Ραδιόφωνο Live Επικοινωνία Χρήσιμα τηλέφωνα Φαρμακεία
Follow us
Σχολίασε την φωτογραφία 0 σχόλια
×

Στη διακριτική ευχέρεια των διευθυντών θα είναι το «λουκέτο» στα σχολεία

16/09/2020
60 Εμφανίσεις
0 Σχόλια

Κάθε περίπτωση θα αξιολογείται χωριστά – Τι σημαίνει αυτό

Στη διακριτική ευχέρεια των διευθυντών θα είναι το «λουκέτο» στα σχολεία σε περίπτωση που εμφανιστεί κάποιο κρούσμα κορωνοϊού.

Αυτό σημαίνει ότι κάθε περίπτωση θα αξιολογείται χωριστά, γι’ αυτό και υπάρχει περίπτωση να κλείσουν ολόκληρα τα σχολεία για ένα και μόνο κρούσμα και όχι μεμονωμένα τμήματα όπως είχε αρχικά ανακοινωθεί.


Ωστόσο με διάταξη που ψηφίστηκε, με την οποία δίνεται η δυνατότητα στους Διευθυντές Εκπαίδευσης να αποφασίζουν σε συνδυασμό με τις… πιέσεις των γονέων και της τοπικής κοινωνίας, οδηγούν σε δεκαήμερο λουκέτο σε ολόκληρα σχολικά συγκροτήματα. Για τη σημερινή λίστα με τα κλειστά σχολεία, κρίθηκε από τον ΕΟΔΥ οτι υπήρχε κίνδυνος διασποράς του κορωνοϊού.

Χθες, ψηφίστηκε, κατά πλειοψηφία, στην Ολομέλεια της Βουλής η διάταξη με την οποία:παρέχεται στον οικείο Διευθυντή Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ,δυνατότητα προσωρινής αναστολής λειτουργίας επιμέρους τμημάτων καθώς και ολόκληρων σχολικών μονάδων δημοσίων και ιδιωτικών, με σκοπό την πρόληψη και τον περιορισμό της . Επίσης ανατίθενται στους Συντονιστές και Αναπληρωτές Συντονιστές Εξωτερικού, για το σχολικό έτος 2020-21 συγκεκριμένες αρμοδιότητες για την αντιμετώπιση ζητημάτων που προκύπτουν εξαιτίας της πανδημίας του Κορωνοϊού στις Δομές της Εκπαίδευσης στο εξωτερικό (καθορισμός έναρξης σχολικού και διδακτικού έτους, προσωρινή αναστολή λειτουργίας δομών ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης και μετακινήσεων μαθητών, θέματα απουσιών και εξ αποστάσεως διδασκαλία κλπ).

Αναλυτικά, το πρωτόκολλο του ΕΟΔΥ

Ο υπεύθυνος διαχείρισης κορωνοϊού κάθε σχολικής μονάδας πρέπει να κάνει τα εξής:


– ενημερώνει και εκπαιδεύει το προσωπικό σχετικά με την έγκαιρη αναγνώριση και τη διαχείριση υπόπτων κρουσμάτων λοίμωξης κορονοϊού,
– έχει την ευθύνη επικοινωνίας με τις οικογένειες των παιδιών, την οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης, τη Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας της οικείας Περιφερειακής Ενότητας. Οι ανωτέρω Διευθύνσεις επικοινωνούν με τον ΕΟΔΥ και την Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας, ως φορέα υπεύθυνου για την ιχνηλάτηση επαφών, ενημερώνεται για τις τρέχουσες οδηγίες σχετικά με θέματα κορονοϊού σε σχολεία και την αντιμετώπισή τους,
– έχει την ευθύνη για την τήρηση αρχείου καταγραφής απουσιών, που σχετίζονται με συμπτώματα συμβατά με κορονοϊό για μαθητές και προσωπικό και την παρακολούθηση της πραγματοποίησης από αυτούς διαγνωστικού τεστ για κορονοϊό (εφόσον συστηθεί από ιατρό) και του αποτελέσματός του,
– διαμορφώνει λίστα ατόμων του Τμήματος της σχολικής τάξης, που εκδηλώθηκε το κρούσμα και παρέχει σχετικές πληροφορίες στον φορέα ιχνηλάτησης των επαφών,


– έχει την ευθύνη διαμόρφωσης, εξοπλισμού και λειτουργίας του προκαθορισμένου χώρου απομόνωσης περιστατικού που εμφανίζει συμπτώματα συμβατά με κορονοϊό στο σχολείο.

Διαχείριση μεμονωμένων περιστατικών
Διαχείριση παιδιού που εμφανίζει συμπτώματα συμβατά με λοίμωξη κορωνοϊού:

– Εάν ένας μαθητής εμφανίσει έστω και ήπια συμπτώματα συμβατά με λοίμωξη κορονοϊού εκτός του χώρου του σχολείου, παραμένει στο σπίτι και ειδοποιείται το σχολείο με ευθύνη των γονέων/κηδεμόνων.
– Εάν ένας μαθητής εμφανίσει συμπτώματα συμβατά με λοίμωξη κορονοϊού όταν είναι στο σχολείο, γίνονται τα παρακάτω:
– Επικοινωνία με την οικογένεια για παραλαβή του παιδιού.
– Απομόνωση του παιδιού σε προκαθορισμένο καλά αεριζόμενο χώρο, με επίβλεψη, μακριά από τα υπόλοιπα παιδιά και εφαρμογή απλής χειρουργικής μάσκας.
– Εφαρμογή υγιεινής χεριών και αναπνευστικής υγιεινής από το παιδί και το/τα άτομο/α που το φροντίζουν.
– Χρήση εξοπλισμού ατομικής προστασίας από το προσωπικό (μάσκα, γάντια, και –σε περίπτωση κινδύνου εκτίναξης βιολογικών υγρών ή αναπνευστικών εκκρίσεων– ποδιά αδιάβροχη και οφθαλμική προστασία με γυαλιά ή ασπίδα προσώπου).
– Επιμελής καθαρισμός του χώρου και εφαρμογή απολυμαντικού σε επιφάνειες μετά την αναχώρηση του παιδιού με χρήση εξοπλισμού ατομικής προστασίας.
– Γίνεται ιατρική αξιολόγηση με πρωτοβουλία των γονέων/κηδεμόνων και εφόσον, σύμφωνα με την κρίση του θεράποντος ιατρού, το παιδί χαρακτηριστεί ως ύποπτο για λοίμωξη COVID-19 χωρίς να υπάρχει εναλλακτική διάγνωση, θα πρέπει να γίνει κατά προτεραιότητα μοριακό διαγνωστικό τεστ.
– Εν αναμονή του αποτελέσματος, το παιδί παραμένει σε απομόνωση κατ’ οίκον (εφόσον κρίνεται από τον ιατρό ότι η κατάστασή του δεν απαιτεί νοσηλεία σε νοσοκομείο), σε καλά αεριζόμενο δωμάτιο, ενώ το σχολείο συνεχίζει κανονικά τη λειτουργία του.
– Διαχείριση μέλους του προσωπικού που εμφανίζει συμπτώματα συμβατά με λοίμωξη COVID-19
– Εάν ένα μέλος του προσωπικού εμφανίσει συμπτώματα συμβατά με λοίμωξη COVID-19 εκτός του χώρου του σχολείου, παραμένει στο σπίτι και με ευθύνη του ειδοποιείται το σχολείο.
– Εάν ένα μέλος του προσωπικού εμφανίσει συμπτώματα συμβατά με λοίμωξη COVID-19 όταν είναι στο σχολείο, αποχωρεί από το χώρο του σχολείου μετά από συνεννόηση με τους υπεύθυνους. – Αν χρειαστεί να περιμένει στο σχολείο για ένα μικρό χρονικό διάστημα, παραμένει σε απομόνωση στον καθορισμένο χώρο φορώντας απλή χειρουργική μάσκα και τηρώντας τις διαδικασίες που περιγράφονται στην ενότητα για τους μαθητές.
– Γίνεται ιατρική αξιολόγηση με πρωτοβουλία του ίδιου και εφόσον, σύμφωνα με την κρίση του θεράποντος ιατρού, το μέλος του προσωπικού χαρακτηριστεί ωςύποπτο για λοίμωξη COVID-19 χωρίς να υπάρχει εναλλακτική διάγνωση, θα πρέπει να γίνει κατά προτεραιότητα μοριακό διαγνωστικό τεστ.
– Εν αναμονή του αποτελέσματος, το μέλος του προσωπικού παραμένει σε απομόνωση κατ’ οίκον (εφόσον κρίνεται από τον ιατρό ότι η κατάστασή του δεν απαιτεί νοσηλεία σε νοσοκομείο), σε καλά αεριζόμενο δωμάτιο, ενώ το σχολείο συνεχίζει κανονικά τη λειτουργία του.
– Σε περίπτωση που το μοριακό τεστ για τον νέο κορονοϊό είναι θετικό

Γονέας/κηδεμόνας του μαθητή ή το μέλος του προσωπικού ενημερώνει άμεσα τον υπεύθυνο διαχείρισης COVID-19 της σχολικής μονάδας ή/και τον/την διευθυντής/τρια της σχολικής μονάδας.

– Ενημερώνει, επίσης, τους υπεύθυνους για εξωσχολικές δραστηριότητες, στις οποίες ενδεχομένως μετέχει ο μαθητής ή το μέλος του προσωπικού (πχ φροντιστήριο, ξένες γλώσσες, αθλητισμός κλπ).
– Ο υπεύθυνος διαχείρισης COVID-19 του σχολείου επικοινωνεί με τις οικογένειες των παιδιών, την οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης, τη Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας της οικείας Περιφερειακής Ενότητας. Οι ανωτέρω Διευθύνσεις επικοινωνούν με τον ΕΟΔΥ και την Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας, ως φορέα υπεύθυνου για την ιχνηλάτηση επαφών (προσωπικού και παιδιών κλπ).
– Γίνεται ενδελεχής καθαρισμός και τοπική εφαρμογή απολυμαντικού στις επιφάνειες των χώρων που κινήθηκε το κρούσμα.

Όσον αφορά στο άτομο με επιβεβαιωμένο κορωνοϊό

– Το παιδί ή ο ενήλικας μπορεί να επιστρέψει στη σχολική μονάδα μετά την παρέλευση τουλάχιστον 10ημέρου από την έναρξη των συμπτωμάτων ΚΑΙ την πάροδο 24 ωρών από την πλήρη υποχώρηση του πυρετού (χωρίς τη λήψη αντιπυρετικών) και την ύφεση των συμπτωμάτων του (σε περίπτωση ασθενών με πολύ σοβαρή νόσο ή ανοσοκαταστολή μπορεί το διάστημα του 10ημέρου να είναι μεγαλύτερο, σύμφωνα με την γνώμη του θεράποντος ιατρού).
– Για την επάνοδο στο σχολείο των επιβεβαιωμένων περιστατικών δεν απαιτείται η διενέργεια νέου τεστ.
– Όσον αφορά στις στενές επαφές του ατόμου με επιβεβαιωμένο κορονοϊό

Αναγνώριση και καταγραφή των στενών επαφών του επιβεβαιωμένου κρούσματος από τον υπεύθυνο διαχείρισης COVID-19 του σχολείου.

Όλα τα άτομα που εμπίπτουν στην κατηγορία των στενών επαφών θα απομακρυνθούν από το σχολείο, με οδηγίες για στενή παρακολούθηση της υγείας τους και, εφόσον δεν εκδηλώσουν κάποιο σύμπτωμα συμβατό με COVID-19, θα επιστρέψουν μετά από 14 ημέρες από την τελευταία επαφή με το επιβεβαιωμένο περιστατικό.
– Εάν κατά τη διάρκεια της 14ήμερης καραντίνας, άτομο που έχει θεωρηθεί στενή επαφή, εκδηλώσει συμπτώματα συμβατά με COVID-19, θα πρέπει να υποβληθεί σε εργαστηριακό έλεγχο.
– Εάν το μοριακό τεστ είναι θετικό: αντιμετωπίζεται ως επιβεβαιωμένο περιστατικό.
– Εάν το μοριακό τεστ είναι αρνητικό: παραμένει σε καραντίνα έως την ολοκλήρωση του 14ημέρου.
– Δε συνιστάται καθολικός εργαστηριακός έλεγχος των ασυμπτωματικών στενών επαφών.
– Εάν κατά τη διάρκεια της 14ήμερης καραντίνας, ασυμπτωματικό άτομο που έχει θεωρηθεί στενή επαφή, κάνει με δική του πρωτοβουλία ή για εξατομικευμένους λόγους εργαστηριακό έλεγχο, τότε:

– Εάν το μοριακό τεστ είναι θετικό: παραμένει σε κατ’ οίκον απομόνωση για 10 ημέρες από την ημέρα διενέργειας του τεστ (εφόσον παραμένει ασυμπτωματικό).
– Εάν το μοριακό τεστ είναι αρνητικό: παραμένει σε καραντίνα έως την ολοκλήρωση του 14ημέρου.
– Στην περίπτωση εκπαιδευτικού με θετικό τεστ που διδάσκει κυρίως σε ένα συγκεκριμένο τμήμα (π.χ. δάσκαλος Δημοτικού Σχολείου), οι μαθητές του τμήματος αυτού θα θεωρηθούν στενές επαφές (εφόσον, βέβαια, ο εκπαιδευτικός είχε παρουσία σε αυτό για τουλάχιστον 2 διδακτικές ώρες εντός των 48 ωρών πριν την έναρξη των συμπτωμάτων (ή έως και 10 ημέρες μετά από αυτήν)

Στην περίπτωση εκπαιδευτικού με θετικό τεστ ο οποίος/η οποία διδάσκει σε περισσότερα τμήματα ή έχει έρθει σε επαφή με περισσότερα άτομα, για τον προσδιορισμό των απαραίτητων μέτρων θα πρέπει να γίνεται ειδική κάθε φορά εκτίμηση κινδύνου για τυχόν στενές επαφές εντός 48 ωρών πριν την έναρξη των συμπτωμάτων (ή έως και 10 ημέρες μετά από αυτήν), λαμβάνοντας υπόψη τα εξής:

– τον αριθμό των διδακτικών ωρών που δίδαξε στο κάθε τμήμα,
– τον τρόπο χρήσης μάσκας –από τον ίδιο και τους άλλους– κατά τις επαφές με άλλα άτομα,
– τον τρόπο τήρησης αποστάσεων από τα άτομα με τα οποία ήρθε σε επαφή,
– τη διάρκεια της επαφής με τα άτομα αυτά, κτλ.

Επιπρόσθετα, η τυχόν απομάκρυνση παιδιών/ προσωπικού άλλων τμημάτων ή και ολόκληρου του σχολείου θα εξετάζεται κατά περίπτωση, ανάλογα με την εκτίμηση κινδύνου που θα προκύπτει κατά την διερεύνηση και ιχνηλάτηση των επαφών.

Σε περίπτωση που το επιβεβαιωμένο κρούσμα (μαθητής ή μέλος του προσωπικού) χρησιμοποιεί σχολικό λεωφορείο, θα πρέπει να απομακρυνθούν από το σχολείο σύμφωνα με τα παραπάνω και οι στενές επαφές που είχε στο σχολικό λεωφορείο κατά τις 48 ώρες από την έναρξη των συμπτωμάτων (ή έως και 10 ημέρες μετά από αυτήν).

Δ) Σε περίπτωση που το μοριακό τεστ για τον νέο κορονοϊό είναι αρνητικό το παιδί ή ο ενήλικας μπορεί να επιστρέψει στο σχολείο μετά την πάροδο τουλάχιστον 24 ωρών από την πλήρη υποχώρηση του πυρετού (χωρίς τη λήψη αντιπυρετικών) και την ύφεση των συμπτωμάτων του – καθώς αυτός είναι ο χρόνος επανόδου για τις συνήθεις ιογενείς λοιμώξεις του αναπνευστικού.

Εν αναμονή του αποτελέσματος του μοριακού τεστ:

Το ύποπτο περιστατικό παραμένει σε κατ’ οίκον απομόνωση (εφόσον έχει κριθεί από τον ιατρό ότι η κατάστασή του δεν απαιτεί νοσηλεία σε νοσοκομείο) έως την έκδοση του αποτελέσματος και η περαιτέρω διαχείριση θα γίνει ανάλογα με το αποτέλεσμα.
Οι στενές επαφές του ύποπτου περιστατικού προσέρχονται κανονικά στο σχολείο με οδηγία για στενή παρακολούθηση της υγείας τους.

Στ) Σε περίπτωση ύποπτου περιστατικού που δεν έχει υποβληθεί σε μοριακό τεστ:

Τo παιδί ή ο ενήλικας που είναι ύποπτο κρούσμα COVID-19 (βλ. Παράρτημα) και, για οποιοδήποτε λόγο, δεν έχει υποβληθεί σε έλεγχο με μοριακό τεστ μπορεί να επιστρέψει στο σχολείο 10 ημέρες μετά την έναρξη των συμπτωμάτων και την πάροδο τουλάχιστον 24 ωρών από την πλήρη υποχώρηση του πυρετού (χωρίς τη λήψη αντιπυρετικών) και την ύφεση των συμπτωμάτων του ΕΚΤΟΣ ΕΑΝ α) υπάρχει εναλλακτική διάγνωση ΚΑΙ β) δεν έχει επιδημιολογική σύνδεση με ύποπτο ή επιβεβαιωμένο περιστατικό COVID-19.
Εάν πληρούνται και οι δύο παραπάνω προϋποθέσεις α και β, η επιστροφή στο σχολείο μπορεί να γίνει μετά την πάροδο τουλάχιστον 24 ωρών από την πλήρη υποχώρηση του πυρετού (χωρίς τη λήψη αντιπυρετικών) και την ύφεση των συμπτωμάτων του (τον χρόνο επανόδου για τις συνήθεις ιογενείς λοιμώξεις του αναπνευστικού).
Διαχείριση δύο περιστατικών που διαγνώστηκαν σε διάστημα 14 ημερών

Εφαρμόζονται οι οδηγίες όπως σε αντιμετώπιση μεμονωμένου κρούσματος και

Γίνεται επικοινωνία και συνεργασία του υπεύθυνου διαχείρισης COVID-19 του σχολείου με την οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης, τη Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας της οικείας Περιφερειακής Ενότητας. Οι ανωτέρω Διευθύνσεις επικοινωνούν με τον ΕΟΔΥ και την Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας, ως φορέα υπεύθυνου για την ιχνηλάτηση επαφών.
Εάν δεν υπάρχει επιδημιολογική συσχέτιση: Συνιστάται συνέχιση των καθημερινών σχολικών δραστηριοτήτων με συνέπεια στη συστηματική εφαρμογή των μέτρων.

Εάν υπάρχει επιδημιολογική συσχέτιση (χωρίς τα δύο κρούσματα να έχουν οικογενειακή σχέση ή στενή επαφή μεταξύ τους εκτός της σχολικής μονάδας):

– Ενημέρωση/ευαισθητοποίηση σχολικής κοινότητας από τον υπεύθυνο διαχείρισης COVID-19 για εγρήγορση και έγκαιρη αναγνώριση ύποπτων περιστατικών
– Ενίσχυση μέτρων στο σχολικό περιβάλλον:
– τήρηση αποστάσεων
– ορθή χρήση μάσκας
– υγιεινή χεριών
– αναπνευστική υγιεινή
– καθαριότητα περιβάλλοντος
– Εκτίμηση κινδύνου και σύσταση για εργαστηριακό έλεγχο των στενών επαφών στο σχολείο.

Ανάλογα με τα αποτελέσματα της επιδημιολογικής διερεύνησης και την εκτίμηση κινδύνου, θα αποφασιστεί το εύρος της εφαρμογής εργαστηριακού ελέγχου και των μέτρων αναστολής λειτουργίας της εκπαιδευτικής μονάδας (τμήμα κρουσμάτων, άλλο τμήμα, περισσότερα τμήματα).
Διαχείριση τριών ή περισσότερων επιβεβαιωμένων περιστατικών που διαγνώστηκαν σε 14 ημέρες

Άμεση επικοινωνία του υπεύθυνου διαχείρισης COVID-19 του σχολείου με τις οικογένειες των παιδιών, την οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης, τη Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας της οικείας Περιφερειακής Ενότητας. Οι ανωτέρω Διευθύνσεις επικοινωνούν με τον ΕΟΔΥ και την Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας, ως φορέα υπεύθυνου για την ιχνηλάτηση επαφών.

Ορισμός συρροής κρουσμάτων σε σχολεία

Τουλάχιστον 3 εργαστηριακά επιβεβαιωμένα κρούσματα με συμπτωματική ή ασυμπτωματική λοίμωξη, σε διάστημα 14 ημερών, μεταξύ μελών του ίδιου σχολικού περιβάλλοντος, που δεν έχουν οικογενειακή σχέση και δεν υπάρχει μεταξύ τους στενή επαφή εκτός της συγκεκριμένης σχολικής μονάδας.

Ανάλογα με τα αποτελέσματα της επιδημιολογικής διερεύνησης και την εκτίμηση κινδύνου, θα αποφασιστεί το εύρος της εφαρμογής εργαστηριακού ελέγχου και των μέτρων αναστολής λειτουργίας της εκπαιδευτικής μονάδας (τμήματα κρουσμάτων, άλλο τμήμα, περισσότερα τμήματα).

Διαδικασία λήψης απόφασης για τη διακοπή της λειτουργίας τμημάτων ή σχολικών μονάδων λόγω κορωνοϊού

Η απόφαση για την αναστολή της λειτουργίας Τμημάτων Σχολικής Μονάδας ή ολόκληρης της Σχολικής Μονάδας λαμβάνεται από τον Διευθυντή Α΄βάθμιας ή Β΄βάθμιας Εκπαίδευσης, μετά από γνώμη του Προϊσταμένου της Διεύθυνσης Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας της οικείας Περιφερειακής Ενότητας ή του αντικαταστάτη του.

Για τη σχετική γνώμη και απόφαση λαμβάνονται υπόψη οι παραπάνω οδηγίες, καθώς και τα τοπικά επιδημιολογικά και κοινωνικά δεδομένα.

Εφόσον καταγράφεται τουλάχιστον ένα επιβεβαιωμένο περιστατικό κορονοϊού είτε σε μαθητή είτε σε μέλος του εκπαιδευτικού ή άλλου προσωπικού, ο Διευθυντής της Σχολικής Μονάδας ενημερώνει α/ τον Διευθυντή της οικείας Α΄βάθμιας ή Β΄βάθμιας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, β/ τον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας της οικείας Περιφερειακής Ενότητας ή τον αντικαταστάτη του και γ/ τον ΕΟΔΥ.

Εφόσον αποφασιστεί η αναστολή της λειτουργίας Τμήματος ή Τμημάτων του σχολείου ή όλης της Σχολικής Μονάδας, ενημερώνεται ο Διευθυντής της Σχολικής Μονάδας και με ευθύνη του οι εκπαιδευτικοί, οι μαθητές και οι γονείς/κηδεμόνες.

Επίσης, με ευθύνη του Διευθυντή Εκπαίδευσης, καταχωρείται στη βάση δεδομένων του Πληροφοριακού Συστήματος myschool η πληροφορία για την αναστολή αυτή.

1. Προς τον σκοπο? της αποφυγη?ς κινδυ?νου εμφα?νισης η?/και δια?δοσης του κορωνοι?ου? COVID-19, δυ?ναται να επιβα?λεται ως με?τρο προ?ληψης και περιορισμου? της δια?δοσης της νο?σου η προσωρινη? αναστολη? της λειτουργι?ας επιμε?ρους τμημα?των σχολικω?ν μονα?δων, καθω?ς και ολο?κληρων σχολικω?ν μονα?δων, δημο?σιων και ιδιωτικω?ν. Η απο?φαση για την προσωρινη? αναστολη? λειτουργι?ας τμημα?των η? σχολικω?ν μονα?δων, δημο?σιων και ιδιωτικω?ν, και για τη δια?ρκεια αυτη?ς, λαμβα?νεται απο? τον οικει?ο Διευθυντη? Πρωτοβα?θμιας η? Δευτεροβα?θμιας Εκπαι?δευσης μετα? απο? γνω?μη του Διευθυντη? Δημο?σιας Υγει?ας και Κοινωνικη?ς Με?ριμνας της οικει?ας Περιφερειακη?ς Ενο?τητας κατ’ εφαρμογη? του εκα?στοτε ισχυ?οντος Πρωτοκο?λλου Διαχει?ρισης Κρου?σματος της «Επιτροπη?ς Αντιμετω?πισης Εκτα?κτων Συμβα?ντων Δημο?σιας Υγει?ας απο? Λοιμογο?νους Παρα?γοντες».

2. Αποφα?σεις για την αναστολη? λειτουργι?ας του συνο?λου των σχολικω?ν μονα?δων, δημο?σιων και ιδιωτικω?ν, δημοτικη?ς η? περιφερειακη?ς ενο?τητας η? εθνικου? επιπε?δου λαμβα?νονται απο? τα οριζο?μενα ως αρμο?δια ο?ργανα κατα? την περ. δ) της παρ. 4 του α?ρθρου πρω?του της απο? 25.2.2020 Πρα?ξης Νομοθετικου? Περιεχομε?νου (Α ? 42), η οποι?α κυρω?θηκε με το α?ρθρο πρω?το του ν. 4682/2020 (A ? 76).

3. Για το σχολικο? ε?τος 2020-2021, κατα? παρε?κκλιση κα?θε ειδικη?ς η? γενικη?ς δια?ταξης, οι Συντονιστε?ς και Αναπληρωτε?ς Συντονιστε?ς Εκπαι?δευσης Εξωτερικου?, λαμβα?νοντας υπο?ψιν τις επικρατου?σες σε κα?θε χω?ρα υγειονομικε?ς συνθη?κες και τα σε κα?θε χω?ρα ισχυ?οντα με?τρα περιορισμου? δια?δοσης του κορωνοι?ου? COVID-19, για τις δομε?ς ελληνο?γλωσσης εκπαι?δευσης που λειτουργου?ν σε κα?θε χω?ρα της περιφε?ρειας του Συντονιστικου? τους Γραφει?ου, δυ?νανται να ορι?ζουν με απο?φαση? τους: α) την ημερομηνι?α ε?ναρξης και λη?ξης του σχολικου? και διδακτικου? ε?τους, καθω?ς και τις ημερομηνι?ες αργιω?ν και διακοπω?ν, β) την τυχο?ν προσωρινη? αναστολη? λειτουργι?ας δομω?ν ελληνο?γλωσσης εκπαι?δευσης σε περι?πτωση παρο?ντος η? επικει?μενου υγειονομικου? κι?νδυνου εξαιτι?ας της πανδημι?ας του κορωνοι?ου? COVID-19, γ) την τυχο?ν ανα- στολη? μετακινη?σεων μαθητω?ν δομω?ν ελληνο?γλωσσης εκπαι?δευσης, δ) ειδικο?τερα ζητη?ματα που προκυ?πτουν εξαιτι?ας της πανδημι?ας του κορωνοι?ου? COVID-19 σχετικα? με απουσι?ες των μαθητω?ν και ε) ειδικο?τερα ζητη?ματα που προκυ?πτουν εξαιτι?ας της πανδημι?ας του κορωνοι?ου? COVID-19 σχετικα? με την εξ αποστα?σεως διδασκαλι?α.

4. Η παρου?σα κατισχυ?ει του α?ρθρου 4 του π.δ. 79/2017 (Α ? 109), του α?ρθρου 94 του ν. 3852/2010 (Α ? 87) και κα?θε α?λλης γενικη?ς δια?ταξης.

Πηγή: protothema.gr Ισμήνη Χαραλαμποπούλου  

  


Η ανωνυμία είναι το καλύτερο κρησφύγετο δειλίας και χυδαιότητας!
Σχόλια 0

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

× ExpImage

ΕΞΟΔΟΣ