Καταλαβαίνουμε την αγωνία τους να δείξουν ότι κάτι κάνουν.
Κατανοούμε το δράμα που περνάνε κάνοντας έργα της Δημοτικής Αρχής Κυρίτση.
Ας τα κάνουν όμως σωστά.
Η τακτική του «άρπα κόλλα», ήταν πάντα πρακτική απεγνωσμένων ανθρώπων που δεν έχουν πρόγραμμα και σχέδιο και δεν έχει καμία σχέση με τις απαιτήσεις ενός νησιού σαν την Κω του 2020.
Έτσι αποφάσισαν να κάνουν ένα κομμάτι 50 μέτρων έγχρωμου μπετόν, ενοποίησης, τάχα μου, των ποδηλατοδρόμων, που έκανε ο Κυρίτσης, από τα φανάρια της Μεγάλου Αλεξάνδρου μέχρι το 3ο Δημοτικό Σχολείο.
Χωρίς καμιά μελέτη. Χωρίς καμιά έννοια για την κυκλοφοριακή ρύθμιση της περιοχής.
Άραγε ποιος μηχανικός δέχτηκε να σχεδιάσει και να υλοποιήσει αυτό το πράγμα;
Να τους υπενθυμίσουμε ότι στο δήμο μας υπάρχει έτοιμη και εγκεκριμένη μελέτη κυκλοφοριακής οργάνωσης της πλατείας Ηρώων Πολυτεχνείου που εκ του νόμου όφειλαν να ακολουθήσουν.
Με πλήρη παρέμβαση αναβάθμισης της πλατείας, ενοποίηση των ποδηλατοδρόμων, οργάνωσης της κυκλοφορίας.
Δεν είναι κακό που έγινε την περίοδο 2007-2010 δηλαδή επί Κυρίτση.
Κακό είναι ότι σήμερα κάνουν μια αρπακολλίστικη παρέμβαση με παρατυπίες που εγκυμονούν κινδύνους στην κυκλοφορία ποδηλατών και οχημάτων.
Κακό είναι ότι το έργο ήταν ενταγμένο με τίτλο : « Εφαρμογή Κυκλοφοριακής Μελέτης στην περιοχή Πλ. Ηρώων Πολυτεχνείου Δ.Κω» στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Κρήτης και Νήσων Αιγαίου, τον Αύγουστο του 2010, χρηματοδοτούμενο με το ποσό των 383.845,50ευρώ και ο κ. Νικηταράς ως Αντιδήμαρχος με τον τότε δήμαρχο κ. Καϊσερλη το σταμάτησαν.
Ναι ήταν το έργο που περιελάμβανε και τον κόμβο με τα φανάρια στη Γρηγορίου Ε΄ και Μακρυγιάννη και που κατέστρεψαν το 2011 Καϊσερλης- Νικηταράς για να χαθεί η χρηματοδότηση και να φτιαχτεί το 2015.
Ναι είναι το ίδιο έργο που κατέστρεψαν το 2011 στη συμβολή Αρτεμησίας-Φιλήμονος και Αρσενίου και για να ξαναφτιαχτεί το 2015, στη Φιλίνου και Εθ. Παλαιών Πολεμιστών, στην Αρίστωνος και Παπαναστασίου, στην Αρίστωνος και Μακρυγιάννη.
Ναι ήταν τότε που «δεν ήθελαν τα λεφτά των Γερμανών» και θα εκθεμελίωναν ότι έκανε ο Κυρίτσης όπως δήλωνε τότε ο κ. Καϊσερλης.
Με τις εμπάθειες τους δεν άφησαν να ολοκληρωθεί το σύνολο του έργου, και σήμερα κάνουν αυτά που κάνουν.
Άραγε θα ξαναχαλάσει ο κ. Νικηταράς τον κόμβο και τα φανάρια;
Θα ξαναχαλάσει την σύνδεση Αρτεμησίας και Φιλήμονος και Αρσενίου;
Είμαστε σίγουροι ότι η απάντηση τους μόνο λάσπη θα ρίχνει.
Να είστε σίγουροι πως για την ανάδοχο εταιρεία και τις «ύποπτες σχέσεις» με τον Κυρίτση θα πουν.
Τους ξέρουμε.
Άλλωστε η συνήθεια του ψεύδους και της λάσπης είναι η πρώτη και κυρίαρχη φύση τους.
Όσο για τους εργολήπτες και την «ευαισθησία» τους στη διαχείριση των έργων θα επανέλθουμε και όχι μόνο με δελτία τύπου.