Η επίσημη έναρξη της λειτουργίας του νέου brand ξενοδοχείων “Ananea” στο Τιγκάκι, ιδιοκτησίας του κ. Γαβρίλη Καραθωμά, πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Τετάρτης, παρουσία αρκετού κόσμου.
Ο κ. Καραθωμάς αναφέρθηκε στην φιλοσοφία του νέου Lifestyle brand των ξενοδοχείων που επενδύει ο “Der Touristik”, με την πρώτη μονάδα του Brand στην Κω, που αντιπροσωπεύει την Ελληνική φιλοξενία και αναδεικνύει την πλούσια γαστρονομία μας.
Η βραδιά συνεχίστηκε στον beach bar “Paron” στην παραλία στο Τιγκάκι, με τους παρευρισκόμενους να απολαμβάνουν μία υπέροχη βραδιά.
Το brand Ananea υπόσχεται μια ατομική εμπειρία διακοπών σε στυλ boutique hotel και απευθύνεται ιδιαίτερα στο target group των 25 έως 40 ετών, που αναζητούν ένα μείγμα ατομικής εξυπηρέτησης, μοντέρνου σχεδιασμού και υψηλής ποιότητας.
Σύμφωνα με την DER Touristik, η αρχιτεκτονική και η εσωτερική διακόσμηση συνδυάζουν «μινιμαλιστικό ντιζάιν και υψηλής ποιότητας, φυσικά υλικά τυπικά της χώρας για να σχηματίσουν μια αρμονική εσωτερική αντίληψη», αποπνέοντας μεσογειακή ατμόσφαιρα.
Η κουζίνα και τα μενού επίσης βασίζονται σε απλά, φρέσκα και τοπικά προϊόντα.