Τεράστια δημοσιότητα, μετά τις δύο ερωτήσεις που κατέθεσε ο Βουλευτής Δωδεκανήσου του ΠΑΣΟΚ Γιώργος Νικητιάδης, έλαβε το θέμα του πλοίου «Blue Shark» που χαρακτηρίζεται ως «περιβαλλοντική βόμβα» και βρίσκεται ακόμη προσαραγμένο στα ανοιχτά της Καλύμνου.
Το ζήτημα καλύφθηκε από το σύνολο των μέσων ενημέρωσης της Δωδεκανήσου και του Νοτίου Αιγαίου, αλλά απασχόλησε εντόνως πανελλαδικά μέσα ενημέρωσης και εφημερίδες μεγάλης κυκλοφορίας. Ειδικότερα το θέμα προβλήθηκε με ολοσέλιδο ρεπορτάζ στις εφημερίδες «Βήμα της Κυριακής», «ΤΑ ΝΕΑ», «Εφημερίδα των Συντακτών», στους ειδησεογραφικούς ιστοτόπους newsbomb.gr, militaire.gr και σε άλλα έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης. Είναι προφανής η πίεση που ασκείται πλέον στην Κυβέρνηση για την άμεση επίλυση του προβλήματος μετά και την μεγάλη δημοσιότητα που έλαβε και την αρχική ανάδειξη του στο Εθνικό Κοινοβούλιο από τον κ. Νικητιάδη.
Αξίζει να σημειωθεί πως μετά την επίκαιρη ερώτηση του κ. Νικητιάδη που συζητήθηκε στις 15 Ιουλίου 2024 ο Υφ. Ναυτιλίας κ. Γκίκας δήλωσε την υπαναχώρηση της αρχικής Κυβερνητικής απόφασης που ήθελε το πλοίο να μεταφερθεί στο λιμάνι της Καλύμνου λέγοντας «Με απόφαση της πολιτικής ηγεσίας δεν πρόκειται το πλοίο αυτό να μεταφερθεί εντός του λιμένος της Καλύμνου». Η απαντήσεις όμως του κ. Γκίκα δεν ήταν επαρκείς στα υπόλοιπα ερωτήματα. Συνεχίζοντας την πίεση προς την Κυβέρνηση ο κ. Νικητιάδης κατέθεσε δεύτερη ερώτηση και αίτημα κατάθεσης εγγράφων στη Βουλή για το «Blue Shark» στις 26 Ιουλίου 2024.
Η τοπικές κοινωνίες της Καλύμνου και της Κω παρακολουθούν με αγωνία τις εξελίξεις καθώς παρά τις κυβερνητικές δεσμεύσεις, μέχρι στιγμής το πλοίο παραμένει στο σημείο που ήταν, απειλώντας με περιβαλλοντική ρύπανση τόσο από τα καύσιμα του, όσο και από το φορτίο δημητριακών που μεταφέρει. Φυσικά το θέμα συνεχίζει να παρακολουθεί και ο Δωδεκανήσιος Βουλευτής Γ. Νικητιάδης ο οποίος έχει κρούσει πολλαπλώς τον κώδωνα του κινδύνου για τους κινδύνους που εγκυμονεί η παραμονή του πλοίου στη θαλάσσια περιοχή μεταξύ Καλύμνου και Κω.
Σε νέα δήλωση του για το θέμα του «Blue Shark» ο κ. Νικητιάδης αναφέρει:
«Προφανώς μετά από τον αυστηρό κοινοβουλευτικό έλεγχο που ασκήσαμε, η Κυβέρνηση έχει κατανοήσει το θέμα. Είναι ασύλληπτο να κινείται με τόσο αργούς ρυθμούς και απεύχομαι να συμβεί το μοιραίο. Είναι αδιανόητο όταν υπάρχει άμεσος κίνδυνος να βυθιστεί ένα πλοίο με τόσα καύσιμα να μην προβλέπεται από τη νομοθεσία μία ταχύτατη διαδικασία αποσόβησης του κινδύνου που δε θα έπρεπε να διαρκεί περισσότερο από 2-3 μέρες».