Ο Έλληνας οδηγός που συμμετέχει για πρώτη χρονιά με τη μοτοσυκλέτα του HONDANSF250R με την ομάδα DNA-FIFTYMOTORSPORTστον πιο ανταγωνιστικό θεσμό παγκοσμίως FIMCEVREPSOLστην κατηγορία EUROPEANTALENTCUP που διοργανώνετε από την FIMκαι την DORNAπου διοργανώνουν και το MOTOGPκαι θεωρείτε το παγκόσμιο πρωτάθλημαJUNIORGP καθώς στην συγκεκριμένη κατηγορία συμμετέχουν 50 οδηγοί από 16 διαφορετικές χώρες, κατάφερε μια μεγάλη επιτυχία τόσο για τον ίδιο όσο και για την Ελλάδα στον τελευταίο αγώνα του πρωταθλήματος στην πίστα της Ισπανίας στηVALENCIAπου πραγματοποιήθηκε στης 21 Νοεμβρίου.
Κάτω από πραγματικά αντίξοες συνθήκες για όλους τους οδηγούς, με τον καιρό να είναι πολύ άστατος πότε με βροχές και πότε με ήλιο δημιουργώντας μεγάλη αναστάτωση στις ομάδες για την επιλογή των ρυθμίσεων και των ελαστικών, ο δικός μας Έλληνας οδηγός από το όμορφο νησί της Κω κατάφερε για ακόμα μια φορά στην αγωνιστική του καριέρα να προσθέσει μια μεγάλη επιτυχία στις αποσκευές του και ακόμα μια πρωτιά καθώς με την πρόκριση του κατάφερε να γίνει ο πρώτος Έλληναςπου προκρίνεται σε έναν παγκόσμιο θεσμό στην κατηγορία HETC.
Λόγο των πολλώνσυμμετοχών στην συγκεκριμένηκατηγορία οι οδηγοί χωρίζονταισε δυο γκρουπ και από το κάθε γκρουπ προκρίνονται για τους τελικούς αγώνες οι πρώτοι 14 δηλαδή συνολικά 28 οδηγοί από τα δυο γκρουπ και οι υπόλοιποι συμμετέχουν σε έναν αγώνα LASTCHANCE όπου οι δυο πρώτοι από τον αγώνα LASTCHANCEπηγαίνουν στον τελικό μαζί με τους υπόλοιπους 28 για να συμπληρωθεί η σχάρα της εκκίνησης με 30 οδηγούς.
Την παρασκευή και στα δυο ελεύθερα δοκιμαστικά ο ΣΠΥΡΟΣ ΜΑΡΙΟΣ κατάφερε να βρίσκεται στην 16η θέση από το γκρουπ του με ένα πολύ καλό και σταθερό γυρολόγιο.
Το Σάββατο με πολύ βροχή στα πρώτα χρονομετρημένα δυστυχώς μια ατυχία δεν άφησε τον ΣΠΥΡΟ ΜΑΡΙΟ να κάνει καλούς χρόνους καθώς η ζελατίνα του κράνους θόλωνε συνεχώς με αποτέλεσμα να μην μπορεί να δώσει τον καλύτερο του εαυτό και τελικά να τερματίζει στην 21η θέση.
Στα δεύτερα χρονομετρημένα του Σαββάτου και πάλι αυτή τη φορά με πολύ βροχή καθώς όλη την ημέρα έβρεχε ο ΣΠΥΡΟΣ ΜΑΡΙΟΣ μπήκε πολύ δυνατά από τους πρώτους γύρους ως το τέλος καταφέρνοντας να κάνει τον 14οχρόνο και να πάρει την πολυπόθητη πρόκριση για τους αγώνες της επόμενηςημέρας ξεκινώντας από την 28η θέση στη σχάρα της εκκίνησης ανάμεσα σε 43 οδηγούς κάνοντας τον, τον πρώτο Έλληνα που προκρίνεται στην συγκεκριμένη κατηγορία.
Την Κυριακή στο πρωινό ζέσταμα κατάφερε να έχει ένα γρήγορο και σταθερό γυρολόγιο πετυχαίνοντας ένα πολύ καλό αποτέλεσμα δίνοντας του την 23ηθέση.Στονπρώτοαγώνα
της ημέραςξεκινώντας από την 28ηθέσημε μια καλή εκκίνηση βρέθηκε στην πρώτη στροφή 27ος οπού κατάφερε να τερματίσειστο τέλος του αγώνα στην 26ηθέση ανάμεσα στους 30 καλύτερους οδηγούς από όλο τον κόσμο που συμμετέχουν στη συγκεκριμένη κατηγορία.
Στον δεύτερο αγώνα της ημέρας κάνοντας και πάλι μια καλή εκκίνηση κατάφερε να παραμείνει στη θέση του αλλά δυστυχώς μετά από τους 12 πρώτουςγύρους μια αστοχία στην αλυσίδα της μοτοσυκλέτας δεν τον άφησε να τερματίσει τον αγώνα όπως θα ήθελε αναγκάζοντας τον να εγκαταλείψει.
Ο Σπύρος Μάριος Φουρθιωτης μας είπε μετά τους αγώνες του:
Μια μεγάληεπιτυχία για εμένααλλά και για την Ελλάδαπραγματοποιήθηκε στον τελευταίοαγώνα του πρωταθλήματοςκαθώς για πρώτηφοράπροκρίνεταιΈλληνας σε αυτό το θεσμό και είμαιπραγματικά πολύ χαρούμενοςκαθώςήταν ο στόχος μου όλη τη χρονιά και κατάφερα να τον εκπληρώσωτελικά.
Θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα μου DNA-FIFTYMOTORSPORTγια την υπέροχηδουλειά που κάνουν καθώς και όλους τους χορηγούς μου που πιστεύουν σε εμένα και με στηρίζουν.
Επίσηςθέλω να ευχαριστήσω την οικογένεια μου και ιδιαίτερα τον παππού μου που με στηρίζει και βρίσκεται στο πλάι μου από πολύ μικρή ηλικία και όλους εσάς που με βοηθάτε με την θετική σας σκέψη.
Ραντεβού τη νέα χρονιά με μεγαλύτερους στόχους!!!!!
Την ελληνική αυτή προσπάθεια στηρίζουν ως χορηγοί:
Χορηγοί επικοινωνίας:
ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΚΩ-KOSNEWS24-KOSTODAY-AEGEANEWS-BIKERSPIRIT-MGP.GR-BIKEIT-MOTOTRITI-SLIDE.GR-2WO.GR-TOTALRACING-MOTORSITE-MOTO@BIKETV-MOTOMAG-RADIOCITY93-RADIOPROTO-RADIOEKFRASI-KOSTV.