Σε συζητήσεις για την είσοδο της Ryanair στην αγορά πακέτων διακοπών βρίσκεται ο διευθύνων σύμβουλος του αερομεταφορέα, Michael O’Leary.
Μιλώντας στην Telegraph, ο κ. O’Leary ανέφερε ότι ένα brand πακέτων διακοπών αποτελεί μια πιθανότητα για το μέλλον της αεροπορικής εταιρίας, χωρίς να αποκλείει τη σύσταση τμήματος διακοπών. Το προϊόν διακοπών είναι πιθανόν ένας λογικός τρόπος για υψηλότερες χρεώσεις ναύλων και αποδόσεων στο πλαίσιο ενός πακέτου, όπως είπε.
Παρόλ’ αυτά, τους τελευταίους μήνες η αεροπορική εταιρία έχει υπογράψει σειρά συμφωνιών με «εγκεκριμένα ΟΤΑ», online ταξιδιωτικά γραφεία και πλατφόρμες, με τα οποία ενδέχεται, εάν πραγματοποιήσει τα σχέδιά της, να βρεθεί σε ανταγωνισμό.
Οι δύο βασικοί ανταγωνιστές της στις αερομεταφορές, Jet2 και easyJet, έχουν ήδη brand οργανωμένων διακοπών, και όπως επισήμανε ο κ. O’Leary οι πωλήσεις για πακέτα διακοπών αυτό το καλοκαίρι αυξήθηκαν.
Τόνισε δε ότι περισσότεροι ταξιδιώτες επέλεξαν πακέτα διακοπών καθώς τα καταλύματα στα Κανάρια, στην Ισπανία, την Ιταλία και την Ελλάδα είναι πιο ακριβά.
tornosnews.gr