Ραδιόφωνο Live Επικοινωνία Χρήσιμα τηλέφωνα Φαρμακεία
Follow us

Τελευταία σχόλια

Ανώνυμος: Σήμερα (12:34)
ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΣΕΒΑΣΜΟΥ ΜΑΣ! ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΑΛΑΒΟΥΜΕ! - Τι δήλωσε πάλι η επηρμενη vice mayor?Για να δοθεί βοήθεια και υποστήριξη από τις υπηρεσίες του Δήμου,πρέπει όλες οι εκδηλώσεις να είναι ενταγμένες κάτω από την ταμπέλα τους..Εαν δεν την προσκυνήσεις,εαν δεν την έχεις πρωταγωνίστρια στην εξέδρα και στο μικρόφωνο μη περιμένεις. ΥποστήριξηΕίναι και αυτο κάτι το νέο που εισήγαγε η Δημοτική αρχή ΝΙκηταρα…Τον ρόλο τοΰΚουμανταδορου που χωρίς δισταγμό θα τον έλεγα ΅Νταβατζη»..Τι έχουμε ακόμα να ζήσουμε σε αυτήν τη «Χρυσή δεκαετία ΝΙκηταρα»
Ανώνυμος: Σήμερα (12:34)
Θεατής τού παραλόγου. - Καρέκλα κυνηγοί! Δεν μας ενδιαφέρουν οι εριδες σάς γειά τα πόστα! Παρά μόνο, έργα, εργασία, παραγωγικότητα και να σέβεται ο ένας τον άλλον!
ΚΩΟΣ: Σήμερα (12:34)
ΚΩΟΣ - Πόσο λυπηρό. Το νησί έχει τόσα προβλήματα. Ο κόσμος καίγεται. Άνθρωποι, παιδιά πεθαίνουν καθημερινά. ΠΑΤΕ ΣΤΑ ΚΑΛΑ ΣΑΣ; Κούρασε η διαμάχη σας οικογένεια Πουλιού και Γκαναβουρα αλήθεια. Κουράσατε όλοι σας
Ανώνυμος: Σήμερα (12:34)
...... - Αντε να μας αδειάζεις την γωνία εσύ και το φιλαράκι σου βυσματα και οι δύο το παίζετε δήθεν στις πλάτες άλλον να σας δω μόλις αλλάξει η διοίκηση στον δήμο πόσο μαγκιά θα σας μείνει.
Ανώνυμος: Σήμερα (12:34)
ΓΙΑΝΝΗΣ Μ. - Η ΦΙΛΑΡΜΟΝΙΚΗ ΔΕΝ ΤΕΜΑΧΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΛΗΡΟΝΟΜΕΙΤΑΙ. ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΡΗΜΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΙΟ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ.
Ουδετερος: Σήμερα (12:34)
Η αλήθεια ειναι - Κάτι κάνεις πολύ καλά και για αυτό τα βάζουν και μαζί σου συνέχισε μην τους ακούς.Πρέπει επιτέλους κάποιοι να μαθουν ότι τίποτα δεν μπορεί να είναι τσιφλίκι τους και νά προσπαθούν να εκμεταλλευτούν ο,τι έχει σχέση με παιδιά για προσωπικό όφελος.
ΠΕΤΡΟΣ: Σήμερα (12:34)
Ο Κυρίτσης φταίει. - Πάντως στη Κω , τώρα που έφυγε ο Κυρίτσης, έχουμε κοινωνική ειρήνη. Ας την απολαύσουμε...
Ανώνυμος: Σήμερα (12:34)
Γιάννης Bach - Η αντιδήμαρχος πολιτισμου γνωρίζει ποιος είναι ο Bach; Αρκετά με τους άσχετους σε όλα τα πόστα, εντάξει για τα πανηγύρια καλοί είστε αλλά πολιτισμός δεν είναι μόνο αυτό. Το νησί έχει βουλιάξει σε όλα τα επίπεδα και έχει ευθυνη ο δήμαρχος για τις επιλογές του. Βέβαια δεν υπάρχει φως στον ορίζοντα, η ανακύκλωση ανθρώπων που έχουν δοκιμαστεί και αποτυχει δεν είναι λύση. Έχουμε πολύ σοβαρό θέμα στην Κω και πρέπει να σοβαρευτούμε πριν είναι πολύ αργά γιατί το αργά είναι εδώ.....
Ανώνυμος: Σήμερα (12:34)
Κριτής - Εγώ βγάζω συμπεράσμα ότι Η Αντιδημάρχος Πολιτισμού αποτυγχάνει να αναλάβει ευθύνες,να δώσει ξεκάθαρες απαντήσεις,να προστατεύσει την έννοια της πολιτιστικής συνεργασίας. Επίσης χρησιμοποιεί διοικητικά τεχνάσματα για να δικαιολογήσει την απουσία της,υποβαθμίζει τον ρόλο των συντελεστών της εκδήλωσης.Το ύφος της είναι αμυντικό και επιθετικό ταυτόχρονα, στερώντας από τον λόγο τη θεσμική του ισχύ. Αντί να ενώνει γύρω από τον πολιτισμό, δημιουργεί περαιτέρω διχασμό.
Πολίτης της Κω: Σήμερα (12:34)
Πρόταση - Εγώ θέλω η κυρία βουκελατου και ο κύριος γκαναβουρας να βγούνε στα ραδιόφωνα μια και καλή με την οικογένεια πουλιού για να υπάρξει μια λύση και να ξέρει και ο κόσμος … Αντί ν γράφει άρθρα και να απαντάει έτσι ο ένας στον άλλο
Ανώνυμος: Σήμερα (12:34)
. - Τι είναι αυτά που λέτε πάλι χρηστέ μου…
Προς συνταξιούχο: Σήμερα (12:34)
Αλήθεια - Από όλες τις γλώσσες ομιλείτε αυτή της αληθείας. Εύγε για την διαύγεια του νου σας, δεν έχω διαβάσει καλύτερο σχόλιο και συμφωνώ απολύτως μαζί σας
Ανώνυμος: Σήμερα (12:34)
Σαν μικρά παιδιά - Αντι να γράφει ο ενας για τον άλλον στο ίντερνετ δημόσια γιατί δεν τα λύνουν μεταξύ τούς; Πρεπει να τα ξέρει και ο κόσμος; Τωρα θα γράφει ο ενας θα απαντάει ο άλλος ;
Προς Δεν είμαι κουφός.03/06 - 16:19: Σήμερα (12:34)
Copy paste chat GPT - Αγαπητέ ξέρουμε κι εμείς το chat GPT. Μην αντιγράφεις τις απαντήσεις που σου δίνει στα σχόλια του vimatisko. Μυαλό δεν έχεις να γράψεις δυο λόγια μόνος σου;
Συνταξιούχος : Σήμερα (12:34)
Εν αληθεία - Σταματήστε επιτέλους να γελοιοποιείσθε και οι δύο πλευρές. Όλοι οι εγγράμματοι εις την Κω γνωρίζουν ότι ο πατήρ επιθυμούσε διακαώς να τοποθετήσει τον υιόν στη θέση του, στο πλαίσιο του νεποτισμού που κυριαρχούσε στα νιάτα του πατρός. Ο διοικών τον δήμον εφάρμοσε τον νόμον και διόρισε τον σημερινό αρχιμουσικό. Προσπαθήσατε ως οικογένεια και αποτύχατε. Κλείστε το ΕΔΩ. Από την άλλη, μία αντιδήμαρχος πολιτισμού, τακτοποιημένη οικονομικώς εκ της οικογενειακής περιουσίας, υποστηρίζει δημοσίως το γελοίον επιχείρημα : "Όλοι γνωρίζουμε ότι το ταμείο του Δήμου δεν διαθέτει απεριόριστα χρήματα αλλά και ότι πρέπει να ακολουθούνται συγκεκριμένες διαδικασίες για την κάλυψη δαπανών". Να υπενθυμίσω εις την αντιδήμαρχο ότι θα έπρεπε να θυμάται τα 35.000 ευρώ τα οποία ΕΣΠΑΤΑΛΗΣΕΝ ο επικεφαλής της, δήμαρχος Κω, εις τας γλάστρας ανθέων τις οποίες περιέφερε, προ δύο ετών, εις το δημαρχείον και εις την πλατείαν Ελευθερίας. Να αναφερθώ ταπεινώς εις τα πανάκριβα ταξίδια εις το εξωτερικόν; Στα λαϊκά γλέντια εις την Μαρίνα της Κω; Στα πεταμένα χρήματα για την πρόσκληση υποτιθέμενων μεγάλων καλλιτεχνών; Γελοιοτάτη, λοιπόν, η επιχειρηματολογία ότι δήθεν δεν διαθέτει χρήματα ο δήμος Κω, και μάλιστα δια την νεολαία, τα σχολεία. Αιδώς Αργείοι!!!Και οι δύο πλευρές βλάπτετε οικονομικά και ηθικά τους πολίτες της Κω.ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΓΕΛΟΙΟΠΟΙΕΙΣΘΕ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΔΗΜΟΣΙΩΣ. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΕΒΑΣΤΕΊΤΕ ΜΑΣ, ΕΦΟΣΟΝ ΔΕΝ ΣΕΒΕΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ.
Αντιμάχονται : Σήμερα (12:34)
Κοκκινος - Γιατί δεν λέτε τι είπε ο υπάλληλος σας Ο δήμαρχος τα ξέρει αν ναι λυπάμαι που σας έχει ακο.α εκεί Τόσα πολλα δινετε
Ανώνυμος: Σήμερα (12:34)
Ερχεται - Ματίνα πες την αλήθεια μην φοβάσαι Ούτε ρεύμα δεν τους έδωσες Εσύ τους λες εχθρούς σου Συνέχισε έτσι και θα πας εκεί που πρεπει
Κοσμάκης: Σήμερα (12:34)
Κως - Έβαλε ο υπάλληλος του ανθόκηπου να τον υποστηρίξουν τα παιδιά του. Θέλουν να ελέγχουν λέει τη μουσική όλου του νησιού. Κουράσατε οικογενειακώς. Αν θέλατε ας παραμένατε ώς είσασταν. Τώρα είναι αργά για δάκρυα. Δεν σας φταίνε οι άλλοι.
Δεν είμαι κουφός.: Σήμερα (12:34)
LoL - Η απάντηση της αρμόδιας Αντιδημάρχου Πολιτισμού και – εμμέσως – του μαέστρου της Φιλαρμονικής του Δήμου Κω παρουσιάζει σοβαρές αδυναμίες, τόσο σε επίπεδο ύφους όσο και ουσίας. Παρακάτω παραθέτω μια εμπεριστατωμένη κριτική:?? 1. Έμμεση απαξίωση αντί ουσιαστικής απάντησηςΗ απάντηση ξεκινά με προσωπικό σχολιασμό για τον Λευτέρη Πουλιού, αμφισβητώντας τη «συμπεριφορά» του επειδή «διεκδικεί αναγνώριση για την οικογένειά του». Αυτή η διατύπωση είναι προσωπική, επιθετική και αχρείαστη, καθώς το ζητούμενο θα έπρεπε να είναι η τεκμηριωμένη ενημέρωση του κοινού, όχι η ηθική καταδίκη ενός προσώπου.? Δημιουργεί αίσθηση εκδίκησης και όχι θεσμικής ψυχραιμίας.?? 2. Ανεπαρκής τεκμηρίωση των διαδικασιών και αλλαγή πλαισίουΗ απάντηση αναφέρει μεν ότι το αίτημα για την εκδήλωση ήταν εκπρόθεσμο, αλλά δεν εξηγεί ποιος ενημέρωσε πότε, πώς και με ποια κριτήρια έγινε αποδεκτό το αρχικό αίτημα. Η μετάθεση ευθύνης στο σχολείο και η απότομη αλλαγή της στάσης όταν προέκυψαν τεχνικές απαιτήσεις δηλώνει έλλειψη σχεδιασμού και επικοινωνίας από πλευράς Δήμου.? Αντί να αναλάβει θεσμικά την ευθύνη για την ασυνεννοησία, η Αντιδήμαρχος επιρρίπτει ευθύνες στους άλλους και «καλύπτεται» πίσω από τεχνικά προσχήματα.?? 3. Η επίκληση του "οικονομικού" γίνεται εργαλείο απόρριψηςΕνώ γίνεται λόγος για αδυναμία κάλυψης δαπανών λόγω κόστους, αναγνωρίζεται ότι το ποσό των 1.000€ αφορά τη συμμετοχή επαγγελματικού μουσικού σχήματος. Εφόσον ο Δήμος αποδέχτηκε την εκδήλωση, θα έπρεπε να γνωρίζει και το κόστος της – αλλιώς πρόκειται για πρόχειρη αποδοχή και όχι για υπεύθυνη οργάνωση.? Η διοίκηση πρέπει να προνοεί για τις τεχνικές και οικονομικές απαιτήσεις, όχι να τις ανακαλύπτει "πέντε ημέρες πριν".?? 4. Ανεπαρκής χειρισμός θεσμικών ρόλων και απουσιώνΗ Αντιδήμαρχος δικαιολογεί την απουσία της από την εκδήλωση λόγω των Πανελληνίων του παιδιού της. Αυτό είναι ανθρώπινα κατανοητό, όμως η επίσημη εκπροσώπηση δεν μπορεί να εξαρτάται από προσωπικές υποχρεώσεις, ειδικά όταν πρόκειται για εκδήλωση εγκεκριμένη από τον Δήμο. Δεν υπάρχει καμία αναφορά αν στάλθηκε αντικαταστάτης ή άλλος εκπρόσωπος.? Ελλιπής θεσμική παρουσία, παρά τις υποσχέσεις στήριξης.?? 5. Η ζωντανή μετάδοση δεν υποκαθιστά τη φυσική παρουσίαΗ προβολή μέσω της Δημοτικής Τηλεόρασης παρουσιάζεται ως πράξη δημοκρατίας, όμως δεν καλύπτει το έλλειμμα παρουσίας, ουσιαστικής υποστήριξης ή αναγνώρισης. Επιπλέον, μοιάζει με προσπάθεια προβολής χωρίς πραγματική συμβολή.? Η τηλεοπτική κάλυψη δεν υποκαθιστά την υποχρέωση να είσαι παρών όταν υποστηρίζεις μια δράση.?? 6. Απαξίωση κριτικής και προσωπική στοχοποίησηΤο τέλος του κειμένου στοχοποιεί έναν μουσικό ως «εμμονικό» και τον κατηγορεί ότι διατάραξε το καλό κλίμα. Ο τρόπος που διατυπώνεται, υποτιμά τη δημόσια κριτική και παρουσιάζει τη διαφορετική άποψη ως «πρόβλημα» αντί να απαντήσει σε όσα ειπώθηκαν. Αυτό είναι θεσμικά ανάρμοστο.? Δημόσιοι λειτουργοί οφείλουν να δέχονται κριτική με ψυχραιμία και θεσμική σοβαρότητα, όχι με χαρακτηρισμούς.?? Συμπέρασμα:Η απάντηση της Αντιδημάρχου Πολιτισμού και η εμπλοκή του μαέστρου της Φιλαρμονικής αποτυγχάνει:να αναλάβει ευθύνες,να δώσει ξεκάθαρες απαντήσεις,να προστατεύσει την έννοια της πολιτιστικής συνεργασίας.Αντίθετα:προσωποποιεί τη διαφωνία,χρησιμοποιεί διοικητικά τεχνάσματα για να δικαιολογήσει την απουσία της,υποβαθμίζει τον ρόλο των συντελεστών της εκδήλωσης.Το ύφος είναι αμυντικό και επιθετικό ταυτόχρονα, στερώντας από τον λόγο τη θεσμική του ισχύ. Αντί να ενώνει γύρω από τον πολιτισμό, δημιουργεί περαιτέρω διχασμό.
Ανώνυμος: Σήμερα (12:34)
Κριτής - Που να σας καταλάβουν κ. Βουκελάτου οι μονότονοι και εμπαθείς στα θετικά δρόμενα της θητείας σας!!!Προχωρήστε όπως ο σχεδιασμός λέει!!!
Γονιός : Σήμερα (12:34)
Ερχετε η ώρα σου - Ξέρετε πολύ καλά κυρία Βουκελατου ότι τα περισσότερα από αυτά που λέτε είναι ΨΕΜΑΤΑ !!!!παψτε να λέτε ψέματα στον κόσμο, ξέρατε πριν 1 μήνα ότι θα υπήρχαν 3 μουσικοί και μια τραγουδηστρια ,δεν το μάθατε 5 μέρες πριν. 5 μέρες πριν μάθατε ότι θα είναι η οικ.πουλιου και εκεί άρχισαν όλα. Σταματήστε τα ψέμματα έτσι ορκιστηκατε στο παιδί ΨΕΜΑΤΑ τότε στο δημαρχειο μπροστά σε όλους τους γονείς της φιλαρμονικης αλλά που θα πάει δεν θα ανοίξει κάποια στιγμή το στομα του ο πρωιν μαέστρος να μάθει όλη η κοινωνία την αλήθεια. Ερχετε η ώρα σου....
Ανώνυμος: Σήμερα (12:34)
Ματίνα - Εσυ κορίτσι μου γιατί δνε πηγες να μίλησες; Δεν σε θελανε; Μήπως πάλι σε ξεχασαν; Δεν είχες κανονίσει το μικρόφωνο? Φασισμός επίσης είναι η ανεργία στηβ κριτική και στην αλήθεια που μόλις σας πουν κάτι λέτε κι εγώ θα σκεφτώ αν θα συνεχίσω τη συνεργασία μου με το ίδιο μεράκι.Αντε βρε τραβαααα
αλήθεια : Σήμερα (12:34)
οτι ναναι - τα είπατε ή όχι αυτά τα λόγια εσύ και ο άλλος που αναφέρεται στις δηλώσεις του κ. πουλιου; δεν μπορούσε να παραστεί ένας απ τον δήμο για μια καλησπέρα ή φοβηθήκατε μήπως δεν σας δώσουν το μικρόφωνο πάλι και έχουμε ενέργειες εξουσίας ;
Ανώνυμος: Σήμερα (12:34)
😡 - Όλα τα νούμερα απόκτησαν θέσεις εξουσίας και έχουν και γνώμη..η Ελλάδα του 2025 γεμίσαμε μασόνους άντε δρόμο ρε που θα πάει θα γυρίσει ο τροχός
Ανώνυμος: Σήμερα (12:34)
Μαλιστα!!! - Ολοι μαζι για το καλο της Κω!!!Αφηστε τις αντιδικιες ολες οι πλευρες....
Ανώνυμος: Σήμερα (12:34)
Αντί να ασχολουθουμε - Με τίποτα άλλο καθόμαστε και ανεχόμαστε εμμονές ορισμένων κύριων που δεν διαδέχτηκαν την οικογένεια τους ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΦΙΛΑΡΜΟΝΙΚΗ Κω. Ε εντάξει πια αηδία κατάντησε αυτή η ιστορία. Μου αρέσει που στην εκδήλωση έλεγαν στο τέλος πως η μουσική ενώνει και αμέσως μετά βγαίνουν και δυναμιτιζουν το κλίμα και γίνονται τοξικοι
Ανώνυμος: Σήμερα (12:34)
. - Εγώ που το διάβασα έχω μπερδευτεί πάντως τι απάντηση είναι αυτή κυρία βουκελατου γράψατε μετρημένες 23 παραγράφους και μόνο καθαρή απάντηση δεν δώσατε στην δήλωση του κυρίου Πουλίου… (τσάμπα σπουδές και τσάμπα γνώσεις έχετε)
Ανώνυμος : Σήμερα (12:34)
Άντε στα σπίτια σας! - Ε βέβαια τα λεφτά του Δήμου έχουν να πάνε αλλού σε ταξίδια αναψυχής, λουλούδια, πανηγύρια σε μπαλκόνια.... σοβαρά μιλάς τώρα;Ρε σαν δεν ντρέπεστε που έχετε μούτρα και απαντάτε....
Ανώνυμος: Σήμερα (12:34)
Αρπαχτικά - Μπορεί να σε πάω, αλλά συμφωνώ απόλυτα με τα όσα αναφέρθηκαν για την οικογένεια Πουλιού, όπου δουλεύει μόνο για την πάρτη της. Και κατηγορούν δεξιά και αριστερά γιατί τους πήραν την θέση στην φιλαρμονική.
Ανώνυμος: Σήμερα (12:34)
Έλεος - Καιρό είχες να φανείς μετά το κράξιμο της Αντίμαχειας ! Καλά ήσουν χωμένη στη βίλα σου πάλι άρχισες τις ανοησίες ;;;
Ανώνυμος: Σήμερα (12:34)
ΡΙΑΛΙΤΙ - ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΟΤΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΡΙΑΛΙΤΙ ΣΟΟΥ? ΤΙ ΜΑΣ ΦΟΡΤΩΣΑΤΕ ΡΕ ΠΣΤ ΜΟΥ!!!!!!ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ? ΡΩΤΗΣΤΕ ΠΟΙΟΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΓΙΑ ΔΙΑΔΟΧΟ ΤΟΥ ΕΥΘΥΤΕΝΗ! ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ!

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

×

Μ. Βουκελάτου: Απρόκλητη και αναίτια η επίθεση του κ. Λ. Πουλιού προς τον Δήμο

03/06/2025
1945 Εμφανίσεις
31 Σχόλια

Ο κ. Λευτέρης Πουλιού όταν διεκδικεί για τον εαυτό του και την οικογένεια του αναγνώριση οφείλει να δείχνει ο ίδιος σεβασμό στους Φορείς και στους ανθρώπους της κοινωνίας μας που αγωνίζονται για το κοινό καλό, δίχως ιδιοτέλεια.
 
Με αφορμή απρόκλητη και αναίτια επίθεση του στο Δήμο Κω οφείλουμε να ξεκαθαρίσουμε τα πραγματικά γεγονότα που δείχνουν την αλήθεια.
 
Ο πολιτισμός  άλλωστε είναι τρόπος ζωής, για κάθε έναν που ενδιαφέρεται για το κοινό καλό. Δεν μπορεί να  αποτελεί εργαλείο προσωπικής αντιπαράθεσης ή μηχανισμό αποκλεισμών.
 
Όπως όλοι γνωρίζουν το Τμήμα Πολιτισμού του Δήμου Κω διοργανώνει κάθε χρόνο πάνω από 100 πολιτιστικές εκδηλώσεις, δίνοντας χώρο και λόγο σε πολιτιστικούς συλλόγους, ομάδες, σχολεία και ιδιώτες, με διαφάνεια, προγραμματισμό και διάθεση συνεργασίας.
 
Το πρόγραμμα των εκδηλώσεων «Ιπποκράτεια» (θερινά και χειμερινά) συγκροτείται μέσα από τακτικές συναντήσεις με φορείς και δημιουργούς, ώστε να αξιολογούνται και να εντάσσονται οι προτάσεις με ισοτιμία, πάντα βάσει χρονοδιαγραμμάτων, τεχνικών προδιαγραφών και διαθέσιμων οικονομικών πόρων.

 Στη συγκεκριμένη περίπτωση, η πρόταση για την εκδήλωση στο ΧΑΝΙ, την Κυριακή 1η Ιουνίου, κατατέθηκε εκπρόθεσμα από το 2ο Δημοτικό Σχολείο. Παρά ταύτα, με προσωπική μου πρωτοβουλία, καλή διάθεση και σε συνεργασία με τη δασκάλα μουσικής του Δημοτικού Σχολείου, την αποδέχθηκα, αφού επρόκειτο για μαθητική συναυλία, με ήπιες τεχνικές απαιτήσεις, αντίστοιχες άλλων σχολικών εκδηλώσεων, που συνήθως δεν ξεπερνούν σε κόστος τα 300 € στην ηχητική τους κάλυψη.
 
Όμως, πέντε ημέρες πριν την εκδήλωση, μας έγινε γνωστό ότι οι ανάγκες για το μουσικό σχήμα που θα συμμετείχε, με αυξημένες τεχνικές απαιτήσεις, ανέβαζε το κόστος από τα 300€ στα 1.000€.
 
Αυτό από μόνο του δημιουργούσε πρόβλημα. Όλοι γνωρίζουμε ότι το ταμείο του Δήμου δεν διαθέτει απεριόριστα χρήματα αλλά και ότι πρέπει να ακολουθούνται συγκεκριμένες διαδικασίες για την κάλυψη δαπανών.
 
Πρέπει να τονίσουμε μάλιστα ότι στις 23 Ιουνίου ξεκινούν οι προβλεπόμενες τεχνικές μελέτες για τις καλοκαιρινές εκδηλώσεις, άρα ήταν αδύνατη η κάλυψη των ηχητικών αρχές  Ιουνίου.
 
Παρόλα αυτά, με διάθεση στήριξης της εκδήλωσης, αντιπροτείναμε με σαφήνεια, να ενταχθεί η εκδήλωση επισήμως στα Θερινά Ιπποκράτεια, ώστε να υποστηριχθεί πλήρως, όπως γίνεται με όλες τις πολιτιστικές προτάσεις.
 
Η πρότασή μας όμως δεν έγινε αποδεκτή.

 Αντιθέτως, ενημερωθήκαμε ότι δεν θα χρειαστεί τελικά να καλύψει ο Δήμος Κω το ηχητικό κόστος, διότι το μουσικό σχήμα προσφέρθηκε να αναλάβει και τον ήχο, επειδή  όπως μας ενημέρωσαν, είχε τα απαραίτητα συστήματα για αυτό.
 
Όσον αφορά στην εκπροσώπηση της Δημοτικής Αρχής στην εκδήλωση, είχε προβλεφθεί η παρουσία της αρμόδιας Αντιδημάρχου Παιδείας, η οποία τελευταία στιγμή δεν κατάφερε να παραστεί, για λόγους πέραν της θελήσεως της, λόγω συμμετοχής του παιδιού της στις Πανελλαδικές εξετάσεις.
 
Θεωρούμε αυτονόητο ότι η οικογένεια και η παιδεία προηγούνται, και αναμένουμε κατανόηση.
 
Εν΄τω μεταξύ την εκδήλωση κάλυψε, αν και δεν είναι σύνηθες, σε ζωντανή μετάδοση η Δημοτική Τηλεόραση, δίνοντας τη δυνατότητα σε όλους τους συμπολίτες μας να την παρακολουθήσουν. Αυτό είναι δημοκρατία και αυτή ήταν στην πράξη η επιλογή της δημοτικής αρχής.
 
Όλα πήγαν καλά λοιπόν, σε μια όμορφη εκδήλωση που διοργανώθηκε από το 2ο Δημοτικό Σχολείο Κω και την υπεύθυνη δασκάλα μουσικής, όπου δεν υπήρξε καμία διαμαρτυρία από την ίδια ή τη διεύθυνση του σχολείου. Αυτό είναι ενδεικτικό της θετικής διάθεσης και της καλής συνεργασίας που υπήρξε.
 
Αντίθετα, διαταράσσοντας το καλό κλίμα συνεργασίας, ένας εκ των συντελεστών του μουσικού σχήματος επέλεξε να εκτοξεύσει για πολλοστή φορά, δίκην εμμονής πλέον,  απαράδεκτους χαρακτηρισμούς προς τη Δημοτική Αρχή, τον μαέστρο της Φιλαρμονικής Δήμου Κω και την Αντιδήμαρχο Πολιτισμού.
 

Μια επιθετική στάση που δεν αντανακλά στην ποιότητα της εκδήλωσης, ούτε στην ουσία του πολιτισμού.
 
Είναι τυχαίο ότι για μια πετυχημένη εκδήλωση, σε έναν δημοτικό χώρο όπως το ΧΑΝΙ, με απευθείας μετάδοση της από τη δημοτική τηλεόραση, όχι μόνο δεν υπήρξαν αρνητικά σχόλια αλλά, αντιθέτως, από παντού ακουγόντουσαν θετικές κριτικές αλλά την ίδια στιγμή εντελώς αναίτια, άκαιρα και άκυρα, μέλος του μουσικού σχήματος, δυναμιτίζει με δημόσιες δηλώσεις του, για μια ακόμα φορά, το καλό κλίμα;
 
Ας αξιολογήσουν οι συμπατριώτες μας αυτή τη στάση.
 
Εμείς συνεχίζουμε, αφήνοντας πίσω μικροπρέπειες και στοχοποιήσεις, γιατί αυτές δεν μας εκφράζουν. Δεν θα παρασυρθούμε σε προσωπικές αντιπαραθέσεις, γιατί έχουμε υποχρέωση να υπηρετούμε όλους ανεξαιρέτως τους δημότες.

 Όσον αφορά στις θεωρίες περί φασισμού, για όσους αρέσκονται να χρησιμοποιούν αυτό τον όρο, φασισμός δεν είναι η δημόσια και απευθείας κάλυψη μιας εκδήλωσης από τη δημοτική τηλεόραση η οποία  λαμβάνει χώρα σε ένα δημοτικό ακίνητο.
 
Αυτό λέγεται δημοκρατία στην πράξη. Και αυτή τη δημοκρατική οδό επέλεξε και ακολουθεί η δημοτική αρχή.
 
Φασισμός, ίσως, είναι να απαιτείς ως αρχιμουσικός της Φιλαρμονικής και  εργαζόμενος στον ενιαίο Δήμο Κω, να μην  συμμετέχουν σε εκδηλώσεις στην πόλη, τα παιδιά της Φιλαρμονικής της Δημοτικής Ενότητας Ηρακλειδών, λες και αυτά είναι παιδιά ενός κατώτερου θεού.
 
Φασισμός, ίσως, είναι η αήθης και προσβλητική λεκτικά  επίθεση σε εργαζόμενους του Δήμου.
 
Φασισμός, ίσως, είναι να "σκεπάζεις" με ένα πέπλο τα αληθινά γεγονότα.
 
Φασισμός, ίσως, ακόμα είναι, να αμαυρώνεις μια μαθητική εκδήλωση και να τη σκιάζεις με εμπρηστικές δημόσιες δηλώσεις σου, φωλιάζοντας τη θλίψη στις ψυχές παιδιών, γονιών και εκπαιδευτικών.
 
Εμείς πιστεύουμε ότι ο πολιτισμός πρέπει να ενώνει. Για αυτό θα συνεχίσουμε να τον υπηρετούμε με ήθος, ισονομία και αλήθεια.


ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ

Αντιδήμαρχος Τουρισμού, Πολιτισμού 

& Εθελοντισμού Δήμου Κω 

ΜΑΤΙΝΑ ΒΟΥΚΕΛΑΤΟΥ-ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΔΗ 

Η ανωνυμία είναι το καλύτερο κρησφύγετο δειλίας και χυδαιότητας!
Σχόλια 31
Ανώνυμος
Ανώνυμος 05/06 - 09:02
ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΣΕΒΑΣΜΟΥ ΜΑΣ! ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΑΛΑΒΟΥΜΕ!
Τι δήλωσε πάλι η επηρμενη vice mayor?Για να δοθεί βοήθεια και υποστήριξη από τις υπηρεσίες του Δήμου,πρέπει όλες οι εκδηλώσεις να είναι ενταγμένες κάτω από την ταμπέλα τους..Εαν δεν την προσκυνήσεις,εαν δεν την έχεις πρωταγωνίστρια στην εξέδρα και στο μικρόφωνο μη περιμένεις. ΥποστήριξηΕίναι και αυτο κάτι το νέο που εισήγαγε η Δημοτική αρχή ΝΙκηταρα…Τον ρόλο τοΰΚουμανταδορου που χωρίς δισταγμό θα τον έλεγα ΅Νταβατζη»..Τι έχουμε ακόμα να ζήσουμε σε αυτήν τη «Χρυσή δεκαετία ΝΙκηταρα»
Ανώνυμος
Ανώνυμος 05/06 - 07:36
Θεατής τού παραλόγου.
Καρέκλα κυνηγοί! Δεν μας ενδιαφέρουν οι εριδες σάς γειά τα πόστα! Παρά μόνο, έργα, εργασία, παραγωγικότητα και να σέβεται ο ένας τον άλλον!
ΚΩΟΣ
ΚΩΟΣ 05/06 - 00:43
ΚΩΟΣ
Πόσο λυπηρό. Το νησί έχει τόσα προβλήματα. Ο κόσμος καίγεται. Άνθρωποι, παιδιά πεθαίνουν καθημερινά. ΠΑΤΕ ΣΤΑ ΚΑΛΑ ΣΑΣ; Κούρασε η διαμάχη σας οικογένεια Πουλιού και Γκαναβουρα αλήθεια. Κουράσατε όλοι σας
Ανώνυμος
Ανώνυμος 04/06 - 22:19
......
Αντε να μας αδειάζεις την γωνία εσύ και το φιλαράκι σου βυσματα και οι δύο το παίζετε δήθεν στις πλάτες άλλον να σας δω μόλις αλλάξει η διοίκηση στον δήμο πόσο μαγκιά θα σας μείνει.
Ανώνυμος
Ανώνυμος 04/06 - 14:24
ΓΙΑΝΝΗΣ Μ.
Η ΦΙΛΑΡΜΟΝΙΚΗ ΔΕΝ ΤΕΜΑΧΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΛΗΡΟΝΟΜΕΙΤΑΙ. ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΡΗΜΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΙΟ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ.
Ουδετερος
Ουδετερος 04/06 - 13:35
Η αλήθεια ειναι
Κάτι κάνεις πολύ καλά και για αυτό τα βάζουν και μαζί σου συνέχισε μην τους ακούς.Πρέπει επιτέλους κάποιοι να μαθουν ότι τίποτα δεν μπορεί να είναι τσιφλίκι τους και νά προσπαθούν να εκμεταλλευτούν ο,τι έχει σχέση με παιδιά για προσωπικό όφελος.
ΠΕΤΡΟΣ
ΠΕΤΡΟΣ 04/06 - 11:00
Ο Κυρίτσης φταίει.
Πάντως στη Κω , τώρα που έφυγε ο Κυρίτσης, έχουμε κοινωνική ειρήνη. Ας την απολαύσουμε...
Ανώνυμος
Ανώνυμος 04/06 - 02:47
Γιάννης Bach
Η αντιδήμαρχος πολιτισμου γνωρίζει ποιος είναι ο Bach; Αρκετά με τους άσχετους σε όλα τα πόστα, εντάξει για τα πανηγύρια καλοί είστε αλλά πολιτισμός δεν είναι μόνο αυτό. Το νησί έχει βουλιάξει σε όλα τα επίπεδα και έχει ευθυνη ο δήμαρχος για τις επιλογές του. Βέβαια δεν υπάρχει φως στον ορίζοντα, η ανακύκλωση ανθρώπων που έχουν δοκιμαστεί και αποτυχει δεν είναι λύση. Έχουμε πολύ σοβαρό θέμα στην Κω και πρέπει να σοβαρευτούμε πριν είναι πολύ αργά γιατί το αργά είναι εδώ.....
Ανώνυμος
Ανώνυμος 04/06 - 00:27
Κριτής
Εγώ βγάζω συμπεράσμα ότι Η Αντιδημάρχος Πολιτισμού αποτυγχάνει να αναλάβει ευθύνες,να δώσει ξεκάθαρες απαντήσεις,να προστατεύσει την έννοια της πολιτιστικής συνεργασίας. Επίσης χρησιμοποιεί διοικητικά τεχνάσματα για να δικαιολογήσει την απουσία της,υποβαθμίζει τον ρόλο των συντελεστών της εκδήλωσης.Το ύφος της είναι αμυντικό και επιθετικό ταυτόχρονα, στερώντας από τον λόγο τη θεσμική του ισχύ. Αντί να ενώνει γύρω από τον πολιτισμό, δημιουργεί περαιτέρω διχασμό.
Πολίτης της Κω
Πολίτης της Κω 04/06 - 00:21
Πρόταση
Εγώ θέλω η κυρία βουκελατου και ο κύριος γκαναβουρας να βγούνε στα ραδιόφωνα μια και καλή με την οικογένεια πουλιού για να υπάρξει μια λύση και να ξέρει και ο κόσμος … Αντί ν γράφει άρθρα και να απαντάει έτσι ο ένας στον άλλο

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

× ExpImage

ΕΞΟΔΟΣ