Τέλος στην αγωνία δεκάδων χιλιάδων υποψηφίων μαθητών έδωσε η ανάρτηση από το Υπουργείο Παιδείας των βάσεων εισαγωγής στα Πανεπιστήμια.
Ένας από τους πιο επίπονους κύκλους της εφηβικής ζωής τους μόλις έκλεισε και μια νέα συναρπαστική περίοδος τώρα αρχίζει. Οι υποψήφιοι κατάφεραν με επιτυχία να ολοκληρώσουν μία κοπιώδη διαδρομή που απαιτούσε προσπάθεια, δουλειά, μεθοδικότητα, πολλές θυσίες και να πετύχουν τον στόχο τους, κατοχυρώνοντας μία θέση σ’ ένα νέο ταξίδι απόκτησης γνώσεων, δεξιοτήτων, επιστημονικών και επαγγελματικών εφοδίων.
Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια σε όλους όσοι κατάφεραν να πετύχουν τον στόχο τους, αλλά και για εκείνους που το αποτέλεσμα δεν ήταν το επιθυμητό, τίποτα δεν έχει χαθεί, αφού οι ευκαιρίες στη ζωή, δεν σταματούν σε μια δοκιμασία, ούτε οι Πανελλήνιες είναι ο αποφασιστικότερος παράγοντας για την επίτευξη των προσωπικών στόχων.
Κουρασμένοι, αλλά και χαρούμενοι για την επιτυχία τους, μαθητές από την Κω, μίλησαν στο “ΒτΚ” και θέλησαν να μοιραστούν κάποια πράγματα σχετικά με τα μυστικά της επιτυχίας, τους ανθρώπους που τους βοήθησαν, αλλά και τα σχέδια τους για την επόμενη μέρα.
* Να σημειωθεί ότι η διαδικασία συγκέντρωσης των αποτελεσμάτων, είναι και φέτος ιδιαίτερα δύσκολη, καθώς λόγω της ισχύουσας νομοθεσίας (περί προσωπικών δεδομένων), δεν επιτρέπεται σε κανένα Φορέα, να δώσει στοιχεία για τις επιδόσεις των μαθητών.
Αυτό σημαίνει, ότι υπάρχει η πιθανότητα, να μην μπορέσουμε να έρθουμε σε επαφή, με μαθητές που έχουν αντίστοιχα καλές επιδόσεις.
Εάν γνωρίζετε κάποιον που πέτυχε τους στόχους του στις Πανελλήνιες, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την εφημερίδας μας, στα τηλέφωνα 22420-23372 & 6948890996, ώστε να έρθουμε σε επαφή μαζί του και να συμπεριληφθεί στο ρεπορτάζ.
Α. ΣΤΑΜΑΤΗΣ: ΟΝΕΙΡΟ ΜΟΥ Η ΣΧΟΛΗ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΩΝ
Ο Ανδρέας Σταμάτης, μαθητής του 2ου Λυκείου, συγκέντρωσε 16.900 μόρια και πέτυχε την εισαγωγή του στη Σχολή Πυροσβεστών. Δηλώνει απόλυτα ικανοποιημένος, καθώς ήταν αυτό που ήθελε, αν και τα πρώτα χρόνια δεν είχε αποφασίσει αν θα πάει στη Σχολή Αστυφυλάκων ή στην Πυροσβεστική, τελικά εδώ κει λίγα χρόνια επέλεξε το δεύτερο, γιατί θέλει να προσφέρει στους συμπολίτες τους, όταν έχουν ανάγκη.
Τα φετινά θέματα των εξετάσεων του φάνηκαν βατά για κάποιον που είχε προετοιμαστεί κατάλληλα, με το Μαθηματικά να τον δυσκολεύουν περισσότερο.
Πήγαινε φροντιστήριο και θεωρεί πολύ δύσκολο κάποιος να γράψει καλά, χωρίς την καθοδήγηση από το φροντιστήριο.
Διάβαζε περίπου 3-4 ώρες την ημέρα και στον ελεύθερό του χρόνο, συνήθιζε να κάνει βόλτες με τους φίλους του και να προετοιμάζεται για τα αθλήματα που θα έδινε λόγω της σχολής.
Για να γράψει κάποιος καλά στις εξετάσεις, μας λέει, ότι χρειάζεται σωστό προγραμματισμό, οργάνωση και υπομονή.
Για όσους δεν κατάφεραν να πετύχουν τον στόχο τους, τους συμβουλεύει να μην απογοητεύονται, να μην το βάλουν κάτω και αν θέλουν να ξαναδώσουν εξετάσεις, για να περάσουν εκεί που ήθελαν, καθώς είναι καλύτερα να χαθεί ένας χρόνος, παρά να περάσεις σε μια σχολή που δεν θέλεις.
Λ. ΚΑΡΥΔΗΣ: ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Ο Λευτέρης Καρύδης, μαθητής του Λυκείου Ζηπαρίου, συγκέντρωσε 15.300 μόρια και πέρασε την εισαγωγή του στο Τμήμα Οικονομικών Επιστημών του ΕΚΠΑ. Μπορεί να μην ήταν η πρώτη του επιλογή, ωστόσο δηλώνει ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα, καθώς τα Οικονομικά ήταν ο κλάδος που ήθελε να ακολουθήσει.
Τα φετινά θέματα των εξετάσεως, θεωρεί ότι ήταν μέτριας δυσκολίας, με τα Μαθηματικά να τον δυσκολεύουν περισσότερο.
Ο Λευτέρης θεωρεί καταλυτική την βοήθεια του φροντιστηρίου, στο να γράψει ένας μαθητής καλά, καθώς του προσφέρουν την σωστή καθοδήγηση.
Διάβαζε περίπου 4 ώρες την ημέρα και στον ελάχιστο ελεύθερο χρόνο του συνήθιζε να βγαίνει βόλτα με τους φίλους του και να ξεκουράζεται.
Ως μυστικά της επιτυχίας, για να γράψει κάποιος καλά, θεωρεί ότι είναι το συστηματικό διάβασμα και να ακούει τους καθηγητές του.
Για όσους δεν κατάφεραν να περάσουν στη Σχολή που ήθελαν, τους παροτρύνει εάν έχουν τα ψυχικά αποθέματα να ξαναπροσπαθήσουν, διαφορετικά μπορούν αν επιλέξουν έναν άλλο δρόμο…
Θ. ΧΑΤΖΗΚΩΝΣΤΑΝΤΗΣ: ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ
Ο Θεόφιλος Χατζηκωνσταντή, μαθητής του 2ου Λυκείου, συγκέντρωσε 15.100 μόρια και πέρασε στο Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης Πειραιά. Είναι πολύ ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα, καθώς τα οικονομικά του άρεσαν από παιδί και είχε αποφασίσει να ακολουθήσει αυτόν τον κλάδο.
Τα θέματα των φετινών εξετάσεων, του φάνηκαν πιο δύσκολα σε σχέση με πέρυσι, με τα Μαθηματικά να είναι πιο απαιτητικά από τα υπόλοιπα.
Ο Θεόφιλος πήγαινε φροντιστήριο και θεωρεί πολύ σημαντική την βοήθειά του, ενώ πιστεύει ότι δεν είναι ακατόρθωτο κάποιος να γράψει καλά χωρίς την βοήθεια του φροντιστηρίου, όμως θα πρέπει να προσπαθήσει περισσότερο.
Για να πετύχει κάποιος στις εξετάσεις, μας λέει, ότι πρέπει να έχει συνέπεια και σοβαρότητα σε όλο το Λύκειο και ιδιαίτερα στις δύο τελευταίες τάξεις.
Συμβουλεύει, όσους συνυποψήφιούς του δεν κατάφεραν να πετύχουν τον στόχο τους, ότι εάν δεν θέλουν να ξαναδώσουν, υπάρχουν και άλλες επιλογές τις οποίος μπορούν να τις ακολουθήσουν και να μην απογοητεύονται από μία διαδικασία εξετάσεων, όπως οι πανελλαδικές.
Ν. ΠΑΠΑΔΟΓΚΩΝΑΣ: ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΕΠΙΜΟΝΗ
Ο Νίκος Παπαδόγκωνας, μαθητής του Λυκείου Αντιμάχειας, συγκέντρωσε 14.500 μόρια και πέρασε στο Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών του Παν/μίου Θεσσαλίας. Μπορεί να μην ήταν η πρώτη του επιλογή, όμως είναι ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα, καθώς όπως μας λέει πρόκειται για μία καλή σχολή με ενδιαφέρον πρόγραμμα σπουδών.
Τα φετινά θέματα των εξετάσεων, θεωρεί ότι ήταν βαρά, αλλά με παγίδες με τα Μαθηματικά, να τον δυσκολεύουν περισσότερο.
Η βοήθεια του φροντιστηρίου εκτιμά ότι είναι πολύ σημαντική, ωστόσο πιστεύει ότι μπορεί ένας μαθητής και χωρίς φροντιστήριο να γράψει καλά, τονίζοντας ότι το φροντιστήριο σε βοηθάει να βάλεις μία τάξη, ένα πρόγραμμα και να εμβαθύνεις περισσότερο σε κάποια μαθήματα.
Ο Νίκος, που διάβαζε περίπου 3 ώρες την ημέρα, δεν είχε όσο ελεύθερο χρόνο θα ήθελε, χωρίς αυτό βέβαια να σημαίνει ότι διάβαζε όλη την ώρα. Στον ελεύθερο χρόνο που είχε, του άρεσε να πηγαίνει βόλτα με φίλους για να ξεχνιέται, να ακούει μουσική και να ξεκουράζεται.
Θεωρεί πολύ σημαντικό κάποιος να έχει μελετήσει και να έχει αποφασίσει εγκαίρως το ποια σχολή θέλει να ακολουθήσει, τονίζοντας ότι οι υποψήφιοι θα πρέπει να έχουν υπομονή και επιμονή.
Για αυτούς που δεν τα κατάφεραν, ανέφερε ότι υπάρχουν πολλές ευκαιρίες, καθώς εκεί που κλείνει μία πόρτα, ανοίγει μία άλλη και μπορούν να ακολουθήσουν και άλλους δρόμους, όπως σχολές στο εξωτερικό, κάποιο ΙΕΚ ή ακόμα και να ξαναδώσουν πανελλήνιες.