To υπουργείο Προστασίας Καταναλωτών των Βαλεαρίδων κίνησε διαδικασίες για την επιβολή προστίμου ύψους 72.000 ευρώ στην αεροπορική εταιρία Ryanair, κατηγορώντας τη για τρεις περιπτώσεις σπασμένων βαλιτσων που ανήκαν σε ταξιδιώτες της Μαγιόρκα το 2021.
«Αυτό δείχνει ότι αξίζει να αναφέρουμε τα περιστατικά. Δεν γονατίζουμε μπροστά από κανέναν», δήλωσε χαρακτηριστικά ο υπουργός Προστασίας Καταναλωτών, Félix Alonso, μιλώντας στη Diario de Mallorca, αξιολογώντας τα περιστατικά ως πολύ σοβαρά.
Όσον αφορά τα περιστατικά, επιβάτης διαπίστωσε ότι η βαλίτσα της ήταν σπασμένη και έπειτα από διαμαρτυρία της έλαβε ένα πρωτόκολλο βάσει του οποίου θα έπρεπε να υποβάλλει παράπονο στο διαδίκτυο. Όμως επειδή το όνομά της ήταν ανορθόγραφο στο σημείωμα που παρείχε η Ryanair, η εταιρεία αρνήθηκε να επεξεργαστεί την καταγγελία της. Η γυναίκα υπολόγισε τη ζημιά στα 220 ευρώ.
Άλλος επιβάτης δήλωσε ότι είχε χρησιμοποιήσει τη συγκεκριμένη βαλίτσα μόλις δύο φορές, όταν σε πτήση της Ryanair ένα μπουκάλι κρασί αξίας 59 ευρώ που ήταν μέσα σε αυτή έσπασε και λέρωσε ρούχα και άλλα αντικείμενα. Ωστόσο, ούτε σε αυτή την περίπτωση η εταιρία αποκρίθηκε.
Στην τρίτη περίπτωση, μια γυναίκα αφού επισκεύασε τη σπασμένη βαλίτσα της, ζήτησε από την εταιρία να της καλύψει τα έξοδα επισκευής ύψους 78 ευρώ, χωρίς να λάβει απάντηση.
Το υπουργείο Προστασίας Καταναλωτών επέβαλε πρόστιμο 24.000 ευρώ για κάθε περίπτωση, παρότι το σύνολο των ζημιών που προκλήθηκαν δεν ξεπερνούν τα 1.000 ευρώ. Όπως συμβαίνει με όλες τις περιπτώσεις προστίμων, η Ryanair έχει την επιλογή να έχει έκπτωση 50% εάν καταβάλλει το πρόστιμο άμεσα.
Το Δεκέμβριο, η εταιρία χρειάστηκε να πληρώσει 19.200 ευρώ επειδή χρέωσε έναν επιβάτη της 178 ευρώ προκειμένου να του εκδόσει κάρτα επιβίβασης, ενώ εκκρεμεί και άλλη διαδικασία προστίμου κατά της εταιρίας λόγω περιορισμών στις χειραποσκευές.
tornosnews.gr