόπουλου. Οι μαθητές και οι μαθήτριες μας με πολύ μεράκι, δημιουργικότητα, και σκληρή δουλειά καθ' όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, ζωντανεύουν επί σκηνής ένα έργο με διαχρονικά και επίκαιρα μηνύματα. Η παρουσία σας θα αποτελέσει μεγάλη τιμή για εμάς και την ισχυρότερη επιβράβευση για την προσπάθεια των παιδιών μας.
Πληροφορίες εκδήλωσης : Ημερομηνία 25 Ιουνίου 2026 ΠΡΩΙΝΉ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ: 12:00 ( ΔΩΡΕΑΝ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ) ΒΡΑΔΙΝΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ 20:30 (ΤΙΜΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗΣ 8 ΕΥΡΩ) ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΣ ΟΡΦΕΑΣ ΚΩ. Σας περιμένουμε για να χειροκροτήσουμε μαζί τα παιδιά μας και να στηρίξουμε το έργο του σχολείου μας!
Με εκτίμηση, Πηλιγκός Α. Παναγιώτης