Από το ΙΝΚΑ (Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας) εκδόθηκε η παρακάτω ανακοίνωση:
«Μετά από χιλιάδες καταγγελίες σχετικά με ορισμένες εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου και εξαπάτησης πολιτών Καταναλωτών ως ΙΝΚΑ Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας καλούμε το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων, τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και Εμπορίου να πάρει θέση και να προστατέψει τους πολίτες καταναλωτές από αυτές τις περιπτώσεις.
Καλούμε επίσης την ΕΘΝΙΚΉ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ να δώσει εντολή στις εταιρείες μεταφορών όπως όταν ο πολίτης καταναλωτής με βάση την ισχύουσα νομοθεσία περί επιστροφής του προϊόντος εντός 14 ημερών να επιστρέφουν οι ίδιες εταιρείες μεταφορών τα χρήματα στον καταναλωτή άμεσα με την επιστροφή του προϊόντος.
Καλούμε όλους τους πολίτες καταναλωτές να ανοίγουν επί τόπου το εμπόρευμα παρουσία της κούριερ και εάν δεν είναι το σωστό προϊόν άμεσα να επιστρέφουν το εμπόρευμα.
Οι couriers να μην καταβάλλουν τα χρήματα της αξίας του εμπορεύματος στις εταιρείες εάν δεν περάσουν οι 14 μέρες.
Πρέπει να πάρει τέλος αυτή η ταλαιπωρία με τους ηλεκτρονικούς απατεώνες εντός και εκτός Ελλάδας».