Καλεσμένος στην εκπομπή “RealKos” με τον Παναγιώτη Ζουζούνη βρέθηκε ο Αντιδήμαρχος και Πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Κω κ. Παναγιώτης Αβρίθης συζητώντας για την απόφαση της Κυβέρνησης να δωθεί visa 7 ημερών στους τούρκους πολίτες που επισκέπτονται τα νησιά μας.
“Οι κοινωνίες ήταν ανέκαθεν πολύ κοντά με σχέσεις καλής γειτνίασης. Άλλοι παράγοντες είναι εκείνοι που επηρεάζουν αρνητικά. Πρέπει να κρατάμε χαμηλά τους τόνους. Πάει να εξομαλυνθεί η κατάσταση και προς αυτή την κατεύθυνση έρχεται και η συγκεκριμένη απόφασης της Κυβέρνησης. Πρέπει να κρατάμε ζωντανά τα νησιά μας και το συγκεκριμένο τουριστικό κοινό επίκειται να τονώσει τις τοπικές αγορές διότι αποτελεί ένα τουριστικό κοινό μιας αυξημένης οικονομικής επιφάνειας. Ήδη πέρυσι η κίνηση ήταν αυξημένη. Το 2022 είχαμε 528.000 αυξησοαναχωρήσεις απ’ την απέναντι πλευρά ενώ το 2023 περίπου 621.000. Μια μεγάλη αύξηση σημειώθηκε και με τη χορήγηση της visa οι αυξησοαναχωρήσεις θα αυξηθούν κατά πολύ” μερικά απ’ όσα δήλωσε ο κ. Αβρίθης.
Για τις υποδομές της ζώνης ΣΕΝΓΚΕΝ ο κ. Αβρίθης δήλωσε τα εξής: “Προετοιμαζόμαστε πυρετωδώς για να βελτιώσουμε τις υποδομές μας προς αυτή την κατεύθυνση. Υπάρχουν ειδικοί όροι της συνθήκης Σένγκεν. Στόχος μας είναι να αλλάξουμε ολόκληρη τη φιλοσοφία της ακτοπλοϊκής σύνδεσης μεταξύ Κω – Μπόντρουμ και από μια απλή ακτοπλοϊκή σύνδεση με αραιά δρομολόγια που είναι σήμερα, να μετατραπεί σε ακτοπλοϊκή σύνδεση τύπου πορθμείου με συχνά δρομολόγια ούτως ώστε να εξυπηρετούνται και οι επιβάτες σε λογικούς χρόνους στις νέες εγκαταστάσεις της ζώνης”. Για τη στέγαση των υπηρεσιών της ζώνης ΣΕΝΓΚΕΝ ο κ. Αβρίθης δήλωσε τα εξής: “Καταφέραμε με πρωτοβουλία του Δημάρχου να έρθουμε σε συνεννόηση με τον ΔΕΔΔΗΕ ο οποίος μας παραχώρησε και τον χώρο των παλαιών γραφειων του ώστε να στεγαστούν τα κιόσκια που υπάρχουν σήμερα, ενώ δεν σας κρύβω οτι έχουν ξεκινήσει προσπάθειες να μας παραχωρηθεί όλη η έκταση του σημερινού ΔΕΔΔΗΕ”.
Ιδιαίτερη η αναφορά του κ. Αβρίθη και για τον διαγωνισμό του master plan λιμένα Κω. “Μιας που μιλάμε για θαλάσσιο τουρισμό, πρέπει να επισημάνουμε οτι στις 12 Ιανουαρίου βγαίνει στον αέρα ο διαγωνισμός για το master plan λιμένα Κω και αν έχουμε ανάδοχο, μέχρι τα τέλη του 2024 μπορούμε να έχουμε ολοκληρωμένες μελέτες ώστε στις αρχές του 2025 να αναζητούμε χρηματοδοτικά εργαλεία για την κατασκευή του έργου το οποίο θα εμπεριέχει και ειδικούς μώλους πρόσδεσης κρουαζιεροπλοίων”.
realvoice995.gr