Το 26,8% των οδηγών που είχαν εμπλακεί σε ατυχήματα πέρσι ανήκε στην συγκεκριμένη ηλικιακή κατηγορία και ο κύριος λόγος των περισσοτέρων συμβάντων ήταν η έλλειψη εμπειρίας κατά τη διάρκεια της οδήγησης. Όσο μεγαλώνουν σε ηλικιακά οι οδηγοί, μικραίνει το ποσοστό των ατυχημάτων, ενώ σημειώνεται μια μικρή αύξηση (10,5%) των ατυχημάτων άνω των 80 ετών.
Τα στοιχεία της έρευνας της Hellas Direct έδειξαν ότι οι οδηγοί που ανήκουν στις ηλικίες 40-50 ετών, δηλαδή στις πιο παραγωγική ηλικία είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί και η εμπλοκή τους είναι μικρή (12,1%). Η εμπλοκή των οδηγών που ανήκουν στα έτη 30-40 είναι 15,8%, ενώ αυτοί που ανήκουν στην κατηγορία 50-60 εμπλέκονται σε ποσοστό 12,6%.
Οι οδηγοί που ανήκουν ηλιακά μεταξύ 60-70 έτη το ποσοστό εμπλοκής τους σε ατυχήματα είναι 10,9%, ενώ μειώνεται στο 9,3% στους οδηγούς που ανήκουν στην ηλιακή κατηγορία 70-80 έτη.
Από το σύνολο των ατυχημάτων, τα περισσότερα από τους νεαρότερους οδηγούς (ποσοστό 26%) και για τους 30-64 ετών (ποσοστό 25,1%) γίνονται σε παρκαρισμένα οχήματα. Οι άνω των 65 ξεγελιούνται περισσότερο με την όπισθεν και την αναστροφή (28% και 25,6% αντίστοιχα) και εμπλέκονται σε ατυχήματα.
Η Δευτέρα παραμένει ως η ημέρα που σημειώνονται τα περισσότερα ατυχήματα, καθώς τα ποσοστά είναι 17,8% για τους νέους οδηγούς και 17,48% για τους λίγο πιο έμπειρους. Αναφορικά με τις ώρες, οι μεσημεριανές, 12 με 3, είναι οι ώρες με τα περισσότερα ατυχήματα για όλες τις ηλικίες (22,6% για τους έως 30 ετών και 28,9% για τους άνω των 64 ετών).
Τέλος, 9 στα 10 τρακαρίσματα σύμφωνα με τα συγκεκριμένα στοιχεία δεν χρειάστηκαν γερανό για να φύγουν από το σημείο του ατυχήματος.