Μιλώντας στην ΕΡΤ και απευθυνόμενος στους καταναλωτές, ο κ. Μακρής τόνισε ότι θα πρέπει να αξιολογούν σωστά τα online καταστήματα, προσέχοντας και το aftersale που προσφέρουν, δηλαδή τον τρόπο που οι αγοραστές θα μπορούσαν να επιστρέψουν ή και να αντικαταστήσουν το προϊόν που αγόρασαν για οποιονδήποτε λόγο προκύψει.
Σημείωσε μάλιστα ότι ο καλύτερος συνδυασμός για τον καταναλωτή είναι αυτός του φυσικού και του διαδικτυακού καταστήματος.
Όσον αφορά τον τρόπο που πραγματοποιούνται οι αγορές, ο κ. Μακρής είπε πως σύμφωνα με έρευνα, έξι στους 10 χρήστες του διαδικτύου είναι και πελάτες του ηλεκτρονικού εμπορίου, ενώ 1 στους 3 online καταναλωτές κάνουν το 20% των αγορών τους ηλεκτρονικά.
Ακόμη, για όλους τους online καταναλωτές κατά μέσο όρο οι ηλεκτρονικές αγορές αντιπροσωπεύουν πλέον το 10% των συνολικών τους αγορών, ποσοστό που παραμένει στα ίδια επίπεδα με το αντίστοιχο του Ιουνίου 2021.
Σύμφωνα με τον κ. Μακρή, τα υψηλότερα ποσοστά καταγράφονται σε:
- εισιτήρια - ξενοδοχεία με 45%
- ηλεκτρικά - ηλεκτρονικά είδη με 34%
- είδη ρουχισμού με 20%
- παιχνίδια - είδη δώρων - κοσμήματα με 17%
- είδη προσωπικής περιποίησης με 13%
- έπιπλα με 13%
Πηγή: Reporter.gr