Ραδιόφωνο Live Επικοινωνία Χρήσιμα τηλέφωνα Φαρμακεία
Follow us

Τελευταία σχόλια

Ανώνυμος: Σήμερα (10:32)
Σχολιασμός ύφους δηλώσεων Χατζημάρκου - Ο Περιφερειάρχης: Εμφανίζεται ως μεταρρυθμιστής που "ξηλώνει" την πελατειακή πολιτική του παρελθόντος. Υιοθετεί όρους όπως «ριζική αναμόρφωση», «κληρονομιά αταξίας», «πολιτική ανεμελιά» για να χτίσει ένα αφήγημα ηθικής ανωτερότητας. Παρουσιάζει το έργο ως απόδειξη «πολιτικού ορθολογισμού» που "αγνοεί το κόστος". Σφοδρή Κριτική στο Έργο και τις Δηλώσεις Μια δημοπράτηση 4,3 εκατ. ευρώ για λακκούβες και ξερά κλαδιά Δεν είναι η πρώτη φορά που η Περιφερειακή Αρχή προσπαθεί να βαφτίσει το αυτονόητο ως “μεγάλη πολιτική πράξη”. Έργο ύψους 4,3 εκατομμυρίων ευρώ βαφτίζεται «παρέμβαση ενίσχυσης οδικής ασφάλειας», αλλά στην ουσία αφορά απλές, στοιχειώδεις εργασίες καθημερινής συντήρησης: λίγη άσφαλτος για λακκούβες, λίγα φρεάτια, λίγα κλαδέματα. Δηλαδή, έργα ρουτίνας, που θα έπρεπε να γίνονται αυτονόητα και τακτικά, όχι να παρουσιάζονται με τιμές και δόξες. Το ριζικό πρόβλημα: διαχείριση με προτεραιότητα τις δημόσιες σχέσεις Αντί η Περιφέρεια να απαντήσει ουσιαστικά στα διαχρονικά προβλήματα του οδικού δικτύου της Κω — επικίνδυνες διασταυρώσεις, απουσία πεζοδρομίων, εγκατάλειψη αγροτικών δρόμων — ανακοινώνει με τυμπανοκρουσίες τη δημοπράτηση ενός προσωρινού "μπαλώματος". Τα έργα συντήρησης γίνονται όταν υπάρχουν, όχι ως αποτέλεσμα πολιτικού οράματος, αλλά ως αναγκαία πυροσβεστική παρέμβαση, για να μη χαθεί η χρηματοδότηση. Μελέτες “σε εξέλιξη” που ποτέ δεν τελειώνουν Ο Περιφερειάρχης μιλά για «τη μεγαλύτερη μελέτη» για τον δρόμο Κως–Αεροδρόμιο, η οποία είναι... “σε εξέλιξη”. Πόσες φορές έχει ακουστεί αυτή η φράση τα τελευταία 10 χρόνια; Όλοι θυμούνται τις “μεγάλες μελέτες” που τελικά είτε μένουν στα συρτάρια είτε καταλήγουν σε ημιτελή έργα, που μετά χρειάζονται νέες μελέτες. Ούτε σαφές χρονοδιάγραμμα υπάρχει, ούτε συγκεκριμένες λύσεις, παρά μόνο γενικόλογες αναφορές σε “δύσκολα ζητήματα”. Η ηθικολογία αντί για έργο Όταν ο κ. Χατζημάρκος μιλά για "κληρονομιά της πολιτικής ανεμελιάς", ας κοιτάξει πρώτα τη δική του διακυβέρνηση. Δεκαετίες πολιτικών τουριστικής υπερεκμετάλλευσης, απουσίας στρατηγικού σχεδιασμού και έλλειψης υποδομών έχουν οδηγήσει σε τριτοκοσμική εικόνα του οδικού δικτύου. Και σήμερα, αντί για ειλικρίνεια, προσφέρεται ηθικολογική ρητορεία. Το μόνο “ριζικό” στοιχείο σε αυτή την υπόθεση είναι η απόσταση ανάμεσα στις λέξεις και τις πράξεις. Συμπέρασμα Αν η πολιτική της Περιφέρειας είναι να βαφτίζει τα αυτονόητα ως “μεταρρύθμιση” και να βαπτίζει τα μπαλώματα ως “έργα στρατηγικής σημασίας”, τότε δεν έχουμε πρόβλημα υποδομών — έχουμε πρόβλημα ειλικρίνειας. Οι πολίτες της Κω, που κυκλοφορούν καθημερινά στους ίδιους δρόμους, γνωρίζουν καλύτερα από όλους πόσο φτιασιδωμένη είναι αυτή η “ανάπτυξη”.
Ανώνυμος: Σήμερα (10:32)
50-50-50-50-50-50 - 12 χρόνια περιφερειάρχης δεν έκανες τίποτα για την Κω. Δεν μας γουστάρεις δεν σε γουστάρουμε άντε γεια και να μας γράφεις
Ανώνυμος: Σήμερα (10:32)
Καλά ήταν! - Μπορείτε σας παρακαλω να μην ανεβάζετε φωτογραφίες του κυρίου; Μπουχτίσαμε!!!
Ανώνυμος: Σήμερα (10:32)
xa ...xa...xa - XA..XA...XA !!!!!!!!!!!!!!!!!
ΕΠΩΝΥΜΟΣ : Σήμερα (10:32)
- ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΛΕΟΝ ΤΟ ΟΡΙΟ 50 ΣΕ ΕΚΑΨΕ, ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ( πολιτικαντισμος ) ΕΙΣΑΙ ΚΑΜΕΝΟ ΧΑΡΤΙ

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

×

“Πράσινο φως” για τη δημοπράτηση της συντήρησης επαρχιακού οδικού δικτύου Κω, από την Περιφερειακή Επιτροπή

03/06/2025
346 Εμφανίσεις
5 Σχόλια

Το έργο είναι προϋπολογισμού 4,3 εκατ. ευρώ και χρηματοδοτείται από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου

Στην έγκριση των όρων δημοπράτησης του έργου “Συντήρηση Επαρχιακού Οδικού Δικτύου Νήσου Κω Αρμοδιότητας ΠΝΑΙ”, συνολικού προϋπολογισμού 4.300.000,00 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ), προέβη η Περιφερειακή Επιτροπή Νοτίου Αιγαίου, η οποία συνεδρίασε υπό την προεδρία του Περιφερειάρχη Γιώργου Χατζημάρκου, και  εξουσιοδοτεί την Γενική Διεύθυνση Υποδομών της Περιφέρειας  για την διενέργεια του σχετικού διαγωνισμού. 

Το έργο αφορά στην συντήρηση – αποκατάσταση - άρση βλαβών σε τμήματα του Επαρχιακού Οδικού Δικτύου νήσου Κω  καθώς και τις απαραίτητες εργασίες κλάδευσης δένδρων για την απρόσκοπτη ορατότητα της κατακόρυφης σήμανσης. 

Πέραν αυτών,  προβλέπονται εργασίες στοιχειώδους συντήρησης της οδού οι οποίες περιλαμβάνουν επούλωση λακουβών, άρση καταπτώσεων, καθαρισμό οχετών και φρεατίων υδροσυλλογής κ.α.  Ιδιαίτερη ομάδα εργασιών θα αποτελέσει η συντήρηση και διαμόρφωση με ήπια αρχιτεκτονικά στοιχεία του κυκλικού κόμβου προς το αεροδρόμιο του νησιού. 

Φορέας κατασκευής του έργου είναι η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και χρηματοδοτείται από πόρους του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων της Περιφέρειας. 

Περιλαμβάνεται  στον συνολικό προγραμματισμό της Περιφερειακής Αρχής, για παρεμβάσεις στο οδικό δίκτυο των νησιών, με σκοπό  την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας.

Ο Περιφερειάρχης Γιώργος Χατζημάρκος δήλωσε σχετικά:

"Στην Κω το σημερινό έργο. Δημοπρατούμε παρεμβάσεις στο Επαρχιακό Οδικό Δίκτυο της Κω, προϋπολογισμού 4,3 εκ. ευρώ.

Ταυτόχρονα, τρέχει η μεγάλη μελέτη για την ριζική αναμόρφωση της Επαρχιακής Οδού από την πόλη της Κω στο Αεροδρόμιο. Η μελέτη αυτή, η μεγαλύτερη που έχει ανατεθεί για τον σκοπό αυτό, είναι σε εξέλιξη και καλείται να δώσει λύσεις σε εξαιρετικά δύσκολα ζητήματα που απαντώνται σε αυτό το τμήμα του οδικού δικτύου του νησιού. Προβλήματα που τα συναντάμε, δυστυχώς, και σε άλλα οδικά δίκτυα στα νησιά μας και συνιστούν την κληρονομιά μιας εποχής που η πολιτική έκλεινε το μάτι στην αταξία και το πελατειακό βόλεμα. Σήμερα, σωστά, η εποχή δεν το ανέχεται και καλούμαστε να ξηλώσουμε δεκαετίες πολιτικής "ανεμελιάς", που οδήγησε σε πάσης φύσεως αδιέξοδα. 

Η πολιτική δεν πρέπει να υποκύπτει στα "αδιέξοδα".  Όταν αγνοεί το πολιτικό κόστος, γίνεται δύναμη ορθολογισμού και αυτή την πολιτική αγαπάμε".



Το Γραφείο Τύπου









Η ανωνυμία είναι το καλύτερο κρησφύγετο δειλίας και χυδαιότητας!
Σχόλια 5
Ανώνυμος
Ανώνυμος 03/06 - 16:32
Σχολιασμός ύφους δηλώσεων Χατζημάρκου
Ο Περιφερειάρχης: Εμφανίζεται ως μεταρρυθμιστής που "ξηλώνει" την πελατειακή πολιτική του παρελθόντος. Υιοθετεί όρους όπως «ριζική αναμόρφωση», «κληρονομιά αταξίας», «πολιτική ανεμελιά» για να χτίσει ένα αφήγημα ηθικής ανωτερότητας. Παρουσιάζει το έργο ως απόδειξη «πολιτικού ορθολογισμού» που "αγνοεί το κόστος". Σφοδρή Κριτική στο Έργο και τις Δηλώσεις Μια δημοπράτηση 4,3 εκατ. ευρώ για λακκούβες και ξερά κλαδιά Δεν είναι η πρώτη φορά που η Περιφερειακή Αρχή προσπαθεί να βαφτίσει το αυτονόητο ως “μεγάλη πολιτική πράξη”. Έργο ύψους 4,3 εκατομμυρίων ευρώ βαφτίζεται «παρέμβαση ενίσχυσης οδικής ασφάλειας», αλλά στην ουσία αφορά απλές, στοιχειώδεις εργασίες καθημερινής συντήρησης: λίγη άσφαλτος για λακκούβες, λίγα φρεάτια, λίγα κλαδέματα. Δηλαδή, έργα ρουτίνας, που θα έπρεπε να γίνονται αυτονόητα και τακτικά, όχι να παρουσιάζονται με τιμές και δόξες. Το ριζικό πρόβλημα: διαχείριση με προτεραιότητα τις δημόσιες σχέσεις Αντί η Περιφέρεια να απαντήσει ουσιαστικά στα διαχρονικά προβλήματα του οδικού δικτύου της Κω — επικίνδυνες διασταυρώσεις, απουσία πεζοδρομίων, εγκατάλειψη αγροτικών δρόμων — ανακοινώνει με τυμπανοκρουσίες τη δημοπράτηση ενός προσωρινού "μπαλώματος". Τα έργα συντήρησης γίνονται όταν υπάρχουν, όχι ως αποτέλεσμα πολιτικού οράματος, αλλά ως αναγκαία πυροσβεστική παρέμβαση, για να μη χαθεί η χρηματοδότηση. Μελέτες “σε εξέλιξη” που ποτέ δεν τελειώνουν Ο Περιφερειάρχης μιλά για «τη μεγαλύτερη μελέτη» για τον δρόμο Κως–Αεροδρόμιο, η οποία είναι... “σε εξέλιξη”. Πόσες φορές έχει ακουστεί αυτή η φράση τα τελευταία 10 χρόνια; Όλοι θυμούνται τις “μεγάλες μελέτες” που τελικά είτε μένουν στα συρτάρια είτε καταλήγουν σε ημιτελή έργα, που μετά χρειάζονται νέες μελέτες. Ούτε σαφές χρονοδιάγραμμα υπάρχει, ούτε συγκεκριμένες λύσεις, παρά μόνο γενικόλογες αναφορές σε “δύσκολα ζητήματα”. Η ηθικολογία αντί για έργο Όταν ο κ. Χατζημάρκος μιλά για "κληρονομιά της πολιτικής ανεμελιάς", ας κοιτάξει πρώτα τη δική του διακυβέρνηση. Δεκαετίες πολιτικών τουριστικής υπερεκμετάλλευσης, απουσίας στρατηγικού σχεδιασμού και έλλειψης υποδομών έχουν οδηγήσει σε τριτοκοσμική εικόνα του οδικού δικτύου. Και σήμερα, αντί για ειλικρίνεια, προσφέρεται ηθικολογική ρητορεία. Το μόνο “ριζικό” στοιχείο σε αυτή την υπόθεση είναι η απόσταση ανάμεσα στις λέξεις και τις πράξεις. Συμπέρασμα Αν η πολιτική της Περιφέρειας είναι να βαφτίζει τα αυτονόητα ως “μεταρρύθμιση” και να βαπτίζει τα μπαλώματα ως “έργα στρατηγικής σημασίας”, τότε δεν έχουμε πρόβλημα υποδομών — έχουμε πρόβλημα ειλικρίνειας. Οι πολίτες της Κω, που κυκλοφορούν καθημερινά στους ίδιους δρόμους, γνωρίζουν καλύτερα από όλους πόσο φτιασιδωμένη είναι αυτή η “ανάπτυξη”.
Ανώνυμος
Ανώνυμος 03/06 - 14:46
50-50-50-50-50-50
12 χρόνια περιφερειάρχης δεν έκανες τίποτα για την Κω. Δεν μας γουστάρεις δεν σε γουστάρουμε άντε γεια και να μας γράφεις
Ανώνυμος
Ανώνυμος 03/06 - 14:42
Καλά ήταν!
Μπορείτε σας παρακαλω να μην ανεβάζετε φωτογραφίες του κυρίου; Μπουχτίσαμε!!!
Ανώνυμος
Ανώνυμος 03/06 - 13:59
xa ...xa...xa
XA..XA...XA !!!!!!!!!!!!!!!!!
ΕΠΩΝΥΜΟΣ
ΕΠΩΝΥΜΟΣ 03/06 - 13:30
ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΛΕΟΝ ΤΟ ΟΡΙΟ 50 ΣΕ ΕΚΑΨΕ, ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ( πολιτικαντισμος ) ΕΙΣΑΙ ΚΑΜΕΝΟ ΧΑΡΤΙ

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

× ExpImage

ΕΞΟΔΟΣ