Ραδιόφωνο Live Επικοινωνία Χρήσιμα τηλέφωνα Φαρμακεία
Follow us
Σχολίασε την φωτογραφία 0 σχόλια
×

Εκτοξεύτηκαν οι ξενοδοχειακές τιμές τον φετινό Σεπτέμβριο

05/11/2024
56 Εμφανίσεις
0 Σχόλια

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Ινστιτούτου Τουριστικών Ερευνών και Προβλέψεων οι επιδόσεις των ξενοδοχείων και οι τιμές τους αυξήθηκαν ραγδαία το μήνα Σεπτέμβριο 2024, σε σχέση με τον ίδιο μήνα τον προηγούμενο χρόνο.

Πιο αναλυτικά, υπήρξε αύξηση στην πληρότητα των ξενοδοχείων, αλλά και στην μέση τιμή του δωματίου, καθώς το δίκλινο δωμάτιο κόστιζε στους επισκέπτες το φετινό Σεπτέμβριο 160 ευρώ σε σχέση με τον Σεπτέμβριο 2023, που το ίδιο δωμάτιο κόστιζε 128 ευρώ.

Με βάση τα στατιστικά εκτός από την αύξηση της τιμής των ξενοδοχειακών δωματίων υπήρξε και αύξηση στην πληρότητα των ξενοδοχείων, η οποία έφτασε το 83,5% από 79,3% που ήταν το Σεπτέμβριο του 2023.

Όσον αφορά στην μέση τιμή δωματίου αυτή αυξήθηκε από 128 ευρώ, σε 155 ευρώ, τον Σεπτέμβριο 2024 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο περυσινό μήνα,  ενώ η διάμεση τιμή διάθεσης δίκλινου δωματίου αυξήθηκε από 100 στα 130 ευρώ, τον εφετινό Σεπτέμβρη.

Το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο της Ελλάδος (ΞΕΕ) έχει αναθέσει στο Ινστιτούτο Τουριστικών Ερευνών και Προβλέψεων (ΙΤΕΠ) την εκπόνηση μηνιαίας έρευνας (πάνελ) για την παρακολούθηση της πορείας των βασικών ξενοδοχειακών μεγεθών κατά το 2024.

Η έρευνα διενεργείται κάθε μήνα με την αποστολή σύντομου ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου σε ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα ξενοδοχείων, τόσο ως προς την κατηγορία, όσο και ως προς την περιφέρεια στην οποία βρίσκεται το κάθε ξενοδοχείο.
Οι μεταβλητές που εξετάζονται είναι οι παρακάτω:
• Λειτουργία του ξενοδοχείου
• Πληρότητα του ξενοδοχείου
• Τιμή διάθεσης δίκλινου δωματίου του ξενοδοχείου
Η έρευνα υλοποιείται με τη μέθοδο CAWI – Computer-Assisted Web Interviewing, ενώ κατά την επεξεργασία των ερωτηματολογίων εφαρμόζεται τριπλή στάθμιση ως προς την κατηγορία, την περιφέρεια και το μέγεθος του ξενοδοχείου.

Σύμφωνα με επιχειρηματίες του κλάδου του τουρισμού, η άνοδος και οι αυξήσεις δηλώνουν έντονη ζήτηση στη χώρα μας παρά την έντονη ανταγωνιστικότητα που υπάρχει γενικά στη Μεσόγειο. Αυτή η αύξηση βοηθάει και τους tour operators να κλείσουν συμφωνίες και να αυξήσουν τα συμβόλαιά τους.

Πηγή: money-tourism.gr


Η ανωνυμία είναι το καλύτερο κρησφύγετο δειλίας και χυδαιότητας!
Σχόλια 0

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

× ExpImage

ΕΞΟΔΟΣ