Ραδιόφωνο Live Επικοινωνία Χρήσιμα τηλέφωνα Φαρμακεία
Follow us
Σχολίασε την φωτογραφία 0 σχόλια
×

Τι αποζημιώσεις θα δίνει ο ΔΕΔΔΗΕ στους καταναλωτές ρεύματος

07/04/2020
135 Εμφανίσεις
0 Σχόλια

Νέος χάρτης υποχρεώσεων του ΔΕΔΔΗΕ με 17 εγγυημένες υπηρεσίες προς τους καταναλωτές. Στα 600 ευρώ η αποζημίωση για καμένες ηλεκτρικές συσκευές από τυχαία βλάβη του δικτύου διανομής. Από 20 έως 80 ευρώ η αθέτηση προθεσμιών.

Λίστα με τις υπηρεσίες που εγγυάται ο Διαχειριστής Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας ότι θα παρέχει προς τους 7,4 καταναλωτές ρεύματος σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα ενέκρινε η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας αποσκοπώντας στη βελτίωση της εξυπηρέτησης και στην ποιοτική αναβάθμιση των εργασιών του ΔΕΔΔΗΕ.


Πρόκειται για 17 εγγυημένες υπηρεσίες οι οποίες συνοδεύονται, στην περίπτωση της εκπρόθεσμης παροχής τους, με την υποχρέωση του Διαχειριστή να αποζημιώνει τους πελάτες του. Αυτές κατηγοριοποιούνται στην «εξυπηρέτηση νέων συνδέσεων», «τεχνικές υπηρεσίες σε υφιστάμενους καταναλωτές», «μετρητές» και «ποιότητα επικοινωνίας και εξυπηρέτησης πελατών».

Οι χάρτης υποχρεώσεων του ΔΕΔΔΗΕ θα τεθεί σε ισχύ από την 1η Ιουλίου και ήδη η απόφαση της ΡΑΕ έχει σταλεί προς δημοσίευση στο ΦΕΚ.

Τα κυριότερα σημεία της απόφασης της Αρχής είναι:

1) Αυξάνεται η καταβαλλόμενη ρήτρα αποζημίωσης από τον Διαχειριστή προς τους πελάτες χαμηλής τάσης στα 20 ευρώ και προς τους πελάτες μέσης τάσης στα 40 ευρώ, σε περίπτωση προβλημάτων στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών, από το ποσό των 15 ευρώ που προβλεπόταν στο προηγούμενο πρόγραμμα.

2) Προβλέπεται κλιμάκωση του καταβαλλόμενου ποσού αποζημίωσης των καταναλωτών από τον Διαχειριστή (έως και 4πλάσιο του βασικού) σε περίπτωση σημαντικής υπέρβασης του εγγυημένου χρόνου εξυπηρέτησης για τις υπηρεσίες εξυπηρέτησης νέων συνδέσεων, αποκατάστασης διακοπών τροφοδότησης, διερεύνησης αναφορών σε σχέση με την ποιότητα τάσης και επανασύνδεσης μετά από απενεργοποίηση λόγω χρέους ή κατόπιν αιτήματος του πελάτη. Για την υπέρβαση των χρόνων εξυπηρέτησης στις προαναφερόμενες υπηρεσίες, η αποζημίωση π.χ. για πελάτες χαμηλής τάσης μπορεί να φτάσει ακόμη και στα 80 ευρώ και για εκείνους της μέσης τάσης στα 160 ευρώ.

Επίσης αν ξεπεράσει τις 12 ώρες η αποκατάσταση τροφοδότησης καταναλωτή μέσης τάσης μετά από διακοπή λόγω βλάβης δικτύου ή προγραμματισμένων εργασιών τότε η βασική ρήτρα αποζημίωσης είναι τα 150 ευρώ.

3) Προστίθενται νέες εγγυημένες υπηρεσίες που σχετίζονται με την κατασκευή νέων συνδέσεων, με μεγάλη επέκταση δικτύου και με την αντικατάσταση απλού μετρητή με μετρητή πολλαπλού τιμολογίου (νυχτερινό) ή ηλεκτρονικό μετρητή – Επαναφέρεται η εγγυημένη υπηρεσία για την τήρηση συμφωνημένης συνάντησης για εργασίες σε ακίνητα πελατών.

Ηλεκτρικές συσκευές

Εξάλλου, η ΡΑΕ αποφάσισε την αύξηση των αποζημιώσεων για ζημιές σε ηλεκτρικές συσκευές εξαιτίας τυχαίας διακοπής του ουδετέρου αγωγού του δικτύου.

Σύμφωνα με το κείμενο το μέγιστο ύψος της αποζημίωσης και ορίζεται στο ποσό των 600 ευρώ, ανεξαρτήτως τύπου παροχής (από 300 για μονοφασική και 400 ευρώ για τριφασική παροχή που ισχύουν σήμερα).

Επίσης, το χρονικό όριο για την υποβολή σχετικών αιτημάτων αποζημίωσης από τους καταναλωτές στον Διαχειριστή ορίζεται σε 10 εργάσιμες ημέρες από το συμβάν (αντί 4 εργάσιμων ημερών που είναι σήμερα).

Η ΡΑΕ θεωρεί την αναθεώρηση αυτή αναγκαία προκειμένου η συγκεκριμένη διαδικασία να ανταποκρίνεται στις πραγματικές συνθήκες (αυξημένο κόστος βλαβών που προκαλούνται σε πιο σύγχρονο εξοπλισμό, αναγκαίος χρόνος για εντοπισμό του προβλήματος, επισκευή ή εκτίμηση της οικονομικής ζημίας).

πηγή euro2day.gr

 

Χρήστος Κολώνας


Η ανωνυμία είναι το καλύτερο κρησφύγετο δειλίας και χυδαιότητας!
Σχόλια 0

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

× ExpImage

ΕΞΟΔΟΣ