Ραδιόφωνο Live Επικοινωνία Χρήσιμα τηλέφωνα Φαρμακεία
Follow us
Σχολίασε την φωτογραφία 0 σχόλια
×

Β. Καλοπήτας για Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού: Να επαναπροσδιορίσουμε τις βάσεις για το μέλλον του τουρισμού

27/09/2022
16 Εμφανίσεις
0 Σχόλια

Το κομβικό σημείο στο οποίο βρισκόμαστε καθιστά επιτακτική την ανάγκη «Να ξανασκεφτούμε τον τουρισμό», όπως άλλωστε είναι και το θέμα της σημερινής Παγκόσμιας Ημέρας Τουρισμού 2022.

Κύριος στόχος του εορτασμού αυτού είναι η ανάδειξη της οικονομικής, κοινωνικής, πολιτιστικής και πολιτικής συμβολής του τουρισμού στην ευδαιμονία της διεθνούς κοινότητας.

Είναι ώρα μακριά από πανηγυρισμούς για τις αφίξεις μιας χρονιάς που δεν προσφέρεται για στρατηγικά συμπεράσματα στον τουρισμό και στις τάσεις, με υπευθυνότητα και ενσυναίσθηση των προκλήσεων, να επαναπροσδιορίσουμε ως προορισμός τα ζητούμενά μας.

Είναι τώρα που πρέπει να εκμεταλλευτούμε την ευκαιρία της επόμενης ημέρας και να μετατρέψουμε τις προκλήσεις σε κινητήριο μοχλό για μια βιώσιμη λελογισμένη τουριστική ανάπτυξη που θα προστατεύει τον ιδιαίτερο χαρακτήρα της Δωδεκανήσου, την ταυτότητα των νησιών μας και ταυτόχρονα θα κάνει ποιοτικότερο το τουριστικό μας προϊόν, δίνοντας περισσότερες επιλογές στον επισκέπτη που μας επιλέγει για τις διακοπές του.

Ο τουρισμός, μετά την πανδημία άλλαξε. Και οφείλουμε κι εμείς ως ένας από τους πλέον δημοφιλείς προορισμούς να αλλάξουμε ικανοποιώντας την γενικευμένη ανάγκη για ολιστική προσέγγιση της αειφορίας στον τουρισμό, παράλληλα με την αξιοποίηση των εργαλείων που προσφέρει το Ταμείο Ανάκαμψης για την ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού, αναδεικνύοντας την ταυτότητα και τις ιδιαιτερότητες του κάθε νησιού μας ξεχωριστά.

Η επένδυση στην τουριστική εκπαίδευση όπως και στους εργαζόμενους που αποτελούν το μεγαλύτερο κεφάλαιο και τον βασικό πυλώνα στον κλάδο, αποτελούν αδιαπραγμάτευτη ανάγκη στην πορεία μας για νέες, υγιείς βάσεις στην περαιτέρω πορεία του τουρισμού.

Για την «επόμενη ημέρα» στον τουρισμό, από το 2023 και μετά, θα πρέπει να αναπτύξουμε νέες πολιτικές και να επενδύσουμε σε νέες στρατηγικές, ιδιαίτερα στα μεγάλα νησιά του νομού όπως είναι η Ρόδος και η Κως, τα οποία μπορούν πέρα από την ταυτότητα του μαζικού προορισμού να προσφέρουν πλειάδα επιλογών και εμπειριών στους επισκέπτες.

Είναι η ώρα στα νησιά μας να κάνουμε το βήμα μπροστά, ξεφεύγοντας από το στερεοτυπικό πρότυπο «ήλιος και θάλασσα» αναδεικνύοντας όλα τα ιδιαίτερα ανταγωνιστικά χαρακτηριστικά του προορισμού μας.

Η ανωνυμία είναι το καλύτερο κρησφύγετο δειλίας και χυδαιότητας!
Σχόλια 0

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

× ExpImage

ΕΞΟΔΟΣ