«Την ίδια ώρα που η ζωή των επιβατών και των πληρωμάτων βρίσκονται σε διαρκή κίνδυνο με τα διάφορα «σαπάκια» που ταξιδεύουν στο Αιγαίο, η κυβέρνηση της Ν.Δ., δεν σταματά να παίρνει μέτρα υπέρ των εφοπλιστών», αναφέρει σε ανακοίνωσή της η τομεακή Επιτροπή Δωδεκανήσου του ΚΚΕ.
Επισημαίνει συγκεκριμένα, με αφορμή την απώλεια άγκυρας που είχε ξανά το πλοίο «Πρέβελης»: «Αιφνιδιαστικά χθες πέρασε τροπολογία για παράταση των πιστοποιητικών αξιοπλοΐας, τουλάχιστον για 4 μήνες, με δυνατότητα περαιτέρω παράτασης μέσω υπουργικών αποφάσεων, αλλά και επιθεωρήσεις εξ αποστάσεως! Ο κατάλογος των προνομίων των εφοπλιστών δεν έχει τέλος, όπως και η ταλαιπωρία των νησιωτών με πλοία που δεν εγγυώνται την ασφάλεια ζωής στη θάλασσα.
Ένα ακόμα περιστατικό με το Ε/Γ-Ο/Γ «ΠΡΕΒΕΛΗΣ» Ν. Ρεθύμνου 06 έρχεται να επιβεβαιώσει την σκανδαλώδη πολιτική υπέρ των εφοπλιστών και να εντείνει την ανησυχία των νησιωτών σχετικά με την ασφάλεια και την αξιοπλοΐα του συγκεκριμένου πλοίου.
Συγκεκριμένα στις 26 του Νοέμβρη στο λιμάνι Πηγαδιών Καρπάθου κόπηκε η άγκυρα του πλοίου κατά την διαδικασία άπαρσης των αγκυρών κατά τον απόπλου του, εκτελώντας το δρομολόγιο από Ρόδο για Χάλκη, Διαφάνι, Κάρπαθο, Κάσο, Σητεία, Ανάφη, Θήρα, Μήλο, Πειραιά.
Δεν είναι η πρώτη φορά που παρουσιάζονται προβλήματα στο πλοίο Ε/Γ-Ο/Γ «ΠΡΕΒΕΛΗΣ» Ν. Ρεθύμνου 06 κατά την εκτέλεση των δρομολογίων του, τα οποία και επιδοτούνται.
Στις αρχές του μήνα το πλοίο προερχόμενο από Ρόδο με προορισμό το Ηράκλειο Κρήτης μέσω Πηγαδιών Καρπάθου και Κάσου, προσάραξε σε αμμώδη αβαθή έξω από το λιμάνι Διαφανίου της Καρπάθου. Οι άσχημες καιρικές συνθήκες δυσκόλεψαν την πρόσδεσή του στο λιμάνι, με αποτέλεσμα το πλοίο να επιστρέψει στη Ρόδο και να αποβιβάσει τους επιβάτες, οι οποίοι και υπέστησαν απίστευτη ταλαιπωρία.
Έχουν συμβεί και περιστατικά πρόσκρουσης στα λιμάνια της Σαντορίνης και της Κάσου κατά τη διάρκεια χειρισμών πρόσδεσης. Το συγκεκριμένο πλοίο έχει παρουσιάσει παλιότερα εισροή υδάτων, ενώ τον Αύγουστο φέτος παρουσίασε κάποιο μηχανικό πρόβλημα με αποτέλεσμα να ακινητοποιηθεί στην Κάρπαθο.
Η κυβέρνηση πρέπει τώρα να δρομολογήσει πλοία ασφαλή και σύγχρονα με φθηνό εισιτήριο, που θα εγγυώνται την απρόσκοπτη, τακτική, σταθερή και μόνιμη σύνδεση των νησιών του Νοτίου Αιγαίου μεταξύ τους και με τον Πειραιά».