Τα αποτελέσματα της σύγχρονης διαδικτυακής καμπάνιας προβολής της Κω, στις βασικές αγορές του εξωτερικού αλλά και στη χώρα μας, που οργάνωσε και χρηματοδότησε στη διάρκεια της τουριστικής περιόδου ο Δήμος Κω, θα παρουσιαστούν από την ομάδα marketing που ανέλαβε την υλοποίηση του σχεδίου.
Η παρουσίαση θα γίνει στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου, μεθαύριο Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου, στις 11.00, παρουσία του Δημάρχου Θεοδόση Νικηταρά & του Προέδρου της Επιτροπής Τουριστικής Προβολής & Ανάπτυξης Βασίλη Μανιά.
Η διαφημιστική καμπάνια με τίτλο «Refresh your story in Kos» διεξήχθη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Google display, Facebook & Instagram) για την προβολή & διαφήμιση της Κω, στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό, καθώς και στον τουρισμό μακράς διαμονής με έμφαση στους επισκέπτες τουριστικών προορισμών (ταξιδιώτες) που αναζητούν επιλογές μακροχρόνιας διαμονής.
Η καμπάνια εστίασε στην ολοκληρωμένη εμπειρία διακοπών που μπορεί να προσφέρει στον ταξιδιώτη το νησί μας, σε πέντε ενότητες:
Refresh your heart: απέραντες παραλίες, ήλιος και θάλασσα
Refresh your senses: γαστρονομία και τοπικά προϊόντα
Refresh your mind: Ιπποκράτης και Ιστορία
Refresh your body: ποδήλατο και δραστηριότητες
Refresh your way of living: φιλοξενία για επισκέπτες μακράς διαρκείας.
Παράλληλα, δημιουργήθηκε ιστοσελίδα στη διεύθυνση: https://refresh.kos.gr/ σε τρεις γλώσσες (Ελληνικά, Αγγλικά, Γερμανικά) και κατάλληλο υλικό για να αναδείξει τις ανωτέρω ενότητες.
Ενώ δημιουργήθηκαν και οι επίσημες σελίδες προβολής της Κω στο Facebook και το Instagram: https://www.facebook.com/visitkosgreece/ & https://www.instagram.com/visitkosgreece/ .
Γραφείο Τύπου